abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 14:11:20 #1
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82234726


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: Roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende Fok!ers roeien!

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
pikhoofd

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje

- Daventria - Deventer:
ewieee (jeugdwedstrijdroeister)

- Euros - Enschede

ocf81 (clubroeier)
virmes (coach barlid)
SeanFerdi (bestuurt)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje
wvdwest (Coach)

- Nereus - Amsterdam:
Staal_
the_goeie_roeier

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, Coach EJL '10)
BlauweBal (licht)
Rookert (compor)

- Okeanos - Amstelveen
Dark_Angelus (Zwaar) [Roeit momenteel bij Skøll]

- Orca - Utrecht:
Bellah (clubroeister)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach EJD '10)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJD '10)
Sjobber (toerroeier)
BABarackus

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
De_Ananas (clubroeier)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (MGZ)

- Thêta - Eindhoven:
Mafrap (stuur)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (coach)
AHappelstroop (licht)
Lucas0 (EJL 2010)
La_Tramposa (EJD 2010)

- Willem III - Amsterdam:
jw3

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:
Roeien & Ergometeren #38 Herstel is de sleutel tot de winst!
Roeien en Ergometeren #37 Met mooie weken voor de boeg hihi
Roeien en Ergometeren deel 36: De spanning stijgt in Houten
Roeien en Ergometeren 35: De zon luidt het 2k-seizoen in!
Roeien en Ergometeren 34: Waar Tufte naar de HB komt
Roeien en Ergometeren 33: Roeiers zijn de beste ijsbrekers
Roeien en Ergometeren XXXII: Clubroeien hoogh!
Roeien en Ergometeren XXXI: Het eerste vaarverbod
Roeien en Ergometeren XXX - Op naar de NKIR
Roeien en Ergometeren XXIX - Lang en hard
Roeien & Ergometeren XXVIII - Van Zomer8en naar November4en
Roeien en Ergometeren XXVII: Zon, Sjaars & Krachtsinspanning
Roeien en Ergometeren XXVI: Alweer bijna selectietijd!
Roeien en Ergometeren XXV: Summertime! lekker roeien :)
Roeien en Ergometeren XXIV: Waar het Slot nadert.
Roeien en Ergometeren XXIII: World Cup I komt eraan
Roeien en Ergometeren XXII: Roeieren totdat de zon ondergaat
Roeien en Ergometeren XXI: Blikken of blozen?
Roeien en Ergometeren XX: Op naar de boord aan boord races
Roeien en Ergometeren XIX: Triton wint de varsity
Roeien en Ergometeren XVIII: Drukte op de Amstel!
Roeien en Ergometeren XVII: Waar de bosbaan weer ijsvrij is!
Roeien en Ergometeren XVI: Schaatsen, niet roeien
Roeien en Ergometeren XV: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Roeien en ergometeren deel XIV : Vakantie-editie
Roeien en Ergometeren Deel XIII
Roeien en Ergometeren Deel XII
Roeien en Ergometeren Deel XI - Selectie Tijd!
Roeien en ergometeren deel X - Fris begin na de zomer!
Roeien en ergometeren deel IX - Licht vs zwaar ready..fight!
Roeien en Ergometeren - Deel VIII - Roadtrip to Linz anyone?
Roeien en Ergometeren - Deel VII - Waar 2k maar 5:59 duurt
Roeien en Ergometeren - Deel VI - Zachtjes tikt de regen...
Roeien en Ergometeren - Deel V - Als (de) Hel bevriest...
Roeien en ergometeren - deel IV
Roeien en ergometeren - deel III
Roeien en ergometeren - deel 2
Roeien en ergometeren


Belangrijke sites:

Foto's:

www.nlroei.nl - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
www.roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
www.jan-edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto\\\'s zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
www.roeien.net - Iets amateuristischer, maar desalniettemin de moeite waard. Meestal alleen nieuws, soms ook wat fotomateriaal.
www.roeifoto.eu - Vrij Aegir-gekleurd roeifotoboek, maar Lies en Gabe trachten ook de rest van roeiend Nederland (bij vlagen) te vereeuwigen op de digitale camera. Het zoeken waard!
http://www.afotos.nl/
http://www.merijnsoeters.nl

Algemeen

www.knrb.nl - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
www.knsrb.nl - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
www.worldrowing.com - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
www.rowingone.com - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud Eeke Thomée is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
www.roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.
www.toprow.nl - Toprow biedt u roeicursussen aan. De cursussen worden nu gegeven in onze roeicentra in Tilburg en Rotterdam. We verwachten in de loop van het jaar ook in andere steden in het land een roeicentrum te beginnen.

[ Bericht 49% gewijzigd door D_A op 02-06-2010 14:45:24 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82235789
Bij de algemene links mag ook www.toprow.nl er nog wel bij in de OP
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 14:44:45 #3
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82236284
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef jw3 het volgende:
Bij de algemene links mag ook www.toprow.nl er nog wel bij in de OP
Prima, done
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:15:30 #4
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_82237762
OH, ik had niet gezien dat ik de vorige had dichtgemaakt. Ik was al druk aan het nadenken over een mooie TT
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 15:16:56 #5
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82237829
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:15 schreef Pluizel het volgende:
OH, ik had niet gezien dat ik de vorige had dichtgemaakt. Ik was al druk aan het nadenken over een mooie TT
Plaats maar een TR met de nieuwe TT.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82238142
tatatatataaaa tvp!

Eens kijken of we komend weekend weer kunnen oogsten
pi_82239610
En bij deze nog steeds de oproep voor 4 charmante jongedames om met ons de Fortis-maas te starten volgende week zaterdag
pi_82240753
Ik wil niet dat het seizoen bijna over is Het wordt steeds leuker!

Helaas gaan wij nu nog niet de sprint starten, gewoon Dej8 en DB8, op de slot hoogst waarschijnlijk wel. Leuk, sprinten is zeg maar wel mijn ding!
En ik heb gehoord dat het snikbloedjeheet wordt op de ARB..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82240769
Van het weekend waarschijnlijk O2- en N2- starten. Wordt nog leuk. Benieuwd of we nog een beetje mee kunnen komen als sjaars in dat veld.
pi_82241846
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil niet dat het seizoen bijna over is Het wordt steeds leuker!

Helaas gaan wij nu nog niet de sprint starten, gewoon Dej8 en DB8, op de slot hoogst waarschijnlijk wel. Leuk, sprinten is zeg maar wel mijn ding!
En ik heb gehoord dat het snikbloedjeheet wordt op de ARB..
Ja pff bijna tegen de 30 graden!

Jeeeeeeuzzeess wat een waslijst, gaat het zeker worden! Nog 1 inschrijving in de SA4x en betekend dat ik 10 keer de baan over moet (vrijdag, zaterdag, zondag). Moet maar even bespreken wat ik ga laten vallen, want anders kunnen jullie me oprapen zondag (dan wel graag met biertje!)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 juni 2010 @ 16:41:40 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82242031
Leuk ploegje doet er wel mee in het SA8+ veld

Proteus-combi 1
bg. Want, Vincent van der
2 Meylink, Boaz
3 Versluis, Mechiel
4 Klaassen, Jozef
5 Hendriks, Kaj
6 Noordhuis, Derk
7 Andel, Olaf van
sl. Simon, Diederik
st. Wiersum, Peter
bo. KNRB-8
co. Dave McGowan
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:45:13 #12
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82242216
Nou dames en heren, deze jongen heeft weer een paar mooie trips voor de boeg. Henley, Luzern... en in oktober nog Boston en Nieuw-Zeeland.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82243733
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nou dames en heren, deze jongen heeft weer een paar mooie trips voor de boeg. Henley, Luzern... en in oktober nog Boston en Nieuw-Zeeland.
Relaxed, mag ik mee? Ik pas tegenwoordig wel in een aantal koffers
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82245893
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk ploegje doet er wel mee in het SA8+ veld

Proteus-combi 1
bg. Want, Vincent van der
2 Meylink, Boaz
3 Versluis, Mechiel
4 Klaassen, Jozef
5 Hendriks, Kaj
6 Noordhuis, Derk
7 Andel, Olaf van
sl. Simon, Diederik
st. Wiersum, Peter
bo. KNRB-8
co. Dave McGowan
Ah mooi, de bondsacht komt even de blikken ophalen. Dat staat altijd goed voor de studio sport beelden, en er zijn tenminste weer wat meer verschillende verenigingen met een NK titel
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_82256769
even een tvp omdat ik anders dit topic de hele tijd weer kwijt ben!
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:16:47 #16
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_82258409
Ik start dit weekend LB4+ LN4+ en LB8+. Ben erg benieuwd hoe we in viertjes mee kunnen komen dit weekend. We trainen pas nauwelijk een week in de viertjes dus heb er geen hoge verwachtingen van, maar wel erg veel zin!
'Triton de Edelste'
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:27:27 #17
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82259119
Ik moet eigenlijk zondagavond na de ARB naar Eindhoven. Iemand hier connecties voor een lift?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82260377
Jw3 ik wil dit jaar de Abcoude-Amsterdam wel in een Single wherry starten
pi_82264622
En ik doe ook weer een soort van mee
pi_82265374
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik moet eigenlijk zondagavond na de ARB naar Eindhoven. Iemand hier connecties voor een lift?
De NS. En ik ben een beetje verliefd op de dubbelvier van ah. Pfffff! Konden wij dat maar
pi_82266303
Wegens het voorspelde retegeile weer voor dit weekend denk ik dat ik dit weekend wel een dagje langs de bosbaan kom loungen. Is het nou de ARB dit weekend?
Barlid - "want van roeien word je moe"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 juni 2010 @ 07:07:38 #22
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82268972
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef seekfaM het volgende:
En ik doe ook weer een soort van mee
Wie van jullie zocht nog een 2- partner?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82271462
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Bellah het volgende:

[..]

De NS. En ik ben een beetje verliefd op de dubbelvier van ah. Pfffff! Konden wij dat maar
Op wie van de 4 ben je dan het meest verliefd?

Virmes; dit weekend ARB (www.arbbosbaan.nl) en dit valt dit jaar samen met NK Grote nummers.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82271680
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:37 schreef Virmes het volgende:
Wegens het voorspelde retegeile weer voor dit weekend denk ik dat ik dit weekend wel een dagje langs de bosbaan kom loungen. Is het nou de ARB dit weekend?
Als je op zondag gaat wil ik wel met je mee
pi_82277210
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef ewieee het volgende:
even een tvp omdat ik anders dit topic de hele tijd weer kwijt ben!
pi_82277499
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Bellah het volgende:

[..]

De NS. En ik ben een beetje verliefd op de dubbelvier van ah. Pfffff! Konden wij dat maar
Dat is juist het idee; ik heb geen OV meer, en ben praktisch blut.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82286158
Ik ga meewerken met een onderzoek van de VU over conditie enzo. Moet er drie testen voor doen. Ben wel bang voor m'n eigen resultaten want heb al ruim een maand niet veel gedaan
pi_82288575
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga meewerken met een onderzoek van de VU over conditie enzo. Moet er drie testen voor doen. Ben wel bang voor m'n eigen resultaten want heb al ruim een maand niet veel gedaan
Ah joh, conditie kun je in 2 weken weer redelijk op peil hebben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82296765
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah joh, conditie kun je in 2 weken weer redelijk op peil hebben.
Mag volgende week waarschijnlijk pas roeien en fietsen heb ik geen zin in. Dit weekend wel 3x 5 minuten ergometeren
pi_82308963
Arme HB-organisatie....
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82310437
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Arme HB-organisatie....
Komen er geen bekende skiffeurs ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82315862
Hmm geen tegenstand in de LSA8+? Ik ken wel een aantal mensen die je tegen zouden spreken
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82316260
Wan; weer werkt je link niet in de eerste regel van http://www.nlroei.nl/displayarticle-2502.html
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82318017
@Wan: Van der Matten/ Dietrich is een Dordtsche/Euros combi, ook al staan ze zo niet ingeschreven. Ze roeien ook in een eurosboot.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:19:26 #35
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82318309
Inmiddels verbeterd. Het gekke is dat ik vannacht - ik wilde het per se af hebben en het duurde zo verschrikkelijk lang om het af te maken - nog wist dat er een goede LSA8+ meedeed. Ik was ook zo verbaasd dat ik alleen de acht met Rom Colthoff en consorten kon ontdekken. Kennelijk toch iets te moe.

Wat betreft de code: daar zit elke keer geen fout in, maar omdat ik het stuk eerst in Word moet maken (als ik het invoerscherm van NLroei te lang open laat staan dan slaat het op hol) gaat er kennelijk iets mis. Beetje vervelend, maar dat weet ik nu dan.

Gek trouwens dat de combinatieploegen niet correct staan aangegeven in de inschrijvingen van de KNRB. Bij de lichte acht twee keer: Proteus (= eigenlijk grote combi) en Orca ook.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:20:12 #36
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82318331
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Thrawn het volgende:
@Wan: Van der Matten/ Dietrich is een Dordtsche/Euros combi, ook al staan ze zo niet ingeschreven. Ze roeien ook in een eurosboot.
Ja ik weet waar Erik roeit. Zie ook mijn vorige post. Er is kennelijk een grote chaos bij het inschrijfprogramma.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:22:04 #37
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82318409
En ik vond mijn opmerking over de barbecueworstjes nog wel zo grappig Niemand die er iets van zegt
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82319319
@AHappelstroop: bedankt voor je onderschrift, weet waar Euros gaat bestellen op de NSRF-zondag
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:50:03 #39
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_82319471
tvp ik ben er ook weer!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:26:43 #40
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_82320886
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Thrawn het volgende:
@Wan: Van der Matten/ Dietrich is een Dordtsche/Euros combi, ook al staan ze zo niet ingeschreven. Ze roeien ook in een eurosboot.
zou wel leuk voor erik zijn om een keer weer te blikken. dat is volgens mij al een tijdje geleden.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 juni 2010 @ 13:53:33 #41
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82327120
Nou beste loting voor zondag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82331257
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef WanEnOonlie het volgende:
En ik vond mijn opmerking over de barbecueworstjes nog wel zo grappig Niemand die er iets van zegt
Mooi stuk tekst (weer) op de nlroei! De bbq-worstjes, is dat een inside joke o.i.d .. ? De tijd van plaatsing na 04:00 is natuurlijk zorgelijk ...

ARB is leuke fietstocht zaterdag vanuit Delft retour ca 130 km met wat te eten bij de bosbaan.
Wordt er daar dan nog ge-bbq-d?
pi_82341156
Ik moest op de Bosbaan werken en volgens mij riep er iemand vanochtend ''Ey dat is Ananas!'' maar het kan ook zo zijn dat ik het wilde horen !!!!

Verder ben ik gevraagd of ik morgen commentaar wil geven tijdens de ARB Schijnbaar wilde niemand anders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik vandaag iets van 40 C4's dubbel opgeriggerd en moest ik 500 kutkinderen in hun boten jagen, écht vermoeiend

En over de DSA4- Wan, redelijk ervaren? 1tje van Skoll is tweedejaars (niet junioren) en de komt van de junioren Die andere 2 weet ik niet maar die zullen ook wel zoiets hebben denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door De_Ananas op 04-06-2010 19:45:32 ]
pi_82341688
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Thrawn het volgende:
@AHappelstroop: bedankt voor je onderschrift, weet waar Euros gaat bestellen op de NSRF-zondag
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82344490
Haha die schoolroei kinderen waren echt grappig, een jongen begon spontaan allerlei bankjes in onze botenwagen te leggen. Dus ik zo, ehh dit is de botenwagen van Triton. "Ja maar ik wee tniet wat ik met deze dingen moet, ik moest ze bij een botenwagen leggen". Het waren bankjes van Pampus dus heb hem maar op zoek naar de bowa van Pampus gestuurd haha, zo raak je wel materiaal kwijt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82344545
Wordt een prettig weekendje!
Zaterdag maar een race, dev4-. Eens kijken waar we nu liggen tov de rest van het veld..
Dan zondag starten tegen de Holland acht in het SA 8+ veld, met tussendoor nog het N4- veld.
Net even een sprintje gedaan in de 4-, tweede met een kapot stuurtje. Onze slag was continu bezig met proberen te sturen, waardoor we ons tempo echt niet konden pakken.. Wel echt met driekwart boot verloren, dus we waren er sowieso wel afgepaald
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_82348485
Nou, als ik die skiff tijden zo zie dan had ik nog wel 2 sprintblikken mee kunnen nemen. Lag wel voor het oprapen daar.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 juni 2010 @ 23:11:15 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82350731
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Sjobber het volgende:
Nou, als ik die skiff tijden zo zie dan had ik nog wel 2 sprintblikken mee kunnen nemen. Lag wel voor het oprapen daar.
stond een harde wind tegen..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82351485
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

stond een harde wind tegen..
Jup!
pi_82357027
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

stond een harde wind tegen..
Relaxed Hopelijk het hele weekend!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82358477
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

stond een harde wind tegen..
Hoe zag die LM4x vs LM4- vs W8+ race er eigenlijk uit?
pi_82371403
Wij hebben echt zo'n goede finale gevaren! En toen waren we 3e in het eerstejaarsveld, supercool Ik heb echt zin in morgen! Het weer was idd ook top, beetje wind tegen waardoor je de perfecte druk had.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:15:46 #53
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82374672
We hebben jullie ook genoemd Tramposa! Als opvallende prestatie!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82375161
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
We hebben jullie ook genoemd Tramposa! Als opvallende prestatie!
Michiel eikel
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:23:01 #55
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82378341
Wist wel dat je het leuk zou vinden. Wat wilde je me nou eigenlijk duidelijk maken?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82385420
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
We hebben jullie ook genoemd Tramposa! Als opvallende prestatie!
Haha ja de coaches zeiden al dat ze dat hoorden "huh wat komen die dames uit Utrecht daar ineens doen?" Wij hadden niet eens door dat we zo aan t schuiven waren in het veld.
Maar zo opvallend was het op zich ook weer niet, we hadden skadi en laga beiden al wel eens gepakt, alleen het lukt ons nog niet altijd om op elke wedstrijd constant te presteren Maar het was erg leuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82399029
Die 4x van jullie ging ook wat minder hard dan gepland AH? Als enige verenigingsboot had ik nog het meeste hoop op jullie, maar dat viel toch een beetje tegen.

Maar dat was wel een aardige onderbreking, even meefietsen tussen heerlijk in de zon zitten 8)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_82406708
quote:
Op zondag 6 juni 2010 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja de coaches zeiden al dat ze dat hoorden "huh wat komen die dames uit Utrecht daar ineens doen?" Wij hadden niet eens door dat we zo aan t schuiven waren in het veld.
Maar zo opvallend was het op zich ook weer niet, we hadden skadi en laga beiden al wel eens gepakt, alleen het lukt ons nog niet altijd om op elke wedstrijd constant te presteren Maar het was erg leuk!
Gefeliciteerd! Dikke bootlengte verschil ook
pi_82407292
quote:
Op zondag 6 juni 2010 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja de coaches zeiden al dat ze dat hoorden "huh wat komen die dames uit Utrecht daar ineens doen?" Wij hadden niet eens door dat we zo aan t schuiven waren in het veld.
Maar zo opvallend was het op zich ook weer niet, we hadden skadi en laga beiden al wel eens gepakt, alleen het lukt ons nog niet altijd om op elke wedstrijd constant te presteren Maar het was erg leuk!
Hulde inderdaad!

Leerzaam weekend geweest in de 2-, vanaf morgen weer in de 4+ trainen, nieuwe opstelling, minder trainingen in de 4, extra skiffen erbij.
pi_82408294
Gefeliciteerd La_Tramposa

Vandaag weer gestart met een nieuwe invaller, maar dit lijkt toch wel veel potentie te hebben, volgend weekend goed trainen. Heb alvast zin in de Martini
pi_82408477
Ik zag Tramposa ook winnen maar ik wist niet wie het in de boot was, herkende haar niet Gefeliciteerd
pi_82410142
Jaaaa gefeliciteerd! Wat heeft de rest gedaan? Geen last van t onweer?
pi_82415408
Jaaaaa, nu ook met ons andere viertje geblikt! Nu weer terug naar de 8. Kijken of we op de Martini en NSRF wat kunnen neerleggen.
pi_82423466
Tramposa, gefeliciteerd! Echt heel tof!

Sowieso een leuk weekend. We hadden zwaar geloot in de vier en daardoor niet naar de finale. Het veld lag de hele twee kilometer naast elkaar, uiteindelijk zijn alle boten binnen 5 sec. gefinisht. Omdat we niet vol konden trainen en pas een week in deze opstelling roeide, heb ik er echt vertrouwen in voor de laatste twee wedstrijden.

En dan vandaag met C'est Bon in de 2-. We hebben gewoon een andere ploeg voorbij geroeid. Die trainen al het hele jaar in de twee. We gingen dit keer recht doordat ik aan mijn inpik had gewerkt en dat wierp blijkbaar zijn vruchten af. Maar drie keer in die boot gezeten sinds de vorige wedstrijd dus ik ben hélemaal tevreden. Wij heel blij met de één-na-laatste plek, mensen keken raar
pi_82425685
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wist wel dat je het leuk zou vinden. Wat wilde je me nou eigenlijk duidelijk maken?
Haha, dat was een mooi staaltje!

Trouwens, dat hemeltergende commentaar op de zaterdagochtend, was dat van jou Ananas? In dat geval een tipje: niet meer doen. Echt de hele tribune zat zich kapot te ergeren...
  maandag 7 juni 2010 @ 02:28:53 #66
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_82428153
Mwa, prima weekend achter de rug. We zijn dus uit de Lichte Acht gestapt en overgegaan in 2 viertjes. De B4+ viel redelijk tegen, zoals verwacht. De LB4+ ging zeer goed, boven verwachting zelfs. Dat begon met een sprintblik op de vrijdagavond (ook al lag ik in andersmans baan door een windvlaag tijdens het opnoemen van de ploegen) en resulteerde vandaag in een blik in het LB4+ veld. Nu is het afwachten hoe we over 2 weken presteren in het LN4+ veld aangezien we gisteren (nouja, toen stuurde ik niet) 2e werden!

Toch heb ik vandaag mijn roeiervaring verdubbeld door qua positie om te wisselen met mijn slag; ik zit nu al op een halfuur roeiervaring.
pi_82428962
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:07 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Haha, dat was een mooi staaltje!

Trouwens, dat hemeltergende commentaar op de zaterdagochtend, was dat van jou Ananas? In dat geval een tipje: niet meer doen. Echt de hele tribune zat zich kapot te ergeren...
Haha

Nee, dat was niet Ananas Ik zal uit beleefdheid niet vermelden wie het wel was maar hoe ze op het idee kwamen om hem achter de microfoon te zetten was me een raadsel.
Overigens heb ik ook JW3 nog een tijdje commentaar horen geven.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82429150
Leukste races waren wat mij betreft de D2x NK races waarbij ik me van te voren bij Skadi verontschuldigde dat ik die dag even de Skoll boot ging begeleiden.

De Skoll meisjes hadden een gloed nieuwe boot gekregen waarbij Empacher riggers had geleverd voor smurfen, dus dat was nog wat klussen ( Het stond wel goed op het bestelformulier )
De Skadi meisjes hadden hun best gedaan om licht te worden voor later op de dag waarna ineens alle lichte SB meisjes zich terugtrokken en die voelden zich flink genaaid.
Beide boten gingen eigenlijk best hard waarbij de Skadi dames natuurlijk relatief het dichtste bij het wereldrecord in de buurt kwamen en het niet meeviel om ze te kloppen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82430527
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:14 schreef pullup het volgende:
Leukste races waren wat mij betreft de D2x NK races waarbij ik me van te voren bij Skadi verontschuldigde dat ik die dag even de Skoll boot ging begeleiden.

De Skoll meisjes hadden een gloed nieuwe boot gekregen waarbij Empacher riggers had geleverd voor smurfen, dus dat was nog wat klussen ( Het stond wel goed op het bestelformulier )
De Skadi meisjes hadden hun best gedaan om licht te worden voor later op de dag waarna ineens alle lichte SB meisjes zich terugtrokken en die voelden zich flink genaaid.
Beide boten gingen eigenlijk best hard waarbij de Skadi dames natuurlijk relatief het dichtste bij het wereldrecord in de buurt kwamen en het niet meeviel om ze te kloppen.
Was een leuke strijd. Sowieso wel leuke wedstrijden gezien dit weekeinde. Ik was erg onder de indruk van het roeien van de junioren 2x. Ook de SA 4x was wel erg leuk om te zien.

Ik heb zelf een redelijk rustig weekeinde gehad. Op zaterdag alleen mijn lichte roeister die 2de werd in het LDN1x veld. Eindsprint helaas te laat ingezet om de eerste te kunnen bedreigen. Op zondag voer zij ook in het DSA2x veld maar was daarin volstrekt kansloos. Drie snoeken in de voorwedstrijd leverde een zeer riante achterstand op.

Mijn junior heeft in het M18 8+ veld lekker gevaren en zoals verwacht zeer dik gewonnen. Maar dat was ook nooit een eerlijke strijd. Ze heeft een uur later in het DN2- veld haar eerste 2km in deze combi gevaren. Viel niet tegen. Heb dus ook de Boreas 2- zien varen Was wel leuk om te zien.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:18:54 #70
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_82431899
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:07 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Haha, dat was een mooi staaltje!

Trouwens, dat hemeltergende commentaar op de zaterdagochtend, was dat van jou Ananas? In dat geval een tipje: niet meer doen. Echt de hele tribune zat zich kapot te ergeren...
Het commentaar zondag was echt grappig af en toe, de precieze link tussen de start en pannenkoeken/crepes weet ik niet meer... maar het was echt behoorlijk lollig!
En verder ben ik trots op Fiekie en C'est Bon omdat ze in elk geval voor de zus van mijn coach zijn geeindigd in de finale!

Tramposa gefeliciteerd met de winst in de finale!! Ik heb een klein stukje van de race bij de finish gezien, t was echt tof!
pi_82432458
Zo te horen was het ongeveer voor iedereen een mooi weekend! Appelstroop en zijn lichte vriendjes hebben ook een bijzondere prestatie geleverd in het LSA veld!
Ik vond het in ieder geval zo cool Blikken was heel leuk, vooral omdat de druk er nu vanaf is en we nu leuke nummers kunnen gaan proberen, maar eigenlijk was de race van zaterdag in de finale nog wel vetter want die ging echt zo goed!

Filmpje van DB8+:


@ De Brok, waarom hebben jullie eigenlijk al die tijd ook niet in het eerstejaarsklassement in de 8 gestart?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82433003
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo te horen was het ongeveer voor iedereen een mooi weekend! Appelstroop en zijn lichte vriendjes hebben ook een bijzondere prestatie geleverd in het LSA veld!
Ik vond het in ieder geval zo cool Blikken was heel leuk, vooral omdat de druk er nu vanaf is en we nu leuke nummers kunnen gaan proberen, maar eigenlijk was de race van zaterdag in de finale nog wel vetter want die ging echt zo goed!

Filmpje van DB8+:


@ De Brok, waarom hebben jullie eigenlijk al die tijd ook niet in het eerstejaarsklassement in de 8 gestart?
We hebben op de Westelijke geprobeerd om zowel 8 als 4 te starten, maar dat leverde in beide nummers te weinig op. Nu hebben we dus weer twee weken in viertjes getraind en het hele weekend gestart en dat was direct aanmerkelijk beter, met bijvoorbeeld ook een prima resultaat op zaterdag in het nieuwelingenveld. Vanaf nu gaan we dus wel weer in de 8 en vooral kijken wat we in het klassement nog aan punten kunnen scoren.
Weet iemand trouwens of dit jaar de KHB weer voor alle ej8 open staat of dat er alleen top6 wordt uitgenodigd?
pi_82433284
@ Wan; dat ik vlak voor de skiff finale in de 4 (vandaar de 4 vingers ) had gezeten.
Was zaterdag ook echt om op te rapen, was helemaal kapot, moe, en wat aan de zieke kant. Was gewoon geen goede dag. Kwam in de skiff finale totaal niet uit de start, terwijl me dat normaal wel 'makkelijk' lukt. Na de race hebben we besloten de SA2x even achterwege te laten aangezien mijn roeimaat ook ziekjes was en moest herstellen van de coach.
Heb zondag nog wel LSA8+ gedaan, wat nog best aardig ging! Met een klein briesje mee in de laatste 100m. nog een 2e plaats kunnen bemachtigen, tijd: 05:47.68 en dat voor een verenigings 8+. Is gelijk ook ons Lichte record, wat uit 2002 met 06:02 vast stond.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82433368
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef De_Brok het volgende:

[..]

We hebben op de Westelijke geprobeerd om zowel 8 als 4 te starten, maar dat leverde in beide nummers te weinig op. Nu hebben we dus weer twee weken in viertjes getraind en het hele weekend gestart en dat was direct aanmerkelijk beter, met bijvoorbeeld ook een prima resultaat op zaterdag in het nieuwelingenveld. Vanaf nu gaan we dus wel weer in de 8 en vooral kijken wat we in het klassement nog aan punten kunnen scoren.
Weet iemand trouwens of dit jaar de KHB weer voor alle ej8 open staat of dat er alleen top6 wordt uitgenodigd?
Volgens mij is de KHB alleen voor de top van het klassement. Weet het niet 100% zeker, maar ik hoorde volgens mij van onze hoofdcoach dat dat zo was.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 juni 2010 @ 10:59:32 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82433376
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef De_Brok het volgende:

[..]

We hebben op de Westelijke geprobeerd om zowel 8 als 4 te starten, maar dat leverde in beide nummers te weinig op. Nu hebben we dus weer twee weken in viertjes getraind en het hele weekend gestart en dat was direct aanmerkelijk beter, met bijvoorbeeld ook een prima resultaat op zaterdag in het nieuwelingenveld. Vanaf nu gaan we dus wel weer in de 8 en vooral kijken wat we in het klassement nog aan punten kunnen scoren.
Weet iemand trouwens of dit jaar de KHB weer voor alle ej8 open staat of dat er alleen top6 wordt uitgenodigd?
alleen de top6 lijkt me!?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82433440
Nog 3 punten moeten wij goedmaken om hem te mogen starten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 juni 2010 @ 11:02:37 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82433477
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog 3 punten moeten wij goedmaken om hem te mogen starten
Daar heb je dan de Martini nog voor
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82433929
De KNRB was snel met het plaatsen van de kampioenen. Maar ze moeten nog wel even hun documentje nakijken. http://knrb.nl/apps/bestanden/download.php?id=1250. Ze hebben het over "twee zonder met stuurman" en ze missen de SA 2x.
pi_82434584
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef wvdwest het volgende:
De KNRB was snel met het plaatsen van de kampioenen. Maar ze moeten nog wel even hun documentje nakijken. http://knrb.nl/apps/bestanden/download.php?id=1250. Ze hebben het over "twee zonder met stuurman" en ze missen de SA 2x.
Dat is dan ook een zwaar nummer. Jaap kan er over meepraten, na verlies in dat nummer is het niet meer goed gekomen voor hem dit weekeinde.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82435083
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is dan ook een zwaar nummer. Jaap kan er over meepraten, na verlies in dat nummer is het niet meer goed gekomen voor hem dit weekeinde.
Tsja lijkt mij niet dat die 2 stoppen maar er mag wel heel hard gewerkt worden, als ze naar WCII willen..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82437909
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is dan ook een zwaar nummer. Jaap kan er over meepraten, na verlies in dat nummer is het niet meer goed gekomen voor hem dit weekeinde.
Jaap heeft in de 4x met behulp van de junioren nog wel redelijk gevaren. Maar zondag was hij in de 2x zelfs 1,5 seconde langzamer dan deze jongens. Was inderdaad niet het weekeinde van Jaap en Arnoud.
pi_82447028
tvp.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_82447653
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef SFRje het volgende:
tvp.
Jij stuurt toch Laga EJZ? Waarom hebben jullie je opstelling omgegooid? Het ging vrij aardig dacht ik.
pi_82451859
Wan; niet dat ik mijzelf om hoog wil prijzen, maar vind toch wel opmerkelijk dat een verenigingsacht hard vaart in LSA8+ en je dit niet noemt. Je gokte, uit je 'Who to watch'-verhaal op te merken, toch wel op een 2e plaats de Pieter Rom Colthoff & Joeri Bruschinski-boot.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82454547
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef AHappelstroop het volgende:
Wan; niet dat ik mijzelf om hoog wil prijzen, maar vind toch wel opmerkelijk dat een verenigingsacht hard vaart in LSA8+ en je dit niet noemt. Je gokte, uit je 'Who to watch'-verhaal op te merken, toch wel op een 2e plaats de Pieter Rom Colthoff & Joeri Bruschinski-boot.
"Natuurlijk, er was een Nederlands kampioen te vieren, maar de boot die tweede werd herbergde nog genoeg roeiers met potentie en ervaring. " ; zette je die er nou later bij?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82455082
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:32 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

"Natuurlijk, er was een Nederlands kampioen te vieren, maar de boot die tweede werd herbergde nog genoeg roeiers met potentie en ervaring. " ; zette je die er nou later bij?
Nee, zelfs jij ging er automatisch vanuit dat hij het over de andere boot had
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82460112
Nog gefeliciteerd Tramposa
pi_82461237
Pff.. Rotweekend.. Zaterdag ging t kak in de 4-dev, we kwamen klote uit de start en vonden onze draai pas op de 1k, veel te laat dus. 5e.

Zondagochtend starten in de acht, liep voor geen meter. Ik zelf heb de laatste twee weken ook niet in de acht gezeten..
We laten de acht ook even voor wat het is.

Als laatste race n4-, eindelijk een goede race. We lagen 1500 m boord aan boord met Aegir, maar vielen in de opbouw naar de eindsprint net iets uit elkaar, en konden dat in de eindsprint zelf niet meer goed maken..

Nu is het plan om tijdens de martini misschien in de 4+ te stappen naast te 4-, om uiteindelijk dit seizoen toch te gaan blikken.. Het derde wedstrijdjaar in gaan zonder blik lijkt me namelijk geen tof vooruitzicht..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_82462233
Iemand die volgend jaar gaat clubskiffen? Ik ben van plan om dan níet geblesseerd te zijn, dit jaar is toch wel een beetje tegengevallen

En hopelijk over een paar weken SkollZwaar09 sturen richting een blik
pi_82462544
Ja, volgend jaar ben ik ook weer van de partij denk ik
Kan je al 8 plat op de 2k in een skiff?
pi_82462917
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef ocf81 het volgende:
Ja, volgend jaar ben ik ook weer van de partij denk ik
Kan je al 8 plat op de 2k in een skiff?
Ik heb nog nooit een startje gedaan laat staan een 2k
pi_82463971
Hee maar Tramposa, dan zat ik volgens mij in dezelfde trein als jij! Echt één stoel van je verwijderd waarschijnlijk, want ik hoorde allemaal Tritondames helemaal blij praten over dat ze hadden geblikt, en ik realiseerde me met mn brakke kop helemaal niet dat jij in die acht zit! Gefeliciteerd
pi_82464267
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een startje gedaan laat staan een 2k
Misschien hebben ze dan wel dat nieuwe systeem doorgevoerd waar er meerdere klassen clubroeiers zijn zodat ex-wedstro's gescheiden worden van de compo's. Je ziet altijd wel dat mensen die wedstrijd hebben geroeid veelal vooraan varen. Anders mag je lekker doorvaren
pi_82464759
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dan wel dat nieuwe systeem doorgevoerd waar er meerdere klassen clubroeiers zijn zodat ex-wedstro's gescheiden worden van de compo's. Je ziet altijd wel dat mensen die wedstrijd hebben geroeid veelal vooraan varen. Anders mag je lekker doorvaren
Ik denk dat dat nog wel 2 jaar op zich laat wachten. Zit niet echt schot in naar wat ik gehoord heb...
pi_82465187
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel 2 jaar op zich laat wachten. Zit niet echt schot in naar wat ik gehoord heb...
Hmm, ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 21:04:02 ]
pi_82466955
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dan wel dat nieuwe systeem doorgevoerd waar er meerdere klassen clubroeiers zijn zodat ex-wedstro's gescheiden worden van de compo's. Je ziet altijd wel dat mensen die wedstrijd hebben geroeid veelal vooraan varen. Anders mag je lekker doorvaren
Dat ze ook lekker oprotten, ik wil gewoon tegen oude wedstrijdroeiers roeien !
pi_82468054
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:55 schreef pullup het volgende:
Nee, dat was niet Ananas Ik zal uit beleefdheid niet vermelden wie het wel was maar hoe ze op het idee kwamen om hem achter de microfoon te zetten was me een raadsel.
Ik hoor net ook wie het waren

Maar ze hadden dus niemand die het deed.
pi_82474719
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Haha

Nee, dat was niet Ananas Ik zal uit beleefdheid niet vermelden wie het wel was maar hoe ze op het idee kwamen om hem achter de microfoon te zetten was me een raadsel.
Overigens heb ik ook JW3 nog een tijdje commentaar horen geven.
Ik heb inderdaad zondag morgen nog even het een en ander aan onzin kunnen vertellen. Tenminste goed wat reclame kunnen maken voor het scullen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:19:07 #99
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_82482241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef jw3 het volgende:

[..]
Tenminste goed wat reclame kunnen maken voor het scullen!
Jaaa scullen Vrijdag mag ik afroeien in de skiff!
pi_82506038
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef huilend_komeetje het volgende:

[..]

Jaaa scullen Vrijdag mag ik afroeien in de skiff!
Scullen hoogh inderdaad!
Heeft iemand trouwens nog foto's van de ARB gevonden (behalve die van Merijn Soeters en NLroei? Daar sta ik niet tussen, en ik geil stiekem een beetje op roeifoto's van mezelf tegenwoordig!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:26:09 #101
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82518915
AH, was idd een subtiele hint over jullie acht in de LSA8+. verder is het in dezen altijd moeilijk om iedereen tevreden te stellen. Als ik alle wedstrijden bespreek dan krijg je een totaal onoverzichtelijk geheel. Ik kies er daarom voor om de belangrijkste gebeurtenissen te bespreken, soms ook langer lopende dingen. Daarom relatief weinig aandacht voor de lichte achten - hoe respectabel de prestatie ook is! - en meer voor de al door pullup genoemde DSA2x.

Overigens moet ik ook zeggen dat ik bij mijn vriendinnetje in Waalre (bij Eindhoven) ben en weinig internet heb. Daarom ook de verbeterde (maar nog incomplete) versie van de NK-lijst in plaats van een eigen versie maken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82527832
Dit weekend overgangs geworden!

Na een 2e plekje zaterdag in de LDev4- zondag superhard gevaren in het LN4- veld (6:16,99) en met een halve seconde gewonnen (terwijl de 3e 11 seconden achterstand had)

Was trouwens ook nog een snellere tijd dan in het LO4- veld
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef SkollZwaar09 het volgende:

Als laatste race n4-, eindelijk een goede race. We lagen 1500 m boord aan boord met Aegir, maar vielen in de opbouw naar de eindsprint net iets uit elkaar, en konden dat in de eindsprint zelf niet meer goed maken..
Die 4- was een gelegenheidsvier, zouden in principe niet vaker gaan starten, maar nu misschien wel door dat blik.. Plus dat er nu twee overgangs zijn, dus die zie je niet meer in dat veld. Zijn trouwens echt geen sterren hoor, zitten een paar derdejaars in en een vierdejaars
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_82616257
Wij gaan nu ook trainen in een 4+ en 4-, en waarschijnlijk o4+ en n4- starten op de slot Wel spannend! Ik zit voorlopig op slag in de 4+, heb nog nooit een wedstrijd op slag gestart dus ben wel benieuwd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82618614
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij gaan nu ook trainen in een 4+ en 4-, en waarschijnlijk o4+ en n4- starten op de slot Wel spannend! Ik zit voorlopig op slag in de 4+, heb nog nooit een wedstrijd op slag gestart dus ben wel benieuwd!
Slag is tof! Blijven jullie wel EJklassement starten?
Ik zit sinds we weer compleet zijn ook op slag in de vier, bevalt me wel
pi_82618975
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Slag is tof! Blijven jullie wel EJklassement starten?
Ik zit sinds we weer compleet zijn ook op slag in de vier, bevalt me wel
Ja! Als we op de Martini goed varen kunnen we nog de KHB starten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82638448
Wat een rotweer zeg, lekker benauwd..

Edit: had hier eigenlijk wat anders gepost, maar wacht er nog even mee Wordt vervolgd

[ Bericht 77% gewijzigd door AHappelstroop op 10-06-2010 21:46:01 ]
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82639910
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef AHappelstroop het volgende:
Wat een rotweer zeg, lekker benauwd..

Edit: had hier eigenlijk wat anders gepost, maar wacht er nog even mee Wordt vervolgd
Jaja ons wel alvast een beetje lekker maken maar toch nix zeggen , ik ben alvast benieuwd.
En Nappeklapperapper wie ben jij dan uit die 4 ? volgens mij gaan wij tegen jullie sparren komend weekend, heb er al zin in
pi_82643468
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Leso_Varen het volgende:
Slag is tof!
Second that! Maar wist niet dat jullie weer compleet zijn of heb ik daar overheen gelezen?

Jeej Jaap Schouten aan de muur!
pi_82655021
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Second that! Maar wist niet dat jullie weer compleet zijn of heb ik daar overheen gelezen?

Jeej Jaap Schouten aan de muur!
Hmm, misschien heb ik dat hier niet gepost
Maar we zijn na de ARB weer in de vier gaan trainen, wel weinig trainingen en lichte trainingen, maar wel weer in de vier. Het is ook nog een beetje onduidelijk wat we met de Martini gaan doen, of de twee vermoeide gasten het allemaal nog aan gaan kunnen, maar het lijkt nu wel echt de goede kant op te gaan!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:46:05 #110
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82655097
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Second that! Maar wist niet dat jullie weer compleet zijn of heb ik daar overheen gelezen?

Jeej Jaap Schouten aan de muur!
Heb je een poster opgehangen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82658975
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
Heb je een poster opgehangen?
Nee, vastgebonden achter t behang.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bellah op 11-06-2010 12:26:11 ]
pi_82691690
Vanmorgen eindelijk weer eens naar een scull training kunnen kijken op de Bosbaan, en daarna nog een uitsmijter kunnen doen ook, oude tijden herleven, maar dan wel weer anders?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:29:49 #113
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_82697920
Gisteren mijn S2 diploma niet gehaald... de S1 examens waren in verband met de enorm harde wind afgelast maar S2 kon nog wel doorgaan. Tijdens het examen kwamen er ook nog eens windvlagen bij en het voelde alsof ik op zee moest roeien, t was echt zooo rot!
Maar goed ik heb S2 nu niet gehaald omdat ik niet watervrij roeide en de toppen van de golven nog raakte met mn blad aldus de 'troostende' uitleg bij de uitslag. Pas over 2 weken mag ik weer en tot die tijd mag ik gelukkig wel al met mn S1 (die ik gisteren dan wel met vlag en wimpel haalde ) rondjes op de kolk.
pi_82714905
zo ik ben helemaal gesloopt na 3 trainingen in de 4+ (1 gister).. Je hebt echt zooo veel druk in die boot.. Gelukkig loopt het wel steeds beter, vanmiddag tempotrappetje gedaan en tempo 28 voelt heel langzaam aan dus dat is wel relaxed
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82737889
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef La_Tramposa het volgende:
zo ik ben helemaal gesloopt na 3 trainingen in de 4+ (1 gister).. Je hebt echt zooo veel druk in die boot.. Gelukkig loopt het wel steeds beter, vanmiddag tempotrappetje gedaan en tempo 28 voelt heel langzaam aan dus dat is wel relaxed
Besef me nu pas dat we dus tegen jou starten zondag

Huilend komeetje heeft gister de halve marathon van Zwolle gelopen!! Echt stoer, sowieso vet om al die hardlopers te zien!
pi_82739078
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:04 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Besef me nu pas dat we dus tegen jou starten zondag

Huilend komeetje heeft gister de halve marathon van Zwolle gelopen!! Echt stoer, sowieso vet om al die hardlopers te zien!
Nou niet zondag maar op de slot pas.. Maar wel leuk Starten jullie ook overgangs dan? Ik dacht dat jullie nog beginneling waren?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82740623
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef AHappelstroop het volgende:
Wat een rotweer zeg, lekker benauwd..

Edit: had hier eigenlijk wat anders gepost, maar wacht er nog even mee Wordt vervolgd
Voorlopig zit ik even in de L4- van Jonkman
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 juni 2010 @ 14:17:32 #118
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82740735
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Voorlopig zit ik even in de L4- van Jonkman
Ik zag je nog vandaag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82741482
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Voorlopig zit ik even in de L4- van Jonkman

Wat goed! "Voorlopig" als invaller of hangt het vooral van selecties af?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82741549
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou niet zondag maar op de slot pas.. Maar wel leuk Starten jullie ook overgangs dan? Ik dacht dat jullie nog beginneling waren?
Zijn we ook, maar onze invalster heeft in 2005 geblikt met haar eerstejaars acht vandaar dat Fieke en ik op de zondag van de arb ook in de 2- zijn gestart. Op de martini starten we overgangs 4+ en wie weet op de slot ook.

Starten jullie deze zondag dan gewoon niets?
pi_82746502
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Voorlopig zit ik even in de L4- van Jonkman
Dat is best wel tof! Gefeliciteerd
pi_82746808
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Voorlopig zit ik even in de L4- van Jonkman
Leuk voor je!
pi_82751544
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:37 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Zijn we ook, maar onze invalster heeft in 2005 geblikt met haar eerstejaars acht vandaar dat Fieke en ik op de zondag van de arb ook in de 2- zijn gestart. Op de martini starten we overgangs 4+ en wie weet op de slot ook.

Starten jullie deze zondag dan gewoon niets?
Ah oke!
Ja zondag gaan wij gewoon trainen, of bij de Zwolsche of in Utrecht, moeten we nog even kijken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82753646
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Dat is best wel tof! Gefeliciteerd
Yep, AH gefeliciteerd, geloof dat ik er ook weer 'werk' bij gekregen heb
pi_82758046
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef jw3 het volgende:

[..]

Yep, AH gefeliciteerd, geloof dat ik er ook weer 'werk' bij gekregen heb
Wat ga jij doen dan? En AH gefeliciteerd.

Vandaag heeft mijn roeister gehoord dat zij zich in de 4- mag proberen te plaatsen voor het junioren WK. Na een lange periode is eindelijk deze selectie afgerond. Nu nog zorgen dat het hard genoeg gaat.
  zondag 13 juni 2010 @ 23:03:53 #126
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_82767012
Vandaag de zwartewaterregatta 2 keer gestuurd. 1 keer 2e, en een keer 3e. en de mannenacht blikte compleet onverwacht De gezichten van de mannen bij de prijsuitreiking waren echt prachtig

Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_82776810
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Pluizel het volgende:
Vandaag de zwartewaterregatta 2 keer gestuurd. 1 keer 2e, en een keer 3e. en de mannenacht blikte compleet onverwacht De gezichten van de mannen bij de prijsuitreiking waren echt prachtig

[ afbeelding ]
Wat leuk! Wist niet dat je er was. Ik woon vijf minuten fietsen, had ik even hallo komen zeggen!
pi_82790201
Als alles geregeld kan worden (er is namelijk geen veld voor) ga ik mix8+ starten op de orca slot, samen met wat Boreas dames. M'n oude competitieploeg had de Fortis Maas al met hen gevaren, en één van m'n ploeggenoten kan niet op de orca slot, dus ga ik 'm varen.

hopelijk is het te regelen. wordt m'n 2e wedstrijd dit jaar (na de bestuurs-c2+ op de EDR).

[ Bericht 0% gewijzigd door SeanFerdi op 14-06-2010 19:02:15 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_82792535
Pff ik word nu al gek van dat Groningen, we willen de sprint starten in de 4 maar we slapen in Zwolle, en er gaan echt veeeel te weinig bussen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82793397
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff ik word nu al gek van dat Groningen, we willen de sprint starten in de 4 maar we slapen in Zwolle, en er gaan echt veeeel te weinig bussen!
Logeren jullie bij Monica's ouders ofzo? Vet leuk als jullie in Zwolle gaan trainen zondag, ookal zijn we er niet. Ik maak wel een rare tekening op het bord voor jullie

Maar zo vroeg in Harkstede komen is haast onmogelijk zonder slaapplek in Groningen of auto. En dan waait het waarschijnlijk ook nog alsof we op zee zitten... en toch vind ik het leuk dat het in Grunn is heb er zin in!
pi_82796812
Skiffen in de zon is fijn, ook als je er vrij weinig van kan..

We gaan dit weekend waarschijnlijk ook in de 4+ starten, om te kijken hoe onze kansen daar in liggen..
Verder op zondag wel gewoon in de 4-. Ik ben benieuwd...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 juni 2010 @ 19:00:59 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82798498
En de 2- liep als een zonnetje vandaag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82799697
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Skiffen in de zon is fijn, ook als je er vrij weinig van kan..

We gaan dit weekend waarschijnlijk ook in de 4+ starten, om te kijken hoe onze kansen daar in liggen..
Verder op zondag wel gewoon in de 4-. Ik ben benieuwd...
Stuur nodig? !

Telefoon gejat, vieze lijers khoop dat ze aids krijgen
pi_82800851
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Skiffen in de zon is fijn, ook als je er vrij weinig van kan..

We gaan dit weekend waarschijnlijk ook in de 4+ starten, om te kijken hoe onze kansen daar in liggen..
Verder op zondag wel gewoon in de 4-. Ik ben benieuwd...
Hehe, ben benieuwd, zou wel leuk zijn als we in de 4+ tegen elkaar starten!
En volgens mij zag ik Appelstroop in de 4- vandaag, maar weet het niet zeker!
pi_82802290
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef SeanFerdi het volgende:
Als alles geregeld kan worden (er is namelijk geen veld voor) ga ik mix8+ starten op de orca slot, samen met wat Boreas dames. M'n oude competitieploeg had de Fortis Maas al met hen gevaren, en één van m'n ploeggenoten kan niet op de orca slot, dus ga ik 'm varen.

hopelijk is het te regelen. wordt m'n 2e wedstrijd dit jaar (na de bestuurs-c2+ op de EDR).
Als dat een na-inschrijf veld wordt moet je het even zeggen, dan kan ik misschien ook nog wel een boot regelen.
pi_82802365
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Als dat een na-inschrijf veld wordt moet je het even zeggen, dan kan ik misschien ook nog wel een boot regelen.
het lijkt erop dat we buiten mededinging gaan starten in de bedrijfsmix-achten
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_82808798
Groningen is mooi dit weekend! :p

Zaterdag lekker development 4-en, nu maar weer eens een keer winnen, en zondag lekker LO4- en LSA8+; zijn er verder nog mensen die LSA8+ gaan starten?
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_82830408
Ik verwacht weer een dolle boel in alle lichte SA velden op de Hollandbeker
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:56:13 #139
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_82840865
niet? ze moeten zich toch plaatsen voor de L8+?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:34:22 #140
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82854422
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:01 schreef pullup het volgende:
Ik verwacht weer een dolle boel in alle lichte SA velden op de Hollandbeker
Ja, het is weer chaos troef.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82859430
Helaas toch geen sprint voor ons Dus maar 1 dag vlammen dan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82860624
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Helaas toch geen sprint voor ons Dus maar 1 dag vlammen dan!
Waarom niet?
pi_82861183
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Pikhoofd het volgende:
niet? ze moeten zich toch plaatsen voor de L8+?
Het is een op zich vermakelijke vorm van stoelendans waarbij de bond de stoeltjes in de acht beschikbaar stelt aan de snelste tweetjes, de Fisu-vier plekken zijn blijkbaar losgekoppeld van deze races en er zijn natuurlijk nog een boel mensen denken dat ze ergens iets in de twee te zoeken hebben mochten ze snel genoeg gaan.
Verder zijn er een stel plekken in die acht blijkbaar al min of meer vergeven aan mensen die al in de selectie zitten maar is er later in de week nog de mogelijkheid dat ze toch geracet kunnen worden.

Consequentie is dat bij een boel roeiers de telefoon een onmisbaar trainingsmiddel is de komende weken en er verrassende nieuwe combinaties aan de start zullen verschijnen.

Wie het vanuit de bond gaat coachen is bij mijn weten nog niet bekend.

De lichte roeiers raken zo langzamerhand aan deze chaos gewend en tsja de achten presteren eigenlijk prima.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_82861350
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Wordt heel lastig met vervoer terug, en we moeten de volgende dag alweer om 09.20 roeien dus dat levert teveel stress op. Bovendien zouden we niet in onze eigen boot kunnen dus in een anders afgestelde.. Ook niet heel handig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82869314
Sjongejonge ik ''mag'' weer roeien maar nog geen tijd gehad, stom WK !
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 juni 2010 @ 09:28:10 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82869439
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef De_Ananas het volgende:
Sjongejonge ik ''mag'' weer roeien maar nog geen tijd gehad, stom WK !
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82869577
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef pullup het volgende:

[..]


Wie het vanuit de bond gaat coachen is bij mijn weten nog niet bekend.

Ik zou gokken op Gerard, voldoet aan alle eisen, een toproeier die net begonnen is met coachen van Nereus...

Wan, je zou Roel eens moeten vragen naar dubbeltweeen...
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:57:54 #148
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82872292
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef jw3 het volgende:

[..]

Ik zou gokken op Gerard, voldoet aan alle eisen, een toproeier die net begonnen is met coachen van Nereus...

Wan, je zou Roel eens moeten vragen naar dubbeltweeen...
Ik heb Roel uitgebreid gesproken vorige week. Ik weet dus dat hij wel oren heeft naar.

EDIT: Overigens is de opmerking van Leendert op NLroei een beetje onzinnig. Het feit dat Roel sponsorvergoedingen krijgt wil niet zeggen dat hij niet 'op eigen kosten' naar de wereldbeker gaat. Normaliter betaalt de bond dat namelijk, dus is het wel degelijk op zijn eigen conto.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82879465
Zooo, eindelijk reactie Wat een doelloos leven heb ik zo zeg. Nog even half weekje doorbijten want moet nog wat dingen inleveren en morgen tentamen. Ik zit nu ook gezellig in de UvA

Het is wel even wennen met dat vele trainen. Het loopt wel lekker alleen door de blijvende vermoeidheid lig ik er altijd aardig snel af. Is goede overschakeling ook; van scull naar boord, van 1x per dag (behalve weekend) naar 2x, meer afvallen dan ooit, weining slaap. Volgende week ga ik lekker in A'dam slapen, even voor paar weekjes mijn leven naar de hoofdstad verhuizen.

Naast het trainen moet ik het wel leuk houden: zondag even op en neer voor LSA8+ tegen Nap. Hopelijk komen er nog wat inschrijvingen of laten ze het hoofdnummer met 2 inschrijvingen doorgaan!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82887146
@Ananas: heb nog een tray echt bier staan. zaterdag pils doen?
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:41:59 #151
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_82889500
* Oud-Triton meldt zich

Ben sinds kort weer actief aan het ergometeren dus ik dacht ik kom ff buurten..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_82892590
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Thrawn het volgende:
@Ananas: heb nog een tray echt bier staan. zaterdag pils doen?
Bôh iets wat ik eigenlijk niet af kan slaan Ik PM je er nog wel over ok?
pi_82902923
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
* Oud-Triton meldt zich

Ben sinds kort weer actief aan het ergometeren dus ik dacht ik kom ff buurten..
En uw naam is..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_82903382
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef AHappelstroop het volgende:
Zooo, eindelijk reactie Wat een doelloos leven heb ik zo zeg. Nog even half weekje doorbijten want moet nog wat dingen inleveren en morgen tentamen. Ik zit nu ook gezellig in de UvA

Het is wel even wennen met dat vele trainen. Het loopt wel lekker alleen door de blijvende vermoeidheid lig ik er altijd aardig snel af. Is goede overschakeling ook; van scull naar boord, van 1x per dag (behalve weekend) naar 2x, meer afvallen dan ooit, weining slaap. Volgende week ga ik lekker in A'dam slapen, even voor paar weekjes mijn leven naar de hoofdstad verhuizen.

Naast het trainen moet ik het wel leuk houden: zondag even op en neer voor LSA8+ tegen Nap. Hopelijk komen er nog wat inschrijvingen of laten ze het hoofdnummer met 2 inschrijvingen doorgaan!
Leuke ontwikkelingen!
Waarom ligt van Gorp er trouwens uit..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_82903589
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Leuke ontwikkelingen!
Waarom ligt van Gorp er trouwens uit..?
No idea..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:38:34 #156
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_82908764
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

En uw naam is..
Noem mij maar Ruben,
en ik heb in 07/08 voor de laatste maal de boot laten vliegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rave_NL op 17-06-2010 00:47:10 ]
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_82909981
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef AHappelstroop het volgende:
Zooo, eindelijk reactie Wat een doelloos leven heb ik zo zeg. Nog even half weekje doorbijten want moet nog wat dingen inleveren en morgen tentamen. Ik zit nu ook gezellig in de UvA

Het is wel even wennen met dat vele trainen. Het loopt wel lekker alleen door de blijvende vermoeidheid lig ik er altijd aardig snel af. Is goede overschakeling ook; van scull naar boord, van 1x per dag (behalve weekend) naar 2x, meer afvallen dan ooit, weining slaap. Volgende week ga ik lekker in A'dam slapen, even voor paar weekjes mijn leven naar de hoofdstad verhuizen.

Naast het trainen moet ik het wel leuk houden: zondag even op en neer voor LSA8+ tegen Nap. Hopelijk komen er nog wat inschrijvingen of laten ze het hoofdnummer met 2 inschrijvingen doorgaan!
Volg dit topic niet zo heel erg actief, maar naar Amsterdam voor roeidoeleinden? (selecteren e.d.?)

Voor aankomende zondag wordt het niet zo'n taai dagje (gelukkig). In ons LO4- veld is er geen voorwedstrijd, net zo min als in de LSA8+; wel jammer dat er zo weinig inschrijvingen zijn...

Onze EJL8+ heeft zich als het goed is ook ingeschreven, maar wel een beetje karig dat er dan maar 3 inschrijvingen zijn (wat neerkomt op een sparsessie tussen 2 boten ) Heb het eigenlijk niet zo op velden waar je maar eigenlijk een echte tegenstander hebt; liefste meerdere harde tegenstanders waar je het echt moet verdienen.

Dat terzijde, want we zijn eigenlijk wel van plan om ons L8+ record van de vereniging te verbeteren; die hangt nu ergens in de 5:56, dus dat moet wel te doen zijn, met de omstandigheden die zijn voorspeld. (windje mee) Net als jullie ook onder de 5:50, dat zijn de blijvertjes! (vorig jaar ook nieuw EJL8+ record, met 6:00,88, dus deze mag ook wel ')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:22:16 #158
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82911147
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

No idea..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet van niks! Maar ben wel benieuwd wat je kan vertellen (desnoods via PM AH).
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82918175
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik weet van niks! Maar ben wel benieuwd wat je kan vertellen (desnoods via PM AH).
Ik denk ook dat hij de andere Jonkman bedoelt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82920519
AH doelloos? Lijkt me verre van, toch... Wel lekker zwaar.

Gister een laatste koningse training in de dubbelvier gedaan, kom maar op met die Slot!
pi_82922101
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef Bellah het volgende:
AH doelloos? Lijkt me verre van, toch... Wel lekker zwaar.

Gister een laatste koningse training in de dubbelvier gedaan, kom maar op met die Slot!
Of je zwaarder wordt van twee keer per dag trainen weet ik niet

Ik ben wel benieuwd hoe jullie dat aanpakken dan. Trainen jullie 's ochtends en 's avonds?
En hoe lang zijn jullie trainingen dan..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_82928417
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij de andere Jonkman bedoelt
Duh
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 13:42:09 #163
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82928843
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Of je zwaarder wordt van twee keer per dag trainen weet ik niet

Ik ben wel benieuwd hoe jullie dat aanpakken dan. Trainen jullie 's ochtends en 's avonds?
En hoe lang zijn jullie trainingen dan..?
Dat kan je zelf toch ook wel invullen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82930742
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch ook wel invullen?
Zou ik t dan vragen?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_82965184
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch ook wel invullen?
Wat zijn jullie toch altijd lief voor elkaar


Wij starten vanavond de martini sprint met wel één tegenstander!
pi_82966083
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Leuke ontwikkelingen!
Waarom ligt van Gorp er trouwens uit..?
Ik zou gokken dat het is zodat hij zich volledig kan richten op het lichte hoofdnummer van het jaar op de NSRF, LSA2+!
pi_82966340
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:19 schreef jw3 het volgende:

[..]

Ik zou gokken dat het is zodat hij zich volledig kan richten op het lichte hoofdnummer van het jaar op de NSRF, LSA2+!
Ja! 2+ is tof! Met een beetje geluk gaan een ploeggenoot en ik op de slot in de 2+ stappen, maar alleen als het schema dat toelaat.. (ik ga geen vw in dat nummer starten bijvoorbeeld..)
Hebben jullie bij W3 nog een relaxte 2+? Die van Skoll is nogal... brak.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:49:09 #168
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_82966924
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:34 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Wat zijn jullie toch altijd lief voor elkaar


Wij starten vanavond de martini sprint met wel één tegenstander!
en een fan op de kant! Iedereen die wedstrijden start dit weekend: veel succes!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:08:22 #169
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82969552
Om 15 u richting Groningen. De drukke tijd nadert weer! Volgend weekend commentaar op de Holland Beker, de week daarna zit ik in Engeland en daarna moet ik ook weer naar Luzern!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82973148
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Of je zwaarder wordt van twee keer per dag trainen weet ik niet
Wel-lichter. En "moeten naar Luzern" klinkt niet als een hele nare verplichting of zo...

Wat de composlot betreft, ik heb er ontzettend veel zin in maar toch wel raar om te beseffen dat 't seizoen al bijna voorbij is..

Verder zit ik inmiddels in 't coachteam dat de heren talentenacht gaat begeleiden, dus ik ben benieuwd wat voor acht we kunnen bouwen in twee weken tijd. Huppel dus ook even rond op jullie Slot Succes aan iedereen dit weekend!
pi_82974346
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef Bellah het volgende:

[..]

Wel-lichter. En "moeten naar Luzern" klinkt niet als een hele nare verplichting of zo...

Wat de composlot betreft, ik heb er ontzettend veel zin in maar toch wel raar om te beseffen dat 't seizoen al bijna voorbij is..

Verder zit ik inmiddels in 't coachteam dat de heren talentenacht gaat begeleiden, dus ik ben benieuwd wat voor acht we kunnen bouwen in twee weken tijd. Huppel dus ook even rond op jullie Slot Succes aan iedereen dit weekend!
Wat leuk! Is er veel animo?
Op Triton is alleen maar een damestalentenacht, jammer genoeg. Die al best netjes vaart trouwens!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:08:38 #172
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82975089
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef Bellah het volgende:

[..]

Wel-lichter. En "moeten naar Luzern" klinkt niet als een hele nare verplichting of zo...

Wat de composlot betreft, ik heb er ontzettend veel zin in maar toch wel raar om te beseffen dat 't seizoen al bijna voorbij is..

Verder zit ik inmiddels in 't coachteam dat de heren talentenacht gaat begeleiden, dus ik ben benieuwd wat voor acht we kunnen bouwen in twee weken tijd. Huppel dus ook even rond op jullie Slot Succes aan iedereen dit weekend!
Moeten is ook niet erg. Ik ga voor en op kosten van NLroei. Net als bij het WK trouwens
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82975461
Heeft NLRoei geld? Waarvandaan dan?
Barlid - "want van roeien word je moe"
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:36:10 #174
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82976513
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Virmes het volgende:
Heeft NLRoei geld? Waarvandaan dan?
NLroei is een stichting. NIet alleen een website. Geld komt o.m. vanuit banners en een marge op verkoop van items (zoals foto's).
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82977056
Oja daar had ik nog een vraag over, kun je de foto's van NLroei niet meer digitaal kopen? Vroeger kon dat dacht ik, maar ik zie het nergens staan bij de mogelijkheden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_82987114
IK HEB WEER GEROEID!!!!

Ging kut zoals verwacht maar toch Iemand heeft de voetenbank van mijn boot gesloopt dus daar kon ik niet in, en iemand anders had mijn bladen meegenomen dus nu heb ik na 4 maanden tijd nog steeds niet met mijn geverfde bladen geroeid
pi_82995524
en dan fiets je ineens met 4 lichte roeiers mee op de Bosbaan in een boord boot....
pi_83011357
PIJN AAN ME REET!
Tegenwoordig ook al bij het ergometeren, na 40 minuten ofzo.

iemand tips?
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:20:49 #179
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83013416
Een minder behangen vriend zoeken..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:59:32 #180
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_83028042
Een terechte maar zeer zure diskwalificatie op de Martini voor Nereus EJZ. Dat kon ze wel eens het klassement gekost hebben...
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_83028085
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Boomrups het volgende:
Een terechte maar zeer zure diskwalificatie op de Martini voor Nereus EJZ. Dat kon ze wel eens het klassement gekost hebben...
Ik zat al naar de live- tracker te kijken en ze verdwenen ineens uit de uitslag.
Wat gebeurde er ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_83028866
Hmm ik zit thuis met waarschijnlijk een tussenribspierblessure Zouden morgen sowieso al niet starten maar tis wel kut.. Onze voorwedstrijd ging trouwens heel goed vandaag, we hadden ook de snelste tijd.. Maar in de finale kregen zowel wij als het stuurtje geen vat op de wind, we gingen van baan 4 naar baan 6 en weer terug

En idd what happened to Nereus?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83030224
Wat is er met Nereus gebeurd?

Onze botjes zijn met Boreas/Asopos combi 2e geworden in het EJL veld rare jongens toch ook.
Wij werden 3e in DN4+

Kutzooi van je blessure La_T! Betekent dit dat we niet meer tegen elkaar racen op de slot? Doet het veel pijn?
pi_83031477
Als het goed is ga ik dan wel weer meeroeien hoor! Maar heb nu wel heel veel pijn ja, zelfs met op bed liggen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83034210
Zal ik t nog ns vragen? Hee, wat was er eigenlijk met Nereus?

Slot voorbij... Met meesterlijke starthalen begonnen en 6e geworden in de finale, meer zat er niet in. Sterk veld! Mooie race

(leuke quote: "Even een dringend verzoek. Ook al lopen we een half uur uit, of alle ploegen toch zo SNEL mogelijk naar de finish kunnen komen?" Hihi.)

Neeeuh niet die blessure La_T Kusje erop?
Hoe ging t met de rest vandaag?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bellah op 19-06-2010 22:33:34 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 19 juni 2010 @ 21:56:14 #186
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83034718
Zag er inderdaad gezellig uit op de BB

Lekker even wezen peddelen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83043960
pff, wat een tegenslag vandaag.

de eerste heat, 500 meter, starten die kamprechters ons weg terwijl we nog flink schuin liggen, en het stuurtje haar hand omhoog heeft, waardoor na de start bakboord light moest halen, om niet in de Ordina boot terecht te komen.

tweede heat, 2k, waren we niet op tijd bij de start, we zagen opeens ons veld voorbij trekken, door materiaalpech. want we hadden geen hele set van 8 palen doordat een andere boot de helft van onze palen had gepakt, en de andere 8 op het water lag, dus moesten we eerst wachten op de Phocas club8 om hun palen over te nemen (was wel een 'diverse' boot, Euros en Boreas met Phocas palen). Daarna wachten op een boot die een coxbox had (die ook nog eens bij het erevlot langsmoest, gefeliciteerd Thrawn), want die waren we zelf vergeten. Waarna ik ook nog eens een bankje moest wisselen, voor één van de roeisters.

dus nadat het veld voorbij was, maar naar baan 7 gegaan, de laatste 500 meter vol aan, en juichend over de finish komen
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_83047051
quote:
Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef SeanFerdi het volgende:
pff, wat een tegenslag vandaag.

de eerste heat, 500 meter, starten die kamprechters ons weg terwijl we nog flink schuin liggen, en het stuurtje haar hand omhoog heeft, waardoor na de start bakboord light moest halen, om niet in de Ordina boot terecht te komen.

[..]

Haha mooi verhaal. Tempo 40 over de finish?
Wist je trouwens dat de kamprechters officieel niet op een omhoog-houdende-hand hoeven te reageren? Dat kreeg ik dus vorige week te horen. Oké, het is nu ongeveer wel dat heel roeiend Nederland het doet, maar het is geen officieel teken dat de start word uitgerekt om op jou te wachten tot je boot recht ligt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zondag 20 juni 2010 @ 12:19:15 #189
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_83049512
Alle ploegen lagen keurig op tijd aan de start van de finale van het Ej8+-veld.... behalve Nereus. Toen de kamprechter vroeg wie er bezwaar had om op Nereus te wachten, staken er meteen een aantal ploegen, in ieder geval Laga en Aegir, hun hand op. Er werd dus besloten zonder Nereus te starten. Inmiddels was Nereus al in zicht gekomen, maar nog steeds erg ver weg (rond de 250 meter), en ze moesten hun teneu nog fixen (oproeijasjes nog aan enz.)

(Voor mijn gevoel) vrij plotseling wordt het veld weggestart.... terwijl Nereus in de wedstrijdbaan van Triton ligt (baan 2)! Na veel geschreeuw van de kant en vanuit het kamprechtersbootje dat de Amsterdamse corporalen aan de kant moeten wordt de wedstrijd afgevlagd als duidelijk wordt dat Nereus niet tijdig weg kan/wil komen...

En nou komt het: de race wordt opnieuw gestart, inclusief Nereus! Verwondering bij alle coaches langs de kant.

Na een zeer spannende race, waarin de Nerieden uiteindelijk op een boegbal achter Okeanos, maar vóór grote concurrent Laga eindigen, steekt elke stuur zijn of haar hand op om te protesteren tegen de deelname van Nereus aan de race.

Na lang beraad van de kamprechters wordt Nereus EJZ geschrapt uit de uitslag.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_83051621
Was mooi feestje gisteren Thrawn !
pi_83054639
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef Boomrups het volgende:

Na lang beraad van de kamprechters wordt Nereus EJZ geschrapt uit de uitslag.
En dus is het nu zeker: LAGA wint het eerstejaarsklassement!!!

Wat ik zelf heel raar vond is dat Nereus slechts 1 waarschuwing kreeg.. Tijdens de eerste start (die ongeveer 250m bezig was) zag ik Nereus al in de baan liggen (zat zelf in 6) en toen we moesten laten lopen om nog een keer te gaan starten, zei ik meteen tegen mijn slag dat ze toch 2 waarschuwingen zouden krijgen (te laat plus hinderen).

In ieder geval, ook al zou Nereus wel zijn punten krijgen, dan nog wonnen wij het klassement (Nereus kon alleen winnen door gister en over 2 weken de volle punten te pakken). Het is totaal niet zo gelopen als ik had bedacht, maar de titel is binnen .

Oja de reden dat Nereus te laat was: 20min voor de start het water op gaan en dan vervolgens ook nog een heel baantje varen.. Ze zijn bij elke wedstrijd al net op een randje op tijd geweest, het moest dus een keer fout gaan.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_83059962
Gisteren helaas 4e geworden op de slotwedstrijden, maar het was voldoende voor de b4 bokaal
pi_83065193
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef SFRje het volgende:

[..]

En dus is het nu zeker: LAGA wint het eerstejaarsklassement!!!

Wat ik zelf heel raar vond is dat Nereus slechts 1 waarschuwing kreeg.. Tijdens de eerste start (die ongeveer 250m bezig was) zag ik Nereus al in de baan liggen (zat zelf in 6) en toen we moesten laten lopen om nog een keer te gaan starten, zei ik meteen tegen mijn slag dat ze toch 2 waarschuwingen zouden krijgen (te laat plus hinderen).

In ieder geval, ook al zou Nereus wel zijn punten krijgen, dan nog wonnen wij het klassement (Nereus kon alleen winnen door gister en over 2 weken de volle punten te pakken). Het is totaal niet zo gelopen als ik had bedacht, maar de titel is binnen .

Oja de reden dat Nereus te laat was: 20min voor de start het water op gaan en dan vervolgens ook nog een heel baantje varen.. Ze zijn bij elke wedstrijd al net op een randje op tijd geweest, het moest dus een keer fout gaan.
Gefeliciteerd! Vaag gebeuren daar allemaal, maar terechte diskwalificatie van Nereus!

Beetje wisselvallig weekend gehad, zaterdag wel redelijk gevaren, maar dankzij een kutloting met de vierde tijd overall toch niet in de a-finale. Vandaag wel redelijk simpel in de a-finale, maar daar ging het totaal niet lekker en vijfde geworden. Ach, wel weer zin in de NSRF
pi_83066403
Geblikt!!

Echt een heerlijke race gevaren vandaag, en eindelijk geblikt in de 4-, was een aardige ontlading na de finish.
Ook nog de sprint geblikt, maar om daar nou trots op te zijn :p

Bij de A-finale op zaterdag waren de kamprechters weer lekker bezig inderdaad, eerst met Nereus EJZ en later ook bij ons veld.
We kwamen goed uit de start, lagen 2e en liepen in op de nummer 1, wordt de wedstrijd op 400 meter alsnog afgevlagd omdat 2 boten in elkaar varen. Maar daarna wordt er weer gewoon opnieuw gestart zonder een ploeg uit te sluiten.

Ach jah in ieder geval wel een mooi weekend gehad en het blijft de Martini natuurlijk
pi_83066755
Leuk weekend gehad!
Vrijdag al nipt Laga EJD verslagen op de sprint, zaterdag 5e in de a-finale, waar we tot een dikke snoek in de buurt van Triton lagen (met tramposa aan boord). Nouja Saurus konden we natuurlijk nog wel pakken :p
Zondag was helemaal mooi: tot 1k eerste in DSA8+. De twee combi's trokken uiteindelijk in het tweede deel er nog langs, maar met slecht 1,5 sec achterstand een mooie race geroeid.
pi_83067308
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef De_Brok het volgende:
Leuk weekend gehad!
Vrijdag al nipt Laga EJD verslagen op de sprint, zaterdag 5e in de a-finale, waar we tot een dikke snoek in de buurt van Triton lagen (met tramposa aan boord). Nouja Saurus konden we natuurlijk nog wel pakken :p
Zondag was helemaal mooi: tot 1k eerste in DSA8+. De twee combi's trokken uiteindelijk in het tweede deel er nog langs, maar met slecht 1,5 sec achterstand een mooie race geroeid.
Oh my god, wat een dramarace was dat Het was maar goed dat jullie op een gegeven moment een stuk achter ons lagen, want we zijn echt van baan 4 naar baan 6 gezwalkt Die snoek was wel heftig ja, jullie lagen echt helemaal stil! Maar goed, wij hebben in ieder geval genoeg punten gehaald om de KHB te mogen starten en dat was ons doel dus Hebben jullie nog een doel of idee achter het weer in de 8 starten? Of gewoon voor de leuk en kijken of jullie nog wat ploegen kunnen pakken?

Iemand trouwens een idee wat er met de Skadi EJD gebeurd is? Ze gingen zo goed maar de laatste paar wedstrijden ineens totaal niet meer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83073782
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
Was mooi feestje gisteren Thrawn !
Idd, het enige nadeel van om 5 uur in je bed liggen is dat ik om half 11 alweer op Njord moest zijn voor het competitieforum om onze composaris gezelschap te houden. Wonder boven wonder wakker gebleven, en nog een hoop bruikbare dingen opgedaan en uitgewisseld op een zeer nuttige bijeenkomst.

Trouwens een erg succesvol weekend voor Euros, 3 klasserende en 3 compoblikken, tijdje geleden dat dit soort aantallen binnengeharkt zijn. Alle winnaars (uiteraard ook van andere verenigingen) gefeliciteerd!
  zondag 20 juni 2010 @ 22:33:31 #198
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_83077263
Ik heb echt een ellendig weekend achter de rug. We kwamen dit weekend naar Groningen met het idee dat we wel wat leuks konden gaan doen in het LN4+ en LB4+ maar dat kwam er niet echt van. Zaterdag ochtend voelde ik me goed beroerd, had ook een Lichte verhoging maar met een paar asprines toch gestart. Slecht geroeid maar wel vrij gemakkelijk a finale gehaald. A finale was het zelfde verhaal voelde me alleen nog slechter, weer slecht geroeid en derde geworden. Goed kut dus. Op de ARB gingen we zonder te hebben getraind sneller dat de ploeg die won maar nu niet dus.

Zondag was doffe ellende, ging zaterdag al naar bed met koorts en werd wakker met 39 graden. Toen hebben we ons maar terug getrokken.

En als klap op de vuurpijl op de weg terug nog pech gekregen met de auto en moesten we worden weggesleept..

Wan, was jij trouwens die persoon met de Nl roei jas en het baardje? Dan heb ik je (zaterdag) tijdens de weging gezien namelijk
'Triton de Edelste'
  maandag 21 juni 2010 @ 01:04:28 #199
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_83084348
Baardje Had me inderdaad (al een paar dagen) niet geschoren en ja, ik draag op de meeste wedstrijden een NLroei-jas. Dikke kans dat je me op de weging ook enigzins vermoeid hebt zien staan kijken toen mijn ploeg voor de zoveelste keer te dik (of juist veel te licht was) in plaats van gewoon op gewicht. Volgende keer mag je best hallo zeggen hoor! Dat deed Tramposa namelijk ook - al was het wat schuchter.

Opsteker voor mij is dat mijn ploeg niet alleen finale haalde, maar het hele veld (EINDELIJK!) verbaasde door de eerste duizend meter vol te gaan en uiteindelijk op de vierde plek eindigde, 0.2 seconden achter de nummer drie. Alleen Phocas was een maatje te groot. Met een betere tweede duizend waren we gewoon tweede gebleven.
Nu hopen dat de NSRF mooie tijding kan brengen. Als we zouden winnen is het voor het eerst sinds decennia ongeveer dat alle eerstejaars ploegen van Njord blik trekken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_83086482
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Iemand trouwens een idee wat er met de Skadi EJD gebeurd is? Ze gingen zo goed maar de laatste paar wedstrijden ineens totaal niet meer!
Een klein motivatie dipje omdat ze enorm hun best hebben gedaan om het gat met Nereus en Orca te dichten eerder het seizoen. Toen dit steeds net niet lukte en het blik binnen was hebben we wat gepuzzeld met de opstelling, maar de scherpte was er een tijdje wat af en dat bekoop je meteen.
Het lijkt nu wel weer op de rails dus ik verwacht wel weer betere prestaties de komende twee wedstrijden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_83091180
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
Baardje Had me inderdaad (al een paar dagen) niet geschoren en ja, ik draag op de meeste wedstrijden een NLroei-jas. Dikke kans dat je me op de weging ook enigzins vermoeid hebt zien staan kijken toen mijn ploeg voor de zoveelste keer te dik (of juist veel te licht was) in plaats van gewoon op gewicht. Volgende keer mag je best hallo zeggen hoor! Dat deed Tramposa namelijk ook - al was het wat schuchter.

Opsteker voor mij is dat mijn ploeg niet alleen finale haalde, maar het hele veld (EINDELIJK!) verbaasde door de eerste duizend meter vol te gaan en uiteindelijk op de vierde plek eindigde, 0.2 seconden achter de nummer drie. Alleen Phocas was een maatje te groot. Met een betere tweede duizend waren we gewoon tweede gebleven.
Nu hopen dat de NSRF mooie tijding kan brengen. Als we zouden winnen is het voor het eerst sinds decennia ongeveer dat alle eerstejaars ploegen van Njord blik trekken.
Dat zou vet zijn. Hier in Nijmegen is dat nu ook: 16 nieuwelingen bij de eerstejaars. Wel allemaal in viertjes geblikt, maar dat mag de pret niet drukker. Met een beetje scorebordjournalistiek was onze tijd in DSA8+ ook in DB8+ voldoende geweest voor blik. De zware ballen N+1 en Licht idem dito. Volgend jaar maar eens bekijken of we drie achten hetzelfde kunnen laten doen.
pi_83124083
Wij gaan misschien rond de NSRF met de zware ballen van Phocas combien, die gasten zijn flink gespierd zeg, zou wel lachen zijn!

Heeft iemand trouwens foto's van afgelopen weekend gevonden, ik zag dacht ik best wel wat camera's rondlopen!
pi_83131116
De verslagen van de wedstrijden van dit weekeinde op NLroei maken duidelijk dat het nog niet zo makkelijk is om er wat van te maken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:59:31 #204
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_83131289
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:33 schreef pullup het volgende:
De verslagen van de wedstrijden van dit weekeinde op NLroei maken duidelijk dat het nog niet zo makkelijk is om er wat van te maken.
Ik ben het dan ook niet eens met de Martini. Waarom dat er op is gezet is mij een raadsel.


En wat betreft de wereldbeker: Tim moet nog leren, dat is alles.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_83138634
Zo te zien hebben de coaches veel vertrouwen in me dit weekend; http://inschrijvingen.knrb.nl/overzicht.php?wedstrijdcode=KHB10&uitgeschrevenNummerId=20109714

Even spieken bij de inschrijving van Skoll..


En dat terwijl wij in ons viertje gaan starten!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83138913
De fysio dacht dat mijn rib gebroken was maar na rontgenfoto's blijkt dat niet zo te zijn.. Ik weet niet wat het nu wel is maar in ieder geval hoop ik de KHB en slot nog te kunnen starten! Maar even aankijken hoe het gaat..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 juni 2010 @ 13:02:04 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83139437
Mixed 2-, 2-, 8+ op de slot.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83140316
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
De fysio dacht dat mijn rib gebroken was maar na rontgenfoto's blijkt dat niet zo te zijn.. Ik weet niet wat het nu wel is maar in ieder geval hoop ik de KHB en slot nog te kunnen starten! Maar even aankijken hoe het gaat..
Oef, ribblessures zijn wel echt heel naar..
Beterschap!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83143437
Toen ik last had van mijn ribben duurde het wel een tijdje voor ik weer heel was. ik hoop dat je op tijd hersteld bent, maar ik vrees het ergste. (natuurlijk is elke blessure anders)
pi_83147317
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mixed 2-, 2-, 8+ op de slot.
Mixed 2-, vertel me alsjeblieft dat dat op zondag is, dan kom ik kijken hoe jullie rondjes draaien
Barlid - "want van roeien word je moe"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 juni 2010 @ 16:10:59 #211
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83147874
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef Virmes het volgende:

[..]

Mixed 2-, vertel me alsjeblieft dat dat op zondag is, dan kom ik kijken hoe jullie rondjes draaien
Ik heb een beer van een vriendin dus ik hoop niet dat we de andere kant rondjes op draaien
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83153380
Hoe kan het trouwens dat EJL van Proteus beginneling af is geworden terwijl er maar 1 tegenstander was? Dan wordt een wedstrijd toch niet gevaren?
pi_83155870
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoe kan het trouwens dat EJL van Proteus beginneling af is geworden terwijl er maar 1 tegenstander was? Dan wordt een wedstrijd toch niet gevaren?
Meestal staat er in de reglementen dat een veld niet verroeid wordt bij minder dan 3 inschrijvingen, maar de laatste keuze is altijd aan de wedstrijdleiding.

Bij beginnelingen zijn ze er meestal wat soepeler mee gezien hoe belangrijk een blik voor een eerstejaars is. Meestal starten er op de NSRF allerlei gelegenheidscombi's dus dan is het veld weer gevuld.
pi_83156318
Er schijnt wel een derde inschrijving te zijn geweest, die zich heeft teruggetrokken, en toen zijn die andere twee dus wel gestart.
Wel het toppunt van de waardeloze blikken trouwens
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_83156541
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Virmes het volgende:
Wel het toppunt van de waardeloze blikken trouwens
Dat herinnert niemand zich. Net als het waardeloze kampioenschap van Twente

Morgen maar eens alleen in de skiff stappen, kijken of ik 4 km kan roeien
pi_83158067
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat herinnert niemand zich. Net als het waardeloze kampioenschap van Twente

Morgen maar eens alleen in de skiff stappen, kijken of ik 4 km kan roeien
Barlid - "want van roeien word je moe"
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37:19 #217
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_83161582
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Virmes het volgende:
Er schijnt wel een derde inschrijving te zijn geweest, die zich heeft teruggetrokken, en toen zijn die andere twee dus wel gestart.
Wel het toppunt van de waardeloze blikken trouwens
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef Lucas0 het volgende:
Ik heb echt een ellendig weekend achter de rug. We kwamen dit weekend naar Groningen met het idee dat we wel wat leuks konden gaan doen in het LN4+ en LB4+ maar dat kwam er niet echt van. Zaterdag ochtend voelde ik me goed beroerd, had ook een Lichte verhoging maar met een paar asprines toch gestart. Slecht geroeid maar wel vrij gemakkelijk a finale gehaald. A finale was het zelfde verhaal voelde me alleen nog slechter, weer slecht geroeid en derde geworden. Goed kut dus. Op de ARB gingen we zonder te hebben getraind sneller dat de ploeg die won maar nu niet dus.

Zondag was doffe ellende, ging zaterdag al naar bed met koorts en werd wakker met 39 graden. Toen hebben we ons maar terug getrokken.

En als klap op de vuurpijl op de weg terug nog pech gekregen met de auto en moesten we worden weggesleept..

Wan, was jij trouwens die persoon met de Nl roei jas en het baardje? Dan heb ik je (zaterdag) tijdens de weging gezien namelijk
pi_83180356
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mixed 2-, 2-, 8+ op de slot.
Waar zie je dat Mix2-? Kan er bij de inschrijvingen niets van vinden en ook niet op de Thetasite
pi_83182680
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Waar zie je dat Mix2-? Kan er bij de inschrijvingen niets van vinden en ook niet op de Thetasite
Weet wel dat er Mix2x uitgeschreven is als fuifnummer
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:35 #220
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_83189566
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_83192515
Toch prettig dat als er eens een andere coach meefietst, sommige dingen opeens een stuk beter gaan!

We hebben gisteren een korte training aan de inpik gewerkt, loopt nu wel soepel!

Ik baal wel dat het nog maar anderhalve week is..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83243743
Wat een rust hier.. Ik ga morgen weer proberen te roeien
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83265143
Mijn acht heeft talent
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:33:41 #224
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_83272228
yay, volgende week donderdag eindelijk weer een keertje skiffen <3
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:47:40 #225
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_83272438
Zijn er nog fokkers op de Holland beker te vinden dit weekend, of gaan jullie allemaal hard trainen voor de NSRF?
pi_83272942
Jazeker, de Holland Beker!
Ik ga zaterdag in de 4- starten, als ik zie wie er starten waarschijnlijk alleen de voorwedstrijd.
Maar wie weet, met een gelukkige loting en voordeelbaan...
Zondag lekker de hele dag meefietsen met toffe races.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83273814
Jaaaaa! Ik ga waarschijnlijk de griekse acht sturen zaterdag! Kijken of dat inwegen wil lukken
pi_83274606
Ik ga ook waarschijnlijk het hele weekend beetje chillen op de Bosbaan, lekker racejes kijken enzo!
pi_83275231
Fresh womens eight!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83284489
LM2- op zaterdag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
LM4- op zaterdag (directe finale)
LM4- op zondag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
Ner / Oke / Tri combinatie
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 juni 2010 @ 17:52:21 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83295022
51e Argo Sprintkampioenschappen

Skøll / Okeanos
bg. Heemskerk, Bart
sl. Nieuwenhuys, Casper
bo. Gudmund

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83296134
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
51e Argo Sprintkampioenschappen

Skøll / Okeanos
bg. Heemskerk, Bart
sl. Nieuwenhuys, Casper
bo. Gudmund


Mooi bootje ook!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83319187
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef AHappelstroop het volgende:
LM2- op zaterdag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
LM4- op zaterdag (directe finale)
LM4- op zondag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
Ner / Oke / Tri combinatie
Was jij dat in de bonds2- die op de 1750 liet lopen? Zag er allemaal vrij vaag uit, volgens mij zat jij op slag, toch? Was je geblesseerd of zoiets?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2010 @ 10:34:33 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83319214
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door D_A op 27-06-2010 10:43:11 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83319379
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nereus/Triton
[NER] Nereus
[008] Lightweight Men's Pair
edit...

Die?
Ja, denk het, maar ik zag gewoon een 2- in bondspakjes enzo, met volgens mij Appelstroop op slag inderdaad, geen idee wie de boeg was.

Wij starten trouwens tegen jullie op de sprint in de 2- (en van 't weekend ook als jullie dan ook starten...)

[ Bericht 3% gewijzigd door Leso_Varen op 27-06-2010 12:53:38 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2010 @ 10:45:26 #236
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83319399
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja, denk het, maar ik zag gewoon een 2- in bondspakjes enzo, met volgens mij Marten op slag inderdaad, geen idee wie de boeg was.

Wij starten trouwens tegen jullie op de sprint in de 2- (en van 't weekend ook als jullie dan ook starten...)
Sprint

003 : O2- (5 inschrijvingen)
Okeanos, Phocas, Proteus, Skøll, WillemIII

Waar zijn jullie dan? Inschrijvingen zijn al gesloten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83319465
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Sprint

003 : O2- (5 inschrijvingen)
Okeanos, Phocas, Proteus, Skøll, WillemIII

Waar zijn jullie dan? Inschrijvingen zijn al gesloten.
Ja, klopt, onze coach dacht dat hij het had gedaan, maar de WedCo zei dat we nog wel konden na-inschrijven.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2010 @ 10:49:22 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83319476
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:48 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja, klopt, onze coach dacht dat hij het had gedaan, maar de WedCo zei dat we nog wel konden na-inschrijven.
Ach prima, 6 inschrijvingen is goeed.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83319574
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ach prima, 6 inschrijvingen is goeed.
Ja toch! Loopt het ondertussen bij jullie een beetje lekker?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2010 @ 10:57:21 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83319624
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja toch! Loopt het ondertussen bij jullie een beetje lekker?
Ja eigenlijk heel aardig, 500 meters maken we ons niet zo druk om dat moet wel goed komen. Vooral die 2K zal even sleuren worden omdat de slag conditioneel toch wel een hoop heeft in moeten leveren door zijn gebroken arm.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83326747
Ik heb vandaag geroeid en het ging goed! Ik wist wel dat ergometeren geen goede vergelijking was om de pijn te meten, want zolang ik in de boot aan mijn buitenarm hang doet het geen pijn! Dus morgen starten jejejee!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83329515
Mooi!
pi_83337513
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:32 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Was jij dat in de bonds2- die op de 1750 liet lopen? Zag er allemaal vrij vaag uit, volgens mij zat jij op slag, toch? Was je geblesseerd of zoiets?
Jep en ben er ook onwijs trots op; NOT!
4 kilo crashen, zon op je bakkes en blijkbaar niet genoeg voedingsstoffen binnen gehad gaf mij rond de 950m. een enorme terugslag. Werd misselijk, zwart voor ogen en lichaam werkte totaal niet meer mee. Oke; dat hebben er meerdere maar ik heb het vaak genoeg gehad en het ging dit keer echt gewoon NIET goed. Laten lopen indd op 1750m, daarna rondgemaakt en viel bijna flauw. Moest ook braken, maar kwam niets uit. Kamprechter kwam er even bij totdat ik weer een kleurtje terug kreeg op mijn gezicht. Daarna rondgemaakt op die lijn (op advies en m.b.h. van de kamprechter) en uiteindelijk toch nog over de finish gekomen

Maaaaaar; die middag ging het een stuk beter. Met 1 tegenstander en windje tegen toch nog 6:21 gevaren (gewonnen natuurlijk), 2 seconden op de LSB4- waarmee we vergeleken worden. Morgen starten we tegen elkaar om 13:52uur, en moeten écht harder harder harder gaan voor een startbewijs FISU WK.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_83341984
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:18 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Jep en ben er ook onwijs trots op; NOT!
4 kilo crashen, zon op je bakkes en blijkbaar niet genoeg voedingsstoffen binnen gehad gaf mij rond de 950m. een enorme terugslag. Werd misselijk, zwart voor ogen en lichaam werkte totaal niet meer mee. Oke; dat hebben er meerdere maar ik heb het vaak genoeg gehad en het ging dit keer echt gewoon NIET goed. Laten lopen indd op 1750m, daarna rondgemaakt en viel bijna flauw. Moest ook braken, maar kwam niets uit. Kamprechter kwam er even bij totdat ik weer een kleurtje terug kreeg op mijn gezicht. Daarna rondgemaakt op die lijn (op advies en m.b.h. van de kamprechter) en uiteindelijk toch nog over de finish gekomen

Maaaaaar; die middag ging het een stuk beter. Met 1 tegenstander en windje tegen toch nog 6:21 gevaren (gewonnen natuurlijk), 2 seconden op de LSB4- waarmee we vergeleken worden. Morgen starten we tegen elkaar om 13:52uur, en moeten écht harder harder harder gaan voor een startbewijs FISU WK.
Aaah, wat kut man! Zag er niet goed uit hoe je erbij zat.
Gelukkig kon je 's middags weer starten
pi_83346524
IK ZAG JE FINISHEN APPELSTROOP EN IK WAS TROTS OP JE

Jammer dat ik mijn shift niet morden doe want hij was echt hee lrelax

En er moest nog een knul spauwen den dat vond ik grappig
pi_83348805
D_A; als je die namen elke keer overneemt van de inschrijvingen, prima, maar Google zoekt ook in dit forum dus kom je bij het zoeken van de namen die je kopieert al snel hier terecht. Voortaan graag de ploegnamen, niet de namen van de personen erbij? Thanks
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2010 @ 10:43:33 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83350749
Even ge-edit als Leso dat ook doet komt het goed
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83354369
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even ge-edit als Leso dat ook doet komt het goed
Check!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2010 @ 17:54:55 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83365925
LAAAAAAAAAAAAAAA TRAAAAAAMPOSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAA

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 27 juni 2010 @ 17:55:54 #250
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83365967
Lol, ik wilde gaan maar Duitsland-Engeland was veel te leuk.
pi_83366051
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAA TRAAAAAAMPOSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hehe, geniaal! Best verrassend
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2010 @ 17:59:37 #252
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83366091
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hehe, geniaal! Best verrassend
En dat commentaar ER ZIT EEN DAME IN blabla
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83368154
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:55 schreef Zwansen het volgende:
Lol, ik wilde gaan maar Duitsland-Engeland was veel te leuk.
Hetzelfde.
pi_83370753
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hehe, geniaal! Best verrassend
Inderdaad gefeliciteerd, leuke race. Heb vanaf de 1000m meegefietst, zag er best oke uit!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83370810
Gefeliciteerd Tromposa!

Ben nu nnog benieuwder dan ik al was naar de zaterdag van de NSRF! Wat gaan jullie op zondag starten??
pi_83381161
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Inderdaad gefeliciteerd, leuke race. Heb vanaf de 1000m meegefietst, zag er best oke uit!
Jeeej blik

Maar vanaf de 1200 was het eigenlijk niet meer op mooi roeien maar vooral op knokken Maar supertof, Michiel vertelde ook al dat hij het in het commentaar over ons gehad had haha..
Wij gaan zondag waarschijnlijk O4+ en N4- en SA8+ starten, dus met een beetje mazzel 4x over de baan
(de helft in de 4+ en de ander helft in de 4- dus)

[ Bericht 2% gewijzigd door La_Tramposa op 28-06-2010 10:49:45 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83386914
Gefeliciteerd!
pi_83388566
en natuurlijk appelstroop gefeliciteerd met zijn blik en uitzending!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83393663
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
en natuurlijk appelstroop gefeliciteerd met zijn blik en uitzending!
JAAAAA IK MAG NAAR FISU WK!!!!

Mooie race zeg, bij de EJD! Ik heb ook vanaf de 1000m mee gefietst (want de SA8+ was veel te tof!) en heb nu alweer een schorre stem! Zo tof! En vette foto's op NLroei zeg!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_83394825
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

JAAAAA IK MAG NAAR FISU WK!!!!

Mooie race zeg, bij de EJD! Ik heb ook vanaf de 1000m mee gefietst (want de SA8+ was veel te tof!) en heb nu alweer een schorre stem! Zo tof! En vette foto's op NLroei zeg!
Gefeliciteerd gast
pi_83403216
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

JAAAAA IK MAG NAAR FISU WK!!!!

Mooie race zeg, bij de EJD! Ik heb ook vanaf de 1000m mee gefietst (want de SA8+ was veel te tof!) en heb nu alweer een schorre stem! Zo tof! En vette foto's op NLroei zeg!
pi_83406394
Joaaaaaaahhhh! Goed bezig
pi_83426772
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

JAAAAA IK MAG NAAR FISU WK!!!!

Mooie race zeg, bij de EJD! Ik heb ook vanaf de 1000m mee gefietst (want de SA8+ was veel te tof!) en heb nu alweer een schorre stem! Zo tof! En vette foto's op NLroei zeg!
Gezellig, denk dat ik er ook nog wel even langs moet.
pi_83465465
Kennen jullie nog veel mensen die Henley starten? Ik wel een paar.. heb net geprobeerd om de radiostream met Michiel te luisteren maar t lukte niet helemaal, waarschijnlijk is er ook nu geen uitzending meer natuurlijk :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83466553
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Kennen jullie nog veel mensen die Henley starten? Ik wel een paar.. heb net geprobeerd om de radiostream met Michiel te luisteren maar t lukte niet helemaal, waarschijnlijk is er ook nu geen uitzending meer natuurlijk :p
Henley is toch pas dit weekend?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_83466877
zijn er niet nu al voorrondes?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83473260
Als henley dit weekend is, dan is het nu ook al, ze roeien 4-5 rondes en niet meer dan 1 per dag.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_83482515
Ja. Henley begint vandaag. De muda's mogen meteen aan tegen de zware USA 4-, leuke pot..
En mijn coach van vorig jr zit nu natuurlijk op slag in de dames 4x!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:24:30 #269
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_83495023
De radiostream is gewoon permanent te beluisteren alleen zijn we niet altijd aan het woord. Als je Frans wilt horen moet je vanaf 18:00 (jullie tijd) de radio aanzetten via de link op NLroei. Ik ben morgenochtend aan de beurt.

Verder moeten de Muda's vandaag nog niet, vandaag zijn alleen de 'mindere' ploegen.

Groeten vanuit Henley!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_83495092
Oh god, ik woonde met een dude in huis die bij Euros roeit..

vooral roeien en niet studeren en geen food voor wedstrijd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2010 @ 16:27:53 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83495176
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef linpunt het volgende:
Oh god, ik woonde met een dude in huis die bij Euros roeit..

vooral roeien en niet studeren en geen food voor wedstrijd
En je punt?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83495423
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef linpunt het volgende:
Oh god, ik woonde met een dude in huis die bij Euros roeit..

vooral roeien en niet studeren en geen food voor wedstrijd
Hoe heette deze lichte pixel?
pi_83496970
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef linpunt het volgende:
...
vooral roeien en niet studeren ...
klinkt als de ideale studententijd...



[ Bericht 0% gewijzigd door SeanFerdi op 30-06-2010 18:37:27 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_83499034
Wij kunnen niet in de DSA8 starten omdat onze wedstrijdcom ons erg laat heeft ingeschreven en nu kunnen we geen dopingverklaring meer ondertekenen
Maar iig wel DO4+ starten op zondag, dus tegen Fiekie en C'est Bon toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83503036
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef linpunt het volgende:
Oh god, ik woonde met een dude in huis die bij Euros roeit..

vooral roeien en niet studeren en geen food voor wedstrijd
gefeliciteerd!
pi_83504722
Hé Nap, gezellig straks tegen elkaar in LSA8+!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_83516813
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij kunnen niet in de DSA8 starten omdat onze wedstrijdcom ons erg laat heeft ingeschreven en nu kunnen we geen dopingverklaring meer ondertekenen
Maar iig wel DO4+ starten op zondag, dus tegen Fiekie en C'est Bon toch?
Wij gaan zondag niet starten. Lekker duf, nu hebben we nóg niet tegen elkaar geroeid. Had ik leuk gevonden!
pi_83518152
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

klinkt als de ideale studententijd...


Achja, waarom studeren tijdens je studententijd
Die dude deed erm.. erm.. BIT en woont op calslaan - that could be everyone.
Maar mijn punt was dat 'een soort van leven naast roeien' niet eens zo'n slecht idee was.. Want door hem leek Euros bijna een sekte

Hij eet twee weken voor wedstrijd zeg maar.. nothing.. lijkt me niet erg bevorderlijk voor je spieraanmaak
pi_83518679
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef AHappelstroop het volgende:
Hé Nap, gezellig straks tegen elkaar in LSA8+!
Had het gezien inderdaad! Op het laatste moment toch gaan achten ipv lo4-, omdat het mooier is. Wordt wel mooi denk ik. We starten ook voor NSK, verder zijn er niet echt bijzondere ploegen?
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_83519433
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef linpunt het volgende:

[..]

Achja, waarom studeren tijdens je studententijd
Die dude deed erm.. erm.. BIT en woont op calslaan - that could be everyone.
Maar mijn punt was dat 'een soort van leven naast roeien' niet eens zo'n slecht idee was.. Want door hem leek Euros bijna een sekte

Hij eet twee weken voor wedstrijd zeg maar.. nothing.. lijkt me niet erg bevorderlijk voor je spieraanmaak
Gefeliciteerd! Ik heb een 95% schatting bij wie je in huis woonde. Maar afgezien daarvan, heb je nog wat toe te voegen hier?
pi_83519638
2 dames die ik 1000 meter heb gecoacht mogen naar het SB WK !!!!! Ik voel me nu net een echt een goede coach
pi_83522870
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Wij gaan zondag niet starten. Lekker duf, nu hebben we nóg niet tegen elkaar geroeid. Had ik leuk gevonden!
Oh wat jammer, blessures of zo?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83526241
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh wat jammer, blessures of zo?
Oh, nee, gelukkig niet zeg! We gingen de vorige keer overgangs starten om te oefenen. En dat hoeft nu niet meer. Daarom.
pi_83561934
uitspraak over de EJZ-wedstrijden op de Martini:

http://knrb.nl/content.php/nl/110?id=1730,nl

Nogal heftig om de gehele uitslag niet te laten gelden...?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_83562522
Wow, Okeanos is mooi genaaid dan...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:47:01 #286
131703 pullup
smartie
pi_83562686
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef SkollZwaar09 het volgende:
uitspraak over de EJZ-wedstrijden op de Martini:

http://knrb.nl/content.php/nl/110?id=1730,nl

Nogal heftig om de gehele uitslag niet te laten gelden...?
Ik heb het ook met enige verbazing gelezen.
De verhalen die ik hoorde over de toedracht waren best duidelijk en ze leken me geen aanknopingspunten te bevatten om die race te cancellen.
Maar goed, ik heb maar een kant gehoord dus ik ben wel benieuwd naar die uitspraak.
Het lijkt me dat dit nog wel een staartje gaat krijgen want dat klassement is nu toch al beïnvloed omdat Laga al een paar weken denkt al gewonnen te hebben bijvoorbeeld.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_83588214
Jaaa, eindelijk weer eens in de acht! Met Phocas geroeid, ging nog best okay voor de eerste keer samen. Nog geen half uur na onze finish in de vier moesten we al weer starten in de acht, toch nog vierde geworden. Best tevreden, morgen nog een keer trainen in de acht en dan zondag in de SA8 knallen!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 juli 2010 @ 22:36:06 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83590621
Jaaaa 2- is leuk!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83590828
Oke, sprinten is duidelijk niet ons ding
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83619165
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, sprinten is duidelijk niet ons ding
2km bij mij wel! Vandaag in SA4- (zwaar dus, terwijl we Licht zijn!) geblikt!
Morgen LSA8+, ben benieuwd of we überhaupt inwegen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:14:52 #291
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_83620204
Zijn mijn columns vanuit Engeland een beetje te pruimen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 juli 2010 @ 20:22:09 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83620488
Wat een eind is 2K in een 2- voor de eerste keer

Maar wel een leuke pot gevaren in het O2- veld, kansloos achteraan na een 1250 meter maar wel weer een hoop geleerd vandaag. Jammer dat we maar 3 weken hadden om na een gebroken arm, omboorden, andere ploeggenoot wat te gaan doen in de 2-. Wie weet biedt het perspectief voor volgend seizoen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83621635
Vind ze gaaf, ben blij dat er eindelijk eens wat meer structurele aandacht aan henley besteed wordt zoals dat bij de worldcups al jaren gebeurd.
pi_83627067
Het O2-veld gewonnen vandaag. Daarmee dus ook overgangs geworden. In een prima tijd (6.37)
Morgen lekker fun-nummers starten en BBQ'en.
pi_83635610
De Brok, je dames doen het goed zeg dit weekend!
Wij hebben helaas geen mooie dingen meer kunnen doen, iedereen was zo moe dat we gewoonweg niet vooruit kwamen. Vanmiddag nog DO4+ starten, ben heel benieuwd hoe dat gaat, op slag en we hebben nog nooit afstandjes gevaren in die boot haha.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_83655064
Eerste coachblik binnen:

Triton EJZ in het B8-veld in een tijd van 5:55,52. Daarmee waren ze 0:00,2 sneller dan Gyas.. Geweldige race..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_83656554
Zo ook weer een enerverend weekeinde achter de rug. Gisteren was de laatste kans voor mijn roeister om zich in de 4- voor het JWK te plaatsen. Na een beroerde voorwedstrijd was de finale veel beter. Vandaag te horen gekregen dat het goed genoeg is. De dames mogen naar het WK.

Daarnaast heeft mijn lichte dame gisteren het LDN1x veld gewonnen en daarmee haar derde skiffblik dit seizoen. En dus overgangs geworden. Was een erg mooie race. Op 1500m lag ze nog 4 sec achter. Maar een fenomenale eindsprint zorgde voor een voorsprong van 8 seconden op het meisje van Skoll. En een eindtijd van 8 plat. Ook niet slecht voor een lichte dame.

Vandaag in het LDO1x veld was het drama. Heel erg wind mee is toch nog te veel gevraagd. Slaan tegen de golven ipv hard roeien. Ach ja, gelukkig was het lekker weer.
pi_83659922
Mm, fijn dagje gehad! Wat een goddelijk weer.. Ik sta open voor alle brute uittrainingsverhalen, want ik sla dit jaar over (en balen )
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 juli 2010 @ 23:43:32 #299
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83663498
En we gingen weer hard in de 2-

dit keer wel 1000 meter

En toen was het op.

Net kwaliteits feestje op okeanos gehad, nu naar skoll
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83668902
Skoll feestkes *o*
pi_83672904
Wat een topafsluiting van het weekend, na vier keer trainen DO4+ winnen van allerlei 2ejaars ploegen

Ik mocht hem sluiten! Lees Roeien en Ergometeren #40: De post-uittraining dip! hier verder!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')