abonnement Unibet Coolblue
pi_82401461
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef koeii het volgende:

[..]

Ja, of je was gewoon lekker uitgerust..
In feite heb ik wel drie dagen helemaal niets gedaan en lekker uitgerust ja, maar normaal ben ik veel slechter dan dit. Kan ook met andere dingen te maken hebben natuurlijk, we zullen wel zien.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_82404043
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
hoe zit het nu eigenlijk met betalen
Als het goed is heb je een mail gekregen gister?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:03:13 #203
56724 Wombcat
rent wiel
pi_82405064
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:39 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Als het goed is heb je een mail gekregen gister?
Klopt idd, ik had mijn mail nog niet bekeken.
in a crowd you lose humanity
pi_82412304
Respect hoor, CyclingChick!


Zat te denken he (schrik niet), ik heb al een tijdje wat moeite met afstellen van m'n zadel. Als ik 'teveel' fiets krijg ik kleine schuurplekjes (of soms bultjes) op m'n perineum. Is gewoon niet fijn. Heeft het zin om m'n zadel te upgraden naar een Brooks B17 Narrow bijvoorbeeld, of moet ik blijven sleutelen aan m'n huidige zadel?
pi_82422701
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef FJD het volgende:
Stiekem weet ik het antwoord al wel maar toch nog even checken;

[ link | afbeelding ]

Ik heb geen idee hoe dat stuk heet waar je casette overheen gaat maar dat is dit dus op de foto. De tanden van de casette hebben zich er echt in gezet en ik had de kettingzweep dan ook nodig om die vijf tandwielen uberhaupt los te krijgen. Voor zover ik me kan herinneren van m'n Bulls was dat daar absoluut niet het geval. Dit is toch simpelweg een fout van Koga Heb de fiets een maand of 3 nu en als er 1.000km op staan is het veel.

Oh ja het scherpstellen v/d tegels en niet het onderwerp komt omdat de iPhone zuigt qua macro stand maar daar had ik geen rekening mee gehouden
Dit is -helaas- normaal. Hebben (vrijwel) alle Shimano body's van aluminium last van. Kan Koga dus ook niets aan doen, die maken deze wielen niet. Je kunt niks doen om het te voorkomen, alleen je cassette goed hard vast draaien zodat de druk iets meer verdeeld wordt.
pi_82428598
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:07 schreef Yankee het volgende:

[..]

dan moet ik denk ik eerst m'n benen eens gaan scheren.

Nee woensdag heb ik niet met de Tarrel gefietst, toen stond m'n fiets helaas bij de FM.

Gisteren trouwens voor het eerst Sports Tracker getest, dat werkt perfect
Dat moet je sowieso doen, zeker met zo'n mooie fiets en zulke wielen
Wat was er mis met je fiets dan?

Ik heb 't niet meer zo op fietsenmakers. Vooral die beunhazen van Belgafietsen niet. M'n vriendin had 'n tik in haar crank. Tot twee keer toe hebben ze er naar gekeken, het bracket schoongemaakt en 't vet vervangen. Maar 't mocht niet baten. Toen heb ik de kettingbladen er maar afgehaald en de boutjes en alles flink in 't vet gezet. Geen getik meer

Cyclechick gefeliciteerd, wat 'n heldin ben jij!
Is die Alpe wat te doen? Ik wil 'm deze zomer ook fietsen!
Stuur me trouwens eens een link waar ik kan doneren

Pfff, ik dacht dat tijdrijden zwaar was, maar dat is niets vergeleken met triathlon
Bij 't fietsen ben ik uiteraard door niemand ingehaald Heb nu wel 'n nieuwe hobby
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dit is -helaas- normaal. Hebben (vrijwel) alle Shimano body's van aluminium last van. Kan Koga dus ook niets aan doen, die maken deze wielen niet. Je kunt niks doen om het te voorkomen, alleen je cassette goed hard vast draaien zodat de druk iets meer verdeeld wordt.
Is 't ook niet zo dat bij sommige cassettes de kransjes allemaal aan elkaar vast zitten? Dan krijg je dat probleem niet. Ik zou er wel even mee teruggaan. Dat zulks gebeurt is onvermijdelijk, maar na 1000 km is wel heel snel.
  maandag 7 juni 2010 @ 06:43:31 #207
56724 Wombcat
rent wiel
pi_82428614
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dit is -helaas- normaal. Hebben (vrijwel) alle Shimano body's van aluminium last van. Kan Koga dus ook niets aan doen, die maken deze wielen niet. Je kunt niks doen om het te voorkomen, alleen je cassette goed hard vast draaien zodat de druk iets meer verdeeld wordt.
Als dit standaard is, dan is Shimano wel bagger.
in a crowd you lose humanity
pi_82428619
Easton schijnt er ook altijd last van te hebben.
pi_82428880
quote:
Op maandag 7 juni 2010 06:43 schreef Wombcat het volgende:
Als dit standaard is, dan is Shimano wel bagger.
M'n 105 heeft hier geen last van. Nou mishandel ik m'n Ultegra ook wel meer, zo schakel ik gerust op bij een explosieve klim maar kom op zeg tis voor 2000,- aan materiaal
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_82430299
Even 'n vraagje voor de kenners. Deze winter wil ik meer tijd in 't bos doorbrengen. Niet voor vunzige dingen, maar om te fietsen. Nu heb ik op 't moment een mtb en een cyclocrosser. Die mtb is een prima ding. Voor 5 euro gekocht en op 'n kapot achterwiel en achterderailleur was ie perfect. Die heb ik opgeknapt en gebruik ik zo af en toe wel. Alleen die cyclocrosser is een oud beestje en daar fiets ik veel te weinig op, puur omdat 't een oud stalen, slap ding is. Leuk om wat mee te trainen als 't baggerweer is, maar meer niet.
Nu zag ik 't volgende staan op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/347366779

Ook weer 'n opknapper, maar ik ben student en vind dat stiekem best leuk. Weet iemand alleen wat dit waard is? Ik dacht zelf aan 100 euro ofzo.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:50:29 #211
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82430976
quote:
Op maandag 7 juni 2010 06:35 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat moet je sowieso doen, zeker met zo'n mooie fiets en zulke wielen
Wat was er mis met je fiets dan?

Ik heb 't niet meer zo op fietsenmakers. Vooral die beunhazen van Belgafietsen niet. M'n vriendin had 'n tik in haar crank. Tot twee keer toe hebben ze er naar gekeken, het bracket schoongemaakt en 't vet vervangen. Maar 't mocht niet baten. Toen heb ik de kettingbladen er maar afgehaald en de boutjes en alles flink in 't vet gezet. Geen getik meer

Pfff, ik dacht dat tijdrijden zwaar was, maar dat is niets vergeleken met triathlon
Bij 't fietsen ben ik uiteraard door niemand ingehaald Heb nu wel 'n nieuwe hobby

Speling op voorwiel, slagje in achterwiel en m'n stuur zat weer niet goed vast, dus die hebben ze ook maar weer vastgezet. Op FM heb ik het meestal ook niet zo, zeker niet op Belga. Waarom breng je daar die fiets heen? Of heeft je vriendin daar haar fiets gekocht?

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst m'n benen geschoren vanwege het 'gezeur'. Op de fiets ziet het er absoluut mooier uit, maar ik voel me nu wel naakt.

Wat voor afstanden heb je eigenlijk bij zo'n triathlon?
.
pi_82431362
lol @ Yankee. Ik herinner me de eerste keer dat ik m'n benen schoor. Voor je gevoel inderdaad naakt, en het bij mij heersende probleem: "Wat zouden anderen hier van denken? "
pi_82431501
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef Yankee het volgende:

[..]

Speling op voorwiel, slagje in achterwiel en m'n stuur zat weer niet goed vast, dus die hebben ze ook maar weer vastgezet. Op FM heb ik het meestal ook niet zo, zeker niet op Belga. Waarom breng je daar die fiets heen? Of heeft je vriendin daar haar fiets gekocht?

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst m'n benen geschoren vanwege het 'gezeur'. Op de fiets ziet het er absoluut mooier uit, maar ik voel me nu wel naakt.

Wat voor afstanden heb je eigenlijk bij zo'n triathlon?
M'n vriendin heeft haar fiets daar gekocht en ze had wat servicebeurten over. Ik kom daar alleen om goedkope BBB onderdelen enzo
Als ik m'n fiets wegbreng gaat ie naar Cycletrend of anders Dik. Wel 'n waslijstje aan dingen zeg

Haha, dat had ik in 't begin ook! Ook omgeluld om 't gezeur om me heen, en 't voelde idd naakt
't was 500 meter zwemmen, 24 km fietsen en 5 km rennen.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:17:50 #214
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82431853
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Tommeke het volgende:

[..]

M'n vriendin heeft haar fiets daar gekocht en ze had wat servicebeurten over. Ik kom daar alleen om goedkope BBB onderdelen enzo
Als ik m'n fiets wegbreng gaat ie naar Cycletrend of anders Dik. Wel 'n waslijstje aan dingen zeg

Haha, dat had ik in 't begin ook! Ook omgeluld om 't gezeur om me heen, en 't voelde idd naakt
't was 500 meter zwemmen, 24 km fietsen en 5 km rennen.
Ik breng hem zelf meestal naar Dik, maar dat is voornamelijk omdat dat minder ver fietsen is En als er echt wat mis is naar de FM waar ik m'n fiets gekocht heb omdat ik daar nog wat servicebeurten tegoed heb.

Dat zijn nog best wel pittige afstanden. Is in ieder geval niks voor mij. Zwemmen doe ik alleen om af te koelen en aan hardlopen heb ik een hekel

Over het benen scheren: smeer je die na het scheren ook ergens mee in?
.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:21:04 #215
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82431981
Dat is 1/8ste traithlon ofzo?

Ik heb dit weekend zwaar gefeest. En spierpijn / blauwe plekken van het paintballen (in achtertuin). Wel heb ik de hele vriezer vol vlees, en de 2e koelkast vol bier. Genoeg voor een flinke BBQ tijdens de fietsmeeting.
pi_82432008
Ik hou ook niet van hardlopen, en zwemmen is bij mij meestal ook wat afkoelen en bommetjes maken
Is idd de achtste.
Toch vond ik 't wel leuk om te doen.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:25:11 #217
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82432119
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef Freddeh het volgende:
Zat te denken he (schrik niet), ik heb al een tijdje wat moeite met afstellen van m'n zadel. Als ik 'teveel' fiets krijg ik kleine schuurplekjes (of soms bultjes) op m'n perineum. Is gewoon niet fijn. Heeft het zin om m'n zadel te upgraden naar een Brooks B17 Narrow bijvoorbeeld, of moet ik blijven sleutelen aan m'n huidige zadel?
Ik ben wat forser dan de meeste fietsers hier, en gebruik ook een B17, gewoon omdat het zadel dat eerst op de fiets zat zadelpijn en ook schuurplekken gaf. De Brooks is net wat breder, en veel comfortabeler omdat het leer zich naar je onderfrikandellen gaat vormen.
'Echte' racers vinden het maar niets zo'n leren zadel, op tourtochten krijg ik wel eens opmerkingen erover, maar dat boeit me weinig. Ik zit lekker
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 7 juni 2010 @ 10:56:21 #218
74453 koeii
Een P ja
pi_82433248
Heb ook tijden gedacht eens een triatlon te proberen. Tot vorig jaar november liep ik best veel hard en kon ook wel redelijk doorbuffelen. Ik heb alleen een godsgloeiende hekel aan zwemmen. Paar keer geprobeerd in het HIS-bad, maar dan zie je allemaal van die dudes nonstop lopen rammen, terwijl ik na twee baantjes weer moest uithijgen op de kant..
Dus toch .
pi_82433486
Mijn middelbare school organiseerde altijd triatlons rond de Reeuwijkse plassen. Drie jaar achtereen meegedaan, altijd rond de vijfde plaats geëindigd. Haalde er altijd verschrikkelijk veel in tijdens het fietsen

Zou graag nog weer eens een keertje meedoen, maar ik gok dat mijn knie daar minder zin in heeft.
pi_82434406
Zo gisteren een criterium gereden, 14e geworden. Helaas ging het keihard regenen midden in de koers maar gelukkig toch geen valpartijen.
Haters gonna hate.
pi_82435324
Na hoeveel kilometer wordt het tijd om je buitenbanden te vervangen (afgezien van duidelijke schade)?
Want ik heb de laatste tijd wel wat lekke banden gehad, dus denk dat t dus wel tijd wordt....
pi_82435372
Denk dat dat verschilt per bandje. Ik heb laatst mijn Vittoria Rubino Pro's vervangen met 6700km.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:54:38 #223
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82435481
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Na hoeveel kilometer wordt het tijd om je buitenbanden te vervangen (afgezien van duidelijke schade)?
Want ik heb de laatste tijd wel wat lekke banden gehad, dus denk dat t dus wel tijd wordt....
Dat is nogal afhankelijk van het type, maar over het algemeen moet je het wel kunnen zien. Volgens mij doe ik ergens tussen de 3000 en 5000 km met de meeste.
.
  FOK!fotograaf maandag 7 juni 2010 @ 15:33:11 #224
73911 ultra_ivo
pi_82445363
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:

'Echte' racers vinden het maar niets zo'n leren zadel, op tourtochten krijg ik wel eens opmerkingen erover, maar dat boeit me weinig. Ik zit lekker
Dat is in Frankrijk anders. Van het weekend reed zowat iedereen die de rit zonder probleem uitreed met een Brooks (of een Ideale). Alleen in de Mongolenwaaier zaten er weinig met een Brooks.
Uit Frankrijk ben ik net terug. De 400 is heel goed gegaan, uiteindelijk na 24u20 binnen. Nog vrij lang in de Mongolenwaaier gezeten om her en der wat te helpen. Wat een ellende daar. Die hadden in totaal 11 lekke banden, een hongerklop en nog wat andere problemen. Aan het begin van het derde deel (aan de Baai van de Somme) hun succes gewenst en alleen verder gegaan. Anders was ik 2 uur later binnengekomen. Of ik rij goed of de Fransen kunnen niet op het vlakke rijden, zowel nu als vorige week reed ik op het vlakke met de wind in de rug gewoon de Fransen uit het wiel.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:38:36 #225
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_82445648
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat is in Frankrijk anders. Van het weekend reed zowat iedereen die de rit zonder probleem uitreed met een Brooks (of een Ideale). Alleen in de Mongolenwaaier zaten er weinig met een Brooks.
Uit Frankrijk ben ik net terug. De 400 is heel goed gegaan, uiteindelijk na 24u20 binnen. Nog vrij lang in de Mongolenwaaier gezeten om her en der wat te helpen. Wat een ellende daar. Die hadden in totaal 11 lekke banden, een hongerklop en nog wat andere problemen. Aan het begin van het derde deel (aan de Baai van de Somme) hun succes gewenst en alleen verder gegaan. Anders was ik 2 uur later binnengekomen. Of ik rij goed of de Fransen kunnen niet op het vlakke rijden, zowel nu als vorige week reed ik op het vlakke met de wind in de rug gewoon de Fransen uit het wiel.
Mongolenwaaier. Leuke benaming. Wat moet ik mij precies voorstellen? Allemaal kneuzen, niet fietsers op een rij? Hoewel 400km rijden op een dag, moet er niet aandenken. Respect ook voor de mongolenwaaier.
Superhero to the rescue!
  maandag 7 juni 2010 @ 15:41:34 #226
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82445807
mongolenwaaier is een nogal bekende wielerterm, valt een beetje tegen dat je dat niet weet Superher0
.
pi_82446760
quote:
Op maandag 7 juni 2010 06:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als dit standaard is, dan is Shimano wel bagger.
Het heeft te maken met de ondiepe sleuven van Shimanotype body's. Let wel, deze worden niet noodzakelijkerwijs gefabriceerd door Shimano! Ook body's gemaakt van Shimano cassettes van Easton, DT Swiss, Campagnolo etc hebben er last van. Het ontwerp van de kransjes is dusdanig dat er veel kracht op een klein oppervlak komt te staan. Het staal van de kransjes is harder dan het aluminium van de body's en daarom vreet het in. Tiagra/105/Ultegra/DA heeft er niets mee te maken, dat zijn allemaal stalen kransjes (muv de drie grootste DA maar die vreten toch nauwelijks in omdat ze ook bij de andere groepen aan elkaar zitten). Als de cassette uit een stuk zou bestaan is het inderdaad geen probleem maar zulke cassettes zijn er nauwelijks of zijn te duur (Sram Red). Ik geloof dat het probleem bij specifieke 10 speed Shimano body's minder groot is, maar die kunnen dus geen 9speed cassettes aan. Stalen (goedkoop en zwaar, gebruikt bij bijv. instap Fulcrum wielen) of titanium body's (bepaalde Dura ace en andere high end naven als Royce en Chris King) hebben dit probleem niet. En body's voor Campagnolo cassettes dus ook veel minder
  maandag 7 juni 2010 @ 16:01:50 #228
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82446904
Mijn bandjes (merk ff kwijt) hebben er nu 2k op zitten en zijn al flink gaar, dikke gaten enzo.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:05:45 #229
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_82447139
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef eentwee het volgende:

[..]

Het heeft te maken met de ondiepe sleuven van Shimanotype body's. Let wel, deze worden niet noodzakelijkerwijs gefabriceerd door Shimano! Ook body's gemaakt van Shimano cassettes van Easton, DT Swiss, Campagnolo etc hebben er last van. Het ontwerp van de kransjes is dusdanig dat er veel kracht op een klein oppervlak komt te staan. Het staal van de kransjes is harder dan het aluminium van de body's en daarom vreet het in. Tiagra/105/Ultegra/DA heeft er niets mee te maken, dat zijn allemaal stalen kransjes (muv de drie grootste DA maar die vreten toch nauwelijks in omdat ze ook bij de andere groepen aan elkaar zitten). Als de cassette uit een stuk zou bestaan is het inderdaad geen probleem maar zulke cassettes zijn er nauwelijks of zijn te duur (Sram Red). Ik geloof dat het probleem bij specifieke 10 speed Shimano body's minder groot is, maar die kunnen dus geen 9speed cassettes aan. Stalen (goedkoop en zwaar, gebruikt bij bijv. instap Fulcrum wielen) of titanium body's (bepaalde Dura ace en andere high end naven als Royce en Chris King) hebben dit probleem niet. En body's voor Campagnolo cassettes dus ook veel minder
Ik heb een specifieke DA 10-speed body en die heeft er ook iets last van.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:06:02 #230
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_82447156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef Yankee het volgende:
mongolenwaaier is een nogal bekende wielerterm, valt een beetje tegen dat je dat niet weet Superher0
oei... groep gelosten. had ik kunnen weten. shame on me!
Superhero to the rescue!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:06:47 #231
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82447190
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Superher0 het volgende:

[..]

oei... groep gelosten. had ik kunnen weten. shame on me!
was deze vergeten trouwens
.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:55:38 #232
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 7 juni 2010 @ 17:03:38 #233
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_82450447
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef JortK het volgende:
Die kerel weet niet wat hem overkomt:




Een iets langer filmpje. Als eens langsgekomen maar erg leuk.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_82451714
Remi Gaillard is echt geniaal

Ik heb 't alu boutje van de zadelpenklem van m'n racefiets vervangen voor 'n stalen exemplaar. Ik draai die alu dingen altijd kapot
Vooral bij 't losdraaien..
pi_82452013
Het zal je gebeuren
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:34:14 #236
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82482674
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat is in Frankrijk anders. Van het weekend reed zowat iedereen die de rit zonder probleem uitreed met een Brooks (of een Ideale).
Zoals het nu gaat heb ik over twee jaar het lijf en de fiets(die Stevens randoneur die je eens plaatste lijkt me een hele mooie volgende fiets) om ook een 400 te doen, en dan is m'n huidige zadel lekker ingereden. Behalve dat dan m'n (achter)dimensies wat kleiner zullen zijn...benieuwd of m'n zadel een beetje 'mee kan krimpen' met m'n beoogde gewichtsverlies. Anders koop ik graag een nieuwe B17, ik begin een sterke merkentrouw te ontwikkelen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_82485239
Als je echt erg last heb van pijn op je zadel zou je ook eens Xylocaine kunnen proberen. Dat is een creme die verdoofd. Ik heb zelf 6 zadels versleten en geen een zat lekker. Nu heb ik er een die wel lekker zit maar bij de lange ritten krijg ik echt pijn. Ik heb ook erg veel last gehad van verstopte zweetklieren daaraan ben ik geholpen maar het is nog steeds erg gevoelig.

Nu smeer ik wat xylocaine en het gaat goed, het staat niet op de dopinglijst dus je mag het gewoon gebruiken.
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:49:01 #238
56724 Wombcat
rent wiel
pi_82485301
Resultaat van mijn bloedonderzoek: niets gevonden.
Op zich wel goed nieuws, alleen ben ik nog steeds ziekjes Morgen weer een afspraak met de huisarts.
Gistermiddag een stukje gefietst, rustig aan. Ging op zich wel aardig, maar 's avonds voelde ik me toch wel weer wat minder goed, terwijl de afgelopen dagen juist vooruitgang merkbaar was.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:13:00 #239
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82486251
Even een klein spammetje:

[TK] Castelli wielershirt

Special price for you my friend
.
pi_82487780
Perfect shirt om de vrouwtjes mee te imponeren...
...maatje XXL....


Wat klopt hier niet?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:45:25 #241
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82487848
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef Freddeh het volgende:
Perfect shirt om de vrouwtjes mee te imponeren...
...maatje XXL....


Wat klopt hier niet?
ooit een Castelli shirt aangehad?
.
pi_82488295
Wel een gaaf shirt

@Wombcat, hoe was je ferritine? Dat moet je checken. Artsen komen meestal alleen met ijzer maar daar moet je overheen kijken. En wat voor onderzoeken komen er nog meer?
Haters gonna hate.
pi_82488912
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Yankee het volgende:

[..]

ooit een Castelli shirt aangehad?
Vallen die zo klein dan? Dan heb ik minstens een XXXXXXXL nodig
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:13:20 #244
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_82489005
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Vallen die zo klein dan? Dan heb ik minstens een XXXXXXXL nodig
Ja die shirts vallen echt klein uit.
.
pi_82490996
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ja die shirts vallen echt klein uit.
Oh wacht, afvallen helpt ook he

Iemand een idee hoe ik van 90kg naar 80kg kan komen in niet al te lange tijd?
pi_82491394
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_82492544
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Oh wacht, afvallen helpt ook he

Iemand een idee hoe ik van 90kg naar 80kg kan komen in niet al te lange tijd?
Ja hoor voldoende bewegen en op je voeding letten. Calorieën tellen maar wel voldoende binnen krijgen voor het sporten.
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:35:26 #248
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82492792
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef Freddeh het volgende:

[..]
Iemand een idee hoe ik van 90kg naar 80kg kan komen in niet al te lange tijd?
90 kg? beginneling
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_82493129
Definieer goed eten:
* Havermoutpap
* Plak ontbijtkoek
* 2 Boterhammen
* 2 Appels
* Bord warm eten
* Koekje bij de koffie

Is er iets waarmee ik rekening moet houden wat betreft drinken of eten?

Behalve dat haal ik toch wel 3 keer per week de 2x25 km.
pi_82493534
Als bovenstaand het lijstje is van alles wat je op een dag eet dan kun je alleen nog harder gaan fietsen. Koekje, appels en ontbijtkoek zijn voor de echte die-hards geloof ik nog twijfelgevallen vanwege t soort suikers maar verder...

Ik zit op 9 boterhammen, avondeten en een pot kwark en dan wat ik op de fruitschaal vind bij de receptie Ik val rustig aan wat af nu ik vaker kan trainen. Gaat niet heel hard maar daar ben ik sowieso geen voorstander van. Crashen gaat ten koste van je lichaam.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')