abonnement Unibet Coolblue
pi_266657
Echt, ik heb gisteravond bijna alleen maar gelachen(kan ook komen doordat ik een blowtje op had hoor, maar goed) …
Waarom ik zo gelachen heb ? Weet niet eens waar ik moet beginnen ….
Om Eric die als geweldige prijs een jaar lang gratis naar de bioscoop mocht, en dat terwijl hij vierde is geworden ! …………. Omdat Sylvana vroeg aan Aziz, hoe is het nou met jou, waarop Aziz zijn verhaal wilde doen maar daar geen kans voor kreeg omdat Sylvana er gewoon over heen lulde ……….. om Bart, die weer voor lul werd gezet door de terugblikken van zijn bustijd, je zag alleen maar weer zijn gezeur met Essie………….. om de vader van Iwan die vertelde dat zijn zoon zo’n s ..s..s..ss.sssp...p...ppontane jongen is (kwam er ook lekker spontaan uit)………. Om Antoinette’s moeder (nu weet ik hoe Antoinette aan die rooie vlekken in haar gezicht komt)…. …. Om Sylvana die telkens weer de in de fout ging met de telefoonnummers (hoe moeilijk kan het zijn om een paar nummers te onthouden) ………… om Bullent z'n oom die totααl niet blij was dat hij het podium op werd gesleurd ……om die vreselijk doorzichtige smoes dat Bullent geen vrij van zijn werk kon krijgen ……… omdat Aziz keer op keer door Sylvana voor lul gezet werd ………om Eric die toch wel humor heeft ……… omdat geen van de ex-buspassagiers iets wist te zeggen tegen de laatste drie………. Om het broertje van Tessa die alleen maar in zijn Audi A4 was geinteresseerd ……….om Antoinette die onderuit ging op de trap ......... omdat Tessa derde is geworden ...........omdat Seki dood werd gezwegen ..........omdat Iwan, Tessa en Antoinette door "vrienden" werden gefeliciteerd in de hal (je zαg ze denken "who the f**k is dit ?"................. om de Ericson telefoons mιt chatboard (leuk ja, als je twaalf bent ofzo ) ................. om de oom van Bullent (Stel je even voor aan het publiek : :ik ben de oom van Bullent") ............ En ga zo maar door.

Jullie kunnen vast ook nog wel wat verzinnen …………………

  dinsdag 6 juni 2000 @ 10:50:00 #2
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_266658
Heb je ook die scheur in het armstuk zien zitten bij Sylvana haar jasje?
Ik ben online
pi_266659
Ja, maar volgens mij "hoorde" dat zo, aan de andere kant zat namelijk ook een scheur ..... voor de rest ging er erg veel mis gisteravond. Maar goed dat hoort wel een beetje bij een live-uitzending.
  dinsdag 6 juni 2000 @ 13:11:00 #4
3223 dirkjeb
een beetje brutaler mag wel!
pi_266660
ik vond het zo leuk dat ik in slaap ben gevallen.
maar het eerste wat ik vanochtend deed was naar fok gaan om jullie berichten te lezen.
misschien moeten die berichten maar eens uitgegeven worden in een leuk boekje en de eerste exemplaren zijn dan voor de bussers. dan kunnen ze nog eens wat leren.
pi_266661
quote:
op 06-06-2000 om 10:47 AM schreef Wonderbra het volgende:
Echt, ik heb gisteravond bijna alleen maar gelachen(kan ook komen doordat ik een blowtje op had hoor, maar goed)


pi_266662

Goed plaatje voor de familie-chatbox, Koos.

pi_266663
Ik vond het vooral grappig hoe Sylvana de ouders van de bus passagiers aansprak:
mamma Tessa, Pappa Iwan, broertje Antonet etc. Te ziek voor woorden!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')