abonnement Unibet Coolblue
pi_82157823


PASPOORT
Volledige naam: John Clayton Mayer
Verjaardag: October 16, 1977
Geboorteplaats: Bridgeport, CT
Tegenwoordig: NYC & LA.

DISCOGRAPHY
Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum (ook verkrijgbaar als CD + DVD: inclusief live show van Webster Hall)
The Village Sessions (EP - acoustic)
Where The Light Is (live 2CD)
Battle Studies

DVD
Any Given Thursday
Where The Light Is (ook als blu-ray verkrijgbaar)

SINGLES (NL)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change
Gravity
Dreaming With A Broken Heart
Who Says
Heartbreak Warfare

SHOWS NL
Melkweg Amsterdam - 17 oktober 2006
Picnic In The Park - 22 Juni 2008
Heineken Music Hall, Amsterdam - 13 januari 2010
Pinkpop, Landgraaf - 29 mei 2010
Heineken Music Hall, Amsterdam - 2 juni 2010
Heineken Music Hall, Amsterdam - 3 juni 2010

SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.twitter.com/johncmayer (twitter)
www.tryjm.com (fansite)
pi_82157874
Nja, in zomervakantie zou wel chiller zijn dat concert
pi_82157989
Zul je zien dat ik op die datum wel had gekund en dus de kaartjes voor niets heb doorverkocht . Ik hoop dus voor jullie en voor mezelf dat hij lekker veel rust kan pakken en 2 & 3 juni kan knallen.
pi_82158114
tvp
pi_82158189
Ik houd de kans nu wel even open dat 2 juni niet doorgaat.. Dan kan het ook alleen meevallen.. Dat zou ook trouwens verklaren waarom die op Pinkpop zo was.. Al is niet iedereen het met me eens dat die daar zo slecht was Maar hij was daar echt niet zoals normaal hoor...

Maar ik schrik als ik dit lees, dat laatste:
quote:
Mayer gaf een volledig uitverkocht concert voor 10.000 enthousiaste fans in het forum gisteravond - maar de ziekte is, zoals we weten van iedereen meester, en Mayer is helaas niet in staat om vanavond het concert uit te voeren.

Er is momenteel geen besluit genomen over de vraag of het concert zal gebeuren op een tweede datum, tot nu toe, al onze klanten verzorgen van hun ticket, die ofwel geldig zullen zijn voor een nieuw concert datum, wanneer een dergelijke beslissing, of zal worden terugbetaald. Houd een oogje op www.livenation.dk voor meer informatie.
Als dat maar niet hier zou gebeuren...
  maandag 31 mei 2010 @ 19:43:10 #6
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_82158331
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef LeNick het volgende:
Ik houd de kans nu wel even open dat 2 juni niet doorgaat.. Dan kan het ook alleen meevallen.. Dat zou ook trouwens verklaren waarom die op Pinkpop zo was.. Al is niet iedereen het met me eens dat die daar zo slecht was Maar hij was daar echt niet zoals normaal hoor...

Maar ik schrik als ik dit lees, dat laatste:
[..]

Als dat maar niet hier zou gebeuren...
Hij was niet slecht en heeft niks met fanheid te maken.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_82158404
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Hij was niet slecht en heeft niks met fanheid te maken.
Slecht is geen goed woord dan misschien, maar laat ik zeggen; zeker niet optimaal.
pi_82158999
Beterschap voor John!
"Constante stress is ook een geregeld leven"
pi_82159035
Als die een concert afzegt, dan is dat niet omdat ie even moet kuchen of hoofdpijn heeft.. Dan is die dus vast wel goed ziek, en dan is de kans niet groot dat ie opeens in 2 dagen weer super is..

Tenminste, ik moet alvast inpraten op mezelf dat het niet doorgaat, is de teleurstelling niet zo erg
pi_82159037
De HMH shows zijn natuurlijk wel de laatste shows van deze tourleg; in t slechtste geval cancelt hij de rest van de shows ook, in t beste geval neemt hij een extra ibuprofennetje en speelt hij beide shows... Ik blijf duimen voor t laatste.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:58:22 #11
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_82159063
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef LeNick het volgende:
Nja, in zomervakantie zou wel chiller zijn dat concert
Dan zit hij alweer in de VS Eerste week juli zou misschien kunnen, maar misschien zit de HMH dan wel al vol. Anders wordt het oktober Hebben we zowat al een jaar die kaartjes
pi_82159094
Holy f*ck!
Beterschap Sjonnie! Hopen dat je woensdag&donderdag gewoon fit bent!
  maandag 31 mei 2010 @ 21:18:35 #13
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_82163910
Aaaaah nee, ik wil heel graag
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_82164102
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef LeNick het volgende:
Ik houd de kans nu wel even open dat 2 juni niet doorgaat.. Dan kan het ook alleen meevallen.. Dat zou ook trouwens verklaren waarom die op Pinkpop zo was.. Al is niet iedereen het met me eens dat die daar zo slecht was Maar hij was daar echt niet zoals normaal hoor...
Vond op pinkpop zijn optreden erg sterk. Maar nu ik het op tv terug heb gezien, vond ik hem inderdaad niet zo goed als normaal. Op tv is zijn microfoon ook veel harder te horen dan op pinkpop zelf.

Weet wat zijn ziekte betreft niet helemaal waar ik op moet hopen. Wil ook niet een half concert omdat hij vol ibuprofen zit om toch te kunnen spelen en daardoor verrot klinkt. En als hij over een aantal maanden terugkomt hebben we weer wat om naar uit te kijken. Anders duurt het nog wel een aantal jaar voor hij terug komt.. Maar dalijk wordt het geannuleerd en krijgen we ons geld terug.. Das niet de bedoeling natuurlijk!

Lastig!
pi_82164527
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Numbie het volgende:
De HMH shows zijn natuurlijk wel de laatste shows van deze tourleg; in t slechtste geval cancelt hij de rest van de shows ook, in t beste geval neemt hij een extra ibuprofennetje en speelt hij beide shows... Ik blijf duimen voor t laatste.
Ik hoop ook het laatste!
I'm an assassin and I had a job to do
pi_82164717
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef louise298 het volgende:

[..]

Vond op pinkpop zijn optreden erg sterk. Maar nu ik het op tv terug heb gezien, vond ik hem inderdaad niet zo goed als normaal. Op tv is zijn microfoon ook veel harder te horen dan op pinkpop zelf.

Weet wat zijn ziekte betreft niet helemaal waar ik op moet hopen. Wil ook niet een half concert omdat hij vol ibuprofen zit om toch te kunnen spelen en daardoor verrot klinkt. En als hij over een aantal maanden terugkomt hebben we weer wat om naar uit te kijken. Anders duurt het nog wel een aantal jaar voor hij terug komt.. Maar dalijk wordt het geannuleerd en krijgen we ons geld terug.. Das niet de bedoeling natuurlijk!

Lastig!
Ja, ben het met je eens.. Ik hoef eigenlijk ook geen John Mayer 0.5.. Dan maar even wachten.. Maarja, heb liever JM0.5 dan JM0.0 uiteindelijk natuurlijk

Wie gaat er trouwens nog wat nemen om de blues beter te voelen?
pi_82164878
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef LeNick het volgende:

Wie gaat er trouwens nog wat nemen om de blues beter te voelen?
Alsjeblieft niet! Dan krijg je van de zwevers die de muziek zo ontzettend 'voelen'.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_82165508
WTF . De vriendin met wie ik ga gaat eind augustus emigreren, dus hij moet voor die tijd dan wel terugkomen
  maandag 31 mei 2010 @ 22:02:13 #19
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_82166785
HET GAAT ECHT WEL DOOR HOOR. JANK NIET
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_82168482
we wachten wel even af... hopelijk gaat het door, maar anders.. tsja ziek is ziek
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:13:31 #21
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_82174981
Ik heb hem net nog even getwitterd dat hij zich niet zo moet aanstellen, dus no worries mensen!

Anders gaan we gewoon met z'n allen naar de HMH en zetten een dvd'tje op van WTLI!
  FOK!fotograaf dinsdag 1 juni 2010 @ 08:39:22 #22
159915 -Menn0-
MNO
pi_82177533
Spannend
,,/
pi_82177696
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 08:39 schreef -Menn0- het volgende:
Spannend
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_82178081
Mja, ik denk nu wel weer dat het doorgaat, omdat anders was het wel al bekend. Toch? Ik bedoel, als hij dat in Copenhagen afzegt en weet dat hij 2 en 3 juni ook niet redt, dan zal die dat toch ook wel gelijk regelen?

Maarja, mij maakt niet uit zo uit.. Als maar op andere datum is dan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:42:36 #25
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_82178776
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:12 schreef LeNick het volgende:
Mja, ik denk nu wel weer dat het doorgaat, omdat anders was het wel al bekend. Toch? Ik bedoel, als hij dat in Copenhagen afzegt en weet dat hij 2 en 3 juni ook niet redt, dan zal die dat toch ook wel gelijk regelen?

Maarja, mij maakt niet uit zo uit.. Als maar op andere datum is dan.
Idd, als hij dat hele concert gewoon aflast, dan pas word ik echt gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')