abonnement Unibet Coolblue
pi_84532194
woekerprijzen man, ik zou wachten tot einde van het seizoen, kan je ze vast wel ergens voor de helft oppikken :).
  dinsdag 27 juli 2010 @ 01:20:52 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_84532617
Ja ok, maar vooral die eerste wil ik wel erg graag hebben eig..
Nieuwe Diesels zijn nu eenmaal wat prijzig.

Maar misschien is het idd wat verstandiger om mijn geduld weer eens op de proef te stellen. :+
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_84533331
Waarom krijg ik al 2 dagen deze melding? "Sorry. ASOS.com is currently undergoing essential system maintenance. Please try later."
Ik heb 2x de verkeerde passoort ingevuld voordat ik het de 3e keer goed had in het creditcard gedeelte. Kan het zijn dat ik nu naderhand geblokkeerd ben?
pi_84536039
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef santiagojwz het volgende:
Best apart eigenlijk, door een fout van asos zelf (het niet kunnen selecteren van Europa als verzendgebied) betaal je nu ¤3,- verzendkosten in plaats van ¤6,-.
nah,
ze hadden begin van de zomer aangekondigd voor NL 3 euro te rekenen...
pi_84545115
Gaan we dan. De postbode stond net aan de tuindeur te kloppen. :')

Wat teruggaat:


Ik heb te brede schouders voor die schoudervullingen waardoor die kettingen heel raar zitten.


Een bandje ging meteen kapot. Jammer, was verder wel schattig dussss ik ga hem ruilen voor een andere.

En ik twijfel nog over:

De voorkant zit prima, maar de achterkant heeft boven m'n kont een luchtzakje ofzo, verder is leuk te combineren. Dus misschien ga ik het wel zelf met een naaimachine fixxen.
pi_84587446
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:25 schreef santiagojwz het volgende:
Nogmaals een besteling geplaatst, had eigenlijk gewoon een riem nodig, maar de sale was nog aantrekkelijk :).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
binnen, en alles past (Y)
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:13:43 #282
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_84595115
ik wou ook gaan bestellen, ik weet alleen niet hoe het precies werkt met paypal. als ik er vandaag een bedrag opzet, kan ik dan vandaag ook al betalen via asos?

en owja... kreeg deze code

The following errors have occurred:
# This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.

1 jurkje kan niet naar mijn adres worden gestuurd, de andere 4 wel :?
~ Bonito La Risa ~
pi_84595398
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Mixende_match het volgende:
ik wou ook gaan bestellen, ik weet alleen niet hoe het precies werkt met paypal. als ik er vandaag een bedrag opzet, kan ik dan vandaag ook al betalen via asos?

en owja... kreeg deze code

The following errors have occurred:
# This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.

1 jurkje kan niet naar mijn adres worden gestuurd, de andere 4 wel :?
Als je met een creditcard geld op je PayPal zet, dan krijg je het wel in één dag voor elkaar. Ga je bankoverschrijven, dan duurt het langer. Als je je bankrekening gekoppeld heb aan paypal (zoek ff door PayPal site, is wel te vinden) dan kan je direct van je bankrekening betalen.

En idd, sommige artikelen (ik baal er ook van) worden niet naar NL gestuurd. Zal wel iets zijn met verkoopdeals..
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:30:53 #284
206322 Seam
Pillz-E
pi_84599376
Morgen komt mijn FP polo binnen *O*
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:17:02 #285
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_84601252
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:21 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Als je met een creditcard geld op je PayPal zet, dan krijg je het wel in één dag voor elkaar. Ga je bankoverschrijven, dan duurt het langer. Als je je bankrekening gekoppeld heb aan paypal (zoek ff door PayPal site, is wel te vinden) dan kan je direct van je bankrekening betalen.

En idd, sommige artikelen (ik baal er ook van) worden niet naar NL gestuurd. Zal wel iets zijn met verkoopdeals..
thx! ik heb geen idee of die gekoppeld is haha...

maar ng een vraagje... Mijn schoonbroertje heeft normaal s...en mijn vriend normaal L. maar als ik hun 'chest' opmeet dat kom ik op kleiner dan XXS, en voor mijn vriend S...

ook raar haha!
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:17:16 #286
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_84609630
Hè verdorie! Wou ik eindelijk alles bestellen, met paypal betalen staat er dat er een creditcard gekoppeld moet worden :?

Dus helaas geen leuke jurkjes voor mij :(
~ Bonito La Risa ~
pi_84616330
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Mixende_match het volgende:
Hè verdorie! Wou ik eindelijk alles bestellen, met paypal betalen staat er dat er een creditcard gekoppeld moet worden :?

Dus helaas geen leuke jurkjes voor mij :(
Hmm ja dat schijnt ook nog wel eens een probleem te zijn. Ik heb er ook een Backup creditcard aanhangen, maar ik betaal er niet mee..
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:17:33 #288
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_84783020
Whatsup met de levertijd bij ASOS?

Ik kan me herinneren dat ik mijn items na 3 dagen binnen had bij mij vorige bestelling. Nu had mijn bestelling op de 23e de status 'shipped' maar nog steeds niets ontvangen. 8)7
pi_84783688
Heb ik nu ook last van. Afgelopen dinsdag besteld en nog steeds niks ontvangen. Een vriend van mij had er ook al problemen mee. Daar hadden ze geen briefje afgeleverd maar het pakketje gewoon bij de buren afgegeven.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84786180
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Paran0id het volgende:
Whatsup met de levertijd bij ASOS?

Ik kan me herinneren dat ik mijn items na 3 dagen binnen had bij mij vorige bestelling. Nu had mijn bestelling op de 23e de status 'shipped' maar nog steeds niets ontvangen. 8)7
Normaal gezien moet je toch op 5-7 werkdagen rekenen volgens mij. Laatst is het een tijd sneller gegaan, maar nu worden veel pakketten via Duitsland gestuurd en dan duurt het iets langer.
pi_84805858
niks aan de hand hier..

vrijdag dispatched, en de receptioniste kwam net het pak net brengen!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:26:03 #292
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_84819721
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef G-NiLES het volgende:
niks aan de hand hier..

vrijdag dispatched, en de receptioniste kwam net het pak net brengen!
Cheap ass post method, of de methode waar je ook track and trace hebt?
pi_84823670
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Cheap ass post method, of de methode waar je ook track and trace hebt?
ik ben een hollander he ;)
pi_84826812
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Paran0id het volgende:
Whatsup met de levertijd bij ASOS?

Ik kan me herinneren dat ik mijn items na 3 dagen binnen had bij mij vorige bestelling. Nu had mijn bestelling op de 23e de status 'shipped' maar nog steeds niets ontvangen. 8)7
Same here... Bij mij is alles 22 juli verzonden en nog steeds niks binnen. Normaal heb je het al na 4 dagen. :(
pi_84929061
zelfs in 5 dagen mijn return aangekomen in UK :) ..

waar haal ik nog mooie zwembroek vandaan binnen een week. Heb geen tijd om de stad in te gaan, en ASOS heeft niet zoveel leuks. Die topman heeft bijna alleen maar eigen merk ofzo..

Dus iemand nog tips? Ik wil niet zo'n boardshort ding, gewoon een nette korte zwembroek. Model á la
http://images.asos.com/inv/y/95/873/1258235/white/image1xxl.jpg

(mssch haal ik die ook wel gewoon..)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:27:01 #296
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_84930594
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef G-NiLES het volgende:
zelfs in 5 dagen mijn return aangekomen in UK :) ..
Volgens mij was je order boven een bepaald bedrag, dan worden ze automatisch verzekerd verzonden. Ik werd net ook positief verrast door de postbode. Had eigenlijk niet meer verwacht dat ik überhaupt iets zou ontvangen.

Voor 50 euri het volgende uit de sale (ik moet eigenlijk niet eens klagen over de lange verzendtijd :P):

- Diesel shirt
- ASOS shirt
- ASOS hemd met capuchon (wtf, ziet er eigenlijk niet uit :D)
- 3x sportsokken

* Paran0id is happy dat het op de dag dat ik op vakantie ga alsnog is binnengekomen.
pi_84930655
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:27 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Volgens mij was je order boven een bepaald bedrag, dan worden ze automatisch verzekerd verzonden. Ik werd net ook positief verrast door de postbode. Had eigenlijk niet meer verwacht dat ik überhaupt iets zou ontvangen.

Voor 50 euri het volgende uit de sale:

- Diesel shirt
- ASOS shirt
- ASOS hemd met capuchon (wtf, ziet er eigenlijk niet uit :D)
- 3x sportsokken

* Paran0id is happy dat het op de dag dat ik op vakantie ga alsnog is binnengekomen.
feli met je aankopen ;)

ik heb alleen wat teruggestuurd, en niet express of wat dan ook.
Die heenweg-bestelling :P :S had idd wel eens express kunnen zijn, was 150 ponden ofzo.
pi_84930971
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Mixende_match het volgende:
Hè verdorie! Wou ik eindelijk alles bestellen, met paypal betalen staat er dat er een creditcard gekoppeld moet worden :?

Dus helaas geen leuke jurkjes voor mij :(
Heb ik ook gehad. Ik heb het idee dat je eerst een paar keer met een gewone CC moet hebben betaald eer je PP het doet bij ASOS. Vet vaag, maar ik heb hetzelfde gehad, toen met CC betaald en nu kan ik ineens ook weer met PP betalen.
pi_85127997
advies nodig!!

Ik had een bestelling waarvan ik een aantal dingen had teruggestuurd. Een van die artikelen(een overhemd) heb ik aangegeven dat ik een andere maat wilde ontvangen.

Ik heb netjes een mail gekregen "uw return is aangekomen" blabla. En daarna ook een 'shipped' mailtje voor het nieuwe overhemd. Vanochtend krijg ik opeens een mail dat het geld voor het overhemd is teruggestort en dat ze mijn return in goede orde heb ontvangen :p (in de nieuwe maat dus)

Ik heb dat overhemd natuurlijk nog lang niet binnen gehad, laat staan teruggestuurd.

Wat kan hier gebeurd zijn? Ik ga denk ik maar gewoon hopen dat het alsnog binnenkomt, en dan blij zijn :P
pi_85229670
hmm nu heb ik weer pakket gehad waar 2 dingen niet inzitten die ik wel heb besteld.. wtf :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')