abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 juni 2000 @ 00:05:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_266605
Tja mij maakt het niet zoveel uit. Stond weken geleden al vast deze overwinning, en SBS6 maar proberen om het spannend te houden de hele avond.

Je zal je dure centen maar verbeld hebben

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_266606
Nou...het had mij niks verbaasd als ze NIET gewonnen had...SBS kennende..
- NAC Breda -
  dinsdag 6 juni 2000 @ 00:13:00 #3
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_266607
Ant was Best of the Rest.

Waar bleef Bullent trouwens ?
(en Seki)

pi_266608
Tsja en zo volg je het dus een tijd en mis je de ontknoping ben in slaap gevallen....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_266609
Tjeeee, Mirror, ik óók !!!
Had niet gezien dat die klote SBS er Hart van Nederland had tussen-geprogrammeerd...
Had opname dus maar alleen van de eerste helft.. wie heeft nou gewonnen ? Ant zeker ?
En hoe was het gezicht van Robowan ?

Hey, Mirror, wij zijn zo wel de Jut en Jul van Fok! 'n beetje hè, de één slaapt er doorheen, de ander vergeet 't te programmeren... MM en M...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 06 Juni 2000).]

pi_266610
Moor, je had het gezicht van Robowan 2.3. moeten zien. In een keer Robot af, hij spleet open in een welgemeende hartelijke lach, viel Ant om haar nek, knuffelde haar, echt, moreel de overwinnaar. Als hij in de bus zo spontaan en uitgelaten was geweest had ik hem hoger gehad.
Echt, goeie reactie, ik was plezierig geraakt. We zaten met z'n allen in Sanne's chat tijdens het gebeuren en er waren er meer die er hetzelfde over dachten.
De Zwolsche zeug was verschrikkelijk, lachte als ze de camera op zich gericht wist, maar o wee, die gestolen momenten, haar felle gemene blik uit de ooghoeken, haar zichtbare jaloezie dat de anderen (Ant & Job) de aandacht kregen. Seki en Bullent schitterden door afwezigheid. Fanclub Bullent won de 10.000,- en terecht! Dus Iwan was 2e en zijn fanclub was ook 2e. Nu ben je wel bij denk ik.
Je Borgje

(Heb je de Roman al uit?)

-----------------------------
Ook al is de Bus passe
dan nog zijn er FOK en Moor, ole

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 07:14:00 #7
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_266611
Tsja ik ben dus ook in slaap gevallen...Zaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii.
  dinsdag 6 juni 2000 @ 09:01:00 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_266612
Terechte winnaar? Mwaoh. Van deze drie misschien wel. Ik had persoonlijk liever Iwan zien winnen, maar dat komt meer doordat ik een grote(re) hekel heb gekregen aan TeSS en Ant.
Overall gezien, zou geen van de laatste 3 mogen winnen. Het zijn alle 3 nietszeggende figuren. Het is toch typerend dat de winnares bij het uitgaan van de bus in de schaduw van 'toppertje' Joppie stond.

Ik heb diegene die ons in eerste instantie naar de bus deed kijken, Seki, gisteren node gemist.

Het verbaasde mij trouwens dat de bus al in september weer terug komt. Ze komen dan tegenover B.B.2 te staan. Ik denk dat dan helemaal bijna niemand meer zal kijken.

pi_266613
quote:
op 06-06-2000 om 09:01 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Het verbaasde mij trouwens dat de bus al in september weer terug komt. Ze komen dan tegenover B.B.2 te staan.

Ik denk niet dat SBS de Bus tegenover Big brother of Goede tijden durft te zetten. Overigens zal John de Mol waarschijnlijk niet toestaan dat de Bus en Big brother rechtstreeks met elkaar concurreren.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 10:39:00 #10
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_266614
Antonette heeft terecht gewonnen. ZIj is zoals zij is: dom, spontaan en nog dommer.

Dat is beter om te zien dan een sprekende barbypop en een superheks.

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  dinsdag 6 juni 2000 @ 11:01:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266615
Ha Rocket, fijn om te zien dat mijn voorspelling op Sanne's chat gisteren uitkomt. Ik had al voorspeld dat jij niet zo blij zou zijn met ant als winnaar. Ik had persoonlijk ook liever Iwan als winnaar gezien. Maar ik vind ant ook wel goed. Eigenlijk vind ik Büllent de echte morele winnaar omdat hij zo verstandig is geweest om niet te komen zonder dat hij daarvoor een hoop heibel heeft gemaakt. Voor mij heeft Büllent gewonnen en hoewel ik Jop een enorme eikel vind, is hij ook een beetje winnaar. Hij is verder gekomen dan wie dan ook bij Big Brother met zijn goude plaat.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_266616
Wat een onzin Borgia! Ik was er gisteren en als er 1 leuk reageerde was het Tessa. Wat ik ergens anders op het forum ook al schreef, zij was v.d bussers juist 1 v.d aardigste, was ook leuk zonder camera,s op haar gericht b.v heel lief tegen mijn dochter en anderen en dat was dus toen er niet gefilmd werd. The bitch van De Bus is voor mij zekler na gisteren dus::....Sylvana. Wat een arrogant kreng. Zij was juist degene die een sjacherijnig gezicht had behalve wanneer de camera,s op haar gericht waren. Toen de stand tussen Iwan en An bekend gemaakt zou worden gingen de mensen op de tribunes heel hard trommelen, nou je hebt waarschijnlijk haar reactie toen gezien? maar daarna was het nog erger. Bah.
Nee juist Tessa was echt heel vriendelijk en blij ook zonder de camera.
  dinsdag 6 juni 2000 @ 12:57:00 #13
3223 dirkjeb
een beetje brutaler mag wel!
pi_266617
vind je het gek dat sillie pillie vervelend kijkt.
ze heeft fok ontdekt en weet nu hoe de fokkers (de meeste dan) over haar denken en wat het ergste voor haar is dat het zwart op wit staat.

groetjes dirkje

pi_266618
Men is gewoon een sucker voor happy-endings.
Nou krijgt zielige Jop (de stakker) zijn Audi tt (of wat dan ook). Zijn ze elkaar eeuwig dankbaar en leven ze nog lang en gelukkig...........not!
Dat wilde 'ze' je ook laten denken met Bart die treurde om Sabine. En kijk hoe dat is afgelopen.
Verder krijgt Ant haar knipcafé en kan iedereen bij haar op de koffie. Alhoewel ze daar de laatste tijd een beetje vaag over deed. Ze zal het wel verbrassen aan leuke kadootjes voor iedereen. Ze lijkt me echt een
aardig mens. Iemand die gewoon aardig tegen iedereen doe en geen vooroordelen heeft. ( zover ik kan zien dan)
Dus zij mocht van mij winnen als het ging om: wie heeft het sympathiekste karakter???
Als het zou gaan om wie het er 't meest voor heeft hoeven doen...Dan zou ik kiezen voor Tessa. Zij heeft wel wat moeten doorstaan met
het afscheid van Jop, Seki-toestanden, dat geval met die brief van een speciaal iemand, ààààààl die keren dat ze haar mond voorbij praatte (1 à 2x) en de afwijzing van Iwan(?)
Als het zou gaan om wie het geld het beste kan gebruiken en besteden. Dan had ik gevonden dat Iwan het miljoen had moeten krijgen. Één strandtent a.j.b. Hij had echt een duidelijk doel voor ogen. Iets wat Tessa niet had. Ik denk dat ze daarom ook wat stemmen moest missen.
Ik gun het ze allemaal dus wel een beetje.
Maar ze zouden het toch verdelen tussen hun 3-en en Jop. Ik dacht dat in de regels stond dat dit niet mocht?

I dunno

[Dit bericht is gewijzigd door DaphneInTheAir (Datum 07 Juni 2000).]

pi_266619
quote:
op 06-06-2000 om 03:32 AM schreef Borgia het volgende:

De Zwolsche zeug was verschrikkelijk, lachte als ze de camera op zich gericht wist, maar o wee, die gestolen momenten, haar felle gemene blik uit de ooghoeken, haar zichtbare jaloezie dat de anderen (Ant & Job) de aandacht kregen.


Ik heb, sinds "Enschede" een andere kijk op Tessa gekregen, ook al ben ik haar akelige kanten uit de eerdere fases niet vergeten.

Borgia, we hebben al ontdekt dat we het over Tessa niet erg eens zijn. Maar toch nog even hier: van jouw waarneming die ik hier heb gequote, daar herken ik niets van. Ik zag gewoon een leuke meid die genóót.

Iwan daarentegen speelde toneel. Je zag hem, net als Ant, pal voor de uitslag hyper nerveus zijn. Het was duidelijk dat hij heel erg hoopte die 1 miljoen te krijgen. Bij de uitslag ging de knop om en was hij niet langer zichzelf. Die jongen heeft zijn eigen gevoelens volledig weggecijferd. Misschien sympathiek, maar ik vond het vooral pijnlijk om te zien hoe hij meende dat hij zijn hevige teleurstelling voor 100% moest onderdrukken. Niet gezond lijkt me

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 07 Juni 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_266620
quote:
GEFELICITEERD MEISJE. SEKI [07/06/2000 21:10 | nieuw! ]

Hallo ik reageer wel wat laat maar toch,van harte gefeliciteerd met 1.000.000 en maak het nou niet gelijk op, VAMOS

Seki.
Ook namens mijn zus,zwager en de beheerders en de hele Seki site.


Bron: Anto fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')