Inderdaad, dat doet 't zeker. Het mooiste is dat ik 't ook daadwerkelijk kan zien wat ik gedaan heb. Het is bovendien nog wel redelijk simpel te doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Da's volgens het boekje 6 liter, en 1 op 10 op benzine moet zeker haalbaar zijn. Op gas is 1 op 9 makkelijk te doen, en vandaag onderweg naar Frankrijk met dakkoffer + aanhanger en 5 personen en rond de 110 doet ie 1 op 8,3 met de airco aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus niemand die weet hoeveel liter ik nog heb als het lampje gaat branden?
Tijdens de vakantie zelf een dikke 1 op 11 gehaald, en ik en mijn reisgenoot zijn biede vlotte rijders. Een boel buitenwegen met maximum 100/110 doet een boel.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's volgens het boekje 6 liter, en 1 op 10 op benzine moet zeker haalbaar zijn. Op gas is 1 op 9 makkelijk te doen, en vandaag onderweg naar Frankrijk met dakkoffer + aanhanger en 5 personen en rond de 110 doet ie 1 op 8,3 met de airco aan.
What happened?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:56 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 940 staat best hoog op de poten, maar dit is té hoog...
Never leave home without a spare alternator .quote:
Dan kun je alles wel ee gaan nemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Never leave home without a spare alternator .
Hey, de italiaanse knippers, die zie je niet vaak. En bekend bedrijf .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef BartMegens het volgende:
Heb me vandaag een Volvo 144 De Luxe uit 1974 aangeschaft. Klein proefritje gemaakt, helemaal verliefd (voor zover ik dat al niet was). Nog 3 nachtjes slapen en dan staat 'ie ook daadwerkelijk bij ons op de stoep.
[ afbeelding ]
In wat voor staat is die rode?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef PICHT het volgende:
Vandaag een semi pareltje op de kop getikt, een 480 turbo met 92k op de teller. Heeft nog wel een klein beetje liefde nodig, met name haren in het interieur ( ) en wat lekkage.
Iemand nog baat bij 'n rooie 480 turbo?
[ afbeelding ]
Ben er maar heel zuinig op, die kom je nooit meer aan .quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef BartMegens het volgende:
Inderdaad ja, goed gezien. Moet zeggen dat het mij pas op viel toen ik er pal voor stond. Tot 7 jaar geleden heeft de wagen in Italië rondgereden.
Die Noorse en Zweeds kentekens lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:06 schreef r8ality het volgende:
Verkeerde velgen en een Zweeds kenteken. Aardig eindje uit de buurt .
geen idee ik heb het wel met mijn 850 als de moter uitvalt en je hem te snel start dan kan de computer het even niet bijhouden en doet het licht en de knipperlichten het niet meer. even opnieuw starten doet meestal de truc.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef Dennis121 het volgende:
Ik had net wat vreemds in m'n S80.
De hendel met de BC bediening, knipperlichten en grootlicht deed niets meer.
Bij richting aangeven, klikte hij wel terug in de neutraal stand wanneer het stuur weer terugdraaide.
Ik snapte in ene de boze gezichten her en der
Auto even stil gezet, gevarenlicht getest, die deed het wel gewoon, auto uit, weer aan nog niets.
Even bij een tankstation gestopt en alle zekeringen er uit gehad (aan de bestuurderskant) maar geen doorgebrand.
Echter toen ik daarna de auto weer aan deed en het opnieuw probeerde, deed alles t weer.
Het was ook niet dat ie haperde of 't slecht deed, gewoon even helemaal niets en nu weer helemaal wel.
Iemand een idee wat dat geweest kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |