abonnement Unibet Coolblue
pi_82600603
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef L.E.E het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
pi_82600605
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef JJH het volgende:

[..]

Is dat wat ik denk dat het is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past toch helemaal niet?
pi_82602930
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:34:19 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82603541
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Dat zou ik niet weten, maar de kleur en de velgen deden me vermoeden.
pi_82603614
vind hem wel mooi.. en als het blok zou passen zou ik hem zeker willen!
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:13:39 #81
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82609952
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
Ik ben lelijk.
pi_82611567
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
Die draak heeft er een halve BMW van gemaakt .. met de versnellingsbak tussen de voorstoelen!
Overigens wel een fantastisch project zeg!

* L.E.E vraagt zich af wat er met die 480 zou gebeuren als er een B5234T5 is zou liggen
pi_82633865
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef L.E.E het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
Vetste bak van alle Volvotopic-reeksen! 8)
pi_82635795
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
En terecht. FWD .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:54:25 #85
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_82639832
Ik weet 99.99% zeker dat deze al is gepost.
Maar ik doe het voor die 0.01% kans van niet.

Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 13 juni 2010 @ 21:03:14 #86
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82758920
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
B230 blokken.
Vooral als er een 16v kop en een turbo op zit.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:46:18 #87
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82793299
Doe mij dit maar eens na. 2x Conti's incl montage en balanceren, ¤90,-
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:58:43 #88
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82866478
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
pi_82867248
Wil je wat meer details geven zoals snelweg/stad en motor enzo?

Ik heb een 850 gehad en daar kon ik ook veel minder mee halen dan volgens de specs.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:54:01 #90
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82870115
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?

Luxemburg, da's pas goedkoop . En Zwitserland!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_82875248
940's kunnen wel zuipen als je gaat trappen. Maar in principe moet een 940 die nog op benzine rijdt de 1 op 10 wel halen...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_82875260
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?

Luxemburg, da's pas goedkoop . En Zwitserland!
Risico Welk risico? .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_82875837
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Ik heb een 60 liter tank, en haal nét de 500km..

Is ook een 2.3, vandaar. Zelfde basis blok.
Nee.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:32:04 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82876522
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef r8ality het volgende:

[..]

Risico Welk risico? .
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:01:00 #95
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82880718
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen .
Dat gaat sowieso niet gebeuren. En de voorgaande tanks kwam ik steeds rond de 1:10 uit. Met gemiddeld rijden. Stad/Snelweg kilometers zal om het even zijn. En met die 940 rijd ik best wel relaxt. Relaxter als met auto's van de zaak.

Maar dus niemand die weet hoeveel liter ik nog heb als het lampje gaat branden?
pi_82920012
Bij mijn Volvo, 8 liter geloof ik.
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:42:46 #97
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82956543
KAK, wilde ik even de radio overzetten van de rooie naar de blauwe, krijg ik 'm er niet uit. Het ding zit echt muurvast. Drie kwartier zitten wrikken en het ding geeft geen millimeter mee. Ik snap er niks van.
Het leek net of ik m'n eigen radio aan het jatten was
Ik ben lelijk.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:22:44 #98
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82979377
Heeft er nog iemand een 1 DIN clarion inbouwframe liggen? Mijne zit namelijk vast en is brak, heb 'n nieuwe nodig.
Ik ben lelijk.
  zondag 20 juni 2010 @ 23:08:04 #99
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_83079371
Jippie, drie op 'n rij

Ik ben lekker aan het klussen met de blauwe. Wat ik al gedaan heb:

* Lampunit hemeltje vervangen;
* Radio ingebouwd (frame is niet meer nodig, met 'n beetje beunen kom je een eind );
* Turboklokjes opgekalefaterd, zien er weer goed uit;
* Achterruitverwarming gefikst, zat niet eens een zekering in. Vraag je je af wat de vorige eigenaar heeft gedaan
* Middenconsole schakelaars en deksel vervangen;
* Luidsprekers achter ingebouwd incluis voorbereiding met kabels, moet ik nog even aansluiten;
* Andere schakelaar voor de mistlampen en achterruitverwarming/zijspiegelverwarming;
* Dashboardkastje vernieuwd;
* Bagageroller ingebouwd, ziet er nu beter uit dan dat vieze vodje wat er eerst op lag;
* Mat in de kofferbak vervangen, dat ding was vieeeeeeeeees en stuk;
* Ander thuiskomertje erin;
* Zonneklep passagier vervangen;
* Interieur grondig onthaart en gereinigd;
* Vloeistoffen vervangen;
* Nieuwe ruitenwissers.

Ik moet 'm nog even laten uitlijnen want hij trekt een beetje naar rechts. Of althans ik hoop dat dat het is, je weet 't nooit natuurlijk.

Verdere to-do:

* Kijken waar stroom weglekt, heb al twee keer een lege accu gehad. Ik verdenk de ventilatie/airco, die trekt behoorlijk wat amps weg. Misschien 'n kabeltje met corrosie of brakke massa.
* Dagrijverlichtingslampje in de tellerbak werkt niet, even vervangen;
* De rails van de bestuurder en passagiersstoel zijn een beetje roestig, evenals die rail waar de gordel aan vast zit, nieuwe voor zoeken;
* Gordelaangever is stuk, ook vervangen;
* Het electrische raam aan de bestuurderskant laat krassen achter in het raam, raampje vervangen en mechanisme checken waar hij schade geeft;
* Twee nieuwe bandjes achter, er zit nu een mengelmoes van shit op, voor twee michelin energy savers, linksachter een pilot suprimacy en rechtachter een pilot sx. Best uitgedroogd de achterbanden, weg met die zooi.

En dan hoop ik toch wel echt even een tijdje vooruit te kunnen.
Ik ben lelijk.
pi_83093235
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')