quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef Rejected het volgende:Ik heb het idee dat ze het ook wel interessant vinden. Er zitten trouwens ook een heleboel buitenlandse studenten bij.

En over het algemeen is hun 'niveau' wel lager.
Ik denk dat het prima te doen is als je de finance vakken als investments, corporate finance en de wiskundige vakken begrijpt en je er een beetje moeite in steekt.
We hebben het hier over buitenlandse studenten? Waar komen die met name dan vandaan?
Wat betreft studies, ik zit nog enorm te twijfelen over welke uiteindelijke studie ik nu ga volgen. Ik ben nu met mijn laatste jaar bezig maar heb in de afgelopen 2 jaar best veel vrije vakken gekozen zodat ik nog elke kant op kan. Ik wil graag een finance gerichte dissertation schrijven, alleen is die hier bij ons op de universiteit slechts 3000 woorden en geld maar als 1 vak. Als je bij ons alleen Economie, Wiskundige Economie, Internationale Economie en Finance, etc. volgt moet je een 'economische' dissertation schrijven. Het verschil dat die dissertation voor 2 vakken telt en die 10,000 woorden is. Alleen is dat een scriptie schrijven over een wazige economische theorie. En de finance scriptie mag geschreven worden over technische/fundamentele analyse.
En ik heb nog de keus om te switchen tussen Bsc Finance, BA Economics, Bsc Financial Economics, Bsc Mathematical Economics, etc.
argh..
(en voor de laatste jaars in dit topic. Ik merk bij ons in Londen dat iedereen al best gespannen is om straks aan een baan te komen en men is nu al enorm bezig om te netwerken en overal voor aan te melden etc. 1 Voordeel. Als je hier de regulatie examens doet (IMC, CISI etc.) kom je in een soort van database terecht waar je zo werk uit kunt krijgen zonder dat je ook nog maar een diploma hebt. Je wordt dus regelmatig opgebeld door headhunters van financiele bedrijven die je een baan aanbieden. Het is natuurlijk niet top, maar het is beter dan in het restaurant werken

)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.