abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2000 @ 19:06:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266552
Toen Iwan de mailtjes van Sabine (BB) en Essy voorlas, vond ik dat de beide dames nogal lauw reageerden

Tessa knalde er meteen overheen dat een fan of vriendin van haar het nogal vreemd vond dat Iwan met een wild vreemde vrouw ging stappen terwijl hij Tessa had.
Diegene vond Tessa toch veel leuker.

Eigenlijk vond ik deze uitzending weer vreselijk saai

* femfatale heeft niet eens de gehele uitzending gevolgd, dat lukte haar niet eens meer.


------------------
Nog heel even.
Het einde is in zicht!!

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 05 Juni 2000).]

never play games........
  maandag 5 juni 2000 @ 20:17:00 #2
2180 Avia
FOK-Member
pi_266553
Tessa is toch een beetje verliefd op Iwan,
maar weet ook heel goed dat ze geen kans maakt bij hem.
>>>>>>Einde is in zicht, zeker voor Tessa

Iwan is de enige winnaar zonder een miljoen!!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_266554
Ik vond dat er een aantal interessante dingen gezegd werden. Iwan die zei dat hij net als Seki had gedacht dat de Bus een 'survival of the fittest' zou worden. Tessa die destijds Büllent en Esmeralda niet in het gezicht durfde zeggen dat zij niet had geroddeld over het feit dat zij elkaar gekust zouden hebben en praatjes krijgt nu beiden uit de Bus zijn. Antonette die vervolgens de opmerking maakt dat zij dergelijk gedrag van Büllent en Esmeralda nooit zou vergeten. Iwan die als enige de zaak in de juiste proporties ziet. En dat allemaal voor het eerste reclameblokje.

Antonette daalde weer in mijn achting na deze opmerking. Esmeralda en Büllent hebben misschien één maal gelogen omdat Tessa hun vertrouwen heeft beschaamd. Ik zeg misschien omdat het zeker niet de eerste keer zou zijn dat Tessa iets verdraait of uit haar duim zuigt en dit vervolgens koppig vol blijft houden. Als dit nooit vergeten mag worden wat zou zij dan denken van Jop en Tessa als zij voor hen dezelfde maatstaven aan zou leggen. Beiden zijn in het verleden regelmatig creatief met de waarheid omgegaan. Zelfs Tessa heeft momenten dat zij beseft dat je soms het verleden het verleden moet laten. Waar deze selectieve verontwaardiging van Antonette vandaan komt is mij een raadsel. Het is niet de eerste keer dat zij dergelijke opmerkingen maakt.

pi_266555
Bus watcher,
Zoals ik het begrepen heb zei Antonette dat toen ze bedoelde dat ze die avond niet meer zou vergeten. Bullent boos, maar vooral de ruzie tussen Jop en Aziz zal haar bijblijven. Naar mijn idee bedoelde ze dat en niet het gedrag van Essy en Bullent.
  dinsdag 6 juni 2000 @ 01:01:00 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_266556
Het saaiste stukje televisie van het jaar, en dat op de laatste dag... wat waren die uit-ge-praat zeg... een doodzonde al sinds lange tijd dat de assertiefsten er al lang uit zijn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')