abonnement Unibet Coolblue
pi_82100182
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:42 schreef Graseter het volgende:

[..]

Link naar de stream? Als ik Slash niet te zien krijg ga ik baby's slaan!
Nou heb ik echt een schurft aan Pinkpop en zelfs dan weet ik die streams te vinden!

En als je digitale televisie hebt dan is er zelfs gewoon uitzending op cultura!
  zondag 30 mei 2010 @ 14:48:57 #52
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_82100277
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nou heb ik echt een schurft aan Pinkpop en zelfs dan weet ik die streams te vinden!

En als je digitale televisie hebt dan is er zelfs gewoon uitzending op cultura!
Bedankt
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_82102027
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even snel een gigantische knuffelbeer gekocht voor het dochtertje van een vriend van mij. Ze is net geboren en dan moet ik maar even snel mijn goede kant laten zien . Is een beer van bijna 1,80!
is een kleintje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82102502
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nou heb ik echt een schurft aan Pinkpop en zelfs dan weet ik die streams te vinden!

En als je digitale televisie hebt dan is er zelfs gewoon uitzending op cultura!
Nou, dan heb ik de schurft aan jou! Muziekfestivalhater! !!!
pi_82103315
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even snel een gigantische knuffelbeer gekocht voor het dochtertje van een vriend van mij. Ze is net geboren en dan moet ik maar even snel mijn goede kant laten zien . Is een beer van bijna 1,80!
Wat tof!
pi_82104338
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Wat tof!
Doet me denken aa ndie skoda reclame (als ik me niet vergis was het skoda )
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 30 mei 2010 @ 16:25:30 #57
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_82104664
Waar is Slash bij Pinkpop live!
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_82104705
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nou, dan heb ik de schurft aan jou! Muziekfestivalhater! !!!
Nee, Pinkpop hater ! Overgewaardeerd, te duur festival!
pi_82104814
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee, Pinkpop hater ! Overgewaardeerd, te duur festival!
is vaak met die optredens.

Als je gaat kijken dat je BV voor brabant party 12,50 betaald, heel de middag plezier hebt. (wel nederlandstalig)
En voor engelse dingen enzo moet je al snel het 4 dubbele betalen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82105074
Over goede festivals gesproken
http://www.creamfields.com/

Ich bin dabei
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_82105117
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

is vaak met die optredens.

Als je gaat kijken dat je BV voor brabant party 12,50 betaald, heel de middag plezier hebt. (wel nederlandstalig)
En voor engelse dingen enzo moet je al snel het 4 dubbele betalen.
Als je het in perspectief gaat plaatsen is Brabant Party natuurlijk het duurst met 12,50. Je zou daar verdomme geld toe moeten krijgen...
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_82105312
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

is vaak met die optredens.

Als je gaat kijken dat je BV voor brabant party 12,50 betaald, heel de middag plezier hebt. (wel nederlandstalig)
En voor engelse dingen enzo moet je al snel het 4 dubbele betalen.
je bent weer aan het trollen? Je ziet toch wel het muzikale verschil tussen schele henkie uit broekhoven en die artiesten die op pinkpop staan?! Brabant party is alleen maar leuk omdat je jezelf zo vol met bier gooit omdat die artiesten niet aan te horen zijn.
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_82105452
Zo nieuwe fiets gehaald vandaag, Trek 6 series
Alleen heeft dat ding SPD pedalen, en daar heb ik nog nooit mee gereden, dus dat wordt nieuwe schoenen kopen en waarschijnlijk een paar keer op mijn muil gaan voordat ik er aan gewend ben...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_82105453
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef aardappel het volgende:

[..]

je bent weer aan het trollen? Je ziet toch wel het muzikale verschil tussen schele henkie uit broekhoven en die artiesten die op pinkpop staan?! Brabant party is alleen maar leuk omdat je jezelf zo vol met bier gooit omdat die artiesten niet aan te horen zijn.
Dat is jullie mening
Ik geef meer om NL talig dan om die pinkpop zooi
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82105825
Weinig slash btw :/
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_82105905
ole
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_82106449
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee, Pinkpop hater ! Overgewaardeerd, te duur festival!
Muse, Queens of the Stone Age, Prodigy.. daar betaal je voor ja. Maar je betaalt geloof ik 160 euro voor drie dagen met veel grote of in elk geval bekende namen, dat is echt niet duur. Ik betaal voor Gaga alleen al 90 euro . Heb je wel een grotere show eromheen maar toch: voor drie dagen veel goede artiesten is het niet duur, vind ik .
pi_82106874
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Muse, Queens of the Stone Age, Prodigy.. daar betaal je voor ja. Maar je betaalt geloof ik 160 euro voor drie dagen met veel grote of in elk geval bekende namen, dat is echt niet duur. Ik betaal voor Gaga alleen al 90 euro . Heb je wel een grotere show eromheen maar toch: voor drie dagen veel goede artiesten is het niet duur, vind ik .
Vind dat soort festivals gewoon een overkill aan muzikanten. Het is gewoon het verzamelen van zoveel mogelijk namen en dan daarmee te knallen. Prima, maar geef talent ook een kans, daardoor is uiteindelijk Krezip te boek gekomen. Zie je nu niet meer gebeuren. Het is nu gewoon 150% commercieel!
pi_82109278
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vind dat soort festivals gewoon een overkill aan muzikanten. Het is gewoon het verzamelen van zoveel mogelijk namen en dan daarmee te knallen. Prima, maar geef talent ook een kans, daardoor is uiteindelijk Krezip te boek gekomen. Zie je nu niet meer gebeuren. Het is nu gewoon 150% commercieel!
Daar heb je eigenlijk best wel goed punt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82116245
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vind dat soort festivals gewoon een overkill aan muzikanten. Het is gewoon het verzamelen van zoveel mogelijk namen en dan daarmee te knallen. Prima, maar geef talent ook een kans, daardoor is uiteindelijk Krezip te boek gekomen. Zie je nu niet meer gebeuren. Het is nu gewoon 150% commercieel!
Ja, dat wil ik ook, veel muzikanten, veel genres, kiezen waar je heen wil en veel goede muziek beluisteren. En wat betreft dat talent: die staan niet op de de 3fm stage zeker? Gek, vorig jaar heb ik daar een band gehoord waarvan ik nu kaarten heb voor hun concert, en daarvoor kende ik ze nog echt niet.
pi_82116777
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook, veel muzikanten, veel genres, kiezen waar je heen wil en veel goede muziek beluisteren. En wat betreft dat talent: die staan niet op de de 3fm stage zeker? Gek, vorig jaar heb ik daar een band gehoord waarvan ik nu kaarten heb voor hun concert, en daarvoor kende ik ze nog echt niet.
Yeuh! 3fm stage... Dat hebben we betaald met ons belasting geld... Niet door de kaartverkoop, want dat mag namelijk niet!
  zondag 30 mei 2010 @ 22:16:09 #72
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_82121994
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_82122325
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Yeuh! 3fm stage... Dat hebben we betaald met ons belasting geld... Niet door de kaartverkoop, want dat mag namelijk niet!
Als je bij alles moet stilstaan of je het betaald hebt met je belasting geld of niet dan heb je een naar leven . Ik geniet in elk geval van zulke festivals, en met mij vele anderen .

Trouwens, voor de mensen die (de muziek van) Laura Jansen leuk vinden: echt een keer heengaan! Ben gisteren in Paradiso naar een concert van haar geweest en ze deed het zo leuk, plus ze kan ontzettend goed zingen ^^. Heb echt genoten .

Nu maar eens naar bed, morgen weer vroeg de tjoektjoek naar Tilburg .
pi_82128158
waarom ben ik nu pas thuis?
ik zou maar een uurtje naar de stad gaan (dat was om 19:00)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 31 mei 2010 @ 00:24:43 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128186
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Crazy-M het volgende:
waarom ben ik nu pas thuis?
ik zou maar een uurtje naar de stad gaan (dat was om 19:00)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')