abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_266484
quote:
Vanavond: de ontknoping

datum: Maandag 5 juni 00:30

Deze maandagavond is een super BUS-avond. Allereerst is de gebruikelijke uitzending vanaf 18:45 uur bij SBS6. Daarin maken Iwan en Tessa hun laatste boodschappenlijstje en is er een discussie over voorkeurbehandelingen. De passagiers krijgen hun mail op papier uitgereikt. Daarin reageert Sabine van Big Brother op een stukje uit het dagboek van Iwan. Dat mailtje doet veel stof opwaaien in de BUS. Vooral bij Tessa. Dit en meer vanavond in de reguliere uitzending.
Zo rond negen uur is het zover: dan is de ontknoping van de BUS. Sylvana presenteert een show van ruim twee uur, onderbroken door Hart van Nederland. Daarin kan je zien wat er de laatste 24 uur in de BUS gebeurde, terugblikken op het programma met de ex-passagiers en natuurlijk wie er met het miljoen naar huis gaat. Hou vanavond dus vrij voor het ultieme BUS-avondje.

Bron: SBS


Wie gaat er kijken? Zal Seki de enige afwezige zijn? Zal Jop optreden? Ben je blij dat je er morgen vanaf bent?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_266485
Nee, ik ga niet kijken, JopPIEH! zal ongetwijfeld zijn nummertje mogen uitvoeren, Seki komt niet, en ik zal met gemengde gevoelens afscheid nemen van de bus. Vreugde omdat de martelgang voorbij is, angstig omdat ik nu heel veel vrije tijd moet gaan vullen met iets anders, en woede over zo'n slecht programma dat me toch zo bezig kan houden!!

VAMOS (eindelijk...voor het echie)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 5 juni 2000 @ 10:46:00 #3
2515 MUSE
somewherewewillmeet
pi_266486
Zal blij zijn dat die bagger eindelijk is afgelopen. Ik zal half kijken, zodra Jop in beeld komt zap ik accuut weg, dat blije gedoe met zijn nr1 hit, mijn god, how low can u go dat je zo'n singletje koopt?? Get a life zeg!! De bus sux en jop nog harder! De enige waarvoor ik vanavond zeker zou kijken is Seki, maar die is jammer genoeg niet aanwezig.

De Bus, de mzzl, tot nooit meer ziens!

She burns like the sun

  Admin maandag 5 juni 2000 @ 10:46:00 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_266487
HAHAHAHA

Sylvana is haar stem kwijt!!

HAHAHAHA

(zo bleek gisteravond uit de afwezigheid bij haar eigen radioprogramma)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 5 juni 2000 @ 11:03:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_266488
Ik ben ook erg blij dat het eindelijk afgelopen is. Op de een af andere bizarre manier moest ik toch blijven kijken, terwijl de laatste 3 personen mij totaal niet konden boeien.

Hopelijk zien we elkaar in september weer op het B.B.2-forum.

pi_266489
Over ontknoping gesproken:

De kijkcijfers van gisteren, de één na laatste dag: 180.000 !!!
Een diepterecord voor de kwart-voor-zeven-uitzendingen. Was dan ook geprogrammeerd tegenover de wedstrijd Nederland-Polen. Briljant stukje climax-opbouwen.

  maandag 5 juni 2000 @ 13:14:00 #7
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_266490
Da's inderdaad lachen, die kijkcijfers!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_266491
Uiteraard ga ik kijken, heb al zo vaak voor de kat z'n viool zitten kijken,
dat die ene, goddank laatste, keer er ook nog wel bij kan.
pi_266492
Over ontknoping gesproken:
De kijkcijfers van gisteren, de één na laatste dag: 180.000 !!!
Een diepterecord voor de kwart-voor-zeven-uitzendingen. Was dan ook geprogrammeerd tegenover de wedstrijd Nederland-Polen. Briljant stukje climax-opbouwen.


Ik wist helemaal niet dat de bus gisteren kwam. Het komt toch nooit op zondag?
In iedergeval, is er nog wat interessants gebeurd?

Ik verheug me nul al op B.B.2

  maandag 5 juni 2000 @ 17:31:00 #10
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_266493
IK ben blij

eindelijk is de BUS afgelopen !!!!!!!!!!!!!

Nog 1 avond elende

pi_266494
Vanavond ga ik voor de 2de keer naar de live uitzending. Ben benieuwd waar ik nu weer terecht kom. Laatste keer zat ik naast Rogier. (broer van Tessa) Heb er wel zin in. Leuk om te zien dat An een miljoen wint.
Shit moet kappen. ga ff douchen. Mijn dochter 10 jr gaat mee. Knap meisje om te zien. 2 vlechtjes blond bruine ogen witte lange rok bl wit truitje met capuchon en waarschijnlijk spijker hoofddoekje. Ik zie jullie mzl
  maandag 5 juni 2000 @ 18:49:00 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_266495
quote:
op 06-05-2000 om 05:52 PM schreef itsme het volgende:
Vanavond ga ik voor de 2de keer naar de live uitzending. Ben benieuwd waar ik nu weer terecht kom. Laatste keer zat ik naast Rogier. (broer van Tessa) Heb er wel zin in. Leuk om te zien dat An een miljoen wint.
Shit moet kappen. ga ff douchen. Mijn dochter 10 jr gaat mee. Knap meisje om te zien. 2 vlechtjes blond bruine ogen witte lange rok bl wit truitje met capuchon en waarschijnlijk spijker hoofddoekje. Ik zie jullie mzl


Nee, wij zien jou

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2000 @ 18:57:00 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266496
* Cynix ® begrijpt iets niet.

Als de tv-beelden 2 dagen achterlopen,
krijgen we dan morgen en overmorgen WEER de bus op TV?
En NOG 'n finale???
* Cynix ® draait door.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')