abonnement Unibet Coolblue
pi_266468
Dii is een bijdrage van HUNTER bij een andere topic (niet bestaande telefoonnummers......).
Ik ben zo vrij en brutaal om het naar boven te halen, omdat, gezien het aantal reakties (alleen Tante Bep), het misschien niet iedereen opgevallen is.

SBS6 BESCHULDIGD VAN MANIPULATIE
Ten tijde van Big Brother werd Veronica er regelmatig van beticht de boel te flessen, maar volgens BB-/BUS-analisten was The Young One nog een doetje in vergelijking met SBS6. Nu weer wordt de omroep ervan beschuldigd gemanipuleerd te hebben met de stemmen in de laatste vertrekronde. BUS-kijkers vonden het al vreemd dat Eric de zwarte trots van Fons van Westerloo moest verlaten, terwijl hij daarvoor lange tijd tot de drie populairsten behoorde.
Nadat het vertrek van Eric bekend was, woensdagavond, regende het klachten bij... de KRO! De Katholieke omroep heeft namelijk al sinds jaar en dag een speciale klachtenlijn (035-6713443) voor ergernissen omtrent radio en televisie. Daarvan wordt elke dag een selectie gepresenteerd op Teletekst-pagina 316. De KRO kreeg op die manier talloze klachten binnen van boze BUS-kijkers, die meermaals hadden gebeld om op Eric te stemmen, maar telkens nul op het rekwest kregen: een of andere vage mededeling dat er iets fout was of dat er geen verbinding tot stand kon worden gebracht. Volgens die teleurgestelde bellers kan het dan ook bijna niet anders dan dat SBS de boel heeft liggen flessen, teneinde de finale uit de drie bussagiers van de oude garde te laten bestaan.

Bron: http://www.showwereld.nl/debus/index.html

Dit zou m.i. beteken, dat Iwan de winst zo'n beetje op z'n buik kan schrijven. Met de KRO er nu in betrokken, lijkt dit mij onmogelijk te zijn geworden. Het zou koren naar de molen zijn voor veel media-rubrieken, indien Iwan zou winnen met deze beschuldigende vinger richting SBS.

pi_266469
Hoe komen we er nou achter of zo'n haperende telefoonlijn speciaal voor Eric gold en of het ook nog opzet betrof, of niet???

Tot nu toe is het mijn indruk dat de invloed van SBS op het stemmen gaat via het benadrukken van het succes van de "familie-acties" en het aanschrijven van fanclubs. Mij lijkt hun doel vooral te zijn om veel telefoonverkeer (geld) te genereren, voor wie dan ook.

Tja, de controle via onze polls, wat zo goed werkte tijdens BB, gaat nu niet meer, door al die familie-acties.

(vanavond konden we ook weer horen hoe de Tessa-getrouwen zich uit de naad werken met flyers enzo)

The trick is to keep breathing
pi_266470
Tja wij FOK!kers roepen al sinds maart dat sbs6 manipuleert. Misschien allemaal tegelijk naar de KRO bellen? Dan gebeurt er zeker wat, dat geef ik je op een briefje.
Leuk, zo met de finale voor de deur en dan een lekkere rel waarbij SBS6 eindelijk op de bek gaat.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266471
Maar wat zou SBS dan willen? Ik dacht toch dat Iwan hun protege was...Hmmm, misschien te lang niet meer gekeken, ben er een beetje uit (hield het niet meer vol)..
Vind in ieder geval wel dat SBS duidelijk erger is dan Veronica, en dat vind ik erg om te moeten zeggen. Ik vind veronicaaaaah namelijk ook niet uitblinken in ethisch verantwoorde programma's.
Maar ja, alles is er op dit fokforum al over gezegd: SBS manipuleert op schandalig overduidelijke (say what?!) manier...


Catootje verveelde zich...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266472
Vreet eens een paar lekkere bakken levende insectenlarven leeg voor het oog van de camera. Ook SBS6, smakelijk eten.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266473
SBS heeft de uitzendrechten verworven van 'FACES OF DEAD".
Deze worden verknipt in hapklare brokken en gedoopt in een smakelijk (lees:wasmiddelen/tampons)reclame sausje.

Weer een 'HIT'

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')