Oft: Ik ga je binnenkort nog even PM'n over dat 3FMfan scripts, wil niet helemaal lukkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie een bekende rondlopen in de 3FM studio met een camera!
(een van de ex-stagiairs)
Prutsert.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oft: Ik ga je binnenkort nog even PM'n over dat 3FMfan scripts, wil niet helemaal lukken.
We zeggen 't ze hier toch al voor? En daarnaast: Venema en Ekdom weten 't zelf ook wel als ze voor de 100 miljoen miljardste keer weer een uitgekauwde kutplaat instarten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ze nou al gemaild met je ideeën dan?
Hahaquote:
ik heb dat bijna nooit maar deze blijf ik lekker vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zeggen 't ze hier toch al voor? En daarnaast: Venema en Ekdom weten 't zelf ook wel als ze voor de 100 miljoen miljardste keer weer een uitgekauwde kutplaat instarten.
Lijstje met soort platen had ik van de week al gepost.
Zeg, doe es niet zo snel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De uuropener.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef Bol_Wan het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend![]()
Staan hier nog wel in de kast, Malibu-Cola ijsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Wij hebben van die zelfmaak dingen gehad met Mickey Mouse plaatjes
van Spotiefiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zeggen 't ze hier toch al voor? En daarnaast: Venema en Ekdom weten 't zelf ook wel als ze voor de 100 miljoen miljardste keer weer een uitgekauwde kutplaat instarten.
Lijstje met aantal voorkeursplaten had ik van de week al gepost.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Staan hier nog wel in de kast, Malibu-Cola ijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |