abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juni 2000 @ 14:56:00 #1
3542 Gia
User under construction
pi_266418
Sinds bekend is geworden dat de winnaar toch 1 miljoen krijgt, gaat het ongeloofwaardig goed met Tessa.
Je vraagt je dan toch af hoe dit in hemelsnaam mogelijk is en waar dat geld ineens vandaan komt?
Heeft haar kak-familie hier de hand in om dochterlief niet op haar bek te laten gaan?
Je zult het zien en meemaken: Tessa gaat het spelletje winnen en die 5 ton worden keurig terug gestort.
  zondag 4 juni 2000 @ 15:03:00 #2
3847 Sanne®
streamteam
pi_266419
Als dat gebeurt, eet ik mijn hoed op!
pi_266420
Nou nou Gia, jij gaat wel erg ver in je wantrouwen tegen SBS.
Er wordt natuurlijk gemanupileerd, maar sla je nou niet een beetje door.
Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
pi_266421
Ik wil dat de Zwolse Spons wint! Daar heeft SBS namelijk NIKS aan! Commercieel niet interessant, Sylvana moet dan een dieptegesprek met haar houden(altijd leuk, die twee monsters samen), En: onze slijmjurken-ga-met-de-stroom-mee-typjes zullen lelijk op hun neus kijken! Ok, het is voor ons even slikken, maar laat gifspons nou nog 1x denken dat ze geweldig is, de reality-soap van haar echte leven buiten de buzz zal haar al snel achterhalen...evenals de waarheid?


PS: eeeehhh...Wie kan deze newbie-doos even vertellen hoe ze de UBB smiles kan gebruiken?

Had ik maar gestudeerd!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 4 juni 2000 @ 18:02:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266422
* femfatale vreet alle streamverslagen op als Tessa wint.

Laat ik maar flink gaan duimen dat DIT dus niet gebeurd!!!!

never play games........
pi_266423
Errug? Maar ik vind Frau Antje ook zwaar tegenvallen, en Iwan? Nou ja, misschien, maar mijn hart bloed...ik denk dat zijn lichaam mij iets teveel is beroerd door dat giftige serpent om nog enige kans te maken!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266424
De duivel schijt altijd op de grote hoop.
Geen van de overgeblevenen heeft mijn voorkeur, maar als het toch gewonnen moet worden dan liever aan die eenvoudige lower middle class minkukeltut van een Antje dan aan dat helleprodukt T***a.

Mijn laatste hoop is dat iemand haar op Internet in casu FOK!Forum wijst. Dat zal haar leren over haar werkelijke populariteit.

Als ik dat insect (sorry, insecten!!!) in Amsterdam voor de voeten krijg verpletter ik haar gelijk een kakkerlak. Een rol die ze ook al in de bus uitstekend vervulde.
------------------
Kotszakje hangt onder de zitting

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 4 juni 2000 @ 19:23:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266425
quote:
op 06-04-2000 om 07:16 PM schreef Borgia het volgende:
De duivel schijt altijd op de grote hoop.
Geen van de overgeblevenen heeft mijn voorkeur, maar als het toch gewonnen moet worden dan liever aan die eenvoudige lower middle class minkukeltut van een Antje dan aan dat helleprodukt T***a.

Mijn laatste hoop is dat iemand haar op Internet in casu FOK!Forum wijst. Dat zal haar leren over haar werkelijke populariteit.

Als ik dat insect (sorry, insecten!!!) in Amsterdam voor de voeten krijg verpletter ik haar gelijk een kakkerlak. Een rol die ze ook al in de bus uitstekend vervulde.


Precies. Daar ben ik het mee eens. Voor de volle 100%. Jammer is alleen dat wanneer Ant wint, Jop-Knallu-toppie meeprofiteert. En da's nou weer jammer.

En dan nog iets. Stel het hersendode FourIdiots4Ever clubje houdt woord en ze verdelen de buit...Krijgt T***A alsnog een kwart miljoen (bruto dan).

pi_266426
Je moet er toch niet aan denken he?
Ik moet er ook niet meer teveel bij stil staan, anders torpedeer ik mijn maaltijden

Werkte die heks niet ook al bij een oliemaatschappij? Veelzeggend. Zat ze maar olie-diep verweg.

Tja, Joppie krijgt een autootje van Ant. Kan hij leuke sier maken met de vrouwtjes met wie hij het nu al doet achter Antje's rug. Hij schijnt de weelde van de plotselinge publiciteit moeilijk te dragen en wordt al regelmatig afgelikt door 'he een bekende, effe scoren' groupies.

Ik ben zo moe van die hele zooi die het dankzij onze investeringen heeft gemaakt. Nee, ik denk zelfs dat ik morgen maar niet meer kijk naar de definitieve afloop, scheelt me weer een hartinfarct. Dan merk ik wel aan de sfeer op FOK hoe het afgelopen is.

De bloody limit is bereikt, de kijkers zijn afgezeken, de deelnemers zijn gemanipuleerd, de uitslag stond waarschijnlijk al vanaf het begin vast.

-----------------------
Godallemachtig, wat is het volk voor paal gezet

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266427
Zag vanavond mevrouw Heks in gesprek met... Beangstigend hoe 'naturel' Tessa probeerde over te komen:"ach ja, weet je blablabla!! (Sorry, ging even mis, krijg je met een newbie)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266428
quote:
op 06-04-2000 om 04:42 PM schreef Catootje het volgende:
Ik wil dat de Zwolse Spons wint! Daar heeft SBS namelijk NIKS aan! Commercieel niet interessant, Sylvana moet dan een dieptegesprek met haar houden(altijd leuk, die twee monsters samen), En: onze slijmjurken-ga-met-de-stroom-mee-typjes zullen lelijk op hun neus kijken! Ok, het is voor ons even slikken, maar laat gifspons nou nog 1x denken dat ze geweldig is, de reality-soap van haar echte leven buiten de buzz zal haar al snel achterhalen...evenals de waarheid?


PS: eeeehhh...Wie kan deze newbie-doos even vertellen hoe ze de UBB smiles kan gebruiken?

Had ik maar gestudeerd!!!



Laamaar, kijk:ik kan het Ben ik blond of zo?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266429
'k sta een beetje verbaasd te kijken naar de intense haat die Tessa bij sommigen ook nu nog oproept. Ik zag vanavond in het bootje een meisje dat, net als Essie in haar giechelperiode, niet zichzelf was. Ze was het contact met zichzelf kwijt, ze zei maar wat, en dat vind ik sneu om te zien (misschien omdat ik zelf dat gevoel van vroeger, en een enkele keer ook nog nu, herken).

Haar nare (manipulatieve) kanten heb ik, in de weinige uitzendingen die ik de laatste tijd nog heb bekeken, niet meer gezien (heb ik daardoor misschien wat heftigs gemist?).

Wel heb ik een betrokken vrouw gezien, met emotionele diepgang, toen het Enschede betrof. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik het beeld van het aangevraagde plaatje in mijn hoofd, waarbij Ant, alsof er niks aan de hand was, zorgeloos probeerde te swingen terwijl Tessa haarfijn aanvoelde waarvóór de muziek werd gedraaid.

Tot slot, ik hoop vurig dat Tessa het Fok-forum níet onder ogen krijgt, want daarvoor staat ze mijns inziens niet sterk genoeg in haar schoenen.

The trick is to keep breathing
pi_266430
Kijk Arjuno, als iemand een valse start heeft gemaakt en desalniettemin niet wordt teruggefloten en nu zelfs in het zicht van de finale zit, dan neemt de boosheid en afkeer in feite alleen maar toe. Zij had al exit geweest als er niet was gemanipuleerd met de jop/aziz/tessa op de bank. Er kwamen er maar twee, zij werd buiten schot gehouden.
Een ieder kan zich herinneren dat ik ook niet vol was van de Barbie Esje, maar zoals die meid eruit gemanipuleerd is ten faveure van de Zeug tart ieder rechtvaardigheidsgevoel. Het jouwe ook hoop ik.

Natuurlijk is die valse Zwolse Zeug nu kalm, ze heeft het immers gehaald tot de laatste 3.
Alle anderen zijn weggewerkt, en nu is het scenario voor het ontheemde meisje dat ook zichzelf kwijt is van stal gehaald.

"Ja maar... Tesje is nu toch goed bezig?" is een tekst die hartwater bij me oproept.

En tussen ons, wat je niet hebt kun je niet kwijt raken.

-------------------
kotszakje onder de zitting!!!

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266431
quote:
op 06-04-2000 om 08:42 PM schreef Borgia het volgende:
......en nu is het scenario voor het ontheemde meisje dat ook zichzelf kwijt is van stal gehaald....

Denk je ècht, dat dit een bedacht en gemaakt scenário is? Laat mijn mensenkennis me dan zo in de steek?

Maar de eigenlijke rede van mijn reactie kwam toch door deze zin:

quote:
op 06-04-2000 om 07:16 PM schreef Borgia het volgende:

Mijn laatste hoop is dat iemand haar op Internet in casu FOK!Forum wijst. Dat zal haar leren over haar werkelijke populariteit.


Daar wil ik me even hartgrondig tegen verzetten, want we hebben het hier wel over een mens. Een jong mens.

The trick is to keep breathing
pi_266432
Arjuno, moet ik hieruit begrijpen dat een jong mens zich maar alles mag permitteren? Dat karakterdeformatie wordt getolereerd?
Er komt uit wat erin zit.
Ze is buitengewoon vals geweest, heeft aantoonbaar andermans woorden verdraaid, stond aan de wieg van menig onmin in de bus, en ook was zij debet aan veler vertrek.
Wie ik ook over Tessa hoorde, of dat nu Bart, Bullent, Seki of Aziz was, iedereen vertrok zijn gezicht in een grimas van afschuw, woorden schoten tekort. En zij hadden die draak van dichtbij meegemaakt. Bianca kan ook een boekje open doen, maar haar heb ik nooit zelf gesproken.

Ik vind niet dat valsheid beloond moet worden. Een jonge valse hond die bijt krijgt evenzeer een trap onder zijn reet als een oude valse hond.
Een volwassene die zijn pistool op een massa richt vind ik even verwerpelijk als een kind dat dat doet.
Leeftijd is voor mij niet werkelijk een maandverbandje waarmee je wandaden kunt opvangen. Ik herinner me de niet zo onschuldige kindjes die mij doelbewust mijn nek braken. Ik herinner me andere kindjes die dat niet in hun hoofd zouden halen.
Zoals tessa jou herinnert aan dingetjes die je herkent, zo herinnert ze mij aan dat bepaalde soort kindje dat voorop stond met klikken en andere kindjes pesten.
Ik herinner mij het genot waarmee de kinderen me braken, hun langdurige martelingen. Ok ok, ik ben subjectief, dat mag je die kindjes niet kwaijk nemen, ze wisten niet wat ze deden...
Maar de herkenning van dat soort is gebleven. Ze klikt, manipuleert, liegt, verdraait. She is no good! She just is no good!
En ze verdient het nuttig effect te zien van wat haar publiekelijke optreden heeft teweeggebracht bij mensen. Als je niet in de kijker wil moet je je niet opgeven voor een spektakel als dit. Dan kun je pro's en con's verwachten.
Het kon haar niet schelen hoe ze in de finale kwam, het kan mij niet schelen hoe ze reageert op de reacties van diegenen die het uiterst vreemd vinden dat ze in die finale zit. Het is de prijs die ze betaalt voor het binnenhalen van haar judaspenningen.

En met haar subjectieve waarneming leest ze toch alleen maar die 3% die voor haar viel.
Die teef heeft gewapend schokbeton voor d'r kop.

----------------------------
Reserve kotszakjes onder de andere zitting

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 04 Juni 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266433
quote:
op 06-04-2000 om 08:58 PM schreef Arjuno het volgende:
Daar wil ik me even hartgrondig tegen verzetten, want we hebben het hier wel over een mens. Een jong mens.

Daar ben ik het deels wel mee eens. Ook ik ben op die leeftijd (goed, misschien wat eerder) soms stom en onnozel bezig geweest( schot voor open doel?). Maar toch, wat mij steeds gestoord heeft is de onbezonnenheid waarmee ze met andermans gevoelens is omgegaan en de reacties van de anderen hierop. Natuurlijk blijven mijn jeugdzonden gelukkig buiten beeld, en lijkt ze mij enerzijds een zeer onzeker meisje. Maar wel 1 die verdomd weinig rekening houdt met de gevoelens van haar omgeving.


DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266434
Stom en onnozel zijn andere grootheden dan kwaadaardigheid en berekening.
Het eerste, daar groei je uit, dat heet ervaring opdoen.
Het tweede, dat groeit met je mee en wordt steeds vakkundiger onderhuids opgeslagen.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266435
quote:
op 06-04-2000 om 09:26 PM schreef Borgia het volgende:
........Ik herinner mij het genot waarmee de kinderen me braken, hun langdurige martelingen.......

Borgia, ik weet niet hoe letterlijk ik dit moet nemen, daarom kan ik denk ik beter even stil zijn.

The trick is to keep breathing
pi_266436
Neem letterlijk, juni 1954, ik was nog geen 10. 6 maanden ziekenhuis, revalidatie tot mijn 16e. Daarna nooit meer gepest moet ik eerlijk toegeven. Staat ook lullig denk ik bij een kind in gips en beugels rondom de nek.

PS, laat verder maar Arjuno, ik wilde alleen maar even mijn 'mensenkennis' en ervaring naast jouw onschuld zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 04 Juni 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266437
quote:
op 06-04-2000 om 09:51 PM schreef Borgia het volgende:
Neem letterlijk, juni 1954, ik was nog geen 10. 6 maanden ziekenhuis, revalidatie tot mijn 16e. Daarna nooit meer gepest moet ik eerlijk toegeven. Staat ook lullig denk ik bij een kind in gips en beugels rondom de nek.

Borgia, ik word almaar stiller...

The trick is to keep breathing
pi_266438
Ah joh, laat nou, ik wil alleen maar aangeven dat de 'onschuld van een kind' highly overrated is! Met een voorbeeldje, toevallig uit eigen stal.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')