abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81905029
Hallo allemaal,

Na zéér lang altijd de site / forum bezocht te hebben, heb ik nu (eindelijk ) een account aangemaakt.

Ik heb een vraag en ik wil graag weten wat jullie ervan denken (mochten jullie überhaubt een motor hebben etc.).

Na een lange, lange tijd gespaard te hebben voor een rijbewijs, en tot sinds kort, een motor, wil ik vragen wat de beste verzekering is. Want, dat hoort er nu eenmaal bij.

Welke motorverzekeringen hebben jullie gekozen, en waarom?

Over mijn motor betreft het een allroad "Yamaha XT 600E" van het jaar 2000. De motor wordt 3 Juni (volgende week) gedowngraded naar 25KW. Dit is omdat ik een "licht rijbewijs" heb (ik mag motoren t/m maximaal 25KW rijden).

Ik zit persoonlijk zelf te denken dat ik een verzekering van Combimotors.
  Vis een optie? woensdag 26 mei 2010 @ 01:47:15 #2
70532 loveli
N
pi_81905230
KNMV is natuurlijk een goede optie. Als je dure motorkleding hebt wel even nagaan hoeveel daarvan wordt vergoed bij een ongeluk. Verzeker je 'em ook tegen diefstal, kijk in de polisvoorwaarden of er eisen worden gesteld aan het slot of waar je 'em vastmaakt (bij sommige verzekeringen is een grondanker vereist). Bedenk wat belangrijk voor jou is en kijk of dat goed gedekt wordt.

Wil je alleen een verzekering omdat het nu eenmaal verplicht is en maakt het je verder geen bal uit hoe het zit met bv. een opzittendenverzekering, kies dan de goedkoopste.
crap in = crap out
pi_83118783
ik heb onlangs mijn motorscooter verzekerd bij Gelijkverzekerd.nl. zij hebben een redelijke keus in verzekeringen bij verschillende verzekeringsmaatschappijen. Daar kun je redelijk vergelijken. Ik heb er een rechtsbijstandverzekering bij genomen. Als iemand je dan aanrijdt dan krijg je tenminste hulp bij het verhalen van je schade
Jeroen
pi_83118839
Univé .. iets met klantenbinding en goede aanbiedingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')