is veel kwark na een training ook voldoende?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef Intermec het volgende:
Overigens ben ik er voorstander van om beter 2x 1kg te halen dan 1x 2kg.. kun je nog beetje afwisselen met smaak
Ja je moet gewoon een aantal X paar eiwitten binnenhalen. Ik zelf doe mijn lichaamsgewicht x1.4. Je hebt er ook die doen. x1.8 Trouwens in bonen, vlees en eieren zitten ook wel veel eiwitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
is veel kwark na een training ook voldoende?
Oke mijn lichaamsgewicht is 65 kg, dus zou ik 91 g eiwitten moeten? Is veel volle melk ook goed om mijn eiwit behoefte te vervullen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon een aantal X paar eiwitten binnenhalen. Ik zelf doe mijn lichaamsgewicht x1.4. Je hebt er ook die doen. x1.8 Trouwens in bonen, vlees en eieren zitten ook wel veel eiwitten.
Hier http://www.scoobysworkshop.com/nutrition.htm op die site als je wat naar onder scrolt zie je allemaal wel goeie maaltijden, je kan ook zijn videos bekijken ze zijn redelijk leerzaam!
oke. ik fitness zegmaar steeds om de dag, dus 3 x per week. moet ik op een niet-fitness dag evenveel eiwitten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
bijvoorbeeld
maar met magere kwark en wat meer vlees kom je al een heel eind
Doe je split schema ? Ik zelf doe full body, houd in dat alle spiergroepen train, en op de rust dag cardio doe. Maar dit komt omdat ik ook vet wil weg werken. Maar ja bonen vlees en kwark is altijd goed! suc6 ermee heh kerel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
oke. ik fitness zegmaar steeds om de dag, dus 3 x per week. moet ik op een niet-fitness dag evenveel eiwitten?
Nee ben net begonnen, dus heb een full-body schema gekregen voor 5 weken. Daarna wordt het ook een split-schema. Doe nu bij alle apparaten rond de 25 kg en dan 15 x3, behalve benen dat is 90 kg. Het is nog een rustig begin, omdat ik moet wennen. Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je split schema ? Ik zelf doe full body, houd in dat alle spiergroepen train, en op de rust dag cardio doe. Maar dit komt omdat ik ook vet wil weg werken. Maar ja bonen vlees en kwark is altijd goed! suc6 ermee heh kerel!
Hmm full body vind ik fijner dan split, bij split ga je de benen verwaarlozen etc. En met full body is het eten van eiwitten effectiever. Maar je kan split eens proberen, en niet teveel alcohol drinken/ te laat opblijven heh! Dat is ook slecht haha! Trouwens je kan later eens van apparaten af stappen en free weights doen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Nee ben net begonnen, dus heb een full-body schema gekregen voor 5 weken. Daarna wordt het ook een split-schema. Doe nu bij alle apparaten rond de 25 kg en dan 15 x3, behalve benen dat is 90 kg. Het is nog een rustig begin, omdat ik moet wennen. Thanks.
Ja laat opblijven ben ik sowieso al helemaal mee gekapt. En alcohol doe ik 1 x per 3 weken ofzo in het weekend. Free weights doe ik al. Aan het einde van de training pak ik dumbbels van 6 kg en blijf dan doorgaan totdat ik niet meer echt kan (ongeveer 10 minuten). Dan nog ff cardio en klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm full body vind ik fijner dan split, bij split ga je de benen verwaarlozen etc. En met full body is het eten van eiwitten effectiever. Maar je kan split eens proberen, en niet teveel alcohol drinken/ te laat opblijven heh! Dat is ook slecht haha! Trouwens je kan later eens van apparaten af stappen en free weights doen!
Haha ben ook nog maar net begonnen dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef Intermec het volgende:
Man.. met die gewichten heb je die extra eiwitten helemaalniet nodig
Jup ik zat op het begin al wat hoger dan jou, maar sommige moeten het opbouwen. Je weet trouwens wel dat sommige lichaams types eerder spieren krijgen dan andere ? In ieder geval wens ik je suc6 ermee, als je iets wilt weten mag je me een pm sturen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Haha ben ook nog maar net begonnen dus. En ben ook nog een vrij lichtgewicht dus
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |