abonnement Unibet Coolblue
pi_82757698
Oh Jawel Tom gaat voor 99,99% zeker door Maar ik ben nog niet uit over nummer 2.. Ik weet nog niet wat of wie dat gaat worden.

Boh 4 weken oud en dan al 700 gram .. dat wordt een joekel...
  zondag 13 juni 2010 @ 20:53:30 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_82758101
Als je woensdag een paar minuten neemt om vrienden te worden met Limoentje, dan ben je verkocht

Wel even een paar minuutjes nemen hè
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_82758525
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Als je woensdag een paar minuten neemt om vrienden te worden met Limoentje, dan ben je verkocht

Wel even een paar minuutjes nemen hè
geloof het ook wel dat het een kleine kroelkat kan worden mits je het vertrouwen hebt.
Gewoon proberen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_82758544
Weet iemand wat meer over Paultje?
Zou hij er echt veel moeite mee hebben bij een andere kat?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 13 juni 2010 @ 20:59:47 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82758632
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef freshy98 het volgende:
Weet iemand wat meer over Paultje?
Zou hij er echt veel moeite mee hebben bij een andere kat?
Als dat erbij staat zal dat wel niet voor niets zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_82760357
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef freshy98 het volgende:
Weet iemand wat meer over Paultje?
Zou hij er echt veel moeite mee hebben bij een andere kat?
Dan zul je echt even met Redcat moeten bellen, die kunnen je meer info geven of je doorverwijzen naar het gastgezin waar hij zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-06-2010 21:31:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82760658
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef Watuntrik het volgende:
Oh Jawel Tom gaat voor 99,99% zeker door Maar ik ben nog niet uit over nummer 2.. Ik weet nog niet wat of wie dat gaat worden.

Boh 4 weken oud en dan al 700 gram .. dat wordt een joekel...
Ah, oké!
Tom wordt volgens mij zo'n lekkere knuffelige sukkelige dikzak. Anna is tot dusver degene die het meest op onderzoek uitgaat. Toms grafiek is echt hilarisch inderdaad, bijna 2 keer zo zwaar als de bedoeling is, dat spekkie.
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Als je woensdag een paar minuten neemt om vrienden te worden met Limoentje, dan ben je verkocht

Wel even een paar minuutjes nemen hè
Luisteren naar tante Elies! *kijkt streng*

Net kwam ze op me afgerend toen ik de deur open deed. Ze schrok van zichzelf en ging meteen weer terug naar de mand, waar ze alvast klaar ging zitten voor kriebels. Die ik niet gaf en toen kwam neusje naar mijn hand toe. Als je dat meisje voor je weet te winnen heb je een kameraad voor het leven. Ik heb het al eerder bij een bange Redcat zien gebeuren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82760932
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zul je echt even met Redcat moeten bellen, die kunnen je meer info geven of je doorverwijzen naar het gastgezin waar hij zit.
Zal ik morgen even doen dan. Vind het wel een hele mooie namelijk :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 13 juni 2010 @ 22:14:28 #184
92409 Twinky
Little star.
pi_82764134
Volgens mij wordt Tom net zo'n reus als mijn Mozes O+
pi_82767646
De mijne liggen inderdaad iets voor Cat, maar ehm 700gr met 4 weken?? Holy crap, wat voer je Tom wel niet? .
pi_82768801
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:16 schreef odebeijer het volgende:
De mijne liggen inderdaad iets voor Cat, maar ehm 700gr met 4 weken?? Holy crap, wat voer je Tom wel niet? .
Ik heb het ook nog nooit zo hevig meegemaakt. Tja, twee kittens = meer plek aan de bar en minder volk om mee te delen. Anna ligt ook zo'n 100 gram voor op het Redcat gemiddelde (wat wel wat lager is dan standaard denk ik, omdat die kinders vaak een moeilijke start doormaken).
Maar het is ongelofelijk hoeveel slagroom er uit zo'n klein Limoentje komt! Want die is nog steeds sprieterig al eet ze elke dag een grote bak brokken weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 14 juni 2010 @ 00:56:27 #187
92409 Twinky
Little star.
pi_82771256
ze zijn natuurlijk ook maar met z'n tweeen, dan hebben ze niet zoveel room om te verdelen

Moest hierdoor ineens nog even aan Olijfje denken... Ik hoop dat ze een mooi plekje in de poezenhemel heeft!
pi_82788936
Nog meer foto's op redcat. Nog moeilijker een keuze maken...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_82796274
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Als je woensdag een paar minuten neemt om vrienden te worden met Limoentje, dan ben je verkocht

Wel even een paar minuutjes nemen hè
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

geloof het ook wel dat het een kleine kroelkat kan worden mits je het vertrouwen hebt.
Gewoon proberen
Dat minuutje ga ik zeker wel nemen, kom ik ook niet echt aan voorbij als ik naar Tom ga kijken...
En vind Limoentje een beeldschone poes..

Ook snap ik jullie verbeten fanatisme om een leuk lief katje zo snel mogelijk een goed onderkomen te geven. Dat zit bij mij dan wel snor, heb in het verleden soms beter voor m'n kat gezorgd dan voor mezelf.. Evenzo begrijpelijk dat dit soort stichtingen graag uit de ontkosten willen komen en heb ook helemaal geen problemen met dat goede doel. En dat mag dan ook gerust wat duurder zijn dan gemiddeld.. Maar de 2 stichtingen die ik tot nog toe heb leren kennen doen dus ook niet aan een "niet goed geld terug garantie". Dus loopt men als client het grootste risico en dan vind ik dat zo'n keuze zeer wel overwogen moet zijn en zeker niet emotioneel impulsief.. Ik heb er niets aan te betalen voor een kat en die weer op straat of in 't veld te laten belanden omdat het geen mensen om zich heen verdraagt. Daar hebben beide partijen niets aan denk ik.. Ik ben al eens eerder 't schip in gegaan met een schuwe nieuwkomer en heb ik er nu een hard hoofd in of dit wel opnieuw een kans van slagen heeft..

Het wordt toch een dure grap effe voor om en nabij de ¤ 250 katten in huis te halen (zonder enige vorm van garantie).

Gevoelsmatig en volgens de beschrijving van Limoentje is er zeker wel een kansje. Maar denk ik ook dat het voor haar waarschijnlijk (misschien) toch beter is om ergens te wonen in een hoog en droog rustig appartementje met een rustig lief baasje.. En niet op een plek waar te pas en onpas deuren open zwaaien en voor de kat vreemde mensen (kinderen argeloos) naar binnen rennen..

Vind jullie allemaal hartstikke lief maar moet toch ook een beetje aan mezelf denken..
Dus neem het me niet kwalijk dat ik dan met de hand op de knip een veiligere keuze maak en wanneer het er 2 worden, om dan toch maar voor 2 kittens te kiezen.. Dit is ook gemakkelijker qua verdeling van aandacht tussen de 2.. Ik weet het nog niet, maar mijn gevoel zegt vooralsnog eerder nee dan ja.
pi_82797044
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:05 schreef Watuntrik het volgende:

[..]


[..]

Dat minuutje ga ik zeker wel nemen, kom ik ook niet echt aan voorbij als ik naar Tom ga kijken...
En vind Limoentje een beeldschone poes..

Ook snap ik jullie verbeten fanatisme om een leuk lief katje zo snel mogelijk een goed onderkomen te geven. Dat zit bij mij dan wel snor, heb in het verleden soms beter voor m'n kat gezorgd dan voor mezelf.. Evenzo begrijpelijk dat dit soort stichtingen graag uit de ontkosten willen komen en heb ook helemaal geen problemen met dat goede doel. En dat mag dan ook gerust wat duurder zijn dan gemiddeld.. Maar de 2 stichtingen die ik tot nog toe heb leren kennen doen dus ook niet aan een "niet goed geld terug garantie". Dus loopt men als client het grootste risico en dan vind ik dat zo'n keuze zeer wel overwogen moet zijn en zeker niet emotioneel impulsief.. Ik heb er niets aan te betalen voor een kat en die weer op straat of in 't veld te laten belanden omdat het geen mensen om zich heen verdraagt. Daar hebben beide partijen niets aan denk ik.. Ik ben al eens eerder 't schip in gegaan met een schuwe nieuwkomer en heb ik er nu een hard hoofd in of dit wel opnieuw een kans van slagen heeft..

Het wordt toch een dure grap effe voor om en nabij de ¤ 250 katten in huis te halen (zonder enige vorm van garantie).

Gevoelsmatig en volgens de beschrijving van Limoentje is er zeker wel een kansje. Maar denk ik ook dat het voor haar waarschijnlijk (misschien) toch beter is om ergens te wonen in een hoog en droog rustig appartementje met een rustig lief baasje.. En niet op een plek waar te pas en onpas deuren open zwaaien en voor de kat vreemde mensen (kinderen argeloos) naar binnen rennen..

Vind jullie allemaal hartstikke lief maar moet toch ook een beetje aan mezelf denken..
Dus neem het me niet kwalijk dat ik dan met de hand op de knip een veiligere keuze maak en wanneer het er 2 worden, om dan toch maar voor 2 kittens te kiezen.. Dit is ook gemakkelijker qua verdeling van aandacht tussen de 2.. Ik weet het nog niet, maar mijn gevoel zegt vooralsnog eerder nee dan ja.
Ik heb toendertijd mijn twee kittens ook bij een opvanggezin gehaald en bij het asiel moest ik toen wat formulieren tekenen en lezen. Daarin stond onder andere dat je de kat "in bruikleen" hebt en dat als het echt niet gaat, je de kat binnen twee weken terug mocht brengen.
Lijkt me dat er bij redcat ook wel zoiets is toch?
pi_82798564
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:05 schreef Watuntrik het volgende:

[..]


[..]

Dat minuutje ga ik zeker wel nemen, kom ik ook niet echt aan voorbij als ik naar Tom ga kijken...
En vind Limoentje een beeldschone poes..

Ook snap ik jullie verbeten fanatisme om een leuk lief katje zo snel mogelijk een goed onderkomen te geven. Dat zit bij mij dan wel snor, heb in het verleden soms beter voor m'n kat gezorgd dan voor mezelf.. Evenzo begrijpelijk dat dit soort stichtingen graag uit de ontkosten willen komen en heb ook helemaal geen problemen met dat goede doel. En dat mag dan ook gerust wat duurder zijn dan gemiddeld.. Maar de 2 stichtingen die ik tot nog toe heb leren kennen doen dus ook niet aan een "niet goed geld terug garantie". Dus loopt men als client het grootste risico en dan vind ik dat zo'n keuze zeer wel overwogen moet zijn en zeker niet emotioneel impulsief.. Ik heb er niets aan te betalen voor een kat en die weer op straat of in 't veld te laten belanden omdat het geen mensen om zich heen verdraagt. Daar hebben beide partijen niets aan denk ik.. Ik ben al eens eerder 't schip in gegaan met een schuwe nieuwkomer en heb ik er nu een hard hoofd in of dit wel opnieuw een kans van slagen heeft..

Het wordt toch een dure grap effe voor om en nabij de ¤ 250 katten in huis te halen (zonder enige vorm van garantie).

Gevoelsmatig en volgens de beschrijving van Limoentje is er zeker wel een kansje. Maar denk ik ook dat het voor haar waarschijnlijk (misschien) toch beter is om ergens te wonen in een hoog en droog rustig appartementje met een rustig lief baasje.. En niet op een plek waar te pas en onpas deuren open zwaaien en voor de kat vreemde mensen (kinderen argeloos) naar binnen rennen..

Vind jullie allemaal hartstikke lief maar moet toch ook een beetje aan mezelf denken..
Dus neem het me niet kwalijk dat ik dan met de hand op de knip een veiligere keuze maak en wanneer het er 2 worden, om dan toch maar voor 2 kittens te kiezen.. Dit is ook gemakkelijker qua verdeling van aandacht tussen de 2.. Ik weet het nog niet, maar mijn gevoel zegt vooralsnog eerder nee dan ja.
ik wou even zeggen dat ik heel veel respect voor je heb, en dat ik het geweldig vind dat je zo weloverwogen een beslissing probeert te maken. Er zijn zoveel mensen die hopeloos verliefd worden op een kat zonder naar het karakter te kijken, dus ik vind het echt heel goed hoe jij het doet
♥ scars make us who we are ♥
pi_82799999
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb toendertijd mijn twee kittens ook bij een opvanggezin gehaald en bij het asiel moest ik toen wat formulieren tekenen en lezen. Daarin stond onder andere dat je de kat "in bruikleen" hebt en dat als het echt niet gaat, je de kat binnen twee weken terug mocht brengen.
Lijkt me dat er bij redcat ook wel zoiets is toch?
Ik weet zo snel niet hoe dat bij Redcat zit. Wel is het zo dat je de eerste 2 weken gratis naar de DA kunt (hoef je alleen kosten voor medicijnen te betalen). Maar ik denk dat je in 2 weken nog niet in beeld hebt hoe Limoentje echt kan zijn. Daar heeft ze bij mij al 4 weken over gedaan en nu nog twijfel ik er hard aan om haar in de woonkamer te laten. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar dat is volgens mij voor haar super stressvol en die stap moet ze dan maar maken in een huishouden waar ze voor altijd mag blijven.
Ik haal haar kittens uiteraard wel hier naartoe, kunnen ze wennen aan mijn andere katten en de dagelijkse thuisgeluiden.

Watuntrik, ik snap je overwegingen helemaal.

En lieve lieve lieve dames, ik weet dat jullie het goed bedoelen (ik laat mezelf soms ook meeslepen ). Maar laat die arme jongen nu met rust ajb. Limoentje moet ergens terecht komen waar de baas er 100% voor wil en kan gaan en waar de omstandigheden fijn (lees: veilig en rustig) zijn voor deze dame, en ze moet niet ergens geplaatst worden waar ze zich onveilig voelt omdat de baas druk van buitenaf voelt. Het is hartstikke rottig als ze weer in het asiel terecht komt, maar Yoko 1 was net zo'n poes en die heeft vrij snel een mandje gevonden waar ze nu helemaal thuis is.
En voor Limoentje ga ik daar ook weer vanuit. In het asiel wordt ze door veel meer mensen gezien als bij mij thuis, dus veel meer kans dat ze geplaatst wordt. Het is een mooie meid en ik geef haar een gloedvolle beschrijving en leuke foto mee, zodat de baasjes weten hoe ze eigenlijk is en dan moet dat goed komen.
En als dat niet meteen lukt, dan is Watuntrik daar niet verantwoordelijk voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82800682
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb toendertijd mijn twee kittens ook bij een opvanggezin gehaald en bij het asiel moest ik toen wat formulieren tekenen en lezen. Daarin stond onder andere dat je de kat "in bruikleen" hebt en dat als het echt niet gaat, je de kat binnen twee weken terug mocht brengen.
Lijkt me dat er bij redcat ook wel zoiets is toch?
2 weken is toch een lachertje en varieerd van kat tot kat, mijn laatste kat was met ong. 2 jaar oud uit het asiel gehaald en ging na 3 dagen al op zichzelf naar buiten. Die was gewoon slim, stoer en brutaal genoeg om snel alles naar zijn pootje te zetten, het kan dus wel. Andere katten hebben daar wat langer voor nodig soms wel maanden. Vooral als ze ooit iets rots meegemaakt hebben, of het vertrouwen in mensen algemeen nooit gekend hebben.. Bij katten is een traumatische ervaring ook vaak 'for life' als ze pech hebben. Want ze hebben echt wel een geheugen als een olifant. En als je denkt van niet, is dat omdat zij dat zo willen..

En Limoentje is ook al een volwassen katje en net een beetje aan het wennen van aan de liefde van Cat22. nou is dat net lekker op gang aan het komen en dan komt er plots zo'n vreemde snuiter die haar weer uit dat vertrouwde huisje wegrukt. En komt op alweer op een nieuwe plek (die misschien nog eens stink naar alweer een vreemde kat) en moet ze dan ALWEER opnieuw beginnen, alweer en opnieuw die vertrouwensbreuk.. Dat kan een grote negatieve impact hebben op zo'n beestje ook al gebeurt dat met alle goede bedoelingen. Ik ga niet met zo'n beestje lopen leuren en 2 weken proberen en dan maar weer terug. Dat verpest haar idee over mensen alleen nog maar meer en wordt de stap daarop alleen maar weer moeilijker voor haar..

(Ik geloof ook als je de kleine lettertjes doorleest staat daar ook dat je de centen niet terug krijgt bij een retourtje, zoals bij elk asiel. Das eigelijk nog het minst belangrijk, maar het geld groeit helaas nog niet op m'n rug).
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

ik wou even zeggen dat ik heel veel respect voor je heb, en dat ik het geweldig vind dat je zo weloverwogen een beslissing probeert te maken. Er zijn zoveel mensen die hopeloos verliefd worden op een kat zonder naar het karakter te kijken, dus ik vind het echt heel goed hoe jij het doet


Dank je..
pi_82801587
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik weet zo snel niet hoe dat bij Redcat zit. Wel is het zo dat je de eerste 2 weken gratis naar de DA kunt (hoef je alleen kosten voor medicijnen te betalen). Maar ik denk dat je in 2 weken nog niet in beeld hebt hoe Limoentje echt kan zijn. Daar heeft ze bij mij al 4 weken over gedaan en nu nog twijfel ik er hard aan om haar in de woonkamer te laten. Niet omdat ik haar niet vertrouw, maar dat is volgens mij voor haar super stressvol en die stap moet ze dan maar maken in een huishouden waar ze voor altijd mag blijven.
Ik haal haar kittens uiteraard wel hier naartoe, kunnen ze wennen aan mijn andere katten en de dagelijkse thuisgeluiden.

Watuntrik, ik snap je overwegingen helemaal.

En lieve lieve lieve dames, ik weet dat jullie het goed bedoelen (ik laat mezelf soms ook meeslepen ). Maar laat die arme jongen nu met rust ajb. Limoentje moet ergens terecht komen waar de baas er 100% voor wil en kan gaan en waar de omstandigheden fijn (lees: veilig en rustig) zijn voor deze dame, en ze moet niet ergens geplaatst worden waar ze zich onveilig voelt omdat de baas druk van buitenaf voelt. Het is hartstikke rottig als ze weer in het asiel terecht komt, maar Yoko 1 was net zo'n poes en die heeft vrij snel een mandje gevonden waar ze nu helemaal thuis is.
En voor Limoentje ga ik daar ook weer vanuit. In het asiel wordt ze door veel meer mensen gezien als bij mij thuis, dus veel meer kans dat ze geplaatst wordt. Het is een mooie meid en ik geef haar een gloedvolle beschrijving en leuke foto mee, zodat de baasjes weten hoe ze eigenlijk is en dan moet dat goed komen.
En als dat niet meteen lukt, dan is Watuntrik daar niet verantwoordelijk voor.
Jij ook dankje, dat we toch op een lijn liggen hiermee..
pi_82801921
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:05 schreef Watuntrik het volgende:
Je bent heel verstandig en realistisch. Je moet gewoon doen wat je juist lijkt.
Het zou leuk zijn als het kon. Kan het niet, dan kan het gewoon niet.
Ik baal soms ook als ik zielige katjes zie die ik een huisje gun (nu ook weer een topic hier), maar het KAN niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_82803211
Voor een ieder is die afweging weer anders natuurlijk. En het belangrijkste lijkt mij dat Limoentje een zorgzaam huisje vind, en dan liever dat iemand gewoon aangeeft dat hij/zij daar niet voor kan of wil (is ook een optie die gerespecteerd moet worden, je kan niet de hele wereld redden) zorgen, dan 'onder dwang' te zwichten

Lijkt me beter dat het dan IETS langer duurt maar ze het 'perfecte' huisje vind dan dat we nu iemand die heel realistisch is en niet weet of hij het wil/kan Limoentje door z'n strot douwen. Voor beide niet bevorderlijk lijkt me

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 20:26:13 ]
pi_82811422
Moet ik toch weer even trots zijn op Limoentje (en kinders natuurlijk!):
De laatste dagen kwam ze me al tegemoet gelopen als ik de kamer opkwam, maar daarna ging ze toch maar weer haar mandje in. Nu bleef ze staan en toen ik aan de andere kant van de kamer op de grond ging zitten wandelde ze doodleuk naar me toe voor kriebeltjes. En daar is ze sindsdien niet meer mee opgehouden. Het 'hielp' ook wel dat Anna besloot dat dit een goed moment was voor een grote expeditie buiten de mand en daar moest mams natuurlijk op letten. En roepen, zo schattig weer, die moederlijke prrrttts en miewmiewtjes. Limoentje vond die avonturen maar niks en liep op en neer tussen dochterlief en mij. Na een kwartier besloot Tom ook dat het buiten de mand wellicht lollig was. Dus nu loopt het met z'n drietjes rond te wandelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limoentje was zelfs niet al te boos op me toen ze een wormtablet tussen de kaakjes geduwd kreeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82812011
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_82848407
Limoentje lijkt leeg te raken.
Vanmiddag had ze opeens een ronde harde schijf rond één van de twee tepels die in gebruik zijn. Verder heeft ze er geen last van en ik mag er gewoon aan komen, maar toen ik Anna eraan legde was die er snel klaar mee. Het dametje is in 2 dagen ook maar 6 gram aangekomen (Tom uiteraard wel zijn standaard 30 gram ) dus ik denk dat ze minder kan drinken bij mams. Maar verder is ze niet uitgedroogd en lekker levendig dus ik ben maar aan de slag gegaan met vast voedsel. Is wat vroeg, maar ze had haar oogjes ook al met 3 dagen open dus wie weet hoe snel ze gaat eten.

De eerste test met natvoer is bevredigend: mijn vingers werden afgelikt en een stukje vlees werd zelfs opgegeten. Het verschil tussen brokjesvlees en vingervlees was nog wat moeilijk. Veel at ze niet dus toen mocht ze mee naar beneden voor een eigen schoteltje melk (wat niet aangeraakt werd). In de woonkamer was de score: 1 grommende poes, 2 verbaasde katers die met grote ogen naar dat kleine ding staarden, die in slaap viel op mijn schouder.

Verder is de de kraamkamer hun domein en tref ik Limoentje tegenwoordig óf halverwege de kamer aan, óf in haar mand waar ze eenzaam en alleen ligt. De kinders hebben hun eigen hoekje gevonden en komen af en toe door de kamer hobbelen. Waarbij Anna haantje de voorste is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:28:04 #200
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82850675
Gaat goed
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')