abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 mei 2000 @ 20:17:00 #1
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_266099
. Exit Erik, zoals door velen verwacht....en Tessa is nu na Antonette het populairst. Zeker weer een spontane 'flyer-actie' opgezet...

  woensdag 31 mei 2000 @ 20:19:00 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_266100
Dit kan gewoon niet.......
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 31 mei 2000 @ 20:22:00 #3
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_266101
Oh nee, dat mééééén je niet!!!!!!!
pi_266102
Hoeveel zou ze er voor betaald hebben?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 31 mei 2000 @ 20:29:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266103
Haha, de sekte FourLoosers4EverAndEver RULES!
Dat blijkt!

Als nationaal BRAAKmiddel ofwel KotsKatalysator T***A mag blijven...

Sterk scenario weer van SBS. Zo kunnen we de verslagen kop van T***A zien als ze niet wint. Net als Willempie. Maar ja ze krijgt toch 2.5 ton, als die sekte woord houdt tenminste.

Wat een ERG programma!

pi_266104
Hahahaha. Yes. Tessa zit er nog steeds in. Ach wat zouden jullie moeten zonder Tessa om over te kankeren. Trouwens ik heb van veel mensen gehoord dat zij voor Tessa belden, jaja en Iwan zat natuurlijk niet in de gevarenzone Je kunt daar beter in zitten dan bellen mensen n.l op je.
Ik ben benieuwd hoe sbs het maandag gaat doen. Ze willen zoveel mogelijk telefoontjes dus ik denk dat er een steeds mindere score voor An gaat staan zodat iedereen gaat bellen. zoiets. Maar ik vind dit wel leuk.
  woensdag 31 mei 2000 @ 20:57:00 #7
2180 Avia
FOK-Member
pi_266105
Misschien is T-ssslang een mindere bedreiging voor het miljoen van Ant dan Eric??

Stel je voor dat men voor Eric was gaan bellen, dat kan nie....!!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_266106
Jongens, ik zal het jullie maar verklappen.
SBS6 heeft besloten diegene met het miljoen te belonen die de hoogste graad van ergernis haalde, dus een beetje het zout in de pap bleef tot het end.
Zeg nou zelf, niets heeft zo zeer op de kotsspieren gewerkt als die walgelijke Zwolsche Zeug. Ze zouden wel gek geweest zijn om dat wanstaltige creatuur eruit te gooien, want dat zou kijkdichtheid hebben gescheeld.
Als je alleen al ziet hoe dat wansmakelijke secreet de topics hier op FOK heeft beinvloed. SBS6 is niet helemaal gek, de zeug is nog het enige dat de gemoederen kan opzwepen, anders keek er al weken lang niemand meer.
Doorgestoken kaarten, allemaal. rechtvaardig he? die laatste nieuwe eruit. Jongens we gaan 16 weken in de bus, maar denk erom, we tolereren geen andere spelers, want dat is niet eerlijk. Wie er het langste meerijden, die moeten winnen. Ja, ja. Eerlijk...... tja, dat woord heeft toch weer eens een aparte betekenis gekregen.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266107
gezocht: manipulatie

Gevonden in het 1-delige Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands:

ma·ni·pu·´la·tie (de ~ (v.))

1 het toepassen van kunstgrepen, meestal om iemand te bedriegen
2 het ongemerkt beïnvloeden

pi_266108
BORGIA, ik sluit me helemaal bij je aan.
ik kan hier nix meer aan toevoegen.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 2 juni 2000 @ 12:19:00 #11
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_266109
De spontane flyeractie voor Tessa is opgezet door Allways opdat zij hun nieuwe Ultra dunne mAxi met extra lange vleugels, opdat je lippen dan nog beter op elkaar blijven zitten, te promoten! Wie anders dan Tessa, ons wandelend kuttekopje, kan hier beter mee geeerd worden!

Later,

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_266110
Sinds wanneer houden wij van Tessa's kutsmoesjes?
Niemand wil toch schaamlip leren lezen?
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 2 juni 2000 @ 12:51:00 #13
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_266111
Als Tessa echt zo 'mondig' is kan ze in ieder geval meedoen aan het flauwe tv-spelletje Read my lips

Wedden dat het eerste zinnetje wat ze vanonderen zal spuien 'Dat meeeenn je niet' zal zijn...

  vrijdag 2 juni 2000 @ 17:05:00 #14
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_266112
Zou me niks verbazen als Tes... kots wint.
Waarschijnlijk heeft SBS/JDM "grootse" plannen met haar. Van Ant zullen we nooit meer iets horen en Iwan 3.2 zal ontdaan worden van zijn chips en ter beschikking gesteld worden aan het Smithonian Museum als één van de mislukte experimenten uit de 20ste eeuw.

Het ga jullie goed allen dit was mijn laatste post op het Bus forum.

Lafayette

pi_266113
quote:
op 05-31-2000 om 08:17 PM schreef Meister het volgende:
. Exit Erik, zoals door velen verwacht....en Tessa is nu na Antonette het populairst. Zeker weer een spontane 'flyer-actie' opgezet...


Komt tessa nu in de playboy? Kan ik haar dikke hol eens wat beter bekijken...



------------------
gratis en voor niets

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 06 Juni 2000).]

gratis en voor niet
pi_266114
quote:
op 05-31-2000 om 09:10 PM schreef Borgia het volgende:

Zeg nou zelf, niets heeft zo zeer op de kotsspieren gewerkt als die walgelijke Zwolsche Zeug.


Nu weten we het wel dat Tessa in jouw ogen een zeug is hoor. Wordt een beetje eentonig. Dat geldt trouwens niet alleen voor jou, maar voor het halve forum.

pi_266115
En daar is niets teveel mee gezegd hoor.

Woorden schieten gewoon te kort als we het over haar gaan hebben.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_266116
quote:
op 06-07-2000 om 10:50 AM schreef Von het volgende:
Nu weten we het wel dat Tessa in jouw ogen een zeug is hoor. Wordt een beetje eentonig. Dat geldt trouwens niet alleen voor jou, maar voor het halve forum.

Von, dat is alweer een hele lange week geleden. Is je creativiteit opgedroogd? En waarom mij eruit pikken als een volksstam hier er net zo over denkt.
Die dubieuze bijnaam heeft de Valse achterbakse, leugenachtige teef zich verworven tijdens haar gemanipuleer gedurende al die maanden.
Blijkbaar heb je dat gemist, of was je even selectief bezig? Alleen maar zien wat je wilt zien. Komt voor hoor, je bent de enige niet.

Op zeer goede gronden heb ik een zeer goede afkeer van het domme wicht (triviant: Mary Monroe bijvoorbeeld. Nog de minst navrante stommiteit.)
Trouwens, Tessa? TESSA???? Wie is in godsnaam Tessa? Die is uit de annalen geschrapt en ook ik zal haar anaal verwerken.

Laten we het eens over jou hebben. Ben je aardig, schrijf je hier soms ook wel meer stukjes? Kijk je uit naar de volgende Bus? Hoe kom je je tijd intussen door? Red je dat wel?
Hoe moet je nu zonder ons je dag doorkomen? Is er leven na je Bus?

Ga lekker in de zon zitten Von, dan kun je wat bijtanken tot de volgende Bus-misere.

Groetjes,
Mother of mothers

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266117
Nou nou nou nou nou....
Ik moet zeggen, ik vind het ook wat eentonig worden, tessa heks, slang, zeug noemmaarop, noemmaarop, er zijn er maar weinig bij die tegenwoordig gewoon tessa kunnen typen zonder er een scheldwoord of *** tussen te zetten...
Nou heeft iedereen een eigen mening, en als jij (in dit geval Borgia, heeft niks te maken met 1 iemand eruit pikken, maar ik reageer op je laatste post) Tessa een zeug of wat dan ook vind, is dat jou goed recht.
Maar waarom is een ander, die Tessa toevallig wel een leuke meid vind, ondanks de fouten die Tessa maakt, ineens iemand die niet goed op heeft gelet ofzo??
Omdat driekwart van dit forum Tessa niet leuk vind, hoeft toch niet ineens iedereen Tessa een dikke zeug te vinden?
Ik vind het trouwens nogal laag iemand te beoordelen op z'n gewicht. Wat heeft "achterbaksheid" nou in vredesnaam met gewicht te maken?

Borgia, ik wil je niet de les lezen ofzo, maar ik vind het behoorlijk laag van je dat je anderen maar al te goed af kunt zeiken, terwijl als iemand jou wat kritiek geeft je meteen die persoon tot de grond afkraakt.

Ik weet niet of dat mij ook staat te wachten hoor maar ja hoogstwaarschijnlijk zal ik er alleen maar hard om lachen als je mij de grond in gaat boren....

Maar ik hou nog wel van je hoor,

Ossie

pi_266118
ONZIN! Ossie
Wanneer ik iemand afzeik dan zeik ik iemand goed af. Vraag het anderen hier, want ik heb wel eens een echte misslag gemaakt.
Ik ben dat gezeik op mijn persoon echter wel goed beu. Velen zijn dezelfde mening toegedaan als ik, maar mijn naam krijgt altijd de douw.

Ik heb daar goed balen van en zal dan ook niet meer op dit soort berichten reageren, juist om te VOORKOMEN dat ik iemand zou kunnen afzeiken. Neem voortaan een asperientje voordat je dit soort forums leest, dat is goed tegen de kleinzerigheid.

Aum Ha!

--------------------
het toilet is aan het einde rechts

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266119
Zeg Ossie,
Ben je al lid van de FOK!-familie? Dat is enorm karakterbouwend, en iedereen houdt van iedereen. Daar wordt niet afgezeken, daar zijn we gewoon de lieve lieverds die we zijn.
We hebben geen ballotage-commissie. Wie lid wil worden van de familie vraagt aan Opa Fondaco plaatsing in de Stamboom.
Kijk da's veel gezelliger dan ouwe koeien uit de sloot halen. Wat stinkt moet je laten stinken, zoals T***a, en dat hoeven anderen niet te denken. Ik heb nooit iemand mijn mening opgedrongen, en weiger het omgekeerde te laten gebeuren. En ik heb recht op mijn eigen mening. Dit even terzijde en voor de goede orde.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zaterdag 10 juni 2000 @ 15:43:00 #22
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266120
Lieve Omie,

Heb je niet in de gaten gehad dat je er een achterkleinkind bij hebt gekregen. Ossie is mijn lieve kleine zusje. Heb je onze prachtige SM foto in het fotoboek van Tante Bep niet gezien. Ossie is een en al familie dus.
Kussie

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_266121
Goed dat je Omie even eraan herinnert. Dat krijg je als ouwe taart he, Alzheimer, Korzakov, menopausale amnesie, whatever, maar Omie moet iedere dg haar tenen tellen om zich te herinneren hoeveel ze er nog heeft.
Ossie, vergeef je ouwe overgrootmoeder, ik heb ze niet meer allemaal op een rijtje. Het ergerlijke van de ouderdom.
Maar vergeet niet, wie niet zo oud als Omie wil worden moet zich vroeg auto-euthanaseren.
Enne Os, nu we familie zijn mag je Omie stijf schelden hoor. Nou!?

OerMoer

-------------------------
Er is geen leven na FOK!

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  † In Memoriam † maandag 12 juni 2000 @ 06:26:00 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266122
Tessa? Wie was dat ook alweer?
Heeft meegereden in de bus....?
Dat méééééén je niet!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_266123
Ach Cynix, dat wil je niet wetuh jongen, en maar goed ook. Valt allemaal onder korte-termijn-geheugen. Weg is weg.
In September krijgen we de volgende aanval, maar ook die wordt overleefd. Intussen volg ik je raad op en lach als een boer met kiespijn.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')