abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 mei 2000 @ 14:00:00 #1
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_266057
Vanaf dag 1 tot op heden gaat er 1 ding altijd fout. Gelukkig consequent, maar dom is het wel.

Buspassagiers, Sylvana, ja iedereen die besmet is met het De Busvirus heeft het altijd over de MOTIVATIE om iemand weg te stemmen.

Jongens, KEN UW TAAL. Het moet motivering zijn. Motivatie is je motivatie om iets te doen, de lust of zin om het makkelijk te houden. Motivering, dát is het woord voor beweegredenen. En dat is hier aan de orde.

Nou past die fout verder prima bij de karakter van De Bus. Maar het is natuurlijk om te janken dat mevrouw Buddingh niet eens corrigeert.

Bah!

Heb uw lot lief

  woensdag 31 mei 2000 @ 16:54:00 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_266058
quote:
Motivatie is je motivatie om iets te doen. Motivering, dát is het woord voor beweegredenen. En dat is hier aan de orde.

Dus ze moeten hun motivatie motiveren...?

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_266059
Klopt hoor, daar niet van, maar vind je niet dat je daar een beetje laat mee komt? Als je je hier al zolang aan geergerd hebt, vind ik je reaktie zo laat. Of ben je er zelf net pas achter wat het verschil is tussen die twee? Is echt niet zo lullig bedoelt als het hier nu over komt, maar ik vroeg het me wel af.
  woensdag 31 mei 2000 @ 18:48:00 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266060
Zijn motivering en motivatie beide niet zelfstandige naamwoorden afgeleid van het werkwoord 'motiveren'?
Vergelijk honorarium/honorering en honoreren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')