abonnement Unibet Coolblue
pi_81800130
Ik hoor van de ene kant dat er vrijdag al 2 kandidaten zullen vetrekken en aan de andere kant dat er in de finale 3 kandidaten zullen staan... dus dat is me eigenlijk nog niet echt duidelijk
  zondag 23 mei 2010 @ 20:12:30 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81800315
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind twee dagen XFA sowieso een beetje too much
Inderdaad. Lijkt wel of ze het snel willen afraffelen.

Niet dat dat nou zo slecht is bij deze dramatische editie...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 23 mei 2010 @ 21:01:00 #28
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81803141
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor van de ene kant dat er vrijdag al 2 kandidaten zullen vetrekken en aan de andere kant dat er in de finale 3 kandidaten zullen staan... dus dat is me eigenlijk nog niet echt duidelijk
Martijn Krabbe zei in live4you duidelijk dat er in de halve finale 2 uitgaan.

Nu komt het meest schokkende nieuws:

* Joooo-pi mist de halve en de hele finale !

heitieh
pi_81803795
Joooopi! hoezo moet je het missen dan?
pi_81803910
Even opmerking @ de OP over dat stukje van Kelvin. Ik lees wel op internet dat hij op de popacademie zit, en zangles geeft, maar niet dat hij zangles geeft op de popacademie. Alleen dat hij daar derdejaars student is.
Of ben ik nu gek?
I'm not a sinner.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:16:09 #31
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81804137
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Joooopi! hoezo moet je het missen dan?
Ik heb vrijdag een etentje van m'n werk en zaterdag ben ik de hele dag tot 's nachts laat waarschijnlijk weg

Misschien ben ik vrijdag nog wel een beetje op tijd thuis, zoadat ik nog iets kan zien...
heitieh
  zondag 23 mei 2010 @ 21:19:37 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_81804355
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Plums het volgende:
Even opmerking @ de OP over dat stukje van Kelvin. Ik lees wel op internet dat hij op de popacademie zit, en zangles geeft, maar niet dat hij zangles geeft op de popacademie. Alleen dat hij daar derdejaars student is.
Of ben ik nu gek?
Dat lijkt me wel logischer ja, dan als 20 jarige al docent zijn op de popacademie
pi_81804524
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Plums het volgende:
Even opmerking @ de OP over dat stukje van Kelvin. Ik lees wel op internet dat hij op de popacademie zit, en zangles geeft, maar niet dat hij zangles geeft op de popacademie. Alleen dat hij daar derdejaars student is.
Of ben ik nu gek?
Je hebt helemaal gelijk
Ik heb het aangepast, dankjewel
pi_81820813
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Martijn Krabbe zei in live4you duidelijk dat er in de halve finale 2 uitgaan.

Nu komt het meest schokkende nieuws:

* Joooo-pi mist de halve en de hele finale !

mijn Joooo-pi
pi_81852882
OP bij programma klopt niet. Er gaan er vrijdag 2 uit (één al tijdens de show en één bij de uitslag gedeelte)
De jury beslist niks meer, alleen stemmen van de kijkers.

en verder begint de finale zaterdag om 20.00
pi_81853054
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:11 schreef bloempje18 het volgende:
OP bij programma klopt niet. Er gaan er vrijdag 2 uit (één al tijdens de show en één bij de uitslag gedeelte)
De jury beslist niks meer, alleen stemmen van de kijkers.

en verder begint de finale zaterdag om 20.00

Top.. Ik had er wel al iets aan veranderd, was de helft vergeten.
Heb het nu aangepast
pi_81857689
Jamie Cullum
pi_81908546
Snelle exit bij X Factor
Vrijdag dus:
na 1e nummer -> 1 exit
na 2e(of 3e? ) nummer -> in resultshow 1 exit

Zaterdag:
4 nummers (een gekozen door hun coach, een door de kandidaat gekozen nummer, hun favoriete X Factor-optreden en hun single) -> in resultshow winnaar


Zo begrijp ik het
pi_81908639
Ik had juist weer ergens (RTL zelf volgens mij) gehoord/gelezen dat er vrijdag gewoon 1tje uit gaat. Zaterdag na 1 nummer weer 1, en dan blijven er die zaterdag 2 over die nog een nummer doen.
pi_81908744
Vrijdag gaan er iig wel 2 uit
Lijkt me namelijk erg sterk dat ze voor de rest dan een uitzending doen voor spek en bonen
pi_81908760
quote:
Dony, Jaap, Maaike en Kelvin zingen vrijdag tijdens de halve finale van 'X Factor' met de Britse jazz-zanger Jamie Cullum. Al na het eerste nummer moet er een kandidaat vertrekken.

Wanneer de eerste kandidaat het veld heeft geruimd moeten de overgebleven drie een nummer zingen dat de dj’s van Radio 538 voor hun hebben uitgekozen. In de resultshow blijkt, welke twee acts tegen elkaar mogen strijden in de finale.

Tijdens de finale op zaterdag 29 mei zingen de twee finalisten elk maar liefst vier nummers: een nummer gekozen door hun jurylid, een door de kandidaat gekozen nummer, opnieuw hun favoriete ‘X Factor’-optreden en uiteraard zingen ze hun single. Tijdens de resultshow zal ‘X Factor’-winnares Lisa Loïs optreden.

Aan het eind van de uitzending gaat de kandidaat met de meeste stemmen naar huis met een platencontract. De bezoekers van www.rtlboulevard.nl denken dat Jaap en Maaike in de finale eindigen. Jaap is veruit de favorite met 61% van de ruim 2500 stemmen, Maaike krijgt nog eens 24% van de stemmen. Voor Donny en Kelvin lijkt de X Factor strijd al snel gestreden te zijn, zij krijgen slechts 9 en 6 procent van de stemmen.
Wel er vrijdag er 2 uit dus. Rare keuze als je het mij vraagt, en de finalisten 4 nummers laten zingen vind ik ook ietwat overkill
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:57:10 #42
13973 ranja
image means nothing
pi_81908903
Nou ja, de jury mag niet meer beslissen dus een finale Maalke - Kelvin zal er wel niet inzitten

4 nummers per artiest, dan hoop ik echt niet dat Dony per ongeluk de finale haalt. Overkill valt op zich wel mee, als de winnaar een album opneemt hoor je 10 liedjes die dan ook nog eens 3 á 4 minuten duren ipv anderhalf
pi_81908974
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:57 schreef ranja het volgende:
Nou ja, de jury mag niet meer beslissen dus een finale Maalke - Kelvin zal er wel niet inzitten

4 nummers per artiest, dan hoop ik echt niet dat Dony per ongeluk de finale haalt. Overkill valt op zich wel mee, als de winnaar een album opneemt hoor je 10 liedjes die dan ook nog eens 3 á 4 minuten duren ipv anderhalf
Maar snap niet waarom ze niet gewoon vrijdag er een uit, en dan zaterdag na 1 nummer eentje en dan de overige 2 nog 2 nummers laten zingen en daar de winnaar uit kiezen
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:38:04 #44
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_81912820
Ik vind het ook heel raar.
Gordon zei laatst nog in een liveshow dat ze met z'n drieen in de finale zouden staan. Ik vind het raar dat ze dat op het laatste moment weer hebben veranderd.

Ik vind het sowieso raar dat ze niet gewoon 10 weken doen.
pi_82055169

Vanavond de finale
vanaf 20:00uur op RTL 4!

Elke kandidaat zingt ieder 4 liedjes! :
-gekozen door de coach
-gekozen door de kandidaat zelf
-eigen favoriete X Factor-optreden
-de single

Wat de single zal zijn is nog nergens te vinden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')