abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 14:49:14 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_81720632


Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiėle meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CLVIII
CXLVIII | CXLVII | CXLVI | CXLV | CXLIV | CXLIII | CXLII | CXLI | CXLII | CXLIII | CXLIV
CXL | CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:52:42 #2
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_81720787
Prince of persia

Iron Man 2


pi_81721177
Gisteren Rush Hour 3
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_81721587
Gister Youth in Revolt gezien:



Na de trailer online gezien te hebben kon ik niet wachten op deze film, maar de film heeft volgens mij nooit in de Nederlandse bioscoop gedraaid. Na zeer lang gewacht te hebben kwam er deze week eindelijk een scene release uit. Michael Cera zet weer een fantastische rol neer zoals hij eerder in superbad deed. De film kijkt makkelijk weg en heeft een paar komische momenten. Eerlijk gezegd had ik meer van deze film verwacht, maar desondanks blijft het een zeer vermakelijke film.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0403702/
Cijfer: 7,5

p.s. heerlijk zo'n foute snor.
pi_81724278
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:09 schreef Regenbui het volgende:
Gister Youth in Revolt gezien:

[ afbeelding ]

Na de trailer online gezien te hebben kon ik niet wachten op deze film, maar de film heeft volgens mij nooit in de Nederlandse bioscoop gedraaid. Na zeer lang gewacht te hebben kwam er deze week eindelijk een scene release uit. Michael Cera zet weer een fantastische rol neer zoals hij eerder in superbad deed. De film kijkt makkelijk weg en heeft een paar komische momenten. Eerlijk gezegd had ik meer van deze film verwacht, maar desondanks blijft het een zeer vermakelijke film.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0403702/
Cijfer: 7,5

p.s. heerlijk zo'n foute snor.
ik ga em dit weekend ook kijken!!! ben erg benieuwd... lijkt me een hele gave film
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:28:33 #6
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_81732993
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef JDx het volgende:
Shutter Island, goed dat ie is, heb ik misschien al teveel dit soort films gezien, ik had m na 10min al door. Jammer genoeg.

Toch slechts een 7,5.
Het blijft "grappig" om te lezen hoeveel mensen denken dat ze `m al helemaal hebben uitgevogeld na 10 minuten.
Ik zou zeggen: bekijk `m nog eens aandachtig en je zult er achter komen dat ie helemaal niet zo voorspelbaar is als je denkt.
pi_81740959
REC 2
meer van hetzelfde (firt person zombie film)maar met nog wat leuke toevoegingen waardoor het interessant genoeg blijft. als je deel 1 leuk vond dan zal deel 2 je ook wel bekoren.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:15:06 #8
148823 znarch
ondertitel
pi_81741475
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Pineapple de geniaalste en bij veel Will Ferell films lachte ik ook een stuk harder dan the hangover.. stepbrothers, anchorman, old school
Ik had letterlijk buikpijn, gedurende de gehele film
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_81741819
Pearl harbor..
can't you see this is the land of confusion
pi_81742854
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik had letterlijk buikpijn, gedurende de gehele film
ik vond dat echt een saaie film the pineappel express...
pi_81743516
Uit het vorige topic was er een discussie over Yes Man vergelijken met the Hangover.

Ik had Yes Man nog nooit gezien en was wel benieuwd naar de vergelijking. En bedankt voor de tip, niet te vergelijken met the Hangover, maar ben de vrijdagavond wel doorgekomen en zeker gelachen!

Ik ga pitten, adios!

Cijfer: 7,2
pi_81751659
Youth in revolt lijkt me wel leuk, thanks voor de tip
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:13:07 #13
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_81751669
Net Man on fire gezien op de BBC, had m al eerder gezien maar
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_81756887
gisteravond 30minuten van the wolfman gezien

was te moe om verder te kijken vanavond de rest... begon in ieder goed de film!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:21:35 #15
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_81761747
RoboCop (1987, VS, Paul Verhoeven)

Paul Verhoevens eerste grote Amerikaanse film is net als vele andere van zijn films een goede mix tussen intelligente sociale satire en popcorn vermaak door de combinatie van een vermakelijke scifi-actie film met daaronder een lesje over het gevaar van groeiende invloed van grote bedrijven.
cijfer: 7.5
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:08:37 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_81764523
Vanmiddag gekeken naar Paranormal Activity.



Sorry wat een rot film. Ik vind hem saai, hij is cheap. Er zit totaal geen spanning in. Ik begin de personen in de film gewoon te haten.

Snap niet dat deze film zo hoge score haalt.

Het onderwerp in de film boeide me totaal niet. De camera is ook super irritant.
pi_81764748
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanmiddag gekeken naar Paranormal Activity.

[ afbeelding ]

Sorry wat een rot film. Ik vind hem saai, hij is cheap. Er zit totaal geen spanning in. Ik begin de personen in de film gewoon te haten.

Snap niet dat deze film zo hoge score haalt.

Het onderwerp in de film boeide me totaal niet. De camera is ook super irritant.
waarom kijk je dan naar zo'n film? Onderwerp en camera waren bekend..Sowieso achterlijk om zoiets op klaarlichte dag te kijken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:24:22 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_81764936
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

waarom kijk je dan naar zo'n film? Onderwerp en camera waren bekend..Sowieso achterlijk om zoiets op klaarlichte dag te kijken
Met donker zit er ook geen spanning in.
quote:
Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.
Dan lijkt het nog wel tof, maar saaie gasten of demonen
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:47:14 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_81765530
Mad Max 2 (The Road Warrior) (1981, Aus, George Miller)
Geen zin om een review te schrijven, maar in wikipedia staat uitgelegd wat dit nog steeds een heerlijke klassieker in het genre maakt. Dus daarom een schaamteloze copy-paste:
quote:
The film's tale of a community of settlers moved to defend themselves against a roving band of marauders follows an archetypal "Western" frontier movie motif, as does Max's role as a hardened man who rediscovers his humanity when he decides to help the settlers.Noteworthy elements of the film include cinematographer Dean Semler's widescreen photography of Australia's vast desert landscapes; the sparing use of dialogue throughout the film; costume designer Norma Moriceau's punk mohawked, leather bondage gear-wearing bikers; and its fast-paced, tightly-edited, and violent battle and chase scenes. The film's comic-book post-apocalyptic/punk style popularized the genre in film and fiction writing.\
cijfer: 8.5
pi_81767425
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

waarom kijk je dan naar zo'n film? Onderwerp en camera waren bekend..Sowieso achterlijk om zoiets op klaarlichte dag te kijken
Ik wou net zeggen, enige reden dat ik die film keek was omdat mijn buurmeisje hem wilde zien, het vrijdagavond was en het was rond 10uur savonds, dus afgelopen rond 12uur.

Holla!
pi_81767491
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mad Max 2 (The Road Warrior) (1981, Aus, George Miller)
Geen zin om een review te schrijven, maar in wikipedia staat uitgelegd wat dit nog steeds een heerlijke klassieker in het genre maakt. Dus daarom een schaamteloze copy-paste:
[..]

cijfer: 8.5
Heerlijke, ouderwetse actiefilms! I love them all
"Constante stress is ook een geregeld leven"
pi_81774091
The wolfman



Verenigde Staten
Horror / Thriller
102 minuten / 119 minuten (Director's Cut)

geregisseerd door Joe Johnston
met Anthony Hopkins, Benicio Del Toro en Emily Blunt

Als zijn broer plotseling verdwijnt, keert Lawrence Talbot (Benicio Del Toro) terug naar het huis van zijn vader John (Anthony Hopkins), dankzij Gwen Conliffe (Emily Blunt), de verloofde van zijn broer. Lawrence besluit te helpen om zijn broer te vinden. Maar als hij oog in oog komt te staan met de verantwoordelijke, een weerwolf, wordt hij gebeten en dus ook getroffen door deze gruwelijke vloek. Daarom het duurt niet lang voor Lawrence langzaam begint te transformeren...

heb net de extended versie/directors cut gezien, vond het een hele goeie gave film!
goed gespeeld, mooie omgevingen en goeie costuums
echt een aanrader

dikke 8!
pi_81775714
http://www.imdb.com/title/tt1401113/



Dante's Inferno

Leuk om eens te zien, maar niet bijzonder. Wisselende tekenstijlen die wisselen onder de film en dat vind ik wel een minpunt. Weinig en korte actie's dus veel vertellen, maar dat is wel nodig voor het verhaal.

IMDB een 6,7
Ik een 7
  zondag 23 mei 2010 @ 10:36:17 #24
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_81783655
Gisteren gezien:

Millennium 2 - Flickan Som Lekte Med Elden (Millennium 2 - De Vrouw Die Met Vuur Speelde)
Na het sterke eerste deel waren mijn verwachtingen voor dit tweede deel redelijk hoog gespannen. Helaas werden die verwachtingen niet helemaal ingelost. Het grote voordeel van dit deel is dat het verhaal natuurlijk een stuk sneller op gang komt in vergelijking met het eerste deel. We kennen de personages al en dus kan gelijk worden begonnen met het eigenlijke verhaal.
Het is daarom nogal een teleurstelling dat dat verhaal nergens echt spannend wordt, het kabbelt eigenlijk maar een beetje voort. Het verhaal op zich is wel beter dan dat van het eerste deel maar het mist gewoon de spanning.
Daar kunnen Michael Nyqvist en vooral de opnieuw geweldig acterende Noomi Rapace helaas niets aan veranderen.
Daarnaast is het ook vaak te voorspelbaar.
Hopelijk wordt het slot akkoord Gerechtigheid weer wat spannender...

IMDB Cijfer: 6,6/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
pi_81786819
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:36 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien:

Millennium 2 - Flickan Som Lekte Med Elden (Millennium 2 - De Vrouw Die Met Vuur Speelde)
Na het sterke eerste deel waren mijn verwachtingen voor dit tweede deel redelijk hoog gespannen. Helaas werden die verwachtingen niet helemaal ingelost. Het grote voordeel van dit deel is dat het verhaal natuurlijk een stuk sneller op gang komt in vergelijking met het eerste deel. We kennen de personages al en dus kan gelijk worden begonnen met het eigenlijke verhaal.
Het is daarom nogal een teleurstelling dat dat verhaal nergens echt spannend wordt, het kabbelt eigenlijk maar een beetje voort. Het verhaal op zich is wel beter dan dat van het eerste deel maar het mist gewoon de spanning.
Daar kunnen Michael Nyqvist en vooral de opnieuw geweldig acterende Noomi Rapace helaas niets aan veranderen.
Daarnaast is het ook vaak te voorspelbaar.
Hopelijk wordt het slot akkoord Gerechtigheid weer wat spannender...

IMDB Cijfer: 6,6/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
helaas helemaalmee eens, deel 1 was echt super... en deel 2 viel echt tegen het werd nergens erg spannend ... het verhaal kabbelde inderdaad maar voort
ik moet je helaas teleurstellen ik vond deel 3 ook tegen vallen ook veeels te weinig spanning
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')