abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 september 2010 @ 09:58:37 #226
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86335597
quote:
Op zondag 12 september 2010 04:43 schreef ChickenMan het volgende:
Einde van Louie. ;( Het was oprecht een geniale serie.
volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?

Ik heb net Nikita gezien, tja, wat kan ik erover zeggen... dat gaat het hem niet worden, Maggie Q als Nikita is natuurlijk niet goed gecast, die meid kan goed acteren, maar is te dun, heeft geen borsten en je zou wensen dat ze permanent een papieren zak over haar hoofd had zitten. En Shane West lijkt met dit kapsel een mietje, ik vind het zo ongeloofwaardig wat hij neerzet. Als hij nu zijn kop zou scheren (zie foto imdb), dan lijkt het nog wat.

Tiffany Hines, Lyndsy Fonseca en Xander Berkeley zijn natuurlijk wel tof.

Maar aangezien het allemaal gaat draaien om Maggie Q ga ik afhaken. Ik vind het gewoon niet fijn om haar in een rood badpak te zien, ik denk elk moment dat ze flauw gaat vallen en hoe ze de vechtscenes doet, met haar dunne armpje dat smaller is dan mijn pik slaat ze gasten van 2 meter en 120 kilo neer, echt :')

Einde vond ik ook wat jammer, verklappen ze opeens alles! Maar ik kijk het nog even aan, denk alleen dat dit niet een serie is die lang gaat lopen, als ik de pilot vergelijk met series als fringe, dollhouse, lost, prison break of welke andere serie dan ook die erg goed loopt, dan valt de pilot wel erg tegen (en wat rommelig).

Maar hopelijk wordt het wat beter allemaal en gaat Maggie Q naar de achtergrond en neemt Lyndsy Fonseca het van haar over.

Wat is dit trouwens (gevonden met google afbeeldingen) , komt deze scene uit een aflevering van Nikita die nog moet komen? (rechts is Lyndsy Fonseca) :9~



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door kahlanamnell op 12-09-2010 10:07:19 ]
I intend to be formidably armed
pi_86343967
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:58 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

volgens mij is seizoen 2 al aangekondigd?
Ik bedoel einde van dit seizoen. :P
  maandag 13 september 2010 @ 10:44:03 #228
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_86375020
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null

Begint hopelijk midseason.
pi_86375819
Weer een nieuwe serie:

Lost girl

http://www.imdb.com/title/tt1429449/
  maandag 13 september 2010 @ 12:05:11 #230
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86377407
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Chevalric het volgende:
A Game of Thrones promo, echt supervet:
http://www.hbo.com/video/(...)of-thrones&view=null

Begint hopelijk midseason.
ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
I intend to be formidably armed
pi_86377490
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:11 schreef davo1979 het volgende:
Weer een nieuwe serie:

Lost girl

http://www.imdb.com/title/tt1429449/
Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed :)

2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!

In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 13 september 2010 @ 12:12:34 #232
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86377604
Van wikipedia:

Volgens een middeleeuws joods-christelijk volksgeloof is een succubus (meervoud: succubi, van het Latijnse succubare '(er) onder liggen') een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke hormonen van haar slachtoffers, vaak met de dood als gevolg. De mannelijke tegenhanger heet een incubus (meervoud incubi; in Latijn incubare, "Er op liggen") en zoekt vrouwelijke slachtoffers.

Zal dit niet een zoveelste tiener vampieren (lookalike) serie worden? Nouja, een lekkere meid die mannen gaat verleiden en dan leegzuigen, kan wat worden ;)
I intend to be formidably armed
pi_86378247
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
quote:
HBO programming chief Michael Lombardo has stated that the series will likely debut in Spring 2011.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_%28TV_series%29
pi_86379046
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:15 #235
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_86380965
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik kan je nu al verzekeren dat het niet zo gaat worden. Die serie heet geloof ik "Legend of the Seeker" toch? Of haal ik hem nu door de war. Dat is iig pure bagger en gewoon een soort Xena maar dan om de boeken van Goodkind heen gebouwd. A Game of Thrones gaat uitgezonden worden op HBO en dan weet je gewoon al dat het aan een bepaalde standaard gaat voldoen. Ik volg het productie proces nu al een paar jaar en ik heb hoge verwachtingen van deze serie, ook omdat ik het bron materiaal goed ken en ik weet dat het uit kan groeien tot een enorme hit.
QFT... Ik volg de ontwikkeling rondom de Game of Thrones serie nu ook al een tijd en het lijkt er op dat dit een topper gaat worden. Hopelijk haalt HBO de kosten er een beetje uit, zodat ze niet na 1 of 2 seizoenen moeten stoppen. Ik ken de boeken ook heel goed en het is inderdaad geweldig bronmateriaal.

Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
  maandag 13 september 2010 @ 15:59:57 #236
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86384772
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef Chevalric het volgende:
Het is in ieder geval niet te vergelijken met Legend of the Seeker.
Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.

en HBO is inderdaad ^O^

ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
I intend to be formidably armed
pi_86385156
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.

en HBO is inderdaad ^O^

ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Ik heb HBO nog nooit op een serie met losse verhalen betrapt, dus dat gaat wel goed komen.
pi_86387032
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Beschrijving op RLSLOG klonk wel erg goed :)

2HD have released the season premiere of Showcase’s “Lost Girl”. A daring new series about mysterious young Bo, a succubus who drains the sexual energy of humans to feed, heal… and kill. Having survived for years alone, she now discovers she is one of the Fae creature!

In the first episode she discovers she belongs to the world of Fae; creatures of legend and folklore living among humankind in secrecy.
After I watched the pilot and as the end credits ran, one simple word slipped from my dry, chapped lips: “Buffy”. Then, a giant sigh of relief. After years of having to deal with boring-ness that is Twilight, True Blood, Vampire Diaries, there is finally a show for fans of the horror genre that has a great story, great characters, big mystery, strong female leads and most importantly NO VAMPIRES!
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.

Trouwens deze "serie"is ook nieuw. Nouja meer een soort docu over het verhandelen en het tegen gaan van dolfijnen verkoop.

http://www.imdb.com/title/tt1705083/
pi_86406400
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat hoop ik maar, ik vertrouw het niet meer, mijn mooie fantasyboeken verneuken. Al moet ik toegeven dat ik ook heeeeel sceptisch was over lord of the rings en dat pakte ook goed uit.

en HBO is inderdaad ^O^

ik hoop zo dat het geen losse verhalen worden, maar echt een doorlopende serie. Dat moeten ze gewoon doen, niet die bagger die ze van goodkind zijn boeken gemaakt hebben.
Ze gaan gewoon het verhaal van de boeken verfilmen, en niet een episodic serie ervan maken. Legend of the Seeker werd voor de Syndication markt gemaakt, wat betekent dat afleveringen door elkaar moeten worden kunnen uitgezonden. Bij HBO is dit dus niet, dus heb er erg veel vertrouwen, en zeker met die cast.

Met het bronmateriaal wordt het vast schitterend, al denk ik dat ze na seizoen 3(boek 3) wel een eigen koers (moeten) gaan volgen. Maar eerst maar duimen dat het zover komt!

No Ordinary Family gezien en vond ik erg leuk. Ga ik zeker volgen, ben benieuwd wat voor verhalen de serie gaat vertellen.

Nikita was een misschien. Paar afleveringen checken en kijken of het boeit. Twist op het einde was aardig.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:59:18 #240
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86412777
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken :Y)
I intend to be formidably armed
pi_86415307
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken :Y)
Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
pi_86415711
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:59 schreef kahlanamnell het volgende:
Over de thrones serie ga ik me geen zorgen meer maken , http://www.rlslog.net/ is een interessante site, kende ik niet, maar gelijk in de bookmarks. Wat een geniaal idee om zo'n site te maken, als je met zoiets geld kan verdienen heb je echt de leukste baan die ik kan bedenken :Y)
Mwoah, 't is vooral een van elkaar afgekeken 'concept' dat ik zelf absoluut niet als geniaal zou willen omschrijven. Om je voor de opbrengsten van advertenties nou op strafrechtelijk dermate schimmig en controversieel terrein te begeven, helemaal wanneer je woonachtig bent in de VS of alleen al met oog op het komende ACTA-verdrag.. Nee, liever niet.

Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content, waarvoor jij zelf aan de makers/rechthebbenden geen cent betaald hebt laat staan dat je zelf over de vereiste rechten zou beschikken.
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Leuke site, weet nog niet precies wat ik er van moet denken en wat ik ermee kan. Maar ga het eens bekijken.
Denk er wel even aan javascript, applets, etc. uit te zetten op met name die site. Geen idee of 't tegenwoordig nog zo is maar voorheen stond één bezoekje al garant voor één of meerdere spy/adware infecties.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:57:30 #243
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86415931
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef NotYou het volgende:
Verder is het natuurlijk verwerpelijk zelf geld te verdienen aan het op grote schaal beschikbaar maken van andermans content,
Ik zag later pas dat je het ook van die site kan downloaden, maar ik doelde op het leuk beschrijven van nieuwe content, dat kende ik nog niet. Downloaden doe ik via usenet, gaat toch een stuk sneller.

quote:
Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen aflevering 1 gekeken. Was een combi van xmen en heroes had ik het idee. Niet slecht vond ik het.
Ik weet nog niet wat ik van lost girl moet denken. Het is erg mooi gefilmd, betere shots dan de meeste series, maar er zitten wat stukken in waar ik de conversaties niet natuurlijk en vrij zwak vind overkomen en niet alle acteurs vind ik evensterk en het is mij wat onduidelijk waarom dat meisje erin blijft , ik vermoed dat ik niet helemaal tot de doelgroep behoor en als ik het zo bekijk gaat het toch wel de kant van de vampierenseries op, ik ga in iedergeval wel aflevering 2 kijken. Die 2 mannen (eentje lijkt op house, maar dan een jongere versie) en die donkere maat van hem vind ik wel tof. Als die ook in de afleveringen mee doen kan het leuk blijven.

[ Bericht 24% gewijzigd door kahlanamnell op 14-09-2010 13:47:38 ]
I intend to be formidably armed
  woensdag 15 september 2010 @ 15:52:42 #244
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86463762

NBC Website: http://www.nbc.com/outlaw/

Net de pilot aflevering van Outlaw bekeken en als je van rechtbankverhalen houdt, dan is dit echt een hele dikke aanrader!

Echt een fantastische serie, zo te zien losstaande verhalen waar een rode draad doorheen loopt en de karakters zijn erg tof, wat minder braaf dan normaal en veel sexistische oprmekingen van Carly Pope (zat ook in Californication) erin, heerlijk.

Die blijf ik volgen.
I intend to be formidably armed
pi_86465227
Nikita gekeken, best lachen op zich. Ff afwachten waar het heen gaat.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:50:41 #246
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_86474572
Ik heb gisteren Lost Girl gekeken. Het is inderdaad een mix van Xmen en Heroes. Ik vond het opzich wel vermakelijk. Benieuwd hoe ze het verhaal gaan brengen :)
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 15 september 2010 @ 21:05:04 #247
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86475194
heeft iemand hier een site met kijkcijfers uit de usa?
I intend to be formidably armed
pi_86476445
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:05 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik hoop zo erg dat het niet zoiets als de serie gebasseerd op de boeken van Terry Goodkind gaat worden (serie heet Sword of truth). Maar ben bang van wel.

Maar inderdaad zeer vette serie, al dacht ik dat hij pas in 2011 komt? Of is mid season 2011?
Ik denk van niet eigenlijk, HBO heeft best wel een goede reputatie in grote series, denk aan Rome.
Ik ben iig zeer benieuwd, Westeros is een geweldig Universum en het is zo'n heerlijk genadeloos zooitje slachters daar, ik kan niet wachten :D
Beneath the gold, bitter steel
pi_86538314
Lyndsy Fonseca is echt geweldig in Nikita, en ook veel knapper/strakker lichaam dan ik in eerste instantie dacht :o . Ze hebben haar in een leuk jurkje gestopt in de tweede aflevering ;) .

Maggie Q vind ik niet echt goed gecast, of een leuk persoon om naar te kijken. Veel te dun.

Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')