Hoi!
Ik ben er weer. Was wel erg vroeg, dus heb langer in de wachtkamer gezeten dan dat ik bezig ben geweest, maar goed. 10 minuten te laat werd ik gehaald, even prutsen om infuusnaald goed te krijgen (altijd grappig als een dokter en een verpleegkundige samen bedenkelijk staan te Hmmm-hmmm-en boven je arm

), scoop erin en hoppa. Ik baalde flink dat ik het scherm niet goed kon zien maar de verpleegkundige weigerde de leuning van het bed naar beneden te doen (Waren ze bang dat ik eruit zou springen of zo??). Dus ik heb niet veel kunnen zien.
Dokter zei wel dat het duidelijk in de dunne darm zat nu (waarbij hij niet duidelijk zei of het daar nu *ook* zit of dat het helemaal verhuisd is) en de rest hoor ik volgende week wel. En toen was ie al weer weg, volgende patient.
Ik heb overigens heel weinig gemerkt van dat roesje trouwens. Had het volgens mij net zo goed niet kunnen doen. Heb twee momenten gehad dat het wel even pijn deed, maar als hij dan de bocht door is of de lucht er weer uit dan is het weer voorbij. Net zoiets als wanneer je gaatjes in je oren laat prikken: doet even pijn maar die pijn is gelijk ook weer weg daarna. Maar goed, ik heb dan ook gelukkig geen vernauwingen of verklevingen, dat scheelt natuurlijk enorm.
Op de uitslaapkamer was het ook lopende band. Ik kon niet lekker liggen omdat die rottige infuusnaald pijn deed maar die kwamen ze er maar niet uithalen, en toen ze dat eindelijk kwamen doen kwam gelijk de boterham en de thee eraan (Ah! de simpele geneugten van het leven... Hoe heerlijk kan een boterham met kaas toch zijn!

) en toen was het 5 minuten later "O ben je nog niet aangekleed?" en toen stond mijn collega/vriend al met de rolstoel voor me klaar. "Ja we raden u wel aan om erin te gaan zitten hoor mevrouw..." Owkeee dan, zucht.
Overigens gaan er ongetwijfeld binnenkort hele stoere verhalen over me rond op het werk: we kwamen toen we vlak bij de uitgang van het ziekenhuis waren een collega tegen. En degene die mij kwam halen, is hoofd EHBO. Dus waarschijnlijk denken ze volgende week dat ik een of andere toeval heb gehad of een ander sterk verhaal... "Ja joh, we zagen Pandora in het ziekenhuis, in een rolstoel die door hoofd-EHBO-er X werd geduwd, wat is daar gebeurd joh??" Sensatie!!!
Grijns, ik merk het wel...
En nu zit ik te balen want ondanks dat ik zelf denk dat ik dus toch niks van dat roesje heb gemerkt (gezien de enorme blauwe plek vermoed ik dat de naald toch niet 100% goed in de ander heeft gezeten) en ik eigenlijk heel erg nodig ben in Tilburg bij mijn

en ik me bovendien echt gewoon heel goed voel, weet ik dat ik het toch maar beter niet kan doen...
Zo, nu mag een ander het topic weer kapen.
@Qwea: appels zijn maffe dingen: zonder schil werken ze vaak laxerend, en met schil eerder stoppend. Maar dat ze dus wat met je spijsvertering doen, is duidelijk... Sterkte!