@ Gala: Ik had 100 mg per dag, maar dat was onderhoudsdosering in combinatie met 1000 mg mesalazine.
@ Opdekop: Oh maar hoe doe krijg je dan het spul in je lijf, met een pompje of zo? (Ik heb visioenen van hele kleine trechtertjes maar dat zal het vast niet zijn

)
@ Rewimo: Ik ben pas om half 10 aan de beurt, dus denk dat ik met heel veel honger in de bus zal zitten. Of gaat de honger vanzelf weg? (*hoopt*)
En drinken... ik krijg het nauwelijks meer weg, en moet straks ook nog bijna een liter in totaal (half glas meuk en 3 glazen daarbij) dus ik ga het nu niet forceren en wacht liever even anders gaat dat straks mis.
Overigens heb ik toch nog iemand gevonden die me op de afdeling op komt halen. Ze deden er best moeilijk over, ze hebben geen personeel om je zelf naar de uitgang te brengen en als je dan toch in je eentje door het ziekenhuis wilt en naar de taxi gaat, moet je allerlei verklaringen tekenen over niet aansprakelijk blablabla enzo. Dus heb toch maar iemand benaderd, bij wie ik wel een potje kon breken. Zal ik binnenkort wel een keertje koken voor hem en zijn vrouw ofzo. Pffff het klinkt allemaal wel heftig hoor!
Darmpjes zijn trouwens nog niet leeg, er komen toch nog steeds hele kleine bruine klontjes en slijm uit. Hoop maar dat de tweede stoot straks de boel alsnog helemaal leeg maakt...