abonnement Unibet Coolblue
pi_265761
Als een nachtkaars gaat De Bus langzaam uit. Na het verwijderen van Esmeralda is de vraag wie er gaat winnen vroegtijdig beantwoord. En nu de programmeerwondertjes van JdM besloten hebben de laatste week De Bus op een ponton te zetten is het programma niet langer te volgen via Internet. Dat deel van het programma is intussen zo dood als een pier. In hoeverre Internet de interesse voor de TV-uitzendingen voedde zal moeten blijken, misschien was Internet alleen maar lastig en is daarom de knop vroegtijdig omgedraaid. Al met al een bizar einde van een bizar programma.

Maar goed, Antonette, de koningin van de vaderlandse klein-burgerlijkheid, wint een miljoen. Zij kan haar huisje-boompje-beestje dromen (knipcafé-geraniums-Jop) gaan verwezenlijken. Daarnaast kan zij als vrijwilligerswerk één dag per week Tessa gaan opvangen, die heeft immers geen benul hoe de kijkertjes over haar denken en schrikt zich straks rot. Iwan’s leesvaardigheid is met sprongen vooruit gegaan, na 15 weken niets anders dan ‘de’ bladen gelezen te hebben zal hij zich in de loop van het jaar wagen aan een boek. En Eric wordt de Mona van de Bus. Degene waar je het het minste van verwacht krijgt een eigen tv programma, hij is de nieuwe Chiel Montagne van de commerciëlen, gezallich dat u allemaal weer kijkt.

Op naar Big Brother 2000.

pi_265762
Sorrow, ben het helemaal met je eens, bizar dat ze het enige wat er nog leuk was
aan het programma nu ook nog hebben stopgezet, terwijl je toch zou denken dat,
juist omdat die streams er waren, toch nog wat mensen naar het programma keken.

Het is waarschijnlijk zo ontzettend saaaaaai geworden dat ze zich er voor schamen,
wat niet onterecht is overigens, je las in de laatste streamsverslagen veelvuldig
de kreten "megasaai" en "het saaiheidslevel ligt weer op 100" en dat soort dingen.
Ze kunnen toch moeilijk 7 dagen in de week, 24 uur lang, beelden uitzenden van wat
mensen die of verveeld onderuit hangend zitten te lezen, of liggen te meuren.

Denk dan ook dat ze niet veel anders konden doen, vraag me ook af wat ze in
's hemelsnaam vanavond in die live uitzending gaan doen, zullen wel een uur
lang de beelden van die boottochtjes worden, soort "weg van de snelweg", maar
dan anders, aangevuld met het krijsende commentaar van Tessa;
Ant, moet je nou KAAAAAIKEN! daar staat Edgar Davids op dat gebouw, alsof ie er
doorheen komt rennen met die voetbal, KAAAAAAIK nou! staan er allemaal molens
naast elkaar, WAAAT gaan we naar Amsterdaaaam, dat MEEEEEN je niet!, dan varen
we toch op het AAAAAI.

  maandag 29 mei 2000 @ 21:59:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_265763
SSSSSSSSSsssssssssssssssssssssttttttttttttt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_265764
quote:
Esmeralda zegt niets te missen uit de BUS-tijd. “Ik merk nu pas hoe oppervlakkig de gesprekken waren de laatste tijd. Ik was ook erg geforceerd met allerlei dingen bezig. Maar dat had ik in de BUS niet eens in de gaten.”

Bron: SBS

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_265765
quote:
op 05-30-2000 om 08:05 AM schreef Hunter het volgende:
Bron: SBS
Esmeralda zegt niets te missen uit de BUS-tijd. “Ik merk nu pas hoe oppervlakkig de gesprekken waren de laatste tijd. Ik was ook erg geforceerd met allerlei dingen bezig. Maar dat had ik in de BUS niet eens in de gaten.”

Jaja. In het dagelijks leven voert ze dus ècht diepzinnige gesprekken ( )


  dinsdag 30 mei 2000 @ 09:08:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265766
Nog diepzinniger????

wow....

  dinsdag 30 mei 2000 @ 10:42:00 #7
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265767
Je wilt toch niet zeggen dat er geen streams meer zijn? Ik ben echt een tijdje weggeweest.Ik weet ook wel dat de streams megasaai zijn maar op deze manier kan SBS nog meer manipuleren. Nu is bellen alleen gebaseerd op de tv. Kunnen ze dadelijk nog gewoon de stemmen gaan tellen. Belachelijk?

Het meest opvallende van wat Essie allemaal zei was natuurlijk dat ze niks in de bus mistte zelfs de passagiers niet. Ze zei dat niet met zoveel woorden maar het was wel duidelijk. Dus nou weten we meteen waarom Essie zoveel giechelde: als zelfbescherming omdat ze anders de rest van de passagiers aan zou vliegen.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265768
quote:
op 05-30-2000 om 10:42 AM schreef Jolleke het volgende:
Het meest opvallende van wat Essie allemaal zei was natuurlijk dat ze niks in de bus mistte zelfs de passagiers niet. Ze zei dat niet met zoveel woorden maar het was wel duidelijk.

Ik dacht precies hetzelfde. Ze noemde ook de oppervlakkige gesprekken die gevoerd werden, het feit dat de mensen waar zij om gaf de Bus hadden verlaten en het feit dat zij met bepaalde mensen in de Bus waarschijnlijk niet eens zou praten als zij ze in werkelijkheid tegen zou komen. Sylvana zei dat degenen die nog in de Bus zaten toch ook iets voor haar moesten betekenen. Het diplomatieke antwoord was dat als je zo lang samen hebt gezeten je natuurlijk een band hebt. Het viel me ook op dat niet gevraagd werd of ze al videobanden had bekeken en wat ze er van vond.

Ik kreeg toen ik haar zag zitten overigens het idee dat zij tegenover Evert (= Ernie, ze praatte niet meer met Bert) gezegd zou kunnen hebben dat het voor haar genoeg was geweest maar dat zij het programma en de andere bewoners niet in de steek wilde laten en het programma alleen op de koninklijke manier zou verlaten en dat SBS & John de Mol vervolgens een scenario hebben bedacht om dit mogelijk te maken. De stempercentages werden gemanipuleerd opdat het verschil tussen nummer één en nummer laatst een stuk kleiner werd. Zo werd het geloofwaardiger dat Esmeralda op de bank terecht kwam en werd weggestemd. Of zij zelf expliciet van dit scenario op de hoogte was weet ik niet en ik vind het ook niet belangrijk.

pi_265769
quote:
op 05-30-2000 om 10:42 AM schreef Jolleke het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat er geen streams meer zijn? ...

Nauwelijks. Paar uur voor vertrek van de modderschuit wordt de stream afgesloten en pas uren na aankomst weer aangesloten. En dan is de stream van een bedroevende kwaliteit. Het komt er op neer dat je zo nu en dan een paar minuten wat ziet en/of hoort.
Internet heeft duidelijk geen enkele prioriteit.
TV trouwens ook niet meer; wanneer woensdagavond iemand de Bus moet verlaten wordt dat niet live uitgezonden. Je kunt het zien in de donderdagavond-kwartvoorzeven-uitzending.
Feitelijk is het programma afgelopen. Wat we nu nog te zien krijgen is het afraffelen van het draaiboek.

  dinsdag 30 mei 2000 @ 13:10:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265770
pardon? Vanaf ze wakker was, en haar nieuwe batterijtjes in haar zender deed, tot ze ging slapen, was ze onafgebroken aan het vertellen over de "stunten"in haar leven, het feit dat ze "zoveel had meegemaakt" haar ex-vriendjes, haar eerste stapjes, haar uitgaansleven,haar ar moeder, haar broer, haar voorkeur voor getinte jongens, haar foto sessies, haar jazzballet, haar school, haar vriendinnetjes,video-clips en over het feit dat zij in gesprekken nooit de kans kreeg om haar "dingen"te vertellen omdat de gesprekken "so wie so"altijd over d'r gesprekspartner gingen.

Nee, jullie hebben allemaal gelijk, Essie was doodstil in de bus...

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 30 Mei 2000).]

  dinsdag 30 mei 2000 @ 13:15:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265771
quote:
op 05-30-2000 om 12:52 PM schreef Sorrow het volgende:
Nauwelijks. Paar uur voor vertrek van de modderschuit wordt de stream afgesloten en pas uren na aankomst weer aangesloten. En dan is de stream van een bedroevende kwaliteit. Het komt er op neer dat je zo nu en dan een paar minuten wat ziet en/of hoort.
Internet heeft duidelijk geen enkele prioriteit.
TV trouwens ook niet meer; wanneer woensdagavond iemand de Bus moet verlaten wordt dat niet live uitgezonden. Je kunt het zien in de donderdagavond-kwartvoorzeven-uitzending.
Feitelijk is het programma afgelopen. Wat we nu nog te zien krijgen is het afraffelen van het draaiboek.


Het ®Streamteam4ever® heeft sterk de indruk dat de stukjes stream die men laat zien, niet live is, maar eerder opgenomen, oude beelden.

pi_265772
quote:
op 05-30-2000 om 01:10 PM schreef Quenda® het volgende:
Nee, jullie hebben allemaal gelijk, Essie was doodstil in de bus...

Quenda, wie beweert dat Esmeralda stil was in de Bus ? Ik kan je post niet plaatsen.

  dinsdag 30 mei 2000 @ 14:22:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265773
Je bent niet de enige die het stukje niet kan plaatsen. Quenda, hoe kom je hier op.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265774
Quen, ik heb de berichten hierboven nog maar eens doorgelezen, maar begrijp
ook niet wat je bedoelt hoor, misschien een reactie van je die op een bericht
in een andere topic slaat??

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')