abonnement Unibet Coolblue
pi_81646837


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)
Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81646870
Had niet door dat ik de laatste dichtgooide
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81646925
Tvp.

Deathbringers Will 277 is mineeeeeeeee!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81646977
tvp
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:39:25 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81647140
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81647181
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_81647229
Pfff, blijven whipen op Lady Deathwhispere op heroic mode! Zo ver, maar net niet!
pi_81647605
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Pfff, blijven whipen op Lady Deathwhispere op heroic mode! Zo ver, maar net niet!
10 of 25?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81648229
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach ja, griefers. Ik maak het met elke char wel mee dat ik uit moet loggen omdat alle quest NPC's worden afgemaakt door een paar kleuters. Wat mij betreft mogen ze daar wel met de banhammer overheen.
Dat vind ik nu zo ontzettend cool, maar mis ik echt in wotlk. er waren toen echte "battle for.." momenten. nu helemaal niet meer
Dit keer zonder signature
pi_81648314
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Ezio het volgende:
10 of 25?
25
pi_81648646
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Jank niet zo zeg . Als je daar niet tegen kan moet je van een PvP server wegblijven.
Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerd
pi_81650864
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerd
Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:44:05 #13
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81651640
level 73
*Hosselcopter*
pi_81654721
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezio het volgende:

[..]

Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?
Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_81655688
Glory of Hero en Glory of Uld10
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 00:02:45 #16
159966 lifeblind
pi_81657074
Zo, vandaag ICC25, VOA10 en Weekly (Sartharion, OS10) gedaan. Ging erg lekker, de ICC25 groep was zwaar imba

We krijgen met de guild ook eindelijk een leuk core-groupje bij elkaar, we hoeven alleen nog maar iedere keer 3 ranged dps te puggen! Die zijn ook vast wel te recruiten, dus hopelijk vanaf volgende week guild-only runs in icc10!
pi_81659971
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vandaag ICC25, VOA10 en Weekly (Sartharion, OS10) gedaan. Ging erg lekker, de ICC25 groep was zwaar imba

We krijgen met de guild ook eindelijk een leuk core-groupje bij elkaar, we hoeven alleen nog maar iedere keer 3 ranged dps te puggen! Die zijn ook vast wel te recruiten, dus hopelijk vanaf volgende week guild-only runs in icc10!
Recruit mij, ik ben best goed !
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81660516
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.
Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.
pi_81661705
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 06:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.
Tsja, daar kies je zelf voor door op een PvP-server te gaan spelen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:26:53 #20
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81662467
Gister wel een lekkere raid gehad zeg. Alle bosses op Putri en Sindra na geoneshot op 25 man heroic. Putri na 2 tries, Sindra idem .

Vanavond, Zondag en Maandag dus hopelijk goed oefenen op Lich King. Kijken of we een keer een hele wave valkyrs kunnen killen.

Verder eindelijk m'n DBW 277 trinket, Winding Sheet en m'n token. Dus I iz happeh!

Nu weer verder met The Insane grind, na 5 dagen revered met Steamwheedle Cartel. Het einde is in zicht .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81662521
Bah ik wil ook weer spelen. Ik ga wel lurken
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:34:27 #22
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81662665
tvp
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:47:06 #23
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_81662977
tvp, lvl 64 maar zo weinig tijd op het moment dat het gewoon niet opschiet. Maarja de rest gaat natuurlijk voor
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:03:53 #24
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_81663458
TvP
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:44:57 #26
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81664760
quote:
Hey psssst, expertise kopen? Die gems doen pijn aan m'n ogen

EDIT:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81664794
ik heb veel te veel high level characters
en ik speel het nog amper nu
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:56:11 #28
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_81665175
Corpsecamper in Gurubashi blijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_81665840
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hey psssst, expertise kopen? Die gems doen pijn aan m'n ogen

EDIT:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?
pi_81665875
Gister nieuw persoonlijk record aan achieves tegelijk neergezet. 4 tegelijk. Exalted champion of Gnomeregan, Champion of the Alliance, Exalted champion of the Alliance en Ambassador of the Alliance.

Morgen eens proberen of ik in een ICC pug kan komen. Best lastig nog. Heb wat filmpjes gekeken over die eerste 4 bosses maar aangezien vrijwel iedereen achieve wil zien wordt het moeilijk. MAar ach op een gegeven moment zal het wel een keer lukken en dan wordt het een stuk makkelijker om erin te komen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:22:34 #31
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81666125
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:14 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?
Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.

Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.

Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je? ).

Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81666805
Meh, Guild begint beetje uit elkaar te vallen , steeds meer QQ noobs die weggaan, zo zijn we weer terug bij af.... raid tijd met geluk 18-22 mensen online. Terwijl we eerst met gemak rond de 30-35 zaten. Zijn ons helemaal kapot aan het recruiten maar de Nr1 Guild heeft in 2weken tijd 5 van onze best gegearde mensen geninja'd >.< .

Dan recruit je en krijg je alleen maar applies van gastjes die net 6/12 of 8/12 gecleared hebben en dan net de End-wing bosses niet gedaan hebben...... Begin je weer terug bij af, moet je weer les gaan geven, leaven er weer mensen etc etc, en zo zit je vast in een oneindige cirkel .

Eerste keer toen we dit probleem hadden vochten we er ons doorheen en kwamen er goed uit.
Nu begonnen veel van onze top mensen te stoppen met wow of gingen naar de top guild ...
Denk dat onze core het nu langzaam aan duister inziet.
Jeweet!
pi_81667791
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.

Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.

Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je? ).

Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped .
Ik zit ook met smart te wachten op die Gunship wrists. Verder valt er weinig te kopen van frost, dus ik moet wel voor die t10 set gaan. Als ik trouwens die exp uit het wapen haal, zak ik terug naar 15 exp, das toch gewoon te laag of zie ik dat verkeerd?
pi_81668229
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:14 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?
putricide dropt een leuke neck met expertise

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:21:53 #35
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81668371
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

putricide dropt een leuke neck met expertise

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
BiS neck voor DK's is van BQL (heroic)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81669358
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef GooseFM het volgende:
Corpsecamper in Gurubashi blijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
Tja, je gaat er toch zelf heen.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:44:42 #37
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_81671435
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tja, je gaat er toch zelf heen.

.......
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_81671472
ba-dum pssj!
pi_81673268
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef GooseFM het volgende:

[..]

.......
Wat nou?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81675636
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_81684232
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Metonae het volgende:
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
mag niet meer he
pi_81686781
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

mag niet meer he
Het spijt me SQD
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 21:14:42 #43
159966 lifeblind
pi_81692008
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 02:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Recruit mij, ik ben best goed !
Kom maar op Ravenholdt spelen dan
pi_81692904
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:27 schreef Metonae het volgende:

[..]

Het spijt me SQD
Geeft niet hoor.

* Metonae kusje en knuffel geeft
pi_81696381
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Kom maar op Ravenholdt spelen dan
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt !
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 23:17:27 #47
159966 lifeblind
pi_81699434
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:

[..]

Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt !
Ik speel ook inderdaad op Alliance ja

Toen we vorige week trouwens een ICC10 pug hadden (5man uit de guild), vroegen de andere mensen op ventrilo of we dronken waren ofzo (we waren allemaal zo nuchter als t maar zijn kon). Blijkbaar vonden ze de sfeer erg goed, want de helft ervan zit nu in de guild
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:13:48 #48
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81701850
We Had It All Along *Cough* gehaald, met horde afgesproken, allemaal op ventrilo, het bij elkaar komen in dezelfde BG was nog ff kut, maar zodra het lukte was het zo gepiept. Hahah . Nu tegenprestatie voor hordies doen.

Wel gelijk de leukste BG die ik ooit gedaan heb net
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81703596
TVPaladin
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:42:01 #50
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81706453
Ik begin toch steeds meer afkeer te hebben tegen 25 man raids.

De hoeveelheid onkunde en slacking waar je mee te maken hebt is bijna stuitend.

Ook hebben we in de guild twee mensen waarvan we denken dat ze ebay gebruikt hebben om tot 80 te levellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')