abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 mei 2000 @ 16:47:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_265628
Voor zijn cd-singel heeft Jop een paar extra nummers opgenomen die bedoeld waren als b-kantje. Hierbij is wat gedold en uiteindelijk zijn de Yop yells het geworden. Maar Jop nam ook twee zogenaamde telefoongesprekken op. Hierin vraagt hij om nadere informatie over zijn strafblad. Als dat er uiteindelijk niet is zegt hij '' Mooi dan kan ik nu gaan knallen''. Deze zijn niet op de cd verschenen. Wie het eens wil horen, de mp3 van de opnames staat op mijn site. Niets bijzonders verder maar wel geinig dat de opnames via via bij mij terecht zijn gekomen

Voor de goede orde de mp3 is niet door mij in elkaar geknutseld maar door Jop zelf en wat mensen in de studio. Als je de mp3 beluisterd hoor je zelf wel dat het de stem van Jop is.

Op hoop van zegen geplaatst in de hoop dat de manager er ook de lol van inziet, met Jop heb ik verder geen probleem

KNALLLLLLLLLLLLLLEEEEEN

-----------------
Hebben we allemaal de singel van Jop al gekocht ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_265629
ROTFLOL!!!

Natuurlijk geen cd van Jop gekocht, dat doet toch alleen de doelgroep?

Ben benieuwd wat Spijkerman vanavond van plan is.

  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 17:03:00 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265630
Heel geinig MP3-tje R@b!!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_265631

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos (Datum 27 Mei 2000).]

  zaterdag 27 mei 2000 @ 17:52:00 #5
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_265632
Er is GEEN Illegaal of Copyrighted materiaal op deze website.
Er zijn links naar mp3's waar misschien een copyright op zit.
Ik ben er niet verantwoordelijk voor als er copyrighted materiaal wordt gedownload.
Linken is niet illegaal, distributie van liedjes wel!!

R@b, ik zal alles na 24 uur ,netjes verwijderen hoor


  zaterdag 27 mei 2000 @ 18:14:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_265633
quote:
op 05-27-2000 om 05:33 PM schreef Koos Voos het volgende:
gemak dient de mens..nietwaar R@B ?

dat moet je dus niet meer doen


Ha Koos

Waarom is het erg dat ik de gif van jop gebruikt had als plaatje ???

Omdat ik het een geinig gifje vond had ik hem even in mijn profiel gezet. Wat is daar het probleem van ???

Of het moet zijn dat het data trekt van jouw homepage, maar daar had ik verder niet zobij stil gestaan.

Sorry

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_265634
hey die R@B ,

geen probleem wat je gebruikt..daar posten we het voor..maar NIET doorlinken svp
(ik wissel ook nogalis van server..)

als ik nog wat aan jouw geinige site kan bijdragen hoor ik het wel.

pi_265635
Moet je als je er gevoelig voor bent toch maar niet te lang naar kijken, wat overigens
normaal gesproken al van toepassing is op die kop van Jop, maar dit plaatje smeekt om
een epileptische aanval!

  zondag 28 mei 2000 @ 00:22:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_265636
quote:
op 05-27-2000 om 04:47 PM schreef R@b het volgende:
Maar Jop nam ook twee zogenaamde telefoongesprekken op. Hierin vraagt hij om nadere informatie over zijn strafblad. Als dat er uiteindelijk niet is zegt hij '' Mooi dan kan ik nu gaan knallen''. Deze zijn WEL op de cd verschenen.



Laat het tweede nummer maar eens een paar minuten gaan...... Na bijna 3 minute stilte komt het telefoongesprek tevoorschijn.....

Errug geinig, maar ik koop 'm uit principe niet !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 28 mei 2000 @ 01:13:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_265637
quote:
op 05-28-2000 om 12:22 AM schreef buzzer het volgende:
Laat het tweede nummer maar eens een paar minuten gaan...... Na bijna 3 minute stilte komt het telefoongesprek tevoorschijn.....


Ha ha Ja dat kan best, ik heb die cd-singel zelf niet, dus dat was bij mij niet bekend. Ik kreeg die opname toegespeeld van iemand uit Zaandam die het over een test cd-tje had, een gebrand exemplaar, afkomstig van iemand uit de Clown, dus verder weet ik het ook niet.

Kan ik de mp3 misschien beter weer weghalen ivm met gelul over rechten.

Een verborgen track he he...........

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')