abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:50:11 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81632205
Geniaal met dat masker echt heerlijk, al voel je aan alles dat het uiteindelijk goed gaat komen met het verhaal. Maar dat het voor Jack op geen enkele manier goed kan aflopen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_81633071
Dat was echt een geweldige scene idd, als een terminator naar de wagen toegaan en Logan steeds banger worden
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_81633281
Goed geacteerd van Logan. Jack zag er niet al te fris uit, die overleeft 't waarschijnlijk niet, hoewel ik liever heb dat 'ie naar het land uit weet te komen. Maar ja, New York ligt een stuk verder van Mexico dan Los Angeles, dus dat zit er niet in denk ik.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:30:48 #54
133369 Jivis
Critikut
pi_81634389
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Son-Goku het volgende:
Dat was echt een geweldige scene idd, als een terminator naar de wagen toegaan en Logan steeds banger worden
Gaat voor mij zeker hoog eindigen in top 24 momenten. Ik had echt zo'n "Oh yeah" gevoel .
Amen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:31:38 #55
251119 Rainesz
flets outz
pi_81634435
Net pas de aflevering gezien. WOWzers!

Op het moment dat hij tegen die muur hing op het einde,had ik nog maar 1 gedachte.
Jack weet dat hij dood gaat,en gaat nu een alles of niets actie doen. (waar hij overigens al mee bezig was hehe.

Snap alleen niet dat hij geloof ik tegen Logan zei dat hij geen doel meer had om verder te leven ofzoiets.
(moet eigenlijk nog eens kijken en goed luisteren.)
Maar zou hij dan niet zijn kleinkind op willen zien groeien?

Ah we zullen wel zien hoe het afloopt.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_81634595
Ik vind het hele Taylor/Logan-verhaal ook vreemd. Taylor kan toch gewoon alsnog alles vertellen aan de vrouw van Hassan? Dan doe je gewoon net of je het pas net wist, of dat je het verhaal eerst nogmaals wilde verifiëren. Nu werkt ze zichzelf alleen maar verder in de nesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 17:35:12 ]
pi_81634882
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Rainesz het volgende:
Net pas de aflevering gezien. WOWzers!

Op het moment dat hij tegen die muur hing op het einde,had ik nog maar 1 gedachte.
Jack weet dat hij dood gaat,en gaat nu een alles of niets actie doen. (waar hij overigens al mee bezig was hehe.

Snap alleen niet dat hij geloof ik tegen Logan zei dat hij geen doel meer had om verder te leven ofzoiets.
(moet eigenlijk nog eens kijken en goed luisteren.)
Maar zou hij dan niet zijn kleinkind op willen zien groeien?

Ah we zullen wel zien hoe het afloopt.
Jack heeft wel vaker zulke wonden opgelopen.(was hij niet al neergestoken in het begin van het seizoen?) en loopt vaak 1-2 uur later alweer alsof er niks aan de hand is.
Zou ook erg zijn bad-assnes van de laatste tijd te niet doen als hij nu ineens niet meer kan vechten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:47:15 #58
251119 Rainesz
flets outz
pi_81635198
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef schijffie het volgende:

[..]

Jack heeft wel vaker zulke wonden opgelopen.(was hij niet al neergestoken in het begin van het seizoen?) en loopt vaak 1-2 uur later alweer alsof er niks aan de hand is.
Zou ook erg zijn bad-assnes van de laatste tijd te niet doen als hij nu ineens niet meer kan vechten.
Helemaal mee eens.
Maar denk dat die rus in die limo zijn beveiligers ook een "shoot on sight"opdracht meegeeft.
en dat dat voor Jack net teveel is hehe.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:48:03 #59
133369 Jivis
Critikut
pi_81635228
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het hele Taylor/Logan-verhaal ook vreemd. Taylor kan toch gewoon alsnog alles vertellen aan de vrouw van Hassan? Dan doe je gewoon net of je het pas net wist, of dat je het verhaal eerst nogmaals wilde verifiëren. Nu werkt ze zichzelf alleen maar verder in de nesten.
Tja, dan zal ze zich ook aan een hoop anderen moeten verantwoorden...
Amen.
pi_81636048
Ik denk dat Taylor door Dalya en haar gevolg zelf ontmaskerd word. Zij weet nu, of komt in de eerste minuten van de volgende aflevering erachter dat de Russen verantwoordelijk waren en dat Taylor opdracht heeft gegeven om Meredith op te pakken. Van daaruit kunnen ze vast wel de rest van de puzzel oplossen. 1+1=2.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:09:57 #61
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_81638485
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Maar dit wordt wel een dood einde voor Jack op deze manier. Of hij sterft, of levenslang federal prison .
Ik zie het al voor me, 24 the movie als een nieuwe variant van Prison Break. Maar dan met Jack Bauer en Tony Almeida
pi_81638743
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Goed geacteerd van Logan. Jack zag er niet al te fris uit, die overleeft 't waarschijnlijk niet, hoewel ik liever heb dat 'ie naar het land uit weet te komen. Maar ja, New York ligt een stuk verder van Mexico dan Los Angeles, dus dat zit er niet in denk ik.
Jack zal op het einde van het seizoen wel zoiets uithalen als op het eind van seizoen 5 (meen in). Toen hij van de aardbodem verdween. Dat is de enige manier om hier uit te komen denk ik. Dood gaan is geen optie, aangezien de film zich afspeelt ná seizoen 8.
pi_81641038
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Jack zal op het einde van het seizoen wel zoiets uithalen als op het eind van seizoen 5 (meen in). Toen hij van de aardbodem verdween. Dat is de enige manier om hier uit te komen denk ik. Dood gaan is geen optie, aangezien de film zich afspeelt ná seizoen 8.
Is dat al officieel bekend gemaakt dan? Dat het na seizoen 8 afspeelt?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_81645245
Briljante ep. Zat met verbazing te kijken toen bleek dat het alleen maar nóg beter werd!

De president gaat wel ver. Ik dacht na dat praatje van Logan dat ze zoveel mogelijk terug ging draaien, maar integendeel. Tijd voor een pak rammel van Jack. (Maar wel beschaafd en niet zo bloederig natuurlijk ). Na de president van Rusland de enige uitdaging voor Jack ter wereld die nog over is.
pi_81646835
Wat ik deze aflevering wel karakteristiek voor Jack vond was dat hij die 2 gasten bij die lift meteen genadeloos afschoot. Normaal zie je Jack iemand bijv. op zijn kop slaan, maar deze 2 guards kregen zonder nadenken meteen 2 kogels tussen de ogen....om over het bloedbad wat daarna komt maar te zwijgen
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:35:57 #66
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_81646915
Wat een einde zeg. Logan die nat gaat, mevrouw de president die voor de emmer gaat. Jack gaat het echt wel overleven en moet er wel tussenuit knijpen, hoe moet het anders met de film
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_81647407
Damn Jack!!!

Die is aardig losgegaan op die Russen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_81651516
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Mirel het volgende:
Toen Chloe zei dat ze wel 1 agent wist, begon ik gelijk Tony te chanten. Beetje naïef van me
Had idd hetzelfde gevoel, jammer dat het niet zo was
pi_81652924
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef TiMPiN het volgende:
Wat ik deze aflevering wel karakteristiek voor Jack vond was dat hij die 2 gasten bij die lift meteen genadeloos afschoot. Normaal zie je Jack iemand bijv. op zijn kop slaan, maar deze 2 guards kregen zonder nadenken meteen 2 kogels tussen de ogen....om over het bloedbad wat daarna komt maar te zwijgen
Dat soort dingen in films en series vind ik altijd maar raar. Ik denk dan helemaal aan dat die mensen toch ook maar gewoon hun werk doen en misschien ook wel gewoon een familie thuis hebben die het nu moeten doen zonder vader/man.
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:13:58 #70
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81653866
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat soort dingen in films en series vind ik altijd maar raar. Ik denk dan helemaal aan dat die mensen toch ook maar gewoon hun werk doen en misschien ook wel gewoon een familie thuis hebben die het nu moeten doen zonder vader/man.
Ja denk ik ook aan. Dachten ze bij Austin Powers ook
When all else fails, you always have delusion.
pi_81664623
ach als jack t overleeft verzinnen ze wel iets zwaks om een film te rechtvaardigen. Of ze komen er helemaal niet meer op terug zoals met die nucleaire besmetting aan het eind van vorig seizoen. man man wat een drama en cliffhanger was dat, tot het nieuwe seizoen begon: toen was het opeens niet meer zo erg

overigens, dat jack zichzelf nooit immuniteit geregeld heeft....
pi_81665097
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ja denk ik ook aan. Dachten ze bij Austin Powers ook
Dat is zo'n geweldige scene
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_81666667
de laatste stuk of 8 aflevering zijn echt goedd!!
nu vind ik het wel jammer dat het stopt
pi_81698552
Jezus wat een vette aflevering zeg
pi_81699549
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef Repeat het volgende:
Jezus wat een vette aflevering zeg
Inderdaad Ook dat shot dat je al die Russische schurken op de 10e verdieping afgeslacht ziet liggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')