abonnement Unibet Coolblue
pi_85917669
Ik hou van deze serie.
pi_85917853
Ik zag gisteren die aflevering waarin Sheldon probeert Penny te conditioneren met chocolaatjes. Wat een geniale episode was dat _O_
pi_85917871
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zag gisteren die aflevering waarin Sheldon probeert Penny te conditioneren met chocolaatjes. Wat een geniale episode was dat _O_
Die keek ik gister ook. Geweldig idd.
  woensdag 1 september 2010 @ 08:41:09 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85938514
Me vriendin vind TBBT niet leuk. Ze snapt de helft van de grappen niet :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85940248
Mijn favoriete aflevering is die waar ze Sheldon gaan leren autorijden met een zelfgemaakte simulator _O-
Die met de chocolaatjes is ook tof :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 september 2010 @ 21:49:52 #281
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_85965268
Waa, ik heb deze serie net ontdekt en vind t nu al geweldig :P. Zag t net op veronica en ben nu vanaf seizoen 1 aan het kijken.. Dus ik heb nog aardig wat in te halen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_85968773
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef JDx het volgende:
Iedereen die de serie kijkt die ik ken zegt: jij bent Sheldon :')
Niet echt een compliment denk i :')

Tenzij je enkel qua uiterlijk op hem lijkt. Maar innerlijk.... :D
pi_85968826
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:41 schreef Komakie het volgende:
Me vriendin vind TBBT niet leuk. Ze snapt de helft van de grappen niet :')
Je hebt je eigen penny gevonden! ;) Ik snap de grappen allemaal wel....zonder subtitles. Maar sommige grappen zijn ook typisch engels/amerikaans, valt moeilijk te vertalen.


Die aflevering met de ring, hoe sheldon een klap krijgt van penny, geweldig moment. :D
pi_85973622
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zag gisteren die aflevering waarin Sheldon probeert Penny te conditioneren met chocolaatjes. Wat een geniale episode was dat _O_
Absoluut geniaal _O-
Nog niet zo lang geleden deze serie ontdekt als zijnde iemand die eigenlijk geen series volgt, maar wat een toffe serie!

Ik hoop dat ze een mooi aantal seizoenen mogen maken. :9
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_85973681
Net seizoen 3 afgekeken.

NU tijd voor de unaired pilot! Moet wel grappig zijn. Tot nu toe geloof ik dat de recast een goeie zet is geweest.
pi_85973898
Als de hele serie was zoals de pilot, dan had ik waarschijnlijk niet in dit topic gepost. Echt verschrikkelijk. :') Het is allemaal zo anders...de interactie, de personages, de kleuren....alles. Ik vond het niet grappig (ja, alleen als vergelijking) want het leek allemaal zo nep and onnatuurlijk.

Zo zie je maar hoe belangrijk een cast is en zulke subtiele dingen als licht. Penny O+
pi_85977000
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet echt een compliment denk i :')

Tenzij je enkel qua uiterlijk op hem lijkt. Maar innerlijk.... :D
Nou ik ben nogal neurotisch, alles recht leggen, alles wetenschappelijk bekijken, de deurklink goed vasthouden, en dan nog 1000 van die dingen. :P

Ik ken ook een paar mensen die bijna nooit lachen bij van die diepgaande grappen :')
pi_85982949
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als de hele serie was zoals de pilot, dan had ik waarschijnlijk niet in dit topic gepost. Echt verschrikkelijk. :') Het is allemaal zo anders...de interactie, de personages, de kleuren....alles. Ik vond het niet grappig (ja, alleen als vergelijking) want het leek allemaal zo nep and onnatuurlijk.

Zo zie je maar hoe belangrijk een cast is en zulke subtiele dingen als licht. Penny O+
De eerste scene is dan toch ook dat ze naar de spermabank gaan? :')
Amen.
pi_85982966
Of wacht, dat was de echte pilot...
Amen.
pi_85983340
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:20 schreef Jivis het volgende:
Of wacht, dat was de echte pilot...
de eerste scene van de unaired pilot was dat ze naar de spermabank gaan.
pi_85986589
Ook in de aired pilot was dat zo.
pi_85987077
simpele manier om het verschil tussen officiele pilot en de unaired pilot te zien:

is Penny lief, sexy en knap => officiele pilot ;)
pi_85994011
Beste is dat Sheldon met Penny naar het ziekenhuis moest, omdat ze geen eendjes had in haar badkuip :P
En zijn geruststellende gezicht :D

Klik

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_85997934
Lache die scene :)
1 van de beste afleveringen vind ik nog steeds het kapotte ruimtetoilet. *O*
pi_85998869
Leuke serie *O*
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:36:40 #296
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_86008524
Even voor de duidelijkheid, er zijn 3 pilot afleveringen op internet beschikbaar.

Unaired: Een versie met Leonard, Sheldon, Katie (die later herschreven is tot Penny) en Gilda (die later vervangen is door Raj en Howard. Ook was de set totaal anders. Deze versie is door de studio afgewezen.
Pre Air: Een versie met de uiteindelijke cast en sets zoals ze nu zijn. Deze versie is aangekocht door de studio.
Officiële Pilot: De uiteindelijk uitgezonden aflevering waarin een aantal grappen zijn vervangen/verbeterd t.o.v. de Pre Air.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_86012294
Hmm, alleen de pre-air dus nog nooit gezien. Niet echt de moeite om die nog te gaan kijken lijkt me.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:38:41 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86012718
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef FrankRicard het volgende:
Hmm, alleen de pre-air dus nog nooit gezien. Niet echt de moeite om die nog te gaan kijken lijkt me.
Nope.
Wel leuk om gezien te hebben, maar totaal niet representatief voor de serie en een beetje saai.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86014124
Ik heb gister een aflevering op tv gezien en vind deze serie echt tenenkrommend slecht. Over the top rare personages neerzetten en dan die IT/nerd grappen die door niet-IT/nerds geschreven zijn waardoor ze niet kloppen en je je er aan zit te ergeren :X
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:41:44 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_86014169
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:39 schreef ach het volgende:
Ik heb gister een aflevering op tv gezien en vind deze serie echt tenenkrommend slecht. Over the top rare personages neerzetten en dan die IT/nerd grappen die door niet-IT/nerds geschreven zijn waardoor ze niet kloppen en je je er aan zit te ergeren :X
Ja, want series moeten realistisch zijn om grappig te zijn. *O*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')