abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 mei 2000 @ 01:20:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_265583
Even de post van Dex hieronder herhalen omdat het andere topic ''vol'' is.

----------------------------
Ter informatie van onze fan-site gehaald:

Waarom Séki niet naar de afsluitende Live-uitzending van de Bus gaat en ook geen interview heeft gegeven.....

Zo'n twee weken geleden tijdens de live-uitzending waarin te zien was hoe 'alle' passagiers aan de live-chat hadden meegedaan, kreeg ik plotseling een vreselijke woede-aanval.
Er werd namelijk gezegd dat 'alle' passagiers er waren behalve Büllent, die op vakantie was, en Aziz die er niet bij kon zijn.
Maar mijn naam werd totaal niet genoemd!
Ik werd maar weer eens doodgezwegen en heb toen direkt geprobeerd om Diana Buddingh te bellen.
Na een week hadden we pas telefonisch contact en kon ik haar vragen waarom ik toch telkens word doodgezwegen.

Haar antwoord was dat ik niet werd doodgezwegen, maar dat één en ander een samenloop van omstandigheden was geweest. Sterker nog, zij had het plan gehad om contact met mij op te nemen, om mij uit te nodigen voor de afsluitende live-uitzending van 5 Juni, waarbij alle bussagiers dan aanwezig zouden moeten zijn. Ook was men bij SBS6 bezig met een programma dat zou gaan over het leven na de Bus van alle bussagiers, en daarin mocht ook ik zeker niet ontbreken. Men had al hele mooie beelden van mij uitgezocht en er zou voor dat programma met alle bussagiers nog een interview worden gehouden. Dus ook met mij.....
De vraag was dus, of ik bereid was om aan de eind-uitzending van de Bus én aan het nieuwe programma mee te werken.

Ik heb toen tegen Diana Buddingh gezegd dat ik dat wel wilde, MAAR OP ÉÉN BEPAALDE VOORWAARDE!
Die voorwaarde was (en is nog steeds) dat SBS6 dan in de uitzending moest toegeven dat ze een inschattingsfout hadden gemaakt naar aanleiding van de anonieme (doch zwaarwegende ) tip die zij over mijn 'criminele verleden' hadden ontvangen, en die de aanleiding was tot mijn zogenaamde vrijwillige vertrek. En dat zij mij daarom dus ten onrechte uit de Bus hebben laten vertrekken!

Ik heb inmiddels al ruim bewezen dat ik geen 'crimineel' ben en ook de Prive heeft hiervoor haar excuses aangeboden en een rectificatie geplaatst.
SBS6 heeft hier tot op de dag van vandaag niet op gereageerd en ik heb nu dan ook besloten om mijn verdere medewerking aan de beide programma's stop te zetten.

Afgelopen woensdag ben ik dus eigenlijk onverrichterzake naar Arnhem geweest om de opnamen voor het interview te maken, omdat ik op het moment van opname géén garantie van SBS6 had gekregen dat er aan mijn voorwaarde zou worden voldaan.
De producente heeft mij toen gezegd, dat het misschien maar beter was om het interview niet te doen, maar dat had ik inmiddels zelf ook al besloten.

Zoals gezegd, heb ik tot vandaag nog geen enkele reactie van SBS6 mogen ontvangen en ik ga er dan ook van uit dat zij mij óf geen verontschuldigingen aan willen bieden, (wat voor mij oneindig veel meer waard is dan dat Miljoen!) of dat zij nog steeds van mening zijn dat zij in hun gelijk staan.

Ik zie wel dat Jop inmiddels weer is toegelaten tot het programma en gezellig in de tuin de halve nacht met de bussagiers mag feestvieren. De 'smet' die hij voor het programma zou zijn is er blijkbaar vliegensvlug afgepoetst, en ik weet ook wel waarom. Jop en Antonette zijn nu een gouden combinatie voor SBS6 en dan is men dingen blijkbaar snel vergeten.
Maar ik ga niet als een hondje op mijn rug liggen met de pootjes omhoog, net zolang tot ik een kluifje krijg toegeworpen.
Ik ben wie ik ben en degenen die mij kennen weten dat ik alleen maar ga voor alles of niets!
Alleen wanneer ik volledig word gerehabiliteerd wil ik er nog over denken om mee te werken en anders is het jammer dan.....

groeten van,

Séki

--------------------------

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 01:23:00 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265584
Seki niet, Seki wel, Seki niet
Trappen we er nou WEER in, of hoe zit dat?

Loopt z'n plaatje al btw?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 27 mei 2000 @ 01:26:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265585
Volgens mij kan Seki beter contact opnemen met BB-Bianca

  zaterdag 27 mei 2000 @ 01:31:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_265586
Als je terug wilt komen moet je net als Jop heel populair worden met een plaatje of konten kussen.

That's the way the showbizz works


-------
Hebben we jop zijn plaatje al gekocht ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_265587
quote:
op 05-27-2000 om 01:31 AM schreef R@b het volgende:
Als je terug wilt komen moet je net als Jop heel populair worden met een plaatje of konten kussen.

That's the way the showbizz works


-------
Hebben we jop zijn plaatje al gekocht ?


Ja natuurlijk R@B. Ik stuur binnenkort een ZEE van dank aan zijn manager

pi_265588
Je zou bijna denken dat Seki ook fok gelezen heeft

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_265589
..............uh

binnenkort meer van mijn manager ivm plagiaat

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')