quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Negakinu het volgende:Admiraal, je verwijderde net mijn post in het rendierhuiden topic. Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat mensen off-topic gaan maar je moet in alle redelijkheid toch toegeven dat die moderator zich echt heel erg ongenuanceerd en, voor sommige mensen, zelfs beledigend uitdrukte?
Sinds wanneer is 'flikker op' beledigend? Ik vond het filmpje een belediging voor de verkoper, alsof zij rendierhuiden verkoopt van dieren die op brute wijze geslacht zijn. Ik noemde het rommel omdat het offtopic is in V&A, maar begrijp me niet verkeerd dat ik ook tegen het slachten ben van dieren t.b.v. kleding of andere voorwerpen.
quote:
Mijn reactie was echt niet offensief of kwetsend. Ik maak me niet snel druk over opmerkingen op Fok omdat het een openbaar forum is. Ik vind echter wel dat moderators volkomen objectief moeten blijven, juist OMDAT het een openbaar forum is.
Waar ben ik niet objectief? De poster van het filmpje had geen interesse in kopen, enkel in shockeren, daarvoor bieden we geen ruimte in V&A.
quote:
Partijdigheid en censuur passen m.i. totaal niet bij een forum als Fok. Ik hoop dat we hier een gezonde discussie over kunnen hebben.
Voor wie ben ik partijdig? Ik haal rommel weg die niet relevant is voor de verkoop en waar de verkoper niets aan heeft. Wat betreft censuur, lees de definitie van censuur nog eens door voor je zulke opmerkingen maakt.