abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 mei 2000 @ 16:20:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_265541
Opnieuw een mailtje van Jop's manager in mijn box.

Even een stukje QUOTE

quote:
Helaas heeft u nu het plan opgevat om Jop in een kwaad daglicht te zetten nu blijkt dat zijn zaakwaarnemers er alles aan doen om een zo hoog mogelijk rendement te behalen. U stelt een heerendaad als u dit juist zou opvatten als een compliment.
Bovendien is het een groot compliment naar uw site die vanwege de grote bezoekers aantallen een nr 1 notering in de weg kan staan.

Wat een flauwekul. Die paar mensen die een mp3-tje downloaden staan echt geen nummer één hit-notering van Jop in de weg. Wat dan niet te denken van al de top 40 mp3 sites waar ik weet niet hoeveel mensen dagelijks hun top 40 mp3's vandaan halen??.

Bovendien lees ik in het stuk op mijn site echt niet terug dat ik Jop in een kwaad daglicht stel.
Ik probeer alleen het mediageile circus rondom De Bus kritisch te volgen, nat als iedereen hier op Fok!

Gezeur met managers, BAH

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 mei 2000 @ 16:38:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_265542
quote:
op 05-26-2000 om 04:20 PM schreef R@b het volgende:
Opnieuw een mailtje van Jop's manager in mijn box.


Wat een zeikerd. Waarom zou je Jop in een wkaad daglicht zetten. Dat doet deze mijnheer die bang is dat zijn inkomen daalt. Jop zal wel een wurg contract getekend hebben, 1% voor Jop, de rest voor deze geldwolf. Ja, en dan zou ik ook bang zijn voor misgelopen inkomsten. Zullen we dit eens doorspelen naar de redactie van nieuwe revue?

WIE DENKT DE MANAGER VAN JOB WEL NIET DAT HIJ IS?

pi_265543
Eh... dattie de manager van Jop is?
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  Redactie Frontpage vrijdag 26 mei 2000 @ 17:54:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_265544
quote:
op 05-26-2000 om 05:42 PM schreef Soep v/d Dag het volgende:
Eh... dattie de manager van Jop is?

pi_265545

Holland funniest home video's ...

  vrijdag 26 mei 2000 @ 19:45:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265546
quote:
op 05-26-2000 om 04:20 PM schreef R@b het volgende:
Opnieuw een mailtje van Jop's manager in mijn box.

Wat een flauwekul. Die paar mensen die een mp3-tje downloaden staan echt geen nummer één hit-notering van Jop in de weg. Wat dan niet te denken van al de top 40 mp3 sites waar ik weet niet hoeveel mensen dagelijks hun top 40 mp3's vandaan halen??.

Bovendien lees ik in het stuk op mijn site echt niet terug dat ik Jop in een kwaad daglicht stel.
Ik probeer alleen het mediageile circus rondom De Bus kritisch te volgen, nat als iedereen hier op Fok!

Gezeur met managers, BAH


Rob ik vind het belachelijk dat ze zich nu gaan richten tegen jou.
Hebben die managers nix beter te doen?
In weze mogen zij blij zijn dat jij wat aandacht aan jop besteed, want ik kom het haast bijna nergens anders tegen.

Nog even en dan krijgen alle Fokkers een email van deze manager omdat er hier op het forum ook over Jop is geschreven.

Laat die managers een theekransje gaan beginnen ipv mensen lastig te vallen.

Krijgen ze nu soms kapsones omdat Jop volgens de berichten al op de 2e plaatst staat?

Rob, ik sta in ieder geval achter jou!

never play games........
  vrijdag 26 mei 2000 @ 19:53:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265547
R@b, zou het wellicht helpen als wij die alleraardigste manager eens uitleggen (per e-mail )dat er ietsje meer talent nodig is van de artiesten die bij je in dienst zijn, hebt om te blijven scoren?
Op FOK zitten toch een paar felle kritische schrijvers die daar geen enkele moeite mee hebben.....


Dat er ook veel talent,tijd,doorzettingsvermogen en creativiteit nodig is om een site als de jouwe up-to-date en draaiende te houden?


Dat de manager blijkbaar niet geheel snapt wat een goede artiest nodig heeft om CD's daadwerkelijk te verkopen in winkels...
* Quenda® heeft nog steeds de indruk dat sbs een partijtje CD's heeft opgekocht en die uitdeelt bij allerei interne snuiffeestjes.

De "Stop Job's manager" Actie

pi_265548
Meneer de Jop-manager,
Hoogstwaarschijnlijk leest u deze fantastische R@B-postings en natuurlijk zijn eigen voortreffelijke website. U schijt niet voor niets zo in uw broek, nietwaar?
U laat aan R@b weten:
quote:
Helaas heeft u nu het plan opgevat om Jop in een kwaad daglicht te zetten nu blijkt dat zijn zaakwaarnemers er alles aan doen om een zo hoog mogelijk rendement te behalen.

Meneer de Manager: Jop heeft niemand nodig om zich in een kwaad daglicht te stellen. Hij kan niet veel, maar daar is hij toevallig bijzonder goed in. Natuurlijk zult u goed uw best doen om een graantje mee te pikken en te proberen een zo hoog MOGELIJK rendement te halen. Niemand die u dat euvel duidt. U moet immers ook uw hypotheek bij elkaar zien te scharrelen. En het is toch al geen vetpot met dat schrijnende gebrek aan talent vandaag de dag.
quote:
(...)Bovendien is het een groot compliment naar uw site die vanwege de grote bezoekers aantallen een nr 1 notering in de weg kan staan.

Meneer de Manager, R@b mag zich verheugen in een kritische achterban. Een achterban die dermate kritisch is dat adverteren op zijn site voor een uwer producten, in casu Jop, sowieso al genoopt is tot falen omdat uw doelgroep hier geheel en al ontbreekt. Om nu te stellen dat de paar kritische mensen die Nederland telt de zo innig gewenste nummer een positie op de HitPuree zouden kunnen torpederen gaat dan ook wat ver.
Voorwaar, u geeft ons te veel eer. Wij zullen uw produkt niet aanschaffen, en wanhoopt u niet, Jop zal het werkelijk GEWELDIG gaan doen bij het komende carnaval 2000/2001. Gewoon even de riedel in de ijskast en u maakt de klapper van uw leven.
Maar wel ophouden tegen (een van) ons te zeiken, wij hebben recht op onze eigen mening. Wilt u daar nota van nemen? Dank u!
------------------------------------
Het kotszakje hangt onder de zitting.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 26 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 21:13:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_265549
Goed werk Borgie, heb je 'm gestuurd naar die enorme henk die zich 'de manager van Jop ' noemt?
pi_265550
quote:
op 05-26-2000 om 09:13 PM schreef Trainspotter het volgende:
Goed werk Borgie, heb je 'm gestuurd naar die enorme henk die zich 'de manager van Jop ' noemt?

Jeetje nee, Train. Maar die man leest toch R@b's site en waarschijnlijk ook Forum?
Het is meer een open briefje als het ware he? Waarmee ik een open deurtje intrap.
Ik zeg altijd maar zo, als ik geen voetbalfan ben, moet je geen bal in mijn tuintje trappen. Die trap ik er weer uit.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_265551
quote:
op 05-26-2000 om 09:13 PM schreef Trainspotter het volgende:
Goed werk Borgie, heb je 'm gestuurd naar die enorme henk die zich 'de manager van Jop ' noemt?



Goed werk Borgie, heb je 'm gestuurd naar die enorme henk die zich 'de manager van Jop ' noemt?

pi_265552
A huge Denial of Service (DOS).
YES, een uitstekend idee, een FOK-flood voor die Ruin Henk.
---------------------------------

Een Ruin is een Os op z'n paardst.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 21:49:00 #13
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_265553
ja natuurlijk, alsof er ook maar een persoon bij fok zou zijn die van die k u t muziek houdt(pardon my french). wat een superirritante figuren zijn die zakenlui toch,ik haat die op geldbeluste wangedrochten mag ik ff puken
wanna play?
pi_265554
Don't fuck FOK! en R@B
pi_265555
Don't fuck FOK!
or we flop JOP!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 21:52:00 #16
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_265556
quote:
op 05-26-2000 om 09:45 PM schreef Borgia het volgende:
A huge Denial of Service (DOS).
YES, een uitstekend idee, een FOK-flood voor die Ruin Henk.

m.a.w. een gecastreerde hengst, he wat klinkt dat lekker
wanna play?
  vrijdag 26 mei 2000 @ 21:54:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_265557
Wat een ongelofelijke JOKER die """"manager"""" van Jop! Net of er ook maar iemand voor nodig is om Jopje in een kwaad daglicht te stellen. Nee, dat doet hij zelf wel (inderdaad Borgia). Of anders zijn manager, die kan er ook wat van. Wat een Malloot! Sue me!
pi_265558
Meneer de manager mag dan wel proberen R@b te intimideren met zijn dreigementen om zijn site te laten weghalen, maar meneer de manager moet het intimideren nog leren.
Ik raad meneer de manager aan in zijn (waarschijnlijk overvloedige vrije tijd, kan het anders met clienten als Jop?!) zijn licht veelvuldig op te steken op het FOK!Forum. Van de nieuwste newbie kan hij nog wat leren.

Meneer de Manager, ik blief geen bloemkool. Denk je nou echt dat de eerste beste keuterboer hier kan komen vertellen dat ik niet meer op FOK mag schrijven omdat ik de nummer 1 positie van de bloemkool bij het Produktschap groenten en fruit ondermijn?

Jop is een flop, en als jij dat niet ziet ben je een manager van lik-me-vestje (zoals mijn overgrootvader zaliger altijd zei.)
----------------------------
kotszakje hangt onder de zitting

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 22:12:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_265559
Die lul (eehhhhhh sorry, ik bedoel ENORME HENK)denkt toch niet dat het FOK! publiek uberhaupt zo'n fuck plaatje koopt toch hoop ik. Ik ben zelfs nog te beroerd om het gratis te downloaden

EN ALS IK ;r SMILIES GEBRUIK BEN JE ECHT TE VER GEGAAN

VAMOS

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_265560
quote:
op 05-26-2000 om 10:12 PM schreef buzzer het volgende:
Die lul (eehhhhhh sorry, ik bedoel ENORME HENK[/b EN ALS IK ;r SMILIES GEBRUIK BEN JE ECHT TE VER GEGAAN

VAMOS


[b]Zoiets?


  vrijdag 26 mei 2000 @ 23:29:00 #21
3904 Koos Voos
teringhond
pi_265561
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

...die nederwiet toch tegenwoordig

SUPPORT R@B! - aktion member

  vrijdag 26 mei 2000 @ 23:34:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_265562
Meer iets als "Jop, The Moron".........

Jop Sucks!

Sue Me!

pi_265563
R@b,
ik denk dat die 'manager' van Jop nu al bezig is, zich in te dekken tegen een te verwachten zeer snelle daling van Jop in de hitlijst, en dan als 'zondebok' jouw site en evt. FOK! zal gebruiken om e.e.a. tegenover Jop te verklaren en zichzelf schoon te pleiten.
En daarom denk ik dat hij jou nu al mailt, om straks tegenover zijn 'cliënt' die mails als 'bewijzen' in handen te hebben.

Het zou goed zijn als we van hieruit rechtstreeks eens naar Jop konden mailen, en een boekje opendoen over wat zijn 'management' achter de schermen zoal aan leugens rondstrooit. Wanneer Jop nl. echt media-geil is, dan zal hem dit te denken geven over de lui waaraan hij zich contractueel verbonden heeft.

  zaterdag 27 mei 2000 @ 08:59:00 #24
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_265564
Zou Jop kunnen lezen dan? Nee toch? En al zou hij het kunnen dan snaptietohniewahjebedoel.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 juni 2000 @ 12:36:00 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_265565
Toch deed de manager het niet gek, ook Alex is doorgebroken dankzij de bus. Dat Bossie Rooie Rose is al 1,5 jaar oud, draaiden ze vorig jaar al in De Gouden Engel te Schagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')