abonnement Unibet Coolblue
pi_82578855
Dirk Kuyt 3 x door de benen gespeeld. Video: http://www.onsoranje.nl/node/3206, Kuyt zijn reactie.

  woensdag 9 juni 2010 @ 22:27:59 #277
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82579026
Yoshka op de valreep nog gefeliciteerd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_82582436
VVD
Dankzij mij natuurlijk!

ben benieuwd!
Voor het eerst heb ik me echt verdiept..
Narf!
pi_82600761
Vvd alsnog de grootste

formeren zal nog een uitdaging worden!
  donderdag 10 juni 2010 @ 06:49:29 #280
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82600817
Lang moeten kiezen tussen kiezen vanuit de opvoeding (VVD), het hart (D66) en de onderbuik (PVV).
Uiteindelijk voor PVV gekozen. Een partij die zich "Politieke Partij Democraten 66" noemt maar op voorhand al aangeeft niet met de PVV te willen regeren kan ik niet serieus nemen.
Niet dat ik achter alle plannen van Dhr. Wilders sta, maar er moet iets veranderen.. Gran Torino style
  donderdag 10 juni 2010 @ 07:58:40 #281
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82601319
VVD

Denk dat het een kabinet wordt met PVV & CDA. Anders kan bijna niet...

Wel mooie foto op De Telegraaf met Rutte, Opstelten en Kroes op 1 podium, dat straalt wel wat uit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_82601593
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk dat het een kabinet wordt met PVV & CDA. Anders kan bijna niet...
Dan duurt het weer 100 jaar voor er weer een liberaal kabinet komt

Heerlijk hoe Wilders op TV meteen weer wordt weggezet als een voorloper van een hele gevaarlijke stroming Roept zo'n kneus ook dat Wilders het Engels af zou willen schaffen op de middelbare school, zoek je in z'n programma op "Engels" krijg je precies 0 hits Vergelijkingen met nationalistische stromen in andere landen, heerlijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door FJD op 10-06-2010 08:41:24 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_82602012
Hoe was het ook alweer... Mensen zijn kuddedieren? Stemmen op de PVV zonder te kijken of je het wel eens bent me de standpunten. Maar puur omdat degene die het hardste schreeuwt, de meeste aandacht krijgt... En om een tegenstem tegen de huidige regering te geven
pi_82602150
Ik heb gewoon zo'n hekel aan van die zelfingenomen bejaarden die op TV gaan roepen dat stemmers op de PVV een stel rasmongolen zijn die een bakje nodig hebben om hun kwijl op te vangen en die thuis kaarsjes branden voor Hitler.

Ja het overgrote deel van het Nederlandse volk is volstrekt incapabel om een goed gefundeerde mening uiteen te zetten over onderwerpen die de gehele samenleving raken maar die kiezers vind je bij elke partij. Het is niet voor niets dat SBS6 zo populair is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_82603245
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef FJD het volgende:
Ik heb gewoon zo'n hekel aan van die zelfingenomen bejaarden die op TV gaan roepen dat stemmers op de PVV een stel rasmongolen zijn die een bakje nodig hebben om hun kwijl op te vangen en die thuis kaarsjes branden voor Hitler.

Ja het overgrote deel van het Nederlandse volk is volstrekt incapabel om een goed gefundeerde mening uiteen te zetten over onderwerpen die de gehele samenleving raken maar die kiezers vind je bij elke partij. Het is niet voor niets dat SBS6 zo populair is.
Maar is het wel zo... Kijk naar zomaar een bijeenkomst van die gasten... Het is een bepaald volk zeg maar... Denken dat hij rechts is, maar dat eigenlijk alleen is op immigratiebeleid...
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:28:40 #286
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82603333
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef FJD het volgende:
Ik heb gewoon zo'n hekel aan van die zelfingenomen bejaarden die op TV gaan roepen dat stemmers op de PVV een stel rasmongolen zijn die een bakje nodig hebben om hun kwijl op te vangen en die thuis kaarsjes branden voor Hitler.
Op het moment dat'ie de dingen zo weet uit te voeren zoals'ie het roept ben je ook geen haar verder als in het vroege nazi-duitsland. Enige verschil is het geloof wat onuitvoerbaar word gemaakt/ verklaard.
Neemt niet weg dat de hele "moslimproblematiek" aangepakt moet worden. Als je al kijkt naar de stelling dat er geen moskee's bijgebouwd mogen worden, die zou heel anders ingevuld worden als de moskees onder voorwaarden gebouwd moeten worden (voorwaarden over het uiterlijk en dergelijke).
quote:
Ja het overgrote deel van het Nederlandse volk is volstrekt incapabel om een goed gefundeerde mening uiteen te zetten over onderwerpen die de gehele samenleving raken maar die kiezers vind je bij elke partij. Het is niet voor niets dat SBS6 zo populair is.
Wat wil je? Puur kijkende naar de debatten deze week.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:29:29 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82603361
Oeh, ik heb gisteren m'n eerste Oranje-shirt gekocht
Copa Oranje Replica uit 1950
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:47:30 #288
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_82603978
Bekijk het zo, kies VVD nu voor links, dan zal het volgende kabinet zeker rechts worden.
Kies je nu voor rechts, zal het volgende kabinet zeer waarschijnlijk links worden.

We gaan er toch allemaal wel op achteruit.
Wat ik wel mooi vind is dat het eerste wat Wilders ook weer roept, is dat hij bereid is concessies te doen
Daar gaat je stem op Wilders
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:17:26 #289
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82605019
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Maar is het wel zo... Kijk naar zomaar een bijeenkomst van die gasten... Het is een bepaald volk zeg maar... Denken dat hij rechts is, maar dat eigenlijk alleen is op immigratiebeleid...


Toevallig gister het stemvolk van de PvdA gezien bij DWDD?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_82607275
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



Toevallig gister het stemvolk van de PvdA gezien bij DWDD?
Nee... Maar dat zullen geen tokkies zijn neem ik aan...
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:17:36 #291
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82607299
Nee maar wel een allochtoon van zeker 50 die niet eens het woord PvdA kon uitspreken.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_82607986
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar wel een allochtoon van zeker 50 die niet eens het woord PvdA kon uitspreken.
And your point is...
pi_82609602
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef Keltie het volgende:
Op het moment dat'ie de dingen zo weet uit te voeren zoals'ie het roept ben je ook geen haar verder als in het vroege nazi-duitsland. Enige verschil is het geloof wat onuitvoerbaar word gemaakt/ verklaard.
Neemt niet weg dat de hele "moslimproblematiek" aangepakt moet worden. Als je al kijkt naar de stelling dat er geen moskee's bijgebouwd mogen worden, die zou heel anders ingevuld worden als de moskees onder voorwaarden gebouwd moeten worden (voorwaarden over het uiterlijk en dergelijke).
Elke partij trekt z'n eigen onderlaag aan. Wilders zal de extreem-rechtse onderlaag aan zich binden terwijl een partij als de SP de communistische onderlaag aan zich weet te binden. Dan hebben we het nog niet eens over de SGP gehad. Los van de mogelijkheid op kabinetsdeelname etc uiteraard. Laten we dan niet doen alsof het een Wilders probleem is dat ze een (extremistische) onderlaag hebben die te achterlijk is om door te trekken na een WC bezoek.

Er zweeft nog ergens een krakers-filmpje van Rutger (GS) waarin een of ander hippie-meisje zegt dat ze zo graag in een wereld zonder geld zou leven. Dat soort figuren mogen ook stemmen. Het zit overal.
quote:
Wat wil je? Puur kijkende naar de debatten deze week.
Ach ja de wurggreep van politici en media. Wat dat betreft zou het wel fijn zijn als meer politici Bos z'n voorbeeld volgen en een boek uitbrengen waarin ze een grotere visie neerzetten. Ik was het niet eens met Bos z'n ideeen maar het boek leende zich wel uitstekend voor een uitgebreid verhaal. Het programma van Rosenmuller was ook een uitstekend format trouwens. Heb alleen die met Roemer gezien, zal de rest ook nog eens kijken. Gewoon een half uur lang 1 op 1 met een lijsttrekker.

Ik heb geen enkel debat gezien eigenlijk, paar soundbites maar het gaat echt nergens meer over.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:22:14 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82610325
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Elke partij trekt z'n eigen onderlaag aan. Wilders zal de extreem-rechtse onderlaag aan zich binden terwijl een partij als de SP de communistische onderlaag aan zich weet te binden. Dan hebben we het nog niet eens over de SGP gehad. Los van de mogelijkheid op kabinetsdeelname etc uiteraard. Laten we dan niet doen alsof het een Wilders probleem is dat ze een (extremistische) onderlaag hebben die te achterlijk is om door te trekken na een WC bezoek.
Ik heb het niet over een onderlaag?

EDIT:
Ik probeerde wel een beetje te stellen dat er weinig Wilders-"aanhangers" zullen zijn die daadwerkelijk een probleem met een moskee hebben als het ding in het "Nederlandse straatbeeld" past. Dat doen ze nu niet echt, vandaar de tegenstand. Tenminste, dat denk ik
quote:
Er zweeft nog ergens een krakers-filmpje van Rutger (GS) waarin een of ander hippie-meisje zegt dat ze zo graag in een wereld zonder geld zou leven. Dat soort figuren mogen ook stemmen. Het zit overal.
Ideale wereld is toch ook een wereld zonder geld?
Iedereen doet gewoon z'n werk en in ruil daarvoor krijgt hij de goederen zodat'ie kan leven.
Jammere alleen dat die hippies niet in willen zien dat zulk soort dingen hopeloos falen door de aard van de mens.
quote:
[..]

Ach ja de wurggreep van politici en media. Wat dat betreft zou het wel fijn zijn als meer politici Bos z'n voorbeeld volgen en een boek uitbrengen waarin ze een grotere visie neerzetten. Ik was het niet eens met Bos z'n ideeen maar het boek leende zich wel uitstekend voor een uitgebreid verhaal. Het programma van Rosenmuller was ook een uitstekend format trouwens. Heb alleen die met Roemer gezien, zal de rest ook nog eens kijken. Gewoon een half uur lang 1 op 1 met een lijsttrekker.
Nou, in principe zou je dus gewoon een goede discussieleider moeten hebben of goede programmamakers die snappen dat 3 debatten in 1 week tijd niet constant over 1 onderwerp moeten gaan
quote:
Ik heb geen enkel debat gezien eigenlijk, paar soundbites maar het gaat echt nergens meer over.
Mis je niets aan want het niveau is te laag om te verwoorden.
Gisteren nog een stukkie terug gezien tussen, ik meen, Cohen en Rutte. Rutte beweerde dat hij er 100.000 banen erbij zou gaan creëren en Cohen dat er juist 50.000 banen verdwijnen door de VVD (ik meen in de zorg). Dan zit je op een gegeven moment naar een welles nietus spelletje te kijken
pi_82611347
Een wereld zonder geld is hopeloos inefficiënt omdat je dan weer terug zou moeten naar een soort van ruilhandel en als er iets inefficiënt is op grote schaal..

Plus natuurlijk dat de aard van het beestje er ook voor heeft gezorgd dat onze samenleving zo ontwikkeld is. Niet gewoon maar je werk doen maar streven naar meer/hoger/beter en daar voor beloond worden. Dat afdoen met een "ideale wereld kan niet door de aard vh beestje" vind ik een beetje als zeggen dat we in een ideale wereld geen vliegtuigen meer nodig hebben omdat we zelf kunnen vliegen maar ja die zwaartekracht hè.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:45:22 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82611516
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:42 schreef FJD het volgende:
Een wereld zonder geld is hopeloos inefficiënt omdat je dan weer terug zou moeten naar een soort van ruilhandel en als er iets inefficiënt is op grote schaal..
Neuh. Op de hippie-manier niet
quote:
Plus natuurlijk dat de aard van het beestje er ook voor heeft gezorgd dat onze samenleving zo ontwikkeld is. Niet gewoon maar je werk doen maar streven naar meer/hoger/beter en daar voor beloond worden.
Levert inderdaad ook alleen maar nadelen op
quote:
Dat afdoen met een "ideale wereld kan niet door de aard vh beestje" vind ik een beetje als zeggen dat we in een ideale wereld geen vliegtuigen meer nodig hebben omdat we zelf kunnen vliegen maar ja die zwaartekracht hè.
Euhm nee, compleet gelul
pi_82611535
Dat wellus/nietus is idd gruwelijk irritant Tegenwoordig is het ook mode om niet in te gaan op het argument van je tegenstander maar gewoon je eigen standpunt op tafel te gooien. Dan zie je ze gewoon ongelofelijk langs elkaar heen praten

Zet nou gewoon eens drie van die gasten voor een groot bord, geef ze een kleurpotlood en laat ze een probleem analyseren en dan pas oplossen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:50:37 #298
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82611798
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

And your point is...


Dat er bij de PvdA stemmers ook genoeg "kansloos" volk rondloopt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_82611996
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



Dat er bij de PvdA stemmers ook genoeg "kansloos" volk rondloopt.
Ok, zo bedoel ja. Ja dat is waar. Hoewel ik een "turk"die wel werkt en misschien geen goed Nederlands kan wel iets ander dan een tokkie die gewoon de moslims het land uit wilt...

Maar goed de AOW is al geen punt meer voor Wilders...
pi_82612156
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Keltie het volgende:
Neuh. Op de hippie-manier niet
Allemaal weer een moestuin
quote:
Euhm nee, compleet gelul
Zowel het gedrag van een grote groep mensen als de zwaartekracht zijn wetmatigheden die niet te veranderen zijn. Voor die "als iedereen gewoon z'n werk doet in ruil voor wat hij aan goederen nodig heeft" is een niveau van altruïsme nodig wat zelfs binnen gezinnen niet standaard is.

Dan kun je als hippie wel blijven roepen dat het theoretisch zou kunnen maar dan sla je de plank wmb echt
volledig mis.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')