Fixedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Cindy, de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. Onder die Luiers wil ik begraven worden
quote:
een goeie blijkbaarquote:
quote:Dinsdag 18 nov Cindy Saloe van tophookers.nl geprobeerd . Zaterdag meteen weer want dit is pas echt een lekker wijf met super grote tieten en altijd mega stoned !!! Als ze d'r bh afdoet zie je pas hoe groot ze zijn , jezus wat een uiers , en ik ben toch heel wat gewend. Geen tijdrekken met lullen maar meteen tieten bloot , op d'r knieen en zuigen met die bitch . Dan in d'r kont , dan raggen tussen die tieten , en daarna kun je zo je kwak kwijt in d'r face . Ik ben elke keer ¤200 kwijt voor een uur en dan laat ik haar wel na 2 uur in de nacht komen . Enige nadeel is dat ze dan al wel in alle gaten helemaal doorgeneukt is , maar ze is op die tijd sky high en doet nergens moeilijk over Nadeel is dat je bij de chauffeur gelijk moet betalen . En je moet een stuk of 60 keer mailen voor ze reageert . Verder draagt ze walgelijk sterke parfum en mijn bed ruikt er nog naar . Maar als je echt voor tieten gaat mag je deze niet missen . Volgens mij adverteert ze ook op sexplezier.net
huidige url op tophookers; Cindy Salou
crocodiledundees heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
quote:Na een half jaar wachten had ik zaterdagavond eindelijk een date met Cindy Salou. Een paar vrienden hadden dat wijf al een jaar geleden met z´n allen genomen.
Eerrlijk gezegd had ik er geen vertrouwen meer in, maar die griet blijkt toch echt te zijn.
Alle jezus wat een lichaam met enorme joekels, abnormaal groot gewoon. Net een koe.
Ik heb haar eerst in alle standen genomen, en ik ben klaargekomen in haar mond zonder condoom. Onbegrijpelijk dat ze dat doet, maar ik laat het me geen 2 keer zeggen. Ze deed nog even d'r mond open, en ik zag allemaal sperma erin. O shit, wat een ****. Ze spuugt het wel meteen daarna uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |