abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_265394
De Bussite:

BUSmiljonairs?
datum: Donderdag 25 mei 09:10
bron: Internetredactie
De intercom wekt de passagiers om negen uur met het liedje “poen, poen, poen.”. Na het lied horen de passagiers dat er een krant voorin de BUS ligt. Eric snelt eruit om als eerste de krant te halen. De passagiers zijn opgewonden om zichzelf in de krant te zien. Antonette stelt voor om het stuk voor te lezen op bed. De voorpagina gaat over de winnaar, die uiteindelijk toch een miljoen zal winnen. De jackpot die aan de hand van kijkcijfers is bepaald, betreft niet het werkelijke bedrag dat de winnaar krijgt.
Het warme weer in mei heeft de kijkcijfers namelijk geen goed gedaan. Antonette citeert SBS6-baas Fons van Westerloo: “We wilden niet dat de passagiers het slachtoffer zouden worden van het warme weer. Daarom hebben we de kijkcijfers van de beter bekeken avondherhalingen meegeteld en komen we toch op het miljoen uit.”
Na het stuk gelezen te hebben, begrijpen de passagiers ook het weknummer van deze ochtend. “Ik dacht dat we eerst door de wekker heen hadden geslapen en daarom zo wakker werden gemaakt”, zegt Antonette. Tessa: “Poen, poen, poen. Ik dacht ook dat het had te maken met we moeten geld verdienen.” De passagiers staan lekker vroeg op met dollartekens in hun ogen.
IvL

pi_265395
Oké, elke keer als je denkt we hebben alles gehad, bedenken ze bij sbs wat nieuws.

Waarvan gaan ze dat eigenlijk betalen? Ze hebben toch helemaal geen inkomsten gehad?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 12:17:00 #3
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_265396
Ook lekker makkelijk van sbs om de het warme weer de schuld te geven van de slechte kijkcijfers.
Voetbal is oorlog


  donderdag 25 mei 2000 @ 12:41:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265397
quote:
op 05-25-2000 om 12:17 PM schreef G. Orwell het volgende:
Ook lekker makkelijk van sbs om de het warme weer de schuld te geven van de slechte kijkcijfers.



Dat is idd wel een hele sterke...

Ze moeten wel 1 miljoen uitkeren, anders zal de kritiek in de pers niet mals zijn. Ze hebben dat miljoen namelijk aanvankelijk erg vaak genoemd.

pi_265398
.

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper (Datum 25 Mei 2000).]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_265399
Als het mooi weer is tijdens de EK vallen de kijkcijfers ook niet tegen.
Het programma is gewoon te slecht om voor thuis te blijven.
De herhaling wordt gewoon beter bekeken omdat er dan niets beters voor is en de verveling telt dan mee.

Maar maninpuleren wordt SBS zijn handelsmerk dus ach leuk voor de winnar

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_265400
Zohoo, dat is dan de eerste keer in 101 dagen tijd dat ze iets zinnigs besluiten, maar
inderdaad, ze waren natuurlijk wel heeeeel erg afgegaan als ze de winnaar met de helft
hadden afgescheept na de talloze aankondigingen van die miljoen als hoofprijs.

't is trouwens wel weer het BB scenario he met die krant, als ze dat doorvoeren zouden
ze dat miljoen ook nog eens netto uit moeten keren, dus zonder aftrek van kansspel-
belasting.

  donderdag 25 mei 2000 @ 13:44:00 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_265401
Ik denk dat ze hopen dat het bedrag wat meer rivaliteit kan brengen.

Ik denk alleen, dat dat niet gaat gebeuren.

  donderdag 25 mei 2000 @ 13:49:00 #9
572 Sniper
Gull Catcher
pi_265402
quote:
op 05-25-2000 om 01:44 PM schreef marky het volgende:
Ik denk dat ze hopen dat het bedrag wat meer rivaliteit kan brengen.

Ik denk alleen, dat dat niet gaat gebeuren.


Nee want de poet is al verdeeld, door dat walgelijke groepje 4Loosers4ever.

pi_265403
Laten we eerlijk zijn: kijken ook wij hier niet een beetje 'op onze neus' ? Velen hadden misschien gedacht dat SBS te 'zuinig' zou zijn om een heel miljoen uit te keren, als de kijkcijfers tegenvallen.

Terwijl zo'n miljoentje niets betekent voor de heren. Dat kost één avond-uitzending van een goede show met gemak.

Datzelfde gemak maakt deze nieuwe wending mogelijk, allemaal voorbereid in scenario's.

pi_265404
quote:
op 05-25-2000 om 01:49 PM schreef Sniper het volgende:
Nee want de poet is al verdeeld, door dat walgelijke groepje 4Loosers4ever.


Vergeet teefje tessa niet.......

Greetinx

BT

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')