abonnement Unibet Coolblue
pi_265340
Is er tegenwoordig geen uitbraak meer?
pi_265341
Jawel, als er maandagavond iemand uit de bus weg moet, is er woensdagavond (dus vanavond) uitbraak. Snappie?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265342
ja ik snapput!
  woensdag 24 mei 2000 @ 15:25:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265343
Ik verheug me er nu al op
Wat zullen Ant. en Tess nu allemaal weer voor leuks gaan doen?
Drank? Jop? Polonaise? ole ole?
Het zal weer een gekke avond worden
  woensdag 24 mei 2000 @ 15:29:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265344
Eric heeft (denk ik) de uitbraak

Kannie lekker zingen

pi_265345
quote:
op 05-24-2000 om 03:29 PM schreef Quenda® het volgende:
Eric heeft (denk ik) de uitbraak

Kannie lekker zingen


Erik? Met het idee van stoken in een klein groepje of zo! Zou wel een goeie zijn. Hij neemt Iwan mee en Tessa en Ant blijven met z'n tweeën achter. Krijgen we te zien hoe Tessa Ant gaat bewerken. Misschien ga ik dan toch vanavond nog even streams kijken ondanks dat ik barstende koppijn heb.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 24 mei 2000 @ 16:23:00 #7
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_265346
Het zou mij inderdaad niets verbazen als Eric in eens op nummer 1 staat. Hij heeft ook zo veel vrienden in de snackbar
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_265347
Tessa Ant bewerken, kom nou, volg je de bus wel??
Is al heeeeeeeeel lang geleden dat ze Antonet bewerkt heeft!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door gamal (Datum 24 Mei 2000).]

Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
pi_265348
ik ben benieuwd,ik denk inderdaad dat tessa en antoinette elkaar nog wel even zullen...
ehhh ...masseren of zo.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 24 mei 2000 @ 17:02:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265349
quote:
op 05-24-2000 om 04:36 PM schreef gamal het volgende:
Tessa Ant bewerken, kom nou, volg je de bus wel??
Is al heeeeeeeeel lang geleden dat ze Antonet bewerkt heeft!!!!!


Oh ja, vertel. En al die steken onderwater dan. En dan opeens als Essie weg is heel positief over Essie doen. Ant zag je in de put wegzakken.

Oh en laffer, dat bedoelde ik niet helemaal. Is trouwens wel leuk als het verder gaat dan masseren.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 24 mei 2000 @ 17:54:00 #11
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_265350
volgens de internetpercentages zou antonette (al weer ) de uitbraak hebben. dan mag ze eric wel eens mee nemen, vind ik, want die jongen is nog nooit op uitbraak geweest.
maar aan gezien de flyers voor eric bedoelt waren om naar sbs te BELLEN zou het best kunnen dat eric in die lijst hoger staat. we zien het vanavond wel.

david

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_265351
Er is vanavond GEEN uitbraak. Morgenavond (vertrek 19.00 uur) gaan ze alle 4 naar een bruiloftsreceptie in Nijmegen. Na 21.00 uur mogen ze zelf nog wat gaan doen. In de kroeg waar ze al een keer geweest zijn.
Vrijdagmorgen vroeg vertrekt de bus naar de volgende bestemming.

Onze passagiertjes balen. Receptie van onbekenden trekt ze niet zo. Twee uur uitbraak vinden ze erg kort.

  woensdag 24 mei 2000 @ 18:31:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265352
Is dit de nieuwste truc van SBS? Passagiertje pesten om zo wat meer spanning in de bus te krijgen. Lijkt me niet zo best voor de kijkcijfers om naar een duffe bruiloft te gaan zitten kijken.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265353
hoe duffer de bruiloft,hoe leuker de scheiding. dus ff afwachten.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 24 mei 2000 @ 18:56:00 #15
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265354
Ik geloof niet dat de passagiers er echt op zitten te wachten om als plaatsvulling op een bruiloft te fungeren.

Het bruidspaar heeft zeker geen vrienden die ze hadden kunnen uitnodigen??

never play games........
pi_265355
Da's waar ook, een of ander maf stel zat een paar weken terug in de live uitzending en
deed toen dat oproepje, of degene die op die datum uitbraak had dan op hun receptie
wilde komen, kan die topic niet zo snel terug vinden, maar ik kan me nog wel herinneren
dat ze toen al niet al te vrolijk reageerden, maar het toch lullig vonden om keihard
nee te zeggen, ze werden min of meer voor het blok gezet. Iwan heeft toen inderdaad
toegezegd dat ze het zouden doen, dus ja.......

pi_265356
Dat was het "bruiloft" topic, die kann ik ook niet meer vinden. Baal.
  woensdag 24 mei 2000 @ 20:37:00 #18
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265357
Eerst brulden ze nog van " Gaaf" toen ze te horen kregen dat ze de uitbraak met zijn vieren hadden, maar toen ze te horen kregen dat zij dus naar die bruiloft gingen werd hun enthousiasme een stuk minder.

Ik heb Iwan nog horen zeggen dat hij NIET gaat dansen op die bruiloft.

Tessa liep al te klagen dat ze geen nette kleding had, en Antonette maakte zich meer bezorgd over de familie en vrienden die ze graag wil zien.
Voor hen krijgen ze maar 2 uurtjes.

Tja, je kan niet alles hebben he?

never play games........
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2000 @ 21:46:00 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265358
* Cynix ® denkt dat het bruidspaar familie is van Formido, Ericcsjon of One-tel, of... van Sjonnie zelluf.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 mei 2000 @ 23:02:00 #20
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265359
Eric, wil maar 1 uurtje op de bruiloft blijven, want ze hebben meer zin in een feestje met vrienden en familie
never play games........
  donderdag 25 mei 2000 @ 12:14:00 #21
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265360
Je kunt ze toch moeilijk ongelijk geven. Ik zou er ook niet zoveel zin in hebben om op een bruiloft bij wildvreemde mensen te gaan staan. Trouwens, ik snap dat bruidspaar ook niet. Je wilt zulke mensen toch niet op je bruiloft. Dat zou de mooiste dag van je leven horen te zijn die je meemaakt met de mensen die je heel na staan. En dan een paar van die achterlijke bussers er tussen door.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265361
quote:
op 05-25-2000 om 12:14 PM schreef Jolleke het volgende:
... Trouwens, ik snap dat bruidspaar ook niet. Je wilt zulke mensen toch niet op je bruiloft. Dat zou de mooiste dag van je leven horen te zijn die je meemaakt met de mensen die je heel na staan. En dan een paar van die achterlijke bussers er tussen door.

Plus een paar cameramannen, een paar geluidsmensen, wat redacteuren en een paar van die figuren waarvan niemand weet wat ze doen. Plus apparatuur, lampen, scènes die nog eens over moeten...
De pasgetrouwden worden figuranten op hun eigen feestje.

  donderdag 25 mei 2000 @ 12:39:00 #23
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265362
Oh ja, daar had ik allemaal nog niet aan gedacht. Aan al die rompslomp er omheen. Niemand doet dit toch uit zich zelf. Is er niet iemand met bronnen binnen SBS zelf die kan uitzoeken of die mensen daar niet gewoon voor betaald krijgen? Lijkt me de meest voor de hand liggende oplossing. SBS betaalt het feest en in ruil daarvoor mogen de passagiers een paar uur lang dat feest komen vergallen.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 12:45:00 #24
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265363
Jolleke zullen wij dan maar trouwen?
Dan kunnen we Seki, Aziz en Bianca uitnodigen. Dan hoeven we niet bang te zijn dat er camera's meekomen.
  donderdag 25 mei 2000 @ 13:22:00 #25
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265364
quote:
op 05-25-2000 om 12:45 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Jolleke zullen wij dan maar trouwen?
Dan kunnen we Seki, Aziz en Bianca uitnodigen. Dan hoeven we niet bang te zijn dat er camera's meekomen.

Goed plan! Aangezien jij mij toch al zo ongeveer lid had gemaakt van de Aziz-fanclub komt dat dan mooi uit. Ben alleen niet zo'n Seki-fan maar dit geeft mij wel mooi de kans om hem een keer uit te horen. Sluit je anders gewoon aan bij de Fok-familie dan kunnen we heel gemakkelijk virtueel trouwen.
Kusje, van je aanstaande.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')