abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:02:43 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81392032
Teil Elb: Hört es dann nimmer wieder auf??




Huiskamer:




http://i15.photobucket.com/albums/a379/Duderinnetje/DSC00974.jpg

Extra zitkamer boven:


Slaapkamer:


Keuken:





Werkkamer en overloop:




De tuin en schuur:







En de befaamde lampenconstructie:


Inmiddels is het dak vernieuwd en de buitenboel strak in de lak gezet.
En nu zijn we bijna klaar

En deze

doen we niet.

Dude & Arty's nieuwe Parkplatz
Dude & Arty's nieuwe Parkplatz (Teil zwei)
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Dude en Arty's Parkplatz (Vierte Teil schon wieder!)
Dude en Artys Parkplatz (fünfte Teil, ganz geil!)
Dude's & Arty's Parkplatz - Teil Sex: Heisse Spass im Schnee
Dude & Arty's Parkplatz! Ja wie sagt man das...siebende Teil
Dude & Arty's Parkplatz, Teil acht: Sturm und Drang!
Dude & Arty's Parkplatz, Teil nein. Jawohl! Nein! Jawohl!
Dude en Arty's Parkplatz: Teil Zehn, ohne Spell Fausse!!
En onze medebewoners:
Help Dude de natuur door: gekke beesten op de Parkplatz.

Lees Ze Allemaal!

Nou ja, lees in elk geval even mijn noodkreet over het deurbeslag, hieronder.

[ Bericht 11% gewijzigd door Duderella op 13-05-2010 20:58:20 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:20:06 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81392844
Vraag! Help!

Wij hebben zo'n mooie ronde jaren'30-voordeur die net helemaal is opgeknapt. Nu is alleen de deurgreep nog een doorn in het oog. Ergens in de jaren '80 hebben een stel onverlaten het oude deurbeslag verwijderd en er iets monsterlijks opgezet:



Nu willen we dit graag vervangen. Probleem is, dat er drie dikke schroefgaten onder de plaat zitten, die écht niet netjes weg te werken zullen zijn. Liefst willen we dus weer een 'plaat' (dat heet een schild, officieel), maar dan jaren '30-stijl, of in elk geval met een knop, in plaats van dit 'ding'.
Ik heb me al suf gegoogled, maar ik kan nergens een schild met knop (en sleutelgat!) vinden in een stijl die wat passender is. Is er iemand zoiets weet of dat wel bestaat? Of weet iemand een andere oplossing?

Om te illustreren dat er dus drie schroefgaten onder elkaar zitten, een kiek van de binnenkant, zonder afdekplaat:


Help en dank!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81395244
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef Duderella het volgende:
Vraag! Help!

Wij hebben zo'n mooie ronde jaren'30-voordeur die net helemaal is opgeknapt. Nu is alleen de deurgreep nog een doorn in het oog. Ergens in de jaren '80 hebben een stel onverlaten het oude deurbeslag verwijderd en er iets monsterlijks opgezet:

[ afbeelding ]

Nu willen we dit graag vervangen. Probleem is, dat er drie dikke schroefgaten onder de plaat zitten, die écht niet netjes weg te werken zullen zijn. Liefst willen we dus weer een 'plaat' (dat heet een schild, officieel), maar dan jaren '30-stijl, of in elk geval met een knop, in plaats van dit 'ding'.
Ik heb me al suf gegoogled, maar ik kan nergens een schild met knop (en sleutelgat!) vinden in een stijl die wat passender is. Is er iemand zoiets weet of dat wel bestaat? Of weet iemand een andere oplossing?

Om te illustreren dat er dus drie schroefgaten onder elkaar zitten, een kiek van de binnenkant, zonder afdekplaat:
[ afbeelding ]

Help en dank!
Losse knop plaatsen, het gat zit nog (lelijk weggewerkt) achter de gele sticker en een oplegslot plaatsen. Het lijkt erop dat de huidige eurocilinder op de plaats van het oude oplegslot zat.
Past in ieder geval beter bij de stijl.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:50:32 #4
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81399064
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Plankje55 het volgende:

[..]

Losse knop plaatsen, het gat zit nog (lelijk weggewerkt) achter de gele sticker en een oplegslot plaatsen. Het lijkt erop dat de huidige eurocilinder op de plaats van het oude oplegslot zat.
Past in ieder geval beter bij de stijl.
Dat zou het mooiste zijn, maar dan hebben we dus drie dikke gaten in de deur, waar nu het schild zit. Vandaar dat ik liever weer een schild zou willen. Het wordt zo'n dichtgeplamuurde gatenkaas anders.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:08:40 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81399911
Ben je al bij Weijntjes langs geweest? Die hebben in de winkel echt méga veel
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:27:06 #6
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81402988
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je al bij Weijntjes langs geweest? Die hebben in de winkel echt méga veel
Morgen gaan we bij Kroon langs hier.

Of zit Wijntjes ook in Groningen?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:36:01 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81404811
Nope, alleen in A'dam, Bussem, Utrecht en Den Bosch...
Maar daar zijn jullie vast wel eens een keertje in de buurt toch?
Mijn ervaring is dat bij lange na niet alles op de website staat, ze hebben echt heel veel.
Hier hebben we ook wat hang en sluitwerk en gietijzeren trapleuninghouders er vandaan.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:06:40 #8
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81410385
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Nope, alleen in A'dam, Bussem, Utrecht en Den Bosch...
Maar daar zijn jullie vast wel eens een keertje in de buurt toch?
Mijn ervaring is dat bij lange na niet alles op de website staat, ze hebben echt heel veel.
Hier hebben we ook wat hang en sluitwerk en gietijzeren trapleuninghouders er vandaan.
Ongetwijfeld en ik knoop het in mijn TomTom oren, dank voor de tip!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81429404
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat zou het mooiste zijn, maar dan hebben we dus drie dikke gaten in de deur, waar nu het schild zit. Vandaar dat ik liever weer een schild zou willen. Het wordt zo'n dichtgeplamuurde gatenkaas anders.
Met een proppenboor en een beetje geduld maak je prachtige houten stopjes, die je in de gaten lijmt. Daar heb je geen plamuur of vloeibaar hout voor nodig. Als de deur het echt waard is, gebruik je voor de proppen een stukje hout uit de deur op een plek waar je het niet ziet, zoals de scharnierkant. Anders gebruik je een stukje gewoon hout van dezelfde houtsoort.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:20:28 #10
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81430595
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Plankje55 het volgende:

[..]

Met een proppenboor en een beetje geduld maak je prachtige houten stopjes, die je in de gaten lijmt. Daar heb je geen plamuur of vloeibaar hout voor nodig. Als de deur het echt waard is, gebruik je voor de proppen een stukje hout uit de deur op een plek waar je het niet ziet, zoals de scharnierkant. Anders gebruik je een stukje gewoon hout van dezelfde houtsoort.
Dat klinkt als een mooi geduldwerkje.

Ik vrees dat wij inmiddels iets luier zijn geweest, maar we zijn wél geslaagd: we hebben een mooie jaren'30-achtige set kunnen bestellen bij Kroon in Groningen. Over een week of twee zal 'ie er wel zijn. Ik denk dat het absoluut het summum was geweest om het op jouw manier te doen en dan ook een echte oude knop en een echt oud sleutelplaatje te zoeken, maar we zijn toch erg tevreden met ons compromis.

Als het erop zit, zal ik kieken!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:31:13 #11
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81431097
Wat goed! Mooi dat het gelukt is!
Heb je plaatjes ervan?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:51:33 #12
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81432384
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat goed! Mooi dat het gelukt is!
Heb je plaatjes ervan?
Hoop dat dit lukt:



Maar dan met een gewone ronde deurknop (die op het plaatje is een beetje vreemd).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81433950
euh... heb je / jullie niet voor messing gekozen als jaren '30.
Op het plaatje lijkt het rvs.
pi_81436644
Ziet jullie woonkamer e.d. er nog hetzelfde uit eigenlijk?
En in welke kleur is het houtwerk binnen geverfd? Als ik die deuren zo mooi strak in de verf zie krijg ik meteen zin om mijn deuren ook te gaan verven ware het niet dat ik moet schuren, gaatjes opvullen, verf afbranden, zucht, verven is leuk maar het werk er om heen is vreselijk
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:27:08 #15
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81437758
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
euh... heb je / jullie niet voor messing gekozen als jaren '30.
Op het plaatje lijkt het rvs.
Nee messing vind ik verschrikkelijk.
En het originele beslag in huis is ook geen messing, anders had ik me er misschien nog wel 'verplicht' toe gevoeld.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Syytön het volgende:
Ziet jullie woonkamer e.d. er nog hetzelfde uit eigenlijk?
En in welke kleur is het houtwerk binnen geverfd? Als ik die deuren zo mooi strak in de verf zie krijg ik meteen zin om mijn deuren ook te gaan verven ware het niet dat ik moet schuren, gaatjes opvullen, verf afbranden, zucht, verven is leuk maar het werk er om heen is vreselijk
Ja, het ziet er nog zo uit. Er zijn wel wat nieuwe accessoires verschenen hier en daar (we verzamelen nog al graag spul van jonge ontwerperstudio's en dus het wisselt nog wel eens. ), maar de grote lijnen zijn hetzelfde. Zal ik binnenkort nog weer eens een fotorondje doen?
Zo veel mogelijkheden om te schuiven met spullen hebben we trouwens ook niet, in deze pijpenla!

Verven! Ik moet er niet meer aan denken. 22 DEUREN! Nooit meer!

(Maar we zijn er wel heel trots op hoor. De schilder die laatst de buitenboel deed, vond het van 'professionele kwaliteit' binnen )


Gewoon beginnen Syytön. De zomer komt eraan. Deuren open en schuren maar.

[ Bericht 29% gewijzigd door Duderella op 14-05-2010 22:34:09 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81438696
Jaaa, ik wil nieuwe interieurfoto's!!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:49:53 #17
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81438899
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef Syytön het volgende:
Jaaa, ik wil nieuwe interieurfoto's!!
Ik zal.
Doe ik het even als het een beetje zonnig weer is.
Vind ik zelf ook wel leuk om te hebben, wat actuele huis-foto's.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81440083
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef Syytön het volgende:
Jaaa, ik wil nieuwe interieurfoto's!!
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81440847
Wat een mooi huis! En echt smaakvol ingericht/gedecoreerd, tuin idem!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 00:38:39 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81444742
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:24 schreef Beijtje het volgende:
Wat een mooi huis! En echt smaakvol ingericht/gedecoreerd, tuin idem!
Dank Beijtje!

Ik moet wel zeggen dat zo'n huis van zichzelf al zo mooi is, dat het al snel goed is hoor. Eigenlijk hoef je er als bewoner niet veel aan te doen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81448285
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dank Beijtje!

Ik moet wel zeggen dat zo'n huis van zichzelf al zo mooi is, dat het al snel goed is hoor. Eigenlijk hoef je er als bewoner niet veel aan te doen.
??? ben je de voorgaande 10 delen vergeten? en de kippenslachterij?
Itt. todat het de plicht is van de eigenaar om het mooi te maken na de voorgaande emo verwaarlozing...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:03:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81450174
Deurkrukvindpost!
***
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:07 #23
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81451875
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 03:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

??? ben je de voorgaande 10 delen vergeten? en de kippenslachterij?
Itt. todat het de plicht is van de eigenaar om het mooi te maken na de voorgaande emo verwaarlozing...
Oh ja!
De kippenslachterij was een beetje een smet op de jaren'30-pret.

Ik heb al een paar binnenfoto's bij avond. Ik zal er wat plaatsen. Ik maak ook nog een groter rondje door het huis, want boven hebben we ook wel wat veranderd (zúlke mooie kasten voor op de werkkamer gevonden ). Het is wel een enorme ongegeneerde spam en voor veel mensen totáál niet interessant, dus excuses daarvoor. In de posts hierna gaat het gewoon weer over zaagsel en ondervloeren en plintjes (want Arty gaat zo een vloertje leggen).
Vergeef me de mogelijke kleurvertekening, want kunstlicht en ons cameraatje zijn nooit grote vrinden geworden.










* Blub *


Achter:

(Voor deze IKEA-kast zoeken we nog een andere. Ik vind 'm wel heel gaaf, maar wil een variant waarbij ook de tussenplanken 'dik' zijn.)




O en onze topstukken op het toilet:



Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:36:18 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81451967
Ik móet jullie nog ons nieuwe schilderij en de nieuwe schoenlepel laten zien.

Schoenlepel???

Yups!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81455276
Mooi huis!

De bioscoopstoelen zijn verhuisd naar een andere kamer?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81455872
Leuk! Nog niet veel veranderd beneden zie ik. Wel veel kleine dingetjes. Heb je niet af en toe zo'n neiging om die oranje muur in een opwelling een hele andere kleur te schilderen?
Die katten-brandweerauto is geniaal trouwens, zag dat ze nog een paar andere varianten daarvan hebben. Ik weet alleen al precies hoe het zit als ik die voor mijn kat zou kopen; meneer zou er aan snuffelen, inspringen, en vervolgens concluderen dat mijn op de grond rondslingerende shirtje of een stapeltje kranten in een hoek een perfecte slaapplek is. En indien deze of andere varianten niet voor handen zijn, zou meneer zich op het kleed in de woonkamer nestelen. Nee, het zou pas interessant zijn als ik dat ding toevallig ergens bij kreeg en van plan was om weg te gooien, of ik het ergens anders voor zou moeten gebruiken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:04:57 #27
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81456120
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:36 schreef Cyan het volgende:
Mooi huis!

De bioscoopstoelen zijn verhuisd naar een andere kamer?
Ja! Die staan nu boven.

Hier (al zie je ze niet):

Dit zou ooit de TV-kamer worden, maar wordt straks meidenkamer voor de Franse vakantiedraken. Deze is to be continued dus.

Nog wat laatste snapshots en dan laat ik jullie wieder mit Ruhe:


De befaamde schoenlepel op de gang. Is 'ie niet fantastisch?

Dit schilderij kregen we van mijn vriendinnekes voor ons trouwen:

We willen er nog eentje bij uit de serie, maar kunnen niet zo goed kiezen.

De werkkamerkasten:


Passen zalige ladingen paparessen in.

Kiekerdekiek en dan houden we d'r mee op:




Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:16:36 #28
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81456408
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Syytön het volgende:
Leuk! Nog niet veel veranderd beneden zie ik. Wel veel kleine dingetjes. Heb je niet af en toe zo'n neiging om die oranje muur in een opwelling een hele andere kleur te schilderen?
Ik heb werkelijk nooit meer de neiging tot het schilderen van wát ook!
quote:
Die katten-brandweerauto is geniaal trouwens, zag dat ze nog een paar andere varianten daarvan hebben. Ik weet alleen al precies hoe het zit als ik die voor mijn kat zou kopen; meneer zou er aan snuffelen, inspringen, en vervolgens concluderen dat mijn op de grond rondslingerende shirtje of een stapeltje kranten in een hoek een perfecte slaapplek is. En indien deze of andere varianten niet voor handen zijn, zou meneer zich op het kleed in de woonkamer nestelen. Nee, het zou pas interessant zijn als ik dat ding toevallig ergens bij kreeg en van plan was om weg te gooien, of ik het ergens anders voor zou moeten gebruiken.
Deze foto is ook genomen op het enige moment in de bestaansgeschiedenis van deze brandweerauto, dat Poes achter het stuur kroop.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:46:45 #29
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81457304
Die actionfigures.

Mooi huis en gewaagde kleuren. Limoengroen in de keuken? Wát. Ziet er wel enorm tof uit. En die rode kleur in de zitkamer is ook mooi.
Hoe ben je d'rop gekomen om je huiskamer oranje te verven, als ik vragen mag? Lijkt me niet een van de kleuren die je meteen binnenschiet als je je eigen huiskamer mag gaan verven.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:49:56 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81457396
Die schoenlepel! Te leuk!
***
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:54:05 #31
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81457527
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef eightone. het volgende:
Die actionfigures.

Mooi huis en gewaagde kleuren. Limoengroen in de keuken? Wát. Ziet er wel enorm tof uit. En die rode kleur in de zitkamer is ook mooi.
Hoe ben je d'rop gekomen om je huiskamer oranje te verven, als ik vragen mag? Lijkt me niet een van de kleuren die je meteen binnenschiet als je je eigen huiskamer mag gaan verven.
Arty heeft altijd gezegd: ik wil best samenwonen, maar dan wil ik ook een oranje muur!

(Ik denk dat hij dacht dat ik me dan nog eens achter de oren zou krabbelen. )
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81472331
Heerlijk huis
  zondag 16 mei 2010 @ 02:19:22 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81478352
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Arty heeft altijd gezegd: ik wil best samenwonen, maar dan wil ik ook een oranje muur!

(Ik denk dat hij dacht dat ik me dan nog eens achter de oren zou krabbelen. )
Ik was dus echt al een paar jaar in de veronderstelling dat Arty een vrouw is en jullie gezellig een potjesstel vormen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 16 mei 2010 @ 02:19:55 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81478357
Geweldige foto's trouwens, leuk om te zien!

(is jullie huis altijd zo netjes? echt bizar opgeruimd zeg!)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 16 mei 2010 @ 12:15:51 #35
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81483610
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Arty heeft altijd gezegd: ik wil best samenwonen, maar dan wil ik ook een oranje muur!

(Ik denk dat hij dacht dat ik me dan nog eens achter de oren zou krabbelen. )
Ah.
Mag ik nog heel nieuwsgierig zijn en vragen waar je die vaas, schilderij en lamp vandaan komen?
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik was dus echt al een paar jaar in de veronderstelling dat Arty een vrouw is en jullie gezellig een potjesstel vormen
!
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:06:15 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81487693
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik was dus echt al een paar jaar in de veronderstelling dat Arty een vrouw is en jullie gezellig een potjesstel vormen
***
pi_81488602
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:


Ik was dus echt al een paar jaar in de veronderstelling dat Arty een vrouw is en jullie gezellig een potjesstel vormen


pi_81488658
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:


(is jullie huis altijd zo netjes? echt bizar opgeruimd zeg!)
Ons huis wel, ik kan echt niet tegen troep. Schoon is een ander verhaal
Ik heb niet het idee dat Dude een 'sloddervosdude' is of ik moet heul fout zitten
  zondag 16 mei 2010 @ 17:09:55 #39
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81494840
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik was dus echt al een paar jaar in de veronderstelling dat Arty een vrouw is en jullie gezellig een potjesstel vormen

Echt waar?

ArtyShock is een heuse man hoor, en hoe. Maar je hebt toch wel kieken van hem gezien in dit topic?

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderella op 16-05-2010 17:17:37 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:17:03 #40
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81495149
quote:
Op zondag 16 mei 2010 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Geweldige foto's trouwens, leuk om te zien!

(is jullie huis altijd zo netjes? echt bizar opgeruimd zeg!)
Mja, ik vrees van wel. We zijn maar met zijn tweeën en wat voor rommel heb je dan. Je leest eens een krant en je drinkt een glas.
We doen het er echt niet om, maar meer dan dit valt er bij ons niet te beleven.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:15 schreef eightone. het volgende:

[..]

Ah.
Mag ik nog heel nieuwsgierig zijn en vragen waar je die vaas, schilderij en lamp vandaan komen? [ afbeelding ]
[..]

!
Vazen zijn van Pol's Potten, lamp is van Brunklaus en het schilderij is van Ibride.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:38:50 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81496000
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Duderella het volgende:

[..]


Echt waar?

ArtyShock is een heuse man hoor, en hoe. Maar je hebt toch wel kieken van hem gezien in dit topic?
Hehehehe, vast wel maar op een of andere manier heb ik dat verdrongen en jullie door elkaar gehaald met een stel andere Fokkers (denk ik )

En ondanks dat wij ook met zijn tweetjes zijn is het echt wel snel een puinhoop hier. Zéker als we weer aan het klussen zijn geslagen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 16 mei 2010 @ 17:45:09 #42
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81496267
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehehe, vast wel maar op een of andere manier heb ik dat verdrongen en jullie door elkaar gehaald met een stel andere Fokkers (denk ik )
Ik verdring het ook wel eens hoor. Maar dan noemt hij het woord 'dolby-surround' en dan ben ik er weer helemaal!
quote:
En ondanks dat wij ook met zijn tweetjes zijn is het echt wel snel een puinhoop hier. Zéker als we weer aan het klussen zijn geslagen
Ja maar wij slaan vrij zelden meer aan het klussen. Dat scheelt in de troep, denk ik.
En echt, al deden we ons best, troep maken we niet. (Of we zouden de wasmand moeten leegkieperen op de salontafel, of dat soort dingen, maar daar zie ik dan het nut weer niet van in. )
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81496524
Wat een onwijs mooi huis Dude! I like your style! Vooral die eetkamerstoeltjes geweldig!
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Vazen zijn van Pol's Potten, lamp is van Brunklaus en het schilderij is van Ibride.
briljant!
  zondag 16 mei 2010 @ 17:54:40 #44
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81496651
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een onwijs mooi huis Dude! I like your style! Vooral die eetkamerstoeltjes geweldig!
[..]

briljant!
Oh ja!

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:56:29 #45
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_81499426
oeeeeeeh 050 stuff! Ik heb nog 050 spullen in dozen zitten. Zonde! Moet ik toch maar snel een keer wat mee gaan doen! Maar echt te gek die oranje muur..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 16 mei 2010 @ 20:24:38 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81503815
Maar wat doe je dan met je post? Stop je echt elk bankafschrift netjes in een mapje zodra het binnen is?
Hier lig er eig. altijd wel zo'n stapel met onbestemde zooi op tafel.
***
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 20:27:29 #47
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81503988
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat doe je dan met je post? Stop je echt elk bankafschrift netjes in een mapje zodra het binnen is?
Hier lig er eig. altijd wel zo'n stapel met onbestemde zooi op tafel.
En iedere keer maar weer zeggen: ik ga het bij houden !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_81504083
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

En iedere keer maar weer zeggen: ik ga het bij houden !
Owww totaal herkenbaar.. het is schier onmogelijk de boel hier langer dan 2 dagen netjes te houden
  zondag 16 mei 2010 @ 21:16:52 #49
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81507770
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat doe je dan met je post? Stop je echt elk bankafschrift netjes in een mapje zodra het binnen is?
Hier lig er eig. altijd wel zo'n stapel met onbestemde zooi op tafel.
Bankafschriften komen louter digitaal binnen.
En andere post ligt boven op de werkkamer.

Waarom zou je zoiets op de bank neerleggen, bij wijze van spreken?

Ik snap 'rommel' echt niet. Hoe kom je eraan en waarom besluit je dingen op de vloer te gooien, in plaats van in een doos, map of postbakje? Wat is handig aan 'troep'? Ik vind het onhandig. Voor zo ver het al te maken is. Ik zou het echt een kunst vinden. Waar haal je rommel vandaan?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:18:04 #50
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81507853
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

En iedere keer maar weer zeggen: ik ga het bij houden !
Ja poeh oeh, al die post van de IBG, ga er maar aan staan!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 21:20:27 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81508051
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Bankafschriften komen louter digitaal binnen.
En andere post ligt boven op de werkkamer.

Waarom zou je zoiets op de bank neerleggen, bij wijze van spreken?

Ik snap 'rommel' echt niet. Hoe kom je eraan en waarom besluit je dingen op de vloer te gooien, in plaats van in een doos, map of postbakje? Wat is handig aan 'troep'? Ik vind het onhandig. Voor zo ver het al te maken is. Ik zou het echt een kunst vinden. Waar haal je rommel vandaan?
*kijkt op zijn bureau

Een boek waar ik net mee bezig was.
Een pen die daar ligt.
Een leeg kopje waar thee in zat
Auto sleutels omdat ik nadat ik met de auto weg ben geweest met het boek bezig ben gegaan
Acculader van mijn laptop
Random reader
Portemonnee die ik uit mijn broek gehaald heb
Telefoon idem
Papieren voor school die ik eventjes daar neer heb gelegd -anders vergeet ik ze-
Een bordje waarop een koek lag

Het vraagt zoveel tijd om dat allemaal steeeeds weer op te bergen. En ik moet 20 plankjes hebben om alles een plekje te geven
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja poeh oeh, al die post van de IBG, ga er maar aan staan!
IBG
Pensioen blablabla van mijn werk
Hanze wil ook wel post sturen
Salarisstrookje
Bekeuring voor te hard rijden
Zorgdeclaratie
Werk weer met post: kluiscode bewaren net als inlogcode
DigiD
IBG
Belastingdienst die zegt dat ik geld terug krijg
Sowieso auto papieren van Univé
Heb nog papieren liggen van Unigarant (verzekering voor de telefoon)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 16 mei 2010 @ 21:21:50 #52
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81508183
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Renesite het volgende:

[..]

*kijkt op zijn bureau

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 21:22:20 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_81508219
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Kut. Ik snap hem

Het had ook best de vloer kunnen zijn hoor
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_81508948
Meestal ontstaat troep hier omdat ik gewoon geen zin heb weer op te staan om het op de goede plek terug te leggen..
pi_81509402
En hier is het werken tegen de klippen op om het opgeruimd te houden.
Gelukkig komt 1 x week de hh en dan moet het - van mij - in de kast - lade - kliko- naar de schuur. haha

AnneX (m) vindt het huiselijk ! en "we wonen toch niet in de showroom ".
Tgl. is het oh en ah als hij ziet hoeveel ruimte er is indien alles aan kant is.
Genoeg om weer iets te laten slingeren.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:50:54 #56
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81510424
Ik vind het knap hoor, rommel maken. Begrijp me niet verkeerd.
Ik zou er echter speciaal voor naar een winkel moeten of zo.

En als ik al een krant laat slingeren, legt de hulp 'm wel op tafel.

De rest van de huiselijke paperassen ligt op de werkkamer. Vieze kopjes staan in de vaatwasser. Gedragen onderbroeken liggen in de wasmand. Huissleutels zitten in een broekzak. Boeken liggen naast het bed. Post krijgen we nauwelijks (Nee Nee en digitaal).

Ik kan daar niets onhandigs aan bespeuren, dus waarom jullie je zo voorstaan op 'gezellige' rommel, is mij een raadsel.

Het enige dat hier rondslingert zijn kattenspeeltjes en lipsticks. En die zijn juist weer handig, wanneer ze 'rommelen.'
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:57:52 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81510969
Ik vind die rommel helemaal niet gezellig. En toch kan ik het niet...

Wat er hier nu op de eettafel zwerft? Petje van Sasha, 2 vaatdoekjes die uit de was komen en naar de keuken moeten, dekseltje, digiding van bank, boekje, 2 pennen, notitieblokje, doos tissues, voorleesboekje, helm van Oscar, bekeuring, foto-kabeltje, boek dat terug moet naar mijn ouders, slabbetje, stapel miscellaneous post, ordner van stinkies werk, velletje stickers etc. etc.
***
  zondag 16 mei 2010 @ 22:00:08 #58
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81511150
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die rommel helemaal niet gezellig. En toch kan ik het niet...

Wat er hier nu op de eettafel zwerft? Petje van Sasha, 2 vaatdoekjes die uit de was komen en naar de keuken moeten, dekseltje, digiding van bank, boekje, 2 pennen, notitieblokje, doos tissues, voorleesboekje, helm van Oscar, bekeuring, foto-kabeltje, boek dat terug moet naar mijn ouders, slabbetje, stapel miscellaneous post, ordner van stinkies werk, velletje stickers etc. etc.
Jij hebt twee koters! Mens! Dan zou ik ook rommel hebben. Dat is toch helemaal niet erg!
Ik zou met twee koters na twee weken moeten worden onzet met behulp van een shovel.

En de rest klinkt als onze werkkamer.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81512032
Wij verzamelen de kleine rommeldingen, post & zuks het meest op onze PC-'bureaus' /werkruimte en af en toe ruim ik die op, cq haal ik het leeg om te poetsen en flikker ik weer lekker veel weg.
Op de eet- en salontafel liggen alleen soms een krant, een tijdschrift, een boek, 2 waxinelichtjes die op een bepaalde manier móeten staan van mij en als we niet lezen maar tv kijken daar liggen die kranten/tijdschr/boeken op een stapel
Toen de jongetjes klein waren ruimde ik 's avonds als ze naar bed waren altijd behoorlijk op, kan gewoon niet tegen al die zooi blijkbaar, lijkt me heerlijk om het gewoon te kunnen laten liggen BE, zonder dat je je eraan stoort

We dwalen af
pi_81512594
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jij hebt twee koters! Mens! Dan zou ik ook rommel hebben. Dat is toch helemaal niet erg!
Ik zou met twee koters na twee weken moeten worden onzet met behulp van een shovel.

En de rest klinkt als onze werkkamer.
HIlarisch

Maar de kroonluchter, het schilderij, de schoenlepel
En de vaas
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:41:34 #61
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81588405
Lieve rommelkonten, dan nu een update van De Tochthal.

Jaaaaaaaaaaaaaaren en jaaaaaaaaaaaaaaren zeiden we: oh ja, daar moet óók nog een houten vloertje in. En jaaaaaaaaaaaaaa ren en jaaaaaaaaaaaaaaren dronken we daar dan een rosétje op en gingen we over tot de orde van de dag.

Tot afgelopen weekend. Volgende week wordt de hele vloerbende opnieuw in de olie gezet, dus dat was een mooie stok achter de voordeur:

Voor:


Tijdens:


Mijn vaste vriendin:




En klaar:


Zelfs de plintjes zijn al gelegd.
Nou, doe ons dat maar eens na!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81588580
Nice!!
pi_81589796
Nogal houterig die vriendin he?
Maar het is strakkkkkk hoor
pi_81590875
Sjiekdefriemel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81591547
En dat je daar dan jaaaaaaaren over "moet" doen ! hé.

Goud hoor, zo'n houterige vriendin.

n.b. het gras !
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:24:25 #66
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81593169
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef AnneX het volgende:
En dat je daar dan jaaaaaaaren over "moet" doen ! hé.
Dat snap je achteraf dan niet hè?
quote:
Goud hoor, zo'n houterige vriendin.

n.b. het gras !
Flink bossie hout voor de deur hè?

En een lekker matje gras erachter - dankzij de tuinman.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 23 mei 2010 @ 02:09:27 #67
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81780786
Jullie wouwen rommel zien?
Komt ur rommel!



De vloer van de voorkamer moest immers in de eulie. Dus er was geen ontkomen aan stapelen. Dinsdag volgen de achterkamer en de keuken.

Opgeknapt is het!

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81791027
Opgeknapt &
Die muur is toch wel erg kèk
  zondag 23 mei 2010 @ 15:11:12 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81791386
Rommel!

Maar wel mooi weer hoor!
***
pi_81798130
knapt op
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 12:12:16 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83016633
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:06:00 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83018268
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
Niet verhuizen?

http://www.funda.nl/koop/(...)-oosterbadstraat-10/

!!!!
Oh

Maar volgens mij heeft het een kamer minder. (Gelukkig. )
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 13:07:51 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83018309
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:06 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh

Maar volgens mij heeft het een kamer minder. (Gelukkig. )
Hahhaa, kwam hem tegen en ben op slag verliefd. Ze mogen van mij de spulletjes laten staan !!

Ja, wel maar twee kamers
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:15:32 #74
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83018494
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hahhaa, kwam hem tegen en ben op slag verliefd. Ze mogen van mij de spulletjes laten staan !!

Ja, wel maar twee kamers
En de helft minder tuin. Maar wel een plaatje hoor, dat huis! Mooi ingericht ook! En relatief niet duur.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 13:17:27 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83018554
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

En de helft minder tuin. Maar wel een plaatje hoor, dat huis! Mooi ingericht ook! En relatief niet duur.
Het is een groter type schipperswoning. Verder gewoon smaakvol. Wat negatief eraan is... ik denk de wat kleinere tuin en een slaapkamer minder. Normale maat schipperswoningen zijn 2 ton, 225000. Wat dat betreft snap ik de prijsstelling wel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:23:07 #76
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83835720
Aanschouwt Het Mirakel van de Parkplatz!

Voor:


Na:


En we zijn er niet eens om gescheiden.
Ik viel op de retro-voet, Arty op de specs.

En nu maken we van de TV-kamer boven een echte logeerkamer. Dat bleek na verloop van tijd toch het meest praktische. Films kijken kan nu dus 'gewoon' in de huiskamer (er zweeft ook internet naartoe en Arty kan de films op magische wijze zo in beeld laten floepen. Dekselse taferelen. Nogmaals: ik viel gewoon op de retro-voet hè?).

Een nieuwe ervaring is dat we ondertitels kunnen lezen, teletekst hebben en een afstandsbediening. Die luxe had ik van mijn leven nog niet. Dude gaat uitstekend met haar tijd mee, zoals jullie zien.

Nog even een totaal-shot van deze totaal beleving:
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83836412
dat werd tijd...

*doet het nog met retro toestellen en ze blijven het doen. 2 x een P paaltje rammen is duurder !

[ Bericht 28% gewijzigd door AnneX op 09-07-2010 08:32:00 ]
pi_83837026
Mooi hoor!!!
pi_83837348
Mooierd! En aparte decoratie hebben jullie toch staan
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:47:12 #80
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83838482
O en meteen maar even de afronding van het halletje (de klussen worden steeds futieler, maar ja, het zijn toch de kersen op de taart):



(Het is een prachtig oud, klein, lichtgroen, porseleinen kroonluchtertje).

Voorlopig doen we nu even niks meer. We nemen de schade wel op als de draken hebben huisgehouden hier.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83838566
Ooh wat een mooierd waar heb die dan vandaan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83839630
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Bankafschriften komen louter digitaal binnen.
En andere post ligt boven op de werkkamer.

Waarom zou je zoiets op de bank neerleggen, bij wijze van spreken?

Ik snap 'rommel' echt niet. Hoe kom je eraan en waarom besluit je dingen op de vloer te gooien, in plaats van in een doos, map of postbakje? Wat is handig aan 'troep'? Ik vind het onhandig. Voor zo ver het al te maken is. Ik zou het echt een kunst vinden. Waar haal je rommel vandaan?
uit luiheid ? Een selectie van wat zich momenteel op mijn vloer bevindt: Een vuilniszak van toen ik een paar dagen terug vergeefs probeerde op te ruimen, een leeg pakje kauwgum, drie borden, een folder, een boek, een handdoek, een paar kopjes, een tasje, een spiegel , een schaar, kleding etc etc.

Zo moeilijk is het niet

Maar wat een geweldig huis heb je en zo mooi ingericht! Echt heel mooi
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:25:04 #83
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83839670
Duderella ziet er heel tof uit zo en goed compromis dan hehe
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:11:32 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83841687
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ooh wat een mooierd waar heb die dan vandaan?
Van een vriendin.
Haar man had de lamp gevetood in hun nieuwe huis!

Ik zei al: neem anders mijn kleine TV' tje over. Eens zien hoe snel 'ie wil onderhandelen met je.


@ MissHobje: geven en nemen in een huwelijk hè, geven en nemen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83843919
Mooie TieVie Strak en des dudes
pi_83844015
PRACHTIG HUIS
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:48:42 #87
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83889404
Diep respect voor Arty en de buurman, want die zijn vandaag in de hitte aan project Voortuin begonnen. Breken, afbikken en metselen.




De muurtjes (die bij het ontwerp van het huis horen en die we dus koesteren) zijn helemaal verzakt. Daar maken de mannen een nieuwe fundering voor.

Uiteindelijk komt er weer beplanting in (maar dan geplande, in plaats van 'spontane') en voor de glazenwasser natuurlijk een grindpaadje onder de ramen. We maken geen afscheiding tussen de huizen. Het wordt één tuin, waar we straks hopelijk niet al te veel werk van gaan hebben.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:56:16 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83889616
Arty! Eindelijk dan toch! Volhouder!

Oh, en dikke voor de voortuin!
***
pi_83891785
dat met deze hitte, wat goed!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 20:07:02 #90
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_83891791
Aha, kijk jullie tv is ook eindelijk opgegroeid !

Respect trouwens om bij deze temperaturen in de tuin te gaan werken !
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:13:16 #91
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84136516
Met de komst van de nieuwe TV (het is een meisje), konden we boven verder met de Drakenkamer. Die is natuurlijk van tijdelijke aard, maar we houden de kamer wel aan als logeerkamer. We zitten erover te denken om er een soort scheidingwand in te maken, zodat de vaste-kasten-rij een soort (in de verre verte) walk-in-closet wordt en de rest volwaardig logeerkamer.
Maar dat kómt allemaal nog een keer en dan heb ik zeker jullie adviezen nodig.
In elk geval is de TV-/rommelkamer inmiddels zo (ordinaire fotocrosspost uit het drakentopic hoor!):




Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84153613
Die lamp en die kussens wat een enorm goed van je dit sfeertje
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84285540
Ik zou nog ff foto's plaatsten als onze Nicolette Brunklaus lampen op zouden hangen. Vandaag was de dag:

Uit:


Aan:
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:51:04 #94
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84286560
Jaaaaaaaaa! En je hebt doorzichtige! Die boven onze eettafel zijn dat niet, maar de kap van onze schemerlamp wel.

Leuk zeg!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 19:48:12 #95
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:17:56 #96
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85026166
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Und ist das leben am Parkplatz nog immer toll :P ? :)
Es wird al toller, liebe Vonkenbauer!
So toll, das wir selbst nach Deutschland auf Vakantionen gehen! Von Parkplatz zum Kampingplatz!!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:39:29 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97123524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Duderella het volgende:
Met de komst van de nieuwe TV (het is een meisje), konden we boven verder met de Drakenkamer. Die is natuurlijk van tijdelijke aard, maar we houden de kamer wel aan als logeerkamer. We zitten erover te denken om er een soort scheidingwand in te maken, zodat de vaste-kasten-rij een soort (in de verre verte) walk-in-closet wordt en de rest volwaardig logeerkamer.
Done. *)

Zonder scheidingswand, maar mét grote kledingkast en logeerbed. Omdat we het toch een heugelijk feit vinden dat we na zes jaar die kutkamer op orde hebben, deel ik met jullie het volgende historische overzicht (de Franse Draken zullen niet onverdeeld blij zijn, vermoeden we):

Na de aankoop:

Het moest een soort zitkamer worden, dachten we.
]



En toen kwamen de Fransozen:



En nu:









Dat Ikea-bed is enorm handig. Je trekt het zo uit elkaar tot tweepersoonsbed.

Boy, what a spam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 21-05-2011 17:47:54 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:01:02 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97124475
Mooi!
Is een compleet andere kamer nu.
Ik ben alleen niet zo weg van die moderne witte kast, waar is jullie mooie oude bruine kast gebleven?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:32:22 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97125564
Wegegeven via FOK!. Er paste geen kleding in. :N Dan houdt het op.

[ Bericht 9% gewijzigd door Duderinnetje op 21-05-2011 18:44:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:39:21 #100
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97127864
Weggegeven ook echt :D
Ik vond hem geweldig, zeker in combinatie met de rode muur :Y
Dat was (serieus) de inspiratie voor onze "bibliotheekkamer", maar dan de cheapo versie met bloedrood behang en een donkerbruine Billy boekenkast van de IKEA ;)
Maar als hij niet praktisch was, tsja, kan me voorstellen dat dat gewoon echt niet handig was. Kleding kunnen opbergen is immers ook wel hendig ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97129380
Gut Dude en trouw plaats je de updates van de geweldige Parkplatz.

Aan de overkant hebben de buren platte ramen ipv een erker.

En komt er nog een passpiegel in de walkin en waar slaapt het tweede draakje dan?
Prachtige stoere kast en dan het tweede paar van rechts vooraan! gotta love them :Y
pi_97130952
:9~ mooi, love al het wit!
En dan die schoenen echt ik zit zowat te kwijlen!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:57:39 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97133164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:
Gut Dude en trouw plaats je de updates van de geweldige Parkplatz.

Aan de overkant hebben de buren platte ramen ipv een erker.

En komt er nog een passpiegel in de walkin en waar slaapt het tweede draakje dan?
Prachtige stoere kast en dan het tweede paar van rechts vooraan! gotta love them :Y
Goed gezien AnneX!
En de passpiegel zit in de deuren van een van de vaste kasten aldaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 21-05-2011 22:07:05 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:11:49 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97133769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Weggegeven ook echt :D
Ik vond hem geweldig, zeker in combinatie met de rode muur :Y
Dat was (serieus) de inspiratie voor onze "bibliotheekkamer", maar dan de cheapo versie met bloedrood behang en een donkerbruine Billy boekenkast van de IKEA ;)
Maar als hij niet praktisch was, tsja, kan me voorstellen dat dat gewoon echt niet handig was. Kleding kunnen opbergen is immers ook wel hendig ;)
Wat leuk om te horen dat de kast een inspiratie was!

Hij is goed terecht gekomen bij twee FOK!ers.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97136416
Tot in den puntjes gestyled ook he :D Mooi hoor :Y
Wat is dat rode langwerpige ding bij dat krukje voor het raam ? Ik staar en nu al uuuren naar 8)7
  zondag 22 mei 2011 @ 00:02:34 #106
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97138953
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Tot in den puntjes gestyled ook he :D Mooi hoor :Y
Wat is dat rode langwerpige ding bij dat krukje voor het raam ? Ik staar en nu al uuuren naar 8)7
:D

De elektrische piano van Arty. Ik wil wel een echte, maar hij wil niet dat iemand hem kan horen spelen. :( Dus dit is een elektrische die helemaal een echte nabootst.

Ja het is verder wel wat erg gestyled inderdaad, maar ik vind dat zo leuk om te doen. Levensgeluk schuilt in het juiste kussensloopje, heb ik ontdekt. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 22 mei 2011 @ 00:03:46 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97139024
Ik ga er zo proefslapen trouwens. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97146031
En - hoe slaapt het in de bijna-inloopkast?
Het bed lijkt op een twijfelaar.

Waar slaapt het tweede draakje nou-ou?
En de schoenen zijn vast niet veilig van de zomer voor de nuffen.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 09:24:54 #109
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97146060
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:21 schreef AnneX het volgende:
En - hoe slaapt het in de bijna-inloopkast?
Het bed lijkt op een twijfelaar.

Waar slaapt het tweede draakje nou-ou?
En de schoenen zijn vast niet veilig van de zomer voor de nuffen.

Uittrekbed.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 22 mei 2011 @ 13:51:49 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97152420
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:21 schreef AnneX het volgende:
En - hoe slaapt het in de bijna-inloopkast?
Het bed lijkt op een twijfelaar.

Waar slaapt het tweede draakje nou-ou?
En de schoenen zijn vast niet veilig van de zomer voor de nuffen.

Oeh vergeten: De draakjes kunnen naast elkaar slapen, wanneer het bed is uitgeschoven tot tweepersoons. (Ik heb aparte dekbedjes). En als zullie dat niet blieven, dan leg ik één van de matrasjes een stukje verderop op de vloer. Die krijgt dan wel alle mooie kussentjes natuurlijk en op de helft is er een wissel.
Had ik bedacht. Maar ze zullen het vast jammer vinden dat hun rode kamer verdwenen is! En oh daar zeg je wat van de schoenen ja. Ik hóór ze al op mijn rode peeptoe's over de overloop klakken! o|O

Het sliep goed! Wel even wennen om je éénpersoonsbed te delen met twee katten (ze mogen niet in onze gewone slaapkamer) en om om half acht de laatste studenten uit de kroegen te horen komen,zo aan de voorzijde van het huis. :P

Maar het sliep wel goed. Leuk, uit logeren bij jezelf. :D (Als kind ging ik eens in de zoveel maanden andersom in bed liggen. Gewoon, omdat je dan weer een ander uitzicht hebt als je wakker wordt. Dit voelde net zo!)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97152998
Uit logeren bij jezelf...leuk hoor.

Vanochtend wakker geworden met voorpret omdat een kwartiertje later de kerkklok
naast ons gaat beieren.
Het ultieme zondaggevoel ( voor mij dan hé) ...
  zondag 22 mei 2011 @ 14:36:58 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97154025
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:07 schreef AnneX het volgende:
Uit logeren bij jezelf...leuk hoor.

Vanochtend wakker geworden met voorpret omdat een kwartiertje later de kerkklok
naast ons gaat beieren.
Het ultieme zondaggevoel ( voor mij dan hé) ...
Zo lang je er maar niet uit moet omdat de dominee op je wacht!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97154970
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo lang je er maar niet uit moet omdat de dominee op je wacht!
Nee w/
  maandag 13 februari 2012 @ 22:27:42 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107950599
Schopje!

Want binnenkort gaan we onze badkamer opknappen. Daar zullen we vast jullie tips bij nodig hebben. Een offerte door een heuse badkamerleverancier leverde een verbijsterde lachstuip op. Wat ze durven vragen voor een paar stukjes gelamineerd hout en twee kranen, is werkelijk schandalig.

Overigens moet e.e.a. sowieso enigszins low budget, want hoe lang we hier nog wonen, is de vraag. De ommelanden roepen!
Mij althans. Arty wil er nog wel een paar jaar mee wachten. Maar wie weet wat we tegenkomen.

Deze heeft op dit moment mijn buitengewone aandacht:
http://www.funda.nl/koop/visvliet/huis-47834909-stationsweg-1/

Volgende week rijden we er even langs, zo hebben we besloten. Niet dat we het doen natuurlijk hè? O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107950724
Kiiiiiiiiiiiiiiind daar hoef je niks aan te doen *O* En je ken nog varen ook O+
Wat een leuk dorp en zo heerlijk veel boernland om je heen!
pi_107950841
Oooh, wat een enorm leuk huisje! _O_
  maandag 13 februari 2012 @ 22:33:36 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107950925
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Kiiiiiiiiiiiiiiind daar hoef je niks aan te doen *O* En je ken nog varen ook O+
Nou ik wou wel wat muurtjes stucen. :o
(Niet dat we het doen).

Het betreft overigens een dorp met meer kerken dan inwoners, dus dat kan nog een kleine set back zijn in de besluitvorming.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107950970
Bible Belts O+
  maandag 13 februari 2012 @ 22:36:15 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_107951092
Die kerken staan vast ook te koop binnenkort. En 350k is een koopje!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 13 februari 2012 @ 22:39:49 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107951317
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Bible Belts O+
Got to love 'em.

Gelukkig zit er genoeg grond om het huis om alsnog tierend en vloekend naakt om het huis te rennen, onderwijl vuige seks hebbend in de boomgaard.

Toch één van de geneugten des leverns van een mensch, immers.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107951456
Dromen is fijn *zucht
  maandag 13 februari 2012 @ 22:52:05 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107951976
:o Als ik toch mijn werk eens naar het noorden on verplaatsen... *zucht*
Leuk stulpje Dude! :Y
***
  maandag 13 februari 2012 @ 23:00:25 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107952406
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
:o Als ik toch mijn werk eens naar het noorden on verplaatsen... *zucht*
Leuk stulpje Dude! :Y
Nou er gaat hier voor de (ex)randstedeling inderdaad een wereld open, wat betreft haalbare dromen. En dan bedoel ik niet alleen goddeloze seks in boomgaarden. :P

Kun je je expertise niet omzetten naar iets dat hier ook bruikbaar is? - mocht je het heus overwegen, uiteraard.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 13 februari 2012 @ 23:03:44 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107952590
Ik zou het zo doen. Ik heb ook nog steeds superherinneringen aan de anderhalf jaar dat we in Drenthe woonden lang geleden. :Y
Mss ooit wel als ik de stap naar de uitvaart nog ga maken. ;)
***
  maandag 13 februari 2012 @ 23:08:49 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107952808
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het zo doen. Ik heb ook nog steeds superherinneringen aan de anderhalf jaar dat we in Drenthe woonden lang geleden. :Y
Mss ooit wel als ik de stap naar de uitvaart nog ga maken. ;)
Drenthe O+
Da's mijn allerfavorietste provincie. Maar erg duur geworden inmiddels. De pensionado's uit de randstad weten het goed te vinden (en terecht hoor).
Moet zeggen dat ik ook wel lonk naar de omgeving Arnhem. Maar ook daar zijn de prijzen niet mals.

In feite zit je voornamelijk in het hoge noorden nog voor een dubbeltje op de eerste rang. Zo lang je hier werk hebt, is het prima toeven. Maar dat eerste is al een uitdaging an sich.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 13 februari 2012 @ 23:11:44 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107952942
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Adelante het volgende:
Die kerken staan vast ook te koop binnenkort. En 350k is een koopje!
Vraagprijs 350 = max. 325 (NHG). Dat is een ongeschreven regel, naar het schijnt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107954194
Maar Maar ik zou mn zee zo missen :{
  maandag 13 februari 2012 @ 23:46:25 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107954431
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Maar Maar ik zou mn zee zo missen :{
Ik heb ooit op Scheveningen gewoond.

Nog nooit zo weinig zee gezien als daar.

Nee, maar ik snap wel wat je bedoelt. Hier gaan we gewoon een dagje uitwaaien op Schier, als we zin hebben in zeewind en zand.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf dinsdag 14 februari 2012 @ 00:23:59 #129
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_107955631
Blijft een fantastisch huis Dude.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:17:47 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111860605
De voortuin: bodembedekkers-advies gevraagd! én die hysterische badkamer wordt de komende weken verbouwd! Een hoogtepunt in het Parkplatz-bestaan en we worden er welhaast wat sentimenteel van: de ska-kruiswoordpuzzelbadkamer was net zo'n markant element als destijds de kippenslachterij-keuken was. Maar het werd tijd.

:W :


w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_111861453
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Weggegeven ook echt :D
Ik vond hem geweldig, zeker in combinatie met de rode muur :Y
Dat was (serieus) de inspiratie voor onze "bibliotheekkamer", maar dan de cheapo versie met bloedrood behang en een donkerbruine Billy boekenkast van de IKEA ;)
Maar als hij niet praktisch was, tsja, kan me voorstellen dat dat gewoon echt niet handig was. Kleding kunnen opbergen is immers ook wel hendig ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111861547
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
De voortuin: bodembedekkers-advies gevraagd! én die hysterische badkamer wordt de komende weken verbouwd! Een hoogtepunt in het Parkplatz-bestaan en we worden er welhaast wat sentimenteel van: de ska-kruiswoordpuzzelbadkamer was net zo'n markant element als destijds de kippenslachterij-keuken was. Maar het werd tijd.

:W :
[ afbeelding ]

w/
Oh Dude wat heerlijk dat je gaat laten werken aan de badkamer O+ Die tegeltjes smeken gewoon om een
  dinsdag 22 mei 2012 @ 01:17:12 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111862205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh Dude wat heerlijk dat je gaat laten werken aan de badkamer O+ Die tegeltjes smeken gewoon om een [ afbeelding ]
Dat mag de klusjesman doen. :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kassie wijlen O+ Ooit van een oud Fries dametje geweest (altijd binnen gestaan) en nu helemaal thuis in Rotterdam. Leuk om te zien hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 01:23:51 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111862352
Dit is trouwens echt zo'n hilárische foto nadat we inmiddels drie weken een nieuwe kat in huis hebben:



Good ol' times.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_111862411
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is trouwens echt zo'n hilárische foto nadat we inmiddels drie weken een nieuwe kat in huis hebben:

[ afbeelding ]

Good ol' times.
Witte bank, zwarte kat? _O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 01:29:47 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111862472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Witte bank, zwarte kat? _O-
Alleen de oranje muur klopt nog.

Jonge nagels. Nou god wat schattig. :{w

Ik mis de bejaarden soms Lein, net als jij misschien. Maar dan wat Poezen betreft. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 22:35:20 #137
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_111904521
Dat jullie nog zolang met een kruiswoordpuzzelbadkamer hebben kunnen leven, mijn handen jeuken al bij het zien van die foto ;):P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:38:28 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111904771
De ska muur! *snik* :'(
***
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:09:00 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111906997
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat jullie nog zolang met een kruiswoordpuzzelbadkamer hebben kunnen leven, mijn handen jeuken al bij het zien van die foto ;):P
Ach, het was schoon, zat allemaal nog goed vast en alles deed het. Dus stond het als laatste op de lijst.

En dan is het best een investering, zeker als je niet weet hoe lang je er nog zelf gebruik van zal maken (niet dat we haast hebben, maar wie weet wanneer er eens een boerderijtje voorbijkomt dat we niet kunnen weerstaan). Van dat badkamerbedrag kun je bovendien ook zalig op vakantie.

@BE: die term kwam volgens mij van jou, in het allereerste topic zo ongeveer! :D
In het toilet zitten de tegeltjes nog wel hoor! Daar houden we de ska gewoon in ere! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_111908868
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is trouwens echt zo'n hilárische foto nadat we inmiddels drie weken een nieuwe kat in huis hebben:

[ afbeelding ]

Good ol' times.
Er raast een zwart monster overhene >:) O+

Ik vind de skamuur leuk :Y ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:02:33 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112151898
Morgen gaat de ska-muur eraan. Arme poezen die opgesloten in de huiskamer in de herrie moeten zitten. ;( Maar Nieuwe Poes mag nog niet naar buiten, dus kan het niet anders. Hopelijk bikt de klusjesman de tegeltjes er makkelijk af.

Wij gaan minstens twee weken in huis kamperen wat betreft tandenpoetsen en smoelen wassen. Nu waren gordijnen in de keuken best handig geweest!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112154403
Maar was het dan echt zó erg die muur, na alle tegens gelezen te hebben?
Je bent er dagelijks maar pakweg ruimschoots gemeten een uur?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:39:09 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112155638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Maar was het dan echt zó erg die muur, na alle tegens gelezen te hebben?
Je bent er dagelijks maar pakweg ruimschoots gemeten een uur?
Vergeleken met de rest van het huis, was dit dit de laatste oude bende. De badkamer viel wel erg uit de toon. En we wilden wel iets meer comfort en een opfrisbeurt.
Maar het is een luxe-ingreep hoor. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112163308
Ben benieuwd hoe het wordt! :)
Sterkte met de stoftroep!
Mondkapjes 2.0!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:54:56 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112163534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoe het wordt! :)
Sterkte met de stoftroep!
Mondkapjes 2.0!
Alleen voor de klusjesman hoor. Wij blijven gewoon ver uit de buurt!

En ik heb alle kieren van de kamers boven dichtgeplakt. Zal wel niets helpen, maar dan heb je toch het gevoel dat je het gevecht wel hebt durven aangaan.
Over twee weken komt de hulp ons redden. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:07:46 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112191963
Verbouwing van een schamele paar vierkante meter, maar het hele huis staat op zijn kop.
Hierna, echt, doen we nooooooooooooooooit meer zoiets. Nieuwbouw!!!



Morgen zal de klusman wel met de vloer aan de gang gaan, gok ik. Nog meer sloopwerk dus, want er moet een betonnen verhoging uit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112192909
Het wordt vast jaloersmakend mooi :o
pi_112193466
Nieuwbouw? Je vloekt :o

Maar sterkte ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112193755
Black Poet checkt da badkamer O+
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 22:36:22 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112193946
Wat eeng ezellige badkamer O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:45:53 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112194517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
Wat eeng ezellige badkamer O+
We kunnen het ook zo laten. Lekker vintage. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 22:48:30 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112194650


Een footage van hoe het bij ons was.

Heerlijk :') !!!

(belachelijk lelijke tegels en dito buizenpartij :r)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:49:42 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112194712
Leuke stijl rené! Niet overdesigned, maar gewoon alsof je weer bij de pomp staat met je washandje. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 22:50:49 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112194765
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuke stijl rené! Niet overdesigned, maar gewoon alsof je weer bij de pomp staat met je washandje. O+
Heerlijk, een soort van overdekte grindstrand O+ !!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:57:59 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112195126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heerlijk, een soort van overdekte grindstrand O+ !!
Lekker een beetje over de rotsjes klauteren. Heerlijk hoor. En zo tijdloos!
Dat kun je van al die moderne badkamers niet zeggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:31:51 #156
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_112218385
modern is zooooo passeee...

mozes kriebel, dat die parkplatz nog steeds loopt... Je zou bijna gana denken dat het forum er een speciale extra harde schijf voor heeft moeten bij prikken


direct ook maar even een praktische vraag..

Hoe houd jij, ik neem ff aan dat jij dat doet, die houten vloer bij ? van die trip trap zeep ? of inmiddels al weer een nieuwe olie laag oid ?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:24:21 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112224841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef klusfoobje het volgende:
modern is zooooo passeee...

mozes kriebel, dat die parkplatz nog steeds loopt... Je zou bijna gana denken dat het forum er een speciale extra harde schijf voor heeft moeten bij prikken

direct ook maar even een praktische vraag..

Hoe houd jij, ik neem ff aan dat jij dat doet, die houten vloer bij ? van die trip trap zeep ? of inmiddels al weer een nieuwe olie laag oid ?
Een eigen driver voor de Parkplatz! w/

Neh, het vuur is er wel een beetje uit. Maar het is hartstikke leuk om als naslagwerk te hebben en soms nog eens door te lezen. Al dat komen en gaan van FOK!kers in die topics! :D Op regenachtige zondagmiddagen is het heerlijk om weer even terug in de tijd te gaan, dus ik hou het topic gewoon zo'n beetje bij tot we hier weg gaan, ooit.

De vloer doe ik officieel ( O-) ) elke twee weken met Triptrap (en ook wel de cheap ass-versie van de Action!!). Gewoon met de mop en dweilen maar.
Twee/drie jaar geleden (schat ik) is hij een keer opnieuw opgeschuurd en ingeolied door de vloerenjongen. Dat was me te veel gedoe op den knietjes.Inmiddels zou het op bepaalde belopen plekken wel weer eens kunnen, maar het is telkens zo'n heisa met de meubels.

Ik lees op die Triptrap-zeep ook hele verhalen over dieptereiniging en dergelijke, maar dat laat ik aan mijn schoonheidsspecialiste over.
De vloer moet het doen met de mop met zeep.

Als het te erg wordt, noemen we 'm gewoon óók 'zo lekker vintage'. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:20:08 #158
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_112254406
vintage, ja, dat was het!, probleem opgelost :)

Dat jullie 'm al hebben laten schuren sta ik overigens wel echt van te kijken. Die vloer ligt er meen ik 6-7 jaar in nu ?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:35 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112255622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:20 schreef klusfoobje het volgende:
vintage, ja, dat was het!, probleem opgelost :)

Dat jullie 'm al hebben laten schuren sta ik overigens wel echt van te kijken. Die vloer ligt er meen ik 6-7 jaar in nu ?
Ja.

Niet kaalgeschuurd hoor! Gewoon wat laten opgeschuurd/geruwd en verse olie erop.
Hij moet vroeg of laat ook wel weer eens kaal, maar dat mag na tien jaar ofzo, begreep ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:41:08 #160
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_112259232
ah, kijk, dat van die verse olie... welke hebben jullie erop gesmeerd ?

Toen ik die vloer hier liet leggen is er ook olie op gegaan en daarna hielt ik de boel bij met die triptrap handel. idd dat moppen met de triptrap zeep en zo af en toe met die diepreiniger en daarna weer zeep erop.

Ik ben wel heel benieuwd wat erop is gegaan na het schuren.

nu heb ik een verouderde vloer dus het luistert niet zo nauw maar voegt enkel meer... uhm euh, karakter toe zullen we maar zeggen met de plekjes hier en daar...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_112261279
Wat een vreselijk gaaf huis hebben jullie :) Ik heb van de week op mijn gemak alle delen zitten doorspitten, plaatjes kijken en heerlijk genoten van je schrijfstijl :)

Ben benieuwd naar de badkamer to be!
♪♫♥ Life is short, Break the Rules, Forgive quickly, KISS Slowly, Love TRUELY, Laugh Uncontollaby, and NEVER Regret ANYTHING that made u SMILE ♥ ♪♫
  zondag 3 juni 2012 @ 01:37:35 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112370301
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef LunaMare het volgende:
Wat een vreselijk gaaf huis hebben jullie :) Ik heb van de week op mijn gemak alle delen zitten doorspitten, plaatjes kijken en heerlijk genoten van je schrijfstijl :)

Ben benieuwd naar de badkamer to be!
Wat leuk dat nog altijd mensen deze topics teruglezen. :D Dank je wel voor je complimenten. Met dank aan alle FOK!-kers die altijd zo leuk meeboomden natuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:41 schreef klusfoobje het volgende:
ah, kijk, dat van die verse olie... welke hebben jullie erop gesmeerd ?

Toen ik die vloer hier liet leggen is er ook olie op gegaan en daarna hielt ik de boel bij met die triptrap handel. idd dat moppen met de triptrap zeep en zo af en toe met die diepreiniger en daarna weer zeep erop.

Ik ben wel heel benieuwd wat erop is gegaan na het schuren.

nu heb ik een verouderde vloer dus het luistert niet zo nauw maar voegt enkel meer... uhm euh, karakter toe zullen we maar zeggen met de plekjes hier en daar...
Het is gewoon de olie geweest die er oorspronkelijk ook op ging: naturel met een vleugje antiek, geleuf ik. Ik weet het niet eens precies meer.
Wat voor dieptereiniger gebruikte jij en waar is dat nou helemoal goed voor? Ik heb me er nooit zo in verdiept (no pun), vrees ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 3 juni 2012 @ 02:15:48 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112371023
Verder is het leven am Parkplatz EEN HEL!!! Mijn lieve god, de marteldood aan stof en gruis! Het is verschrikkelijk, lieve mensen. Het zit tot achter mijn oogbollen. Als ik heen en weer kijk, wordt de kat er wakker van.
En het zit in mijn koffie, die schier gezellig knispert wanneer ik roer. Het zit in mijn haar, mijn avondmaal (krutsch krutsch, dat was de soep), en in mijn katten. Als je ze aait, geef je ze een huidpeeling. (Hoe decadent kan de omgang tussen mens en dier zijn - beleef het op de Parkplatz).

Little Nagasaki op de tweede, zorgt voor één grote chaos in het hele huis. De klusman moet overal bij: in diverse kasten in huis is toegang tot leidingen en afvoer. Dus alles moet leeg. Een rondgang door ons, doorgaans zo ordentelijke, huis:

Op het terras:


De kartonnen loper:


De huiskamer staat overigens ook vol. Boven onze schuifpui hebben we bergruimte (groot!) maar daar loopt ook afvoer doorheen. Hele huiskamer vol met dozen dus. }:|

Terwijl in de badkamer de muren drogen:


...kan de klusjesman zonder fresen, achter een voorzetwandje in de naastgelegen kasten, de leidingen leggen (deden de vorige bewoners toch nog iets slims):


En in de kamer van die kasten staan alle nieuwe spullen en ziet het er nu zo uit:


De keuken is ook niet meer wat het geweest is, vindt de kat.


Nog een week of twee doorbijten (knarsknars) en dan gaat het vast wel weer ergens op lijken.

Onze nieuwe kat komt gelukkig snel to the rescue:


[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 03-06-2012 02:26:18 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112372561
Erg hé ! Was je zeker vergeten na al die jaren... ~:)

Zie ik de Bette Boden ? voor de ( inloop) douche klaarliggen? *O* in de kastenkamer.

PS. Vroeg mij al af of Neue Pusz in de brandweerwagen speelde.
Alte Pusz kon dat niet aan, toch?
pi_112374422
De oude Poet staat er op zijn 'watskebeurts :o ' bij!

Wat vreselijk verder... ik kijk hier niet meer hoor, tot het klaar is!

Sterkte!
  zondag 3 juni 2012 @ 13:26:22 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112378648
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 06:05 schreef AnneX het volgende:
Erg hé ! Was je zeker vergeten na al die jaren... ~:)

Zie ik de Bette Boden ? voor de ( inloop) douche klaarliggen? *O* in de kastenkamer.

PS. Vroeg mij al af of Neue Pusz in de brandweerwagen speelde.
Alte Pusz kon dat niet aan, toch?
Bette Boden zegt mij niets AnneX!

Neue Pusz heeft welgeteld één keer in die belachelijke kattenbrandweerauto gezeten. Alte Pusz ook. Gelukkig lag in beide gevallen het fototoestel paraat.

Neue Pusz slaapt liever in de koelkast. 8)7 Zou ik ook doen. Daar is geen stof.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112380196
Ow o|O

Meende te herkennen: http://www.bette.de/ en vind het mooi.
  zondag 3 juni 2012 @ 14:16:01 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112380477
O dat is wel schitterend zeg!
Wij doen het eenvoudig en low budget hoor. In een volgend huis maar eens uitpakken, want er is veel moois te krijgen als je een beetje de ruimte zou hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 21:36:18 #169
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_112495368
En ik heb de topics aan elkaar gereekst, zo'n langlopende topic als de verdiend dat ^O^
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 21:38:01 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112495454
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat is wel schitterend zeg!
Wij doen het eenvoudig en low budget hoor. In een volgend huis maar eens uitpakken, want er is veel moois te krijgen als je een beetje de ruimte zou hebben.
Wacht je nog even 5 - 7 jaar met verkopen? Dan weet ik een potentiele koper!

Eerder zou ik hem niet kunnen kopen denk ik zo ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:53:46 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112500045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wacht je nog even 5 - 7 jaar met verkopen? Dan weet ik een potentiele koper!

Eerder zou ik hem niet kunnen kopen denk ik zo ;(
:D deal. Als we zo lang nog wachten, geef ik jou tegen die tijd een seintje. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:01:32 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_112500536
Met de daling van de huidige huizenprijzen scheelt dat 20% over 5 jaar :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:53:46 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112503493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:01 schreef Adelante het volgende:
Met de daling van de huidige huizenprijzen scheelt dat 20% over 5 jaar :+
Komen we mooi weer uit op ons aankoopbedrag, dus geen probleem. :P

Overigens gaan de huizen nog als zoete broodjes en voor mooie prijzen. Maar dat zal vroeg of laat wel veranderen ja.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf woensdag 6 juni 2012 @ 09:25:21 #174
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112509372
Het stof, de horror!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 03:24:26 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112624753
* Bluezz komt met voor stofkapje voorzichtig om een hoekje kijken of het al een beetje opschiet
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 18:36:31 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112624778
quote:
Oei... moet ik ff in de badkamer kijken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 18:38:54 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112624920
Ow, een erggg natte zone. Nevermind.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:35:47 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112645032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt met voor stofkapje voorzichtig om een hoekje kijken of het al een beetje opschiet [ afbeelding ]
Nou die mag gerust af. Het stof dat er is, ligt lekker te liggen, maar er komen geen nieuwe stofwolken meer bij. *O*
De tegels zitten er nu deels op. Ik zal dit weekend even een kiek maken.

Trouwens: wij sporten inmiddels fanatieker dan ooit. Want: douches! :% *O*

En om aan alle stoffige onrust te ontsnappen, heeft Arty voor ons voor komend weekend alhier een diner & kamer geboekt. Heerlijk! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112662881
De bokkepruik :D Briljant!! Heerlijk :Y
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:10:38 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112664594
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:12 schreef Bluezz het volgende:
De bokkepruik :D Briljant!! Heerlijk :Y
Wel toepasselijk, als je vergaat van het stof. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 juni 2012 @ 22:50:31 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112717019
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt met voor stofkapje voorzichtig om een hoekje kijken of het al een beetje opschiet [ afbeelding ]
Dit troffen we vandaag aan. Het schiet op!



Die donkere tegels (betonkleur) lopen straks ook door over de vloer. Boel moet nog gevoegd natuurlijk, en er komt een nieuw plafond in.

En hier staat de rest:


Nog een weekje!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 juni 2012 @ 23:26:14 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112719138
Ook in elkaar geklust vandaag: een heuse buitenpoes (na zes-en-een-halve week gevangenschap na aankomst uit het asiel).

Leuk dat ze het vond!

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112720800
Ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat in de badkamer - vooral na het zien van de eerste resultaten (mooie grote matte tegels, I like :) )
  zaterdag 16 juni 2012 @ 20:26:13 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112978758
KLAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag is onze klusman nog de hele dag aan de slag geweest. En nu is het AF! We kunnen het nauwelijks geloven. En het is zó mooi geworden!
Morgen mogen we douchen. Nu moet eerst de kit nog drogen namelijk.

We hebben nog wel wat schilderwerk, maar de klus is zo goed als klaar.


O+ *O*

Als er mensen uit Groningen en omstreken meelezen: ik kan deze klusjesman van harte aanbevelen. Niet duur, zéér secuur en een doodeerlijke vent. Wie zijn nummer wil, mag PM'en.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112978881
Stil.

Mooi. w/
pi_112979476
Mooi :Y En zo'n stortdouche lijkt me ook lekker!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 20:58:47 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_112980081
Ik snap niet helemaal hoe de douchewand loopt door de reflectie :o

Verder wel mooi rustige kleuren und lekker strak!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:34:44 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112981725
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Adelante het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe de douchewand loopt door de reflectie :o

Verder wel mooi rustige kleuren und lekker strak!
De achterwand bedoel je? Drie tegels naast elkaar, that's it. In de spiegel zie een smal strookje, maar daar zie je de chromen strip van de glazen wand lopen, denk ik. Dat lijkt daar een voeg.

Of bedoel je het glazen scherm?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112981866
Ik vermoed dat het om het glazen scherm gaat, dat kan ik ook niet helemaal uit de foto halen.
pi_112982734
Zo te zien is dat niet veranderd? Hij loopt tot net onder dat spotje.
Alleen doorzichtig geworruh *)
  zondag 17 juni 2012 @ 01:43:37 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112992335
En de spiegeling is een spiegelkast.

Grappig hoe lastig het te zien is kennelijk. Wij snappen het natuurlijk precies. Maar enniehoe: we zijn er zo gelukkig mee joh. Makkelijk schoon te houden, meer comfort, meer opbergruimte.

We vinden het alleen nog wel een hotel-douche. Maar dat komt vast goed zodra de badkamer in gebruik gaat en we er weer handoekkies hebben hangen enzo.

Iemand een idee voor de kleur daarvan?

En de benedenverdieping is na drie weken weer stofvrij en proper. *O* Net klaar daarmee. Morgen boven aan de gang. :%
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 17 juni 2012 @ 01:47:07 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112992424
Qua handdoekkleur kan alles wel. Lekker knal of hotelwit.

Al een idee hoe je de glazen scheidingswand mooi gaat houden?

En ik ga je misschien wel PM'en voor die klusjesman.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 juni 2012 @ 01:53:19 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112992605
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:47 schreef Lienekien het volgende:
Qua handdoekkleur kan alles wel. Lekker knal of hotelwit.

Al een idee hoe je de glazen scheidingswand mooi gaat houden?

En ik ga je misschien wel PM'en voor die klusjesman.
Ja óf wit, óf knal inderdaad!

Volgens een deskundige van een dure badzaak (met wie we uiteindelijk geen zaken hebben gedaan) moet je de glazen wand louter schoonhouden met schoonmaakazijn. Geen andere middelen. Dus daar ga ik maar een flacon mee vullen.Daarna afdrogen met een zachte doek.

Ik kan de klusjesman echt heel erg aanraden, nogmaals.Een andere FOK!ker PM'de me ook al. Ik zou het ons 'mannetje' echt gunnen, want hij is zo ontzettend aan te bevelen! Dus PM gerust. Hij doet overigens van alles hoor, maar badkamers/toiletten zijn wel zijn specialiteit.

En mede dankzij hem konden we de badkamer redelijk low budget uitvoeren. De spullen kochten we trouwens bij SaniDirect. Degelijk merkspul voor minder geld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:01:41 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112992871
Wat wij doen met onze glazen deurtjes is een raamwisser om even de dikste druppels eraf te zemen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 juni 2012 @ 02:04:18 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112992947
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Renesite het volgende:
Wat wij doen met onze glazen deurtjes is een raamwisser om even de dikste druppels eraf te zemen.
Die hebben we ook inderdaad. Een RVS-designding, aan de muur. :')

En, wat vind je van je toekomstige bathroom?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:04:49 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112992962
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die hebben we ook inderdaad. Een RVS-designding, aan de muur. :')

En, wat vind je van je toekomstige bathroom?
Ik kan daarin duidelijk mijzelf goed wassen. Dankje B-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 juni 2012 @ 02:08:37 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993084
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik kan daarin duidelijk mijzelf goed wassen. Dankje B-)
We doen het allemaal voor jou hè? *)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:09:21 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112993109
quote:
12s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

We doen het allemaal voor jou hè? *)
B-) ! Ik vind dat erg doordacht. Al had ik graag een stoomcabine gezien ;)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 juni 2012 @ 02:10:15 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993142
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

B-) ! Ik vind dat erg doordacht. Al had ik graag een stoomcabine gezien ;)
Die bouw je maar mooi in de schuur dan. :6
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:10:33 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112993153
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die bouw je maar mooi in de schuur dan. :6
Oke oke.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_112993166
Waarom moet je nieuwe handdoekies ? :@
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:12:21 #203
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112993198
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je nieuwe handdoekies ? :@
Omdat dat zo hoort.

Nieuwe badkamer is nieuwe doekkies.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 juni 2012 @ 02:13:45 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993234
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vermoed dat het om het glazen scherm gaat, dat kan ik ook niet helemaal uit de foto halen.
Als je van links naar rechts kijkt, zie je op driekwart van de foto een klein grijs blokje. Dat is het uiteinde van een stang op het glazen scherm. Als je dat blokje eenmaal ziet, zie je het glazen scherm ook, denk ik.

En anders de foto even bekijken van de oude sitiuatie. Wat Bluezz zei: alles is nog hetzelfde, maar het scherm is doorzichtig geworre.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112993239
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Omdat dat zo hoort.

Nieuwe badkamer is nieuwe doekkies.
Ah ok w/
  zondag 17 juni 2012 @ 02:14:20 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993245
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moet je nieuwe handdoekies ? :@
Vind ik leuk & omdathetkan. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112993335
:D
Dat zag ik laatst op een heel klein kotje ergens in een weiland :
'omdathetkan' O+ Zo liev!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Milf zondag 17 juni 2012 @ 02:17:47 #208
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112993344
Wauwfactor is aanwezig!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112993363
Zo hé nik, jullie zijn goed bezig geweest, ben je niet helemaal gesloopt :D
  zondag 17 juni 2012 @ 02:19:59 #210
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993409
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef Bluezz het volgende:
:D
Dat zag ik laatst op een heel klein kotje ergens in een weiland :
'omdathetkan' O+ Zo liev!
Ah dat is schattig ja. :D O+

Maar je hebt wel gelijk met je vraag natuurlijk: nieuwe doekies zijn een beetje onzin.
Moet wel zeggen dat de oude enigszins op zijn en dat ik het gewoon echt zinloos leuk vind om daar een beetje mee te trutten. Mag gerust van de Action komen hoor, het hoeft geen enorme kostenpost te zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 17 juni 2012 @ 02:20:37 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993429
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Zo hé nik, jullie zijn goed bezig geweest, ben je niet helemaal gesloopt :D
Zeg dat wel, ik lurk daar ook. Repsect voor jullie inzet zeg!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf zondag 17 juni 2012 @ 02:23:04 #212
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112993492
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Zo hé nik, jullie zijn goed bezig geweest, ben je niet helemaal gesloopt :D
Ik ben om kwart voor drie weggegaan. Was er twintig over tien. Wel inderdaad als een gek door de keuken en badkamer geraust, maar ik vierde mijn verjaardag vanavond ook.
Dus thuisgekomen nog even flink aan de slag geweest! Visite is net weg :P Dus de grootste complimenten gaan naar de rest van de mensen die hebben geholpen :Y
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112993564
Ik vind die gele kleur op de muur (die ook in de OP staat) echt super O+
  zondag 17 juni 2012 @ 02:39:24 #214
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993854
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die gele kleur op de muur (die ook in de OP staat) echt super O+
Huh, heeft Arty stiekem een muur geel geschilderd? }:|
Of bedoel je de oranje muur in de woonkamer? Die is onverwacht tijdloos gaaf, wat ons betreft. We hebben er na zes jaar nog geen genoeg van.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 17 juni 2012 @ 02:40:32 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112993876
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:23 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben om kwart voor drie weggegaan. Was er twintig over tien. Wel inderdaad als een gek door de keuken en badkamer geraust, maar ik vierde mijn verjaardag vanavond ook.
Dus thuisgekomen nog even flink aan de slag geweest! Visite is net weg :P Dus de grootste complimenten gaan naar de rest van de mensen die hebben geholpen :Y
Een verjaardag vieren na een dag klussen bij een ander. Nikky, dat is heus wel een prestatie hoor!
Goed gedaan. Ik hoop dat de klusmeet bij jou net zo voortvarend verloopt!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf zondag 17 juni 2012 @ 02:42:46 #216
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112993913
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Een verjaardag vieren na een dag klussen bij een ander. Nikky, dat is heus wel een prestatie hoor!
Goed gedaan. Ik hoop dat de klusmeet bij jou net zo voortvarend verloopt!
Dat hoop ik ook :Y
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112994229
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Huh, heeft Arty stiekem een muur geel geschilderd? }:|
Of bedoel je de oranje muur in de woonkamer? Die is onverwacht tijdloos gaaf, wat ons betreft. We hebben er na zes jaar nog geen genoeg van.
Ohja, het is eigenlijk best wel oranje _O-

Denk dat ik door die verschillende licht dingen in dat .gif-je het zag als een 'warme' geel :)

Desalniettemin, toffe kleur :)
  zondag 17 juni 2012 @ 03:07:24 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112994348
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]
Je kunt er ons niet van beschuldigen dat we alleen met het EK oranjegezind zijn. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 april 2013 @ 20:19:22 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125877893
Gutenmorgen Freunde!

Een kleine update voor de Liebhaber.De tuin ligt er vruchtbaar bij:

Paprika:


De clamtissen [.. ;) ] doen het ook niet slecht:


Pruimenboompje loopt uit:


Blauwe bessen en frambozen:


Onscherp, maar ontelbare trosjes rode bessen:


De blauwe bessen:


De vijg staat op knappen:


Tomaten, twee kleuren paprika:


Kruidenbak:


En dan staan er her en der ook nog andere kruiden in de tuin. wat je op een paar vierkante meter al niet kan doen! O+MAAR! Nu willen wij dit:

http://www.funda.nl/koop/scharmer/huis-47335152-borgweg-82/

We zijn wezen kijken en het is meer dan fantastisch. Maar wel boven het budget dat wij willen uitgeven voor wonen, en we zijn heel streng. }:|

Maar wat een fantastisch landgoedje. O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 29-04-2013 20:36:34 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_125878019
:D

Eigenlijk hé, ben je de eigenaars aan het stalken _O-
Al die fokkers die nieuwsgierig op de link klikken.
De makelaar gelooft het niet.
En er verandert niks aan de prijs...in jullie richting 8)7

Oh, terwijl ik zo post, wordt het wel een negatief bericht. -O-
pi_125878127
Kijke Kijke nie Kope ~O>
  maandag 29 april 2013 @ 20:33:47 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125878471
Ik krijg van de opwinding mijn foto's niet eens behoorlijk geplaatst. :D :')

Anyway, met de prijs van dat huis is helemaal niks mis, en ik hoop (oprecht, maar wel huilend), dat ze het gewoon kunnen verkopen voor deze prijs. Paradijsje!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 20:34:50 #223
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_125878511
Als jullie je huisje nou verkopen voor ongeveer 100.000 euro koop ik hem O+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 april 2013 @ 20:37:01 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125878633
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Renesite het volgende:
Als jullie je huisje nou verkopen voor ongeveer 100.000 euro koop ik hem O+ !
Hahahaahahahhha!!!

Bijna goed. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 20:39:44 #225
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_125878759
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hahahaahahahhha!!!

Bijna goed. :*
Konhetproberenweetje...

Mijn nichtje woont in Scharmer, heeft het er wel leuk begreep ik van d'r :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 april 2013 @ 20:43:21 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125878953
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Konhetproberenweetje...

Mijn nichtje woont in Scharmer, heeft het er wel leuk begreep ik van d'r :)
Dit deel van Scharmer is afgelegen en we hoorden van de eigenaren dat er daar niet echt een doprsgevoel heerst. Het deel aan de andere kant van de snelweg is wel een leuk dorp.

Then again, je zit met tien minuten in Grunn. Ik denk dat dat je ijkpunt is, als je daar woont.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_125879001
Overigens: de tuin ligt er kleurrijk en veelbelovend bij. w/
  maandag 29 april 2013 @ 20:45:29 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125879051
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef AnneX het volgende:
Overigens: de tuin ligt er kleurrijk en veelbelovend bij. w/
In Scharmer?
Of bie uns?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_125879745
Beide >:O
  maandag 29 april 2013 @ 21:03:14 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125879865
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:00 schreef Bluezz het volgende:
Beide >:O
True. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 april 2013 @ 23:14:31 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_125885633
Ik vind de tuin mooier dan het huis van dat boerderijtje :P En een van jullie moet dan stoppen met werken om dat enorme landgoed te onderhouden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:20:12 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125888269
quote:
6s.gif Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de tuin mooier dan het huis van dat boerderijtje :P En een van jullie moet dan stoppen met werken om dat enorme landgoed te onderhouden.
Het huis doet er ook niet zo heel toe. Nou ja, het is wel heel groot en ruim en het voldoet aan onze eisen wat betreft hoogte en oppervlakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-04-2013 05:59:07 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 2 januari 2014 @ 17:41:47 #233
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:05:27 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134996160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Und ist der noch immer Spass am Parplatz ? :@
Wat een kick! :D

Ja, noch immer spass.

We overwogen wel wat anders, gingen ook wel kijken bij huizen 'buiten', maar hechten toch aan onze mooie middenweg tussen stad & rust & sfeervol huis, dat ons tevens financieel niet de kop kost. We hebben het zo slecht nog niet en dat geeft ons ook weer veel mogelijkheden wat betreft reizen, minder/anders werken.

Kortom: de Parkplatz is nog altijd ons ideale fijne huis. O+

Wel weer wat dingen to do: trap opnieuw (laten) schilderen en sleuven laten frezen. En het toilet moet nog een keer gemoderniseerd worden.
En in de huiskamer moet een kamerhoge boekenkast komen, die we op maat willen laten maken. En een houtkachel.
Enfin, genoeg te doen nog, ooit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 17:08:16 #235
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_135030815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat een kick! :D

Ja, noch immer spass.
Het was idd. even zoeken ! Vond het gewoon eens een leuk topic om naar boven te schoppen :P

quote:
We overwogen wel wat anders, gingen ook wel kijken bij huizen 'buiten', maar hechten toch aan onze mooie middenweg tussen stad & rust & sfeervol huis, dat ons tevens financieel niet de kop kost. We hebben het zo slecht nog niet en dat geeft ons ook weer veel mogelijkheden wat betreft reizen, minder/anders werken.
Dat geeft ook een zekere rust in je leven ! Beter dan dat je iedere maand moet zweten om zo'n veelste dure hypotheek te betalen. Of dat er een stuk maand overblijft :)
Ik zie het in mijn omgeving zo vaak; zo compleet anders..

En maar werken voor die paar stenen ;)

quote:
Kortom: de Parkplatz is nog altijd ons ideale fijne huis. O+
Dat is heel mooi toch ! :) *O*

quote:
Wel weer wat dingen to do: trap opnieuw (laten) schilderen en sleuven laten frezen. En het toilet moet nog een keer gemoderniseerd worden.
En in de huiskamer moet een kamerhoge boekenkast komen, die we op maat willen laten maken. En een houtkachel.
Enfin, genoeg te doen nog, ooit.
Precies; wij hebben ook nog genoeg plannen.
En naast het noodzakelijke onderhoud ben je met een eigen woning eigenlijk nooit helemaal klaar ! ;)
Je blijft min of meer bezig ! Of het nou moet of dat je het zelf wilt _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:14:06 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135031066
Stimmt.

Maar dat is ook juistleuk toch? Lekker doorknutselen aan je stulp en eens in de zoveel tijd de boel weer eens helemaal veranderen.

Daar zou ik nu wel zin in hebben: alles leeghalen en opnieuw inrichten. Daarom zou ik dan wél weer willen verhuizen. Zo'n nieuwhuis om te ontdekken en je eigen maken.

Zijn jullie al over naar je huis vonk?
Ik ga eens even in je topic loeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 17:27:34 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_135031649
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Stimmt.

Maar dat is ook juistleuk toch? Lekker doorknutselen aan je stulp en eens in de zoveel tijd de boel weer eens helemaal veranderen.

Daar zou ik nu wel zin in hebben: alles leeghalen en opnieuw inrichten. Daarom zou ik dan wél weer willen verhuizen. Zo'n nieuwhuis om te ontdekken en je eigen maken.

Zijn jullie al over naar je huis vonk?
Ik ga eens even in je topic loeren.
Idd. dan wordt klussen ook weer leuk; dan hoef je niet meer omdat het moet.
Dan doe je het gewoon als je zin hebt :P

We zitten er sinds de kerstdagen 2013 in :)
  Moderator vrijdag 27 april 2018 @ 18:00:07 #238
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:02:26 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178778876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Stimmt.

Maar dat is ook juistleuk toch? Lekker doorknutselen aan je stulp en eens in de zoveel tijd de boel weer eens helemaal veranderen.

Daar zou ik nu wel zin in hebben: alles leeghalen en opnieuw inrichten. Daarom zou ik dan wél weer willen verhuizen. Zo'n nieuwhuis om te ontdekken en je eigen maken.

Zijn jullie al over naar je huis vonk?
Ik ga eens even in je topic loeren.
Nou dames en heren, vier jaar geleden had ik er al zin in, en nu staat het dan daadwerkelijk te gebeuren! Wij gaan (met een beetje pijn in het hart) verhuizen. Heel fantastisch nieuw huis. Ik post binnenkort een linkje naar Funda. DM'en mag hoor!

Het is in Groningen een bizarre huizenmarkt met zwaar overbieden en huizen voor elkaars neus wegjatten.

Maar goed, dat mogen mensen dan ook gaan doen met de Parkplatz. :Y)

Dank Vonk, voor het weer activeren van dit topic!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 27 april 2018 @ 18:03:55 #240
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 18:09:58 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178779002
Het is (nog) geen boerderij geworden? :+
Succes :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:18:22 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178779137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 18:09 schreef borisz het volgende:
Het is (nog) geen boerderij geworden? :+
Succes :)
Nee! :D
Ik kreeg er de handen niet voor op elkaar, bij mijn stadse echtgenoot. Maar dit is een mooi alternatief. En het lijkt zelfs wel, als je door je wimpers kijkt en je oren dicht houdt, een oud boerderijtje aan de achterkant. :P

Maar ik denk niet dat ik in de buurt aan hoef te komen met een geit en twee ezels in de achtertuin. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178779766
Het komt allemaal wel dichtbij zo, mensen!!!! ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 27 april 2018 @ 19:22:46 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178780025
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 19:01 schreef sigme het volgende:
Het komt allemaal wel dichtbij zo, mensen!!!! ;)
Ja, ik wou het niet zeggen! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178780534
Yep...schopje voor wieder Spass am Parkplatz w/

Wat zijn de plannen?
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:29:26 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178781004
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 19:53 schreef AnneX het volgende:
Yep...schopje voor wieder Spass am Parkplatz w/

Wat zijn de plannen?
Beetje schilderen, op den duur een andere keuken erin (is een vrij klein keukenblok voor de ruimte), schuurtje in de tuin bouwen. Boom in de tuin planten. BBQ aansteken, nooit meer van onze reet komen. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178781076
Oh yeah, wat spannend *O*
Mag ik een DM met een huislinkje? *O*
Alvast heel veel plezier met voorpret en inrichtpret!
  zaterdag 28 april 2018 @ 01:10:53 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178784924
Wat jammer trouwens dat alle foto's het niet meer doen. Wel een gemis voor een subforum zoals K&W. -O-

Nu ja, voor hen die zich de Parkplatz nog herinneren: ons nieuwe huis is in veel opzichten nog weer een stukje mooier en ook luxer (comfortabeler). Wat betreft badkamer gaan we we er wel op achteruit. We hadden nu al geen lel van een ding hoor, maar toch.
Staat wel tegenover dat we straks twéé badkamers hebben. Op elke verdieping eentje. Klinkt wel chic, maar ze zijn petit hoor! De een met bad en de ander met douche.

Winst zit 'm in bijvoorbeeld in de suitedeuren, waarop ik dol ben. We hebben ze nu één keer in de woonkamer, maar straks maarliefst twee keer. O+ Want we hebben een soort tussenkamer beneden. Heel erg mooi, in die hele hoge woonkamer.

Oh en een boretti in de keuken. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 10:54:40 #249
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_178804991
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jammer trouwens dat alle foto's het niet meer doen. Wel een gemis voor een subforum zoals K&W. -O-
Ja, dat is het. Sinds het photobucket verhaal :X -O-

Heb het linkje bekeken; en het is een mooie karakteristieke woning met authentieke elementen ^O^
pi_178816835
Ik heb mijn jeugd grotendeels doorgebracht in een huis aan de Frederikstraat, dat had ook van die dubbele schuifdeuren. En een keldertje onder de tussenruimte, heb jij dat ook?

Mijn vriendinnetje van de lagere school woonde in jouw nieuwe straat.
Op nummer 7. Dat huis met die gedraaide kozijnlijsten ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 april 2018 @ 18:13:50 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178816990
Ja linkje graag!

Dank u!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 19:13:46 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178818495
Ooooh dat huisje! Leuk!
Ik schrik wel enorm van die prijzen zeg. Zo aan de prijs mijn Groningen O+ !

Wel grappig dat jullie eerst ook Meerstad wel een mooi idee vonden, toch te ver van de stad zeker _O- !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 29 april 2018 @ 19:32:13 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178819040
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Renesite het volgende:
Ooooh dat huisje! Leuk!
Ik schrik wel enorm van die prijzen zeg. Zo aan de prijs mijn Groningen O+ !

Wel grappig dat jullie eerst ook Meerstad wel een mooi idee vonden, toch te ver van de stad zeker _O- !
Ja, Meerstad! Nou, dat vonden we op zich wel heel snel vrij ver weg. We vielen alleen wel op die schuurwoningen die je daar kan laten bouwen.

Maar we zijn al snel gaan kijken rondom Noorderplantsoen. Was het steeds net niet helemaal. Deze wel.

Wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik moeten overbieden op de vanafprijs. Maar dat wisten we van te voren. Deze verkopende makelaar zorgt ervoor dat er veel mensen op het open huis af komen, en iedereen daarna gek wordt met blind bieden.

Maar we konden het lijen, door een meevaller. Dus in vaste lasten is het straks nog steeds niet zo boeiend. Dat is wel een luxe-positie in deze huizenmarkt natuurlijk.

Plus dat ons huidige huis ook voor een belachelijke prijs weggaat, waarschijnlijk.

Overigens is het eerst zien, dan geloven, want als iemand nu gewoon nog even een nog belachelijker bod doet, zijn we de lul, al is de deal mondeling rond. Snel zien te tekenen dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 29 april 2018 @ 19:35:13 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178819134
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2018 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijn jeugd grotendeels doorgebracht in een huis aan de Frederikstraat, dat had ook van die dubbele schuifdeuren. En een keldertje onder de tussenruimte, heb jij dat ook?

Mijn vriendinnetje van de lagere school woonde in jouw nieuwe straat.
Op nummer 7. Dat huis met die gedraaide kozijnlijsten ;).
Oh nummer 7 O+ Prachtig huis ook!
Weet jij toevallig wat de betekenis zou kunnen zijn van de (voornamelijk vrouwelijke) kopjes boven de ruiten in de Oosterpoort?

In de tussenkamer zit wel het luik naar de kruipruimte. Alles is in de loop der tijd geïsoleerd, dus als er al ooit een kelder was, is die er nu niet meer. Maar ik ga mijn hoofd toch even door het luik steken, zodra ik de kans heb.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 20:14:17 #255
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178820064
Mooi hoor :) ! Nu duimen :) ! Wij krijgen morgen onze sleutel eindelijk *O*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_178820763
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ga het weer volgen. Wij zijn zelf net begonnen naar een nieuw huis te kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 29 april 2018 @ 21:01:28 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178821018
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Renesite het volgende:
Mooi hoor :) ! Nu duimen :) ! Wij krijgen morgen onze sleutel eindelijk *O*
_O_ Wat heerlijk rené!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 29 april 2018 @ 21:02:22 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178821043
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ga het weer volgen. Wij zijn zelf net begonnen naar een nieuw huis te kijken.
Oh wat gaaf. Ik herinner me nog dat jullie van de flat naar de nieuwbouw gingen! En jullie leuke inrichting daar. O+ Wat is de reden van mogelijk verhuizen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178824563
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh nummer 7 O+ Prachtig huis ook!
Weet jij toevallig wat de betekenis zou kunnen zijn van de (voornamelijk vrouwelijke) kopjes boven de ruiten in de Oosterpoort?

In de tussenkamer zit wel het luik naar de kruipruimte. Alles is in de loop der tijd geïsoleerd, dus als er al ooit een kelder was, is die er nu niet meer. Maar ik ga mijn hoofd toch even door het luik steken, zodra ik de kans heb.

Wacht wat? Oosterpoort? Daar ben ik al maanden elke twee weken aan het logeren :D
Linkje please, dan OV-fiets ik er een keertje langs voor voorinspectie. Enig buurtje, dat. O+

En er zit een Coop :Y /nuttige info
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178824569
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Renesite het volgende:
Mooi hoor :) ! Nu duimen :) ! Wij krijgen morgen onze sleutel eindelijk *O*
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 30 april 2018 @ 04:50:58 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178826375
Ik zat nog even onverbetelijk nachtelijk te deadlinewerken, toen ik een DM zag van een FOK!ker dat ons nieuwe huis op 'verkocht' stond. :D *O*

Dus nu durf ik de link wel te posten. Dit is 'm:

https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-40538211-jacobstraat-5/

Toch wel een pak van mijn hart dat ze het niet langer in het midden laten op Funda, want de boel wordt weggekaapt waar je bij staat, begrepen we. Maar dit geeft de burger moed. :Y) Dit is ons nieuwe huis. Veel zin in!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178826497
Leuk hoor, zo’n schippersjongetje aan de muur. 🤪
Equivalent van het Zigeunermeisje !?

En waar heb je de oranje muur gepland?

En Feli voor het echie, natuurlijk w/

[ Bericht 31% gewijzigd door AnneX op 30-04-2018 05:10:06 ]
pi_178826922
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 04:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zat nog even onverbetelijk nachtelijk te deadlinewerken, toen ik een DM zag van een FOK!ker dat ons nieuwe huis op 'verkocht' stond. :D *O*

Dus nu durf ik de link wel te posten. Dit is 'm:

https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-40538211-jacobstraat-5/

Toch wel een pak van mijn hart dat ze het niet langer in het midden laten op Funda, want de boel wordt weggekaapt waar je bij staat, begrepen we. Maar dit geeft de burger moed. :Y) Dit is ons nieuwe huis. Veel zin in!
prachtig Dude.
Wel een kale tuin :@
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 08:25:07 #264
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178827442
Ohh dat had ik al gezien achteraf :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_178828102
Prachtig huis, gefeliciteerd!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_178828903
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 04:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zat nog even onverbetelijk nachtelijk te deadlinewerken, toen ik een DM zag van een FOK!ker dat ons nieuwe huis op 'verkocht' stond. :D *O*

Dus nu durf ik de link wel te posten. Dit is 'm:

https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-40538211-jacobstraat-5/

Toch wel een pak van mijn hart dat ze het niet langer in het midden laten op Funda, want de boel wordt weggekaapt waar je bij staat, begrepen we. Maar dit geeft de burger moed. :Y) Dit is ons nieuwe huis. Veel zin in!
Offisijeel nu *O*
Ik maakte me even zorgen toen ik de ‘verkocht’ tekst erbij zag. Gelukkig kon jij die wegnemen. Felies!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178831264
*O*
1 verzoek, zet géén plant voor die mooie schouw ;(
pi_178831978
Wat een tof nieuw huis O+
E.
  maandag 30 april 2018 @ 16:18:53 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178838195
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 06:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

prachtig Dude.
Wel een kale tuin :@
Ja, ik denk dat ze nog bezig waren met de aanleg. Fix ik hoor, vind ik leuk. :)
Wil er weer een fruitboom en fruitstruiken in en een kruidenhoek en verder gras en bloemen. Juist wel prima dat er nog niets in staat, maar het niet modern en strak betegeld is. Dat is meer werk om om te vormen.

Er moet ook nog een keetje op en een degelijk houthok.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178838511
Robotstofzuiger gespot *O* !

Mooi huis! Het heeft wel nog even wat smaak nodig, maar dat krijgen jullie vast weer voor mekaar.
En gelukkig is de basis, zoals de keuken, heul erg goed.
  maandag 30 april 2018 @ 16:40:15 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178838805
Prachtkeet!

_O_
Resistance is futile.
pi_178840319
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ze nog bezig waren met de aanleg. Fix ik hoor, vind ik leuk. :)
Wil er weer een fruitboom en fruitstruiken in en een kruidenhoek en verder gras en bloemen.
*O*
  maandag 30 april 2018 @ 17:47:09 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178840685
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:18 schreef Bluezz het volgende:
*O*
1 verzoek, zet géén plant voor die mooie schouw ;(
Ik denk dat ze wilden verhullen dat er nog een pijpje uitsteekt of zo. Misschien maar eens daar (ook) een houtkachel neerzetten. Er staat er al een in de schouw in de eetkamer. Heel die buurt uitroken! :D

Nou, 23 juli overdracht, hoorden we net. Ons huis dan per 1 september of zo verkopen. Hebben we een maand. Dat moet qua schilderwerk genoeg zijn. Die lilleke tegelvloer laten we nog even voor wat het is. Zit vloerverwarming onder, dus ik weet niet hoe makkelijk (= hoe duur) het is om daar iets anders neer te leggen. Ooit maar eens op zoek naar mooie oude tegeltjes.

Schuurtje bouwen en tuin komen wel aan de beurt als we er wonen.

Komende week vier makelaars op bezoek én ik heb een brievenbusbriefjesverspreider (of we ons huis willen verkopen) gemaild. Nu maar kijken hoe we er zo veel mogelijk uit kunnen trekken. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178843117
Ha..en ik dacht dat jullie mede 🤪 voor de tegelvloer waren gevallen...

# had gekund.
pi_178843452
Ik dacht dat die lichblauwe tegels in gang en keuken ook oud en authentiek waren :@ :o
pi_178843666
Dude, ik weet niks over de timpaantjes in de O'poort. Harry Perton weet het vast wel, en ik zal mijn vader eens vragen. Ken jij het Oosterpoortlied al wel?

Weet jij hoe het nu staat met Wah Hing? Ik kom er al een tijdje niet meer langs, maar da's nu bij jou op de hoek, dus jij moet dat nu weten. Zeker als je je nieuwe huis gaat schilderen enzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 april 2018 @ 19:34:39 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178843672
Oh, ik vind het een beetje rare Griekse tegels of zo. :D Maar ik zal er nog eens goed naar kijken.

Overigens kunnen we onze nieuwe woning via de site van de verkopende makelaar bekijken met een virtuele bril waar je je telefoon in schuift. Dus we kunnen er gewoon in rondlopen!

Jullie ook, als je zo'n bril hebt. 8-) Wij kregen er eentje van karton, toen we een ander huis van deze verkopend makelaar bekeken. Zij maken altijd van dit soort filmpjes van hun aanbod. Wondere wereld!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-04-2018 19:39:41 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178843771
Jacco toch? Wel een geschikte vent.
Heeft ons huis eens getaxeerd. Dat heeft een standaardprijs, en die waren we natuurlijk bereid te betalen. Maar dat vond hij echt niet kunnen voor ons huisje. We betaalden de helft ofzo.
Kennis van me kreeg eens zijn bemiddeling gratis, toen ze binnen 2 jaar een stuk of 5 huizen via hem kocht/verkocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 april 2018 @ 19:46:36 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178843946
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:38 schreef sigme het volgende:
Jacco toch? Wel een geschikte vent.
Heeft ons huis eens getaxeerd. Dat heeft een standaardprijs, en die waren we natuurlijk bereid te betalen. Maar dat vond hij echt niet kunnen voor ons huisje. We betaalden de helft ofzo.
Kennis van me kreeg eens zijn bemiddeling gratis, toen ze binnen 2 jaar een stuk of 5 huizen via hem kocht/verkocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel de verkoper van de Jacobstraat dus he? Dat kantoor is sowieso popi jopi en hip en happening en zo. Maar ze zorgen wel voor donders klinkende eindresultaten, dus we vragen ze een offerte te maken voor ons huidige huis. Zeeven heb ik (nog) niet op het lijstje potentiële makelaars staan. Zal eens kijken, dank voor de tip!

Er is ook nog een particuliere belangstellende. Als die de hoofdprijs wil betalen, dan slaan we de makelaars alsnog gewoon over. Wel komende week even ontfutselen wat de hoofdprijs is, natuurlijk. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 april 2018 @ 19:48:37 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178843974
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 19:34 schreef sigme het volgende:
Dude, ik weet niks over de timpaantjes in de O'poort. Harry Perton weet het vast wel, en ik zal mijn vader eens vragen. Ken jij het Oosterpoortlied al wel?

Weet jij hoe het nu staat met Wah Hing? Ik kom er al een tijdje niet meer langs, maar da's nu bij jou op de hoek, dus jij moet dat nu weten. Zeker als je je nieuwe huis gaat schilderen enzo.
Oh ja, vraag je vader eens als je wilt! En ik ga gauw even studeren op het Oosterpoortlied. Anders kom ik er niet in, zeker?

Ja WahHing zit er nog! Is dat wat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178843985
Zeeven is voor de snobs als ik.
Heerlijke makelaardij, prachtig pand, beetje jammer van die Piet Hein Eek in hun salon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_178844125
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh ja, vraag je vader eens als je wilt! En ik ga gauw even studeren op het Oosterpoortlied. Anders kom ik er niet in, zeker?

Ja WahHing zit er nog! Is dat wat?
Wah Hing was de lokale Chinees.
De lokale basisschool (de admiraal de Ruyterschool) heeft nog speciale bijles gegeven voor de Chineesjes, groot en klein. Twintig jaar later gaven de Chinezen Chinese les aan Nederlanders, in hetzelfde schoolgebouw :D.

Maar ze hebben de toko verkocht, aan Antillianen, of Antiliaanse Chinezen. Heel, héél bijzonder. De Chinees zal opeens vol met allerlei (zeer!) zwart publiek. En het assortiment was ook heel bijzonder. Maandmenutje met bami, patat en gebakken kip. Wonderlijk wonderlijk.
Maar ruim een jaar geleden kwam er een briefje op de deur: vandaag gesloten, morgen weer open (en daaronder een stel chinese tekens). In de maanden daarna bleef het briefje hangen.
Ik weet niet hoe het er nu voor staat, ik loop er al meer dan een jaar niet meer langs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_178844569
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 04:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zat nog even onverbetelijk nachtelijk te deadlinewerken, toen ik een DM zag van een FOK!ker dat ons nieuwe huis op 'verkocht' stond. :D *O*

Dus nu durf ik de link wel te posten. Dit is 'm:

https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-40538211-jacobstraat-5/

Toch wel een pak van mijn hart dat ze het niet langer in het midden laten op Funda, want de boel wordt weggekaapt waar je bij staat, begrepen we. Maar dit geeft de burger moed. :Y) Dit is ons nieuwe huis. Veel zin in!
Héél gaaf huis! En wel confronterend om te zien hoe goedkoop de huizen daar zijn. Wat heeft voor jullie de doorslag gegeven om te willen verhuizen?

Wij willen de stad uit, maar niet te ver. We zitten prima waar we zitten, dus we kijken alleen naar droomhuizen. Nou ja, we zijn net begonnen. Wel heb ik vast afspraken met twee makelaars gemaakt. De markt is hier nog steeds zo oververhit dat je snel moet kunnen handelen als je iets tofs tegenkomt. En ik heb er geen benul van in hoeverre er sprake is van een markt buiten Funda om.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 april 2018 @ 20:16:45 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178844840
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Wah Hing was de lokale Chinees.
De lokale basisschool (de admiraal de Ruyterschool) heeft nog speciale bijles gegeven voor de Chineesjes, groot en klein. Twintig jaar later gaven de Chinezen Chinese les aan Nederlanders, in hetzelfde schoolgebouw :D.

Maar ze hebben de toko verkocht, aan Antillianen, of Antiliaanse Chinezen. Heel, héél bijzonder. De Chinees zal opeens vol met allerlei (zeer!) zwart publiek. En het assortiment was ook heel bijzonder. Maandmenutje met bami, patat en gebakken kip. Wonderlijk wonderlijk.
Maar ruim een jaar geleden kwam er een briefje op de deur: vandaag gesloten, morgen weer open (en daaronder een stel chinese tekens). In de maanden daarna bleef het briefje hangen.
Ik weet niet hoe het er nu voor staat, ik loop er al meer dan een jaar niet meer langs.
Zullen wel Surinaamse Chinezen zijn, Antilliaanse Chinezen nooit van gehoord
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178847946
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Wah Hing was de lokale Chinees.
De lokale basisschool (de admiraal de Ruyterschool) heeft nog speciale bijles gegeven voor de Chineesjes, groot en klein. Twintig jaar later gaven de Chinezen Chinese les aan Nederlanders, in hetzelfde schoolgebouw :D.

Maar ze hebben de toko verkocht, aan Antillianen, of Antiliaanse Chinezen. Heel, héél bijzonder. De Chinees zal opeens vol met allerlei (zeer!) zwart publiek. En het assortiment was ook heel bijzonder. Maandmenutje met bami, patat en gebakken kip. Wonderlijk wonderlijk.
Maar ruim een jaar rgeleden kwam er een briefje op de deur: vandaag gesloten, morgen weer open (en daaronder een stel chinese tekens). In de maanden daarna bleef het briefje hangen.
Ik weet niet hoe het er nu voor staat, ik loop er al meer dan een jaar niet meer langs.
Ik fiets er over een week weer langs. Als ik eraan denk zal ik eens kijken hoe het erveur staat.

Friet van Piet (inmiddels ook gerund door Chinezen, naar het schijnt) is mij ook aangeraden voor een goede snelle hap. Weten jullie of mijn bronnen daarin correct zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 22:19:25 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178849501
Wij hadden de dames van slim. Ook een prima makelaar :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 30 april 2018 @ 23:43:11 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178852048
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:19 schreef Renesite het volgende:
Wij hadden de dames van slim. Ook een prima makelaar :)
Wij ook, bij de aankoop! Heel prima inderdaad!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 05:51:35 #288
43653 sigme
Veraan
pi_178854260
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik fiets er over een week weer langs. Als ik eraan denk zal ik eens kijken hoe het erveur staat.

Friet van Piet (inmiddels ook gerund door Chinezen, naar het schijnt) is mij ook aangeraden voor een goede snelle hap. Weten jullie of mijn bronnen daarin correct zijn?
Nee, weet ik niet, want ik haal echt al járen niet meer af in de O'poort.
Maar ik laat me graag bijpraten. Moeten we een centraal Oosterpoorttopic maken :D?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 3 mei 2018 @ 21:16:14 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178922110
Wij zijn bíjna klaar met onze makelaarmarathon voor de verkoop. * Dept voorhoofd af.

Er is al wel veel duidelijk. We zullen er naar alle waarschijnlijkheid zo'n 70/80duizend meer voor krijgen dan we ervoor hebben betaald in 2006. Dat is boven verwachting fijn. Dat bedrag compenseert ook ruimschoots het over-bod dat wij, weloverwogen, deden op ons nieuwe huis.

Dus op naar de verkoop. Zo te horen hoeven we eigenlijk niets te doen. Het onderhoud vindt men uitstekend en het interieur behoeft geen 'styling' (want dat zit tegenwoordig bij alle pakketten in).

De makelaars willen het heel graag verkopen allemaal .Prima, we gaan het uitonderhandelen.

Weer een stapje verder op de afvinklijst. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 mei 2018 @ 23:22:43 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178925507
Dat is lekker zeg! ^O^
***
  maandag 7 mei 2018 @ 09:21:25 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178983888
Wij hadden gisteren onze eerste bezichtiging! Buiten een makelaar om. Via-via-mensen. Naast de briefjes in de brievenbus een gek fenomeen. Wat een krapte toch, op de huizenmarkt hier. Deze mensen willen graag kopen voordat het huis in de openbare verkoop gaat. Vraag me af of ze zich realiseren wat voor waanzin zo'n verkoop is en hoe aantrekkelijk die dus voor ons is, ondanks de makelaarskosten die we dan hebben.

Vandaag of morgen hun bod.

En de buurvrouw zag al mensen uit hun auto stappen en ons huis inspecteren, dus de diverse makelaars die we lieten komen ivm verkoop hebben ook al rond gebazuind dat er in deze straat iets vrijkomt binnenkort, vermoed ik.

Al met al natuurlijk een geweldige positie, als verkoper, maar emotioneel vind ik het maar lastig zeg, dat ons mooie huisje zo te grabbel ligt voor de hoogste bieder, op die overspannen huizenmarkt. :'(

Herkent iemand dat? Of ben ik gewoon een sentimentele zak hierin?

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 07-05-2018 10:11:55 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 mei 2018 @ 10:29:34 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178984921
Ik denk het laatste. Ik zou alleen maar dollartekens in mijn ogen hebben. :Y :@

Ik bedoel, als het me echt zo aan het hart ging, ging ik er ook niet weg. ;)
***
pi_178985292
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk het laatste. Ik zou alleen maar dollartekens in mijn ogen hebben. :Y :@

Ik bedoel, als het me echt zo aan het hart ging, ging ik er ook niet weg. ;)
Dit :)
Maar jeetje wat een overspannen markt idd :o
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 11:18:09 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178985653
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hadden gisteren onze eerste bezichtiging! Buiten een makelaar om. Via-via-mensen. Naast de briefjes in de brievenbus een gek fenomeen. Wat een krapte toch, op de huizenmarkt hier. Deze mensen willen graag kopen voordat het huis in de openbare verkoop gaat. Vraag me af of ze zich realiseren wat voor waanzin zo'n verkoop is en hoe aantrekkelijk die dus voor ons is, ondanks de makelaarskosten die we dan hebben.

Vandaag of morgen hun bod.

En de buurvrouw zag al mensen uit hun auto stappen en ons huis inspecteren, dus de diverse makelaars die we lieten komen ivm verkoop hebben ook al rond gebazuind dat er in deze straat iets vrijkomt binnenkort, vermoed ik.

Al met al natuurlijk een geweldige positie, als verkoper, maar emotioneel vind ik het maar lastig zeg, dat ons mooie huisje zo te grabbel ligt voor de hoogste bieder, op die overspannen huizenmarkt. :'(

Herkent iemand dat? Of ben ik gewoon een sentimentele zak hierin?
You're on your own bye :W _O-

Ging bij ons hokkie toch anders ;( ! Maar goed, jullie straat is ook veeeel aantrekkelijker op dat vlak. Maar wel jammer dat ik dan niet evt kan fundastruinen en gluren :D !

Gaan jullie dan helemaal buiten de makelaars om?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 7 mei 2018 @ 13:12:00 #295
43653 sigme
Veraan
pi_178987708
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag me af of ze zich realiseren wat voor waanzin zo'n verkoop is en hoe aantrekkelijk die dus voor ons is, ondanks de makelaarskosten die we dan hebben.
Hoezo heb jij dan makelaarskosten als je het zo verkoopt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_178987837
quote:
5s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoezo heb jij dan makelaarskosten als je het zo verkoopt?
Het is aantrekkelijk om het op de markt te gooien, ipv onderhands te verkopen, ondanks de makelaarskosten dan.
  maandag 7 mei 2018 @ 13:22:10 #297
43653 sigme
Veraan
pi_178987865
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is aantrekkelijk om het op de markt te gooien, ipv onderhands te verkopen, ondanks de makelaarskosten dan.
Aaaah, ja, zo kan je het ook lezen. Dank :)!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 7 mei 2018 @ 15:06:11 #298
4330 PJ
Tja.....
pi_178990196
De vraag is of je het uberhaupt buiten een verkoopmakelaar mag verkopen. Ik neem aan dat je een contract met ze hebt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 mei 2018 @ 16:06:32 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_178992115
Wat een tof nieuw huis O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 mei 2018 @ 16:21:42 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178992621
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:06 schreef PJ het volgende:
De vraag is of je het uberhaupt buiten een verkoopmakelaar mag verkopen. Ik neem aan dat je een contract met ze hebt?
Volgens mij nog niet. Volgens mij hebben ze nu alleen nog maar makelaars over de vloer gehad die een indicatie hebben gegeven van de prijs die ze zouden willen vragen en welk courtage ze daarbij zouden rekenen.

In post 289 vertelt Dude nog over uitonderhandelen tussen de makelaars.
***
pi_179017810
Lekkere plek om vanuit te verkopen Dude! Ik zou ook vooral geld zien denk ik. :P

Je nieuwe huis ligt er nog strak bij. Enig straatje O+
Ik bewaak hem vannacht voor je van een meter of 100 afstand.

Friet van Piet is trouwens ook aan te raden. De Groninger mayo O+ O+ O+


Tevens lapo, Dude mag de nieuwe openen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')