abonnement Unibet Coolblue
pi_265307

Na al die zielige prijzen krijgt Essy zo'n grote prijs. Wat heeft zij dan eigenlijk gedaan, volgens mij werkt ze ook voor die bus en speelt ze gewoon mee en is er helemaal geen reisje. Of lijd ik nou aan fokkers-madness? Maar serieus, hoe garant is zo'n prijs? Ik heb Nanda haar column nergens gezien. Wie weet nog wat Aziz kreeg?

liefs Daphne

pi_265308
met "zijn kleine PIK" naar Eurodusnie.
pi_265309
miami is gewoon lekker ver. dan horen wij tenminste haar gegiegel ff niet.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_265310
quote:
op 05-23-2000 om 11:03 PM schreef DaphneInTheAir het volgende:
Na al die zielige prijzen krijgt Essy zo'n grote prijs. Wat heeft zij dan eigenlijk gedaan, volgens mij werkt ze ook voor die bus en speelt ze gewoon mee en is er helemaal geen reisje. Of lijd ik nou aan fokkers-madness? Maar serieus, hoe garant is zo'n prijs? Ik heb Nanda haar column nergens gezien. Wie weet nog wat Aziz kreeg?
liefs Daphne

Daphy, niet zo denigrerend. Ben je vergeten welk waanzinnig geschenk Bullent heeft gekregen? In een tijd dat de prijzen van hout de pan uitswingen wegens de houtschaarste (regenwoud, weet juh wel?) heeft SBS6 toch zeer diep in de voering van hun oude jasje getast en twee uiterst kostbare kleinoden aan hem cadeau gedaan: Ja, twee heuse houten tafelpoten, want hij wilde zo graag een huis bouwen voor zijn ouwelui, en dan was dit vast het begin. Die tafelpoten dus.
Willeke mocht alleen maar op reis naar New York (of zo, maar wel die badkuip oversteken) en Bart kreeg een tentje en wandelschoenen, dan had hij wat aan zijn wereldreis. Seki kreeg een reisje naar Portugal aangeboden, waarvan onbekend is of hij het heeft aangenomen of dat nu - na het herstellen van de diplomatieke betrekkingen met SBS6 - alsnog gaat doen.
Willeke en Esje hebben dus ongeveer hetzelfde binnen gehaald. Aziz heeft geloof ik een brandblusapparaat gehad. En als Robowan er uit moet mag hij de afstandsbediening meenemen, dan hebben ze thuis ook nog iets aan hem.
Van Tessa is bekend dat ze geboekt is bij een beroemde kliniek voor bekende nederlanders die geen kritiek kunnen verdragen. Men verwacht een acute inzinking op het moment dat ze Fok-Forum onder ogen krijgt.
Esmeralda heeft de reis verdiend. Dit was haar stageprojekt, en hiermee is ze geslaagd. Voortaan heeft Nederland een heuse Barbie-Psychologe, compleet geleverd met divan en kladblokje.
(Verrek, hebben die Bianca en Nanda en Marc en Dave nou ook een wegwerpcadeautje gehad bij hun uittreding?)

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_265311
Ik was alweer vergeten wat de eerste bewoners had gehad. Ik vergeleek Essy's prijs met die van Bully. Een waardecheque van 1500 gulden. Toen Sylli begon dacht ik dat ze fl: 15.000,-
zou zeggen. Mona en BI-anca kregen toch ook fl 10.000,-.
Bianca (v/d bus) kreeg een weekendje naar een beautyfarm. Eerlijk gezegd vond ik sat ze dat ook wel kon gebruiken. en Mikey een cursus strippen en een parachutesprong.
Waarop Tess zei dat ze dat ook had ingevuld op de formulieren en nou ook niet meer hoefde.
Ik vind ook dat Essy dat verdiend. Maar ik had het raar gevonden als zij als enige geen prijs v/d formulieren had gekregen.
Ik ben best wel benieuwd hoe 't met Aziz gaat.
Dat haat ik echt dan vragen ze: "laat ons even weten hoe 't geweest is." Jij krijgt altijd een bevestigend antwoord, maar ze doen het nooit.
Ik wed dat we nooit meer wat van Iwan en Laura's date horen.

Ik ben trouwens benieuwd of we een De Bus 2 krijgen. Toen BB was afgelopen en ze zeiden dat het weer zou beginnen in september, dacht ik echt wat moet ik in de tussentijd in hemelsnaam doen? Dus ik gebruikte de bus een beetje als afkickprogramma. Maar ik weet niet of ik nog echt zin heb in een de bus 2

groetjes Daphne

[Dit bericht is gewijzigd door DaphneInTheAir (Datum 25 Mei 2000).]

pi_265312
Als ik ergens nooit meer naar zal kijken dan is dat een vervolg op dit Bus-debacle. Nu hou ik me op de hoogte omdat ik wil zien hoe deze ellende afloopt en hoe ver ze durven te gaan met hun manipulaties.
I am looking in from the outside, als het ware, terwijl ik voordien nauw betrokken was bij een fan-gebeuren, maar dat heb ik wegens hartklachten op een laag pitje moeten zetten.

Vanuit het standpunt van een massa communicatie & Marketingdeskundige is dit mediaspektakel wel te pruimen en zeer informatief.
Zelf ben ik verbijsterd dat ik zo'n grondige afkeer kan hebben van iemand die ik nog nooit persoonlijk heb ontmoet, de Zeug. Een interessant gegeven waarmee ik voorlopig nog niet klaar ben.
--------------------------
Het kotszakje hangt onder de zitting

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 25 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 10:51:00 #7
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_265313
Voor Tessa ligt er ook al een reisje klaar. Gesponsord door 1 van de vorige locaties. Een lekker zonnig oord....
Heb uw lot lief

  vrijdag 26 mei 2000 @ 12:14:00 #8
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_265314
Laten we hopen dat het een enkele reis is
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_265315
Miami.....??
Dat werd toch voor nederlandse toeristen afgeraden vanwege geweldplegingen en overvallen op deze toeristen.

Of zou het geen toeval zijn.

  vrijdag 26 mei 2000 @ 17:12:00 #10
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_265316
er schijnen nog al wat toeristen vermoord te zijn.....
[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

  vrijdag 26 mei 2000 @ 17:13:00 #11
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_265317
Misschien wordt ze wel het slachtoffertje van (giechel giechel)een drive-by shooting ....uit een BUS.

[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')