donderdag 10 maart 2011 @ 12:29:16 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93900490
registreer om deze reclame te verbergen
=======================
SummerBreeze
wendytje
vogeltjesdans
Precious00
saaw
heroine
terror623
=======================

Zo klopt ie nu he? :@
ga ik EW een pm sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 12-03-2011 21:43:30 ]
The truth was in here.
pi_93901964
nog twee wachtende voor u :s)
uit een aspergernest
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:12:00 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93902183
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef wendytje het volgende:
nog twee wachtende voor u :s)
Sja, ze komen inene van heinde en ver :D Beide mensen heb ik ge'pmd dus zal wel goed gaan komen binnenkort.
The truth was in here.
pi_93903926
Ik ga eens even een foto opzoeken Bastard. Hoe krijg ik die het beste bij jou? Ik zie bij een PM iig geen mogelijkheid om te attatchen.

Ik gok trouwens zomaar ineens dat je een fok-mailadres hebt wat ik kan gebruiken...
Eindelijk mamma van een prachtige dochter
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:06:38 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93904120
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik gok trouwens zomaar ineens dat je een fok-mailadres hebt wat ik kan gebruiken...
:Y
The truth was in here.
pi_93911782
PM teruggestuurd
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:02:28 #282
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_93938088
Ik hoop dat bastard snel zijn leggingen doet en ik binnenkort aan de beurt ben :9
"They have a cave troll!"
Hier had ook uw reclame kunnen staan
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Met deze post heb je blijk gegeven van complete keizerheid _O_
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:35:38 #283
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_93939820
Ik zie dit topic ineens omhooggekickt in mn MyAT en wil toch ook wel weer graag op het kennelijk nieuwe lijstje als dat kan.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:44:33 #284
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_93942416
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef saaw het volgende:
Ik zie dit topic ineens omhooggekickt in mn MyAT en wil toch ook wel weer graag op het kennelijk nieuwe lijstje als dat kan.
Eerst een nummertje trekken, persoonlijke vriend van bastard worden en daarna een chinese rijsttafel voor ons allemaal koken. Misschien dat hij dan wat voor je kan betekenen :{w
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:04:01 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93944437
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Eerst een nummertje trekken, persoonlijke vriend van bastard worden en daarna een chinese rijsttafel voor ons allemaal koken. Misschien dat hij dan wat voor je kan betekenen :{w
:D Nee hoor! Al sla ik een rijsttafel niet af :P
Ik heb 2 mensen gepm'd, 1 heeft gereageerd maar er is iets misgegaan met een foto anders had ik er gisteravond tijd voor gehad.
The truth was in here.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:02:00 #286
74276 saaw
pi_93946609
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2010 00:54 schreef saaw het volgende:
gezien een aantal persoonlijke ontwikkelingen zou ik ook graag op het lijstje willen als dat mag :@
Lijkt me een oud genoeg nummertje, toch? ;)
Nee, ik heb natuurlijk geen haast, maar die ontwikkelingen zijn nogsteeds aan de gang en ik ben wel toe aan een frisse kijk op dingen.

Rijsttafel klinkt wel goed trouwens :D
pi_93955661
Als het mag, zou ik ook graag op het lijstje willen wegens nogal wat ontwikkelingen op het persoonlijke vlak. :)
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:59:10 #288
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_94011415
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef Bastard het volgende:
=======================
Electro-Worm
SummerBreeze
wendytje
vogeltjesdans
Precious00
saaw
=======================

Zo klopt ie nu he? :@
ga ik EW een pm sturen.
stond ik ook niet nog ergens op het lijstje ? :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:40:33 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94018736
Electro Worm, bedankt voor je foto en je hele mooie onzelfzuchtige vraag.. dat raakte mij eigenlijk direct, zo'n jonge knul die zijn eigen geluk weegt aan het kunnen helpen van andere mensen. Heel mooi en bijzonder vind ik dat. Goed, inmiddels bijna 8 uur, ik moet gaan beginnen!

Ik heb de kaarten geschud, heb een rustig indian chant muziek aanstaan en het huis ruikt helemaal naar de Pachouli wierrook. Ben er klaar voor, en ik hoop het antwoord op je vraag te kunnen geven.

Er viel geen kaart uit het deck waar ik mee zou kunnen beginnen, dus ik begin meteen met kaart 1 op de positie van nu. Wat beweegt nu je leven of vanwaar kan deze vraag komen.
Ik zie hier zwaarden 6 liggen, een man een vrouw en een klein kind zitten in een boot en varen weg, ze laten zaken achter zich liggen om het geluk elders te beproeven. Doorgaans wijst deze kaart op moeilijkheden die je achter je laat en dat je dan met een positievere blik naar de toekomst gaat kijken, ik denk dat deze kaart meer voor een geestelijke en/of fysieke reiskaart staat met name om de volgende kaart ook, en minder om eventuele vlucht van moeilijkheden. De volgende kaart is namelijk uit de grote arcana (dus sterk van belang in je legging) de kaart De hogepriester op positie van hulp of belemmeringen. Deze kaart kun je zien als een opvoedkaart, een kaart die aangeeft wat de regels zijn waar je je aan moet houden (in het leven) een kaart van een leraar die je de wetten uitlegt. Er zal je het een en ander aan juiste regels zijn gegeven en je hebt ze nu in je geweten staan, dit geweten zal van tijd tot tijd je helpen bij de reis die je start op kaart 1. De hogepriester staat voor je geweten, staat voor je hogere zelf of spirituele zelf die je aanspreekt.
Nummer 5 is deze kaart, het geeft daarmee nogmaals de verandering of wisseling aan die er is, meer nog op je binnenwereld dan op je buitenwereld. We zien op de kaart 2 monniken geknield zitten de ene monnik heeft witte lelies op zijn gewaad wat zijn persoonlijk spiritueel idealisme aantoont, de andere monnik heeft rode rozen op zijn kleding, dit toont de liefde naar de mens toe, beide knielen naar de hogepriester om verdere leiding te mogen ontvangen.
Ik heb dit even moeten nazoeken, omdat ik zeker wist dat deze kaart mooie symboliek had wat naadloos bij je vraag aansloot. Het geeft mijnsinziens al aan dat je klaar bent voor je reis om de andere mens positief te kunnen beinvloeden vanuit je eigen kern. De kern die deels is gegeven uit opvoeding maar ook zeker van binnenuit spreekt. Dus, samen met de eerste kaart, die toont minder aan de vlucht om geluk elders te beproeven maar meer de start om geluk elders te maken!
Enfin.
De derde kaart is die van het verleden. de basis hier is bekers 10 ondersteboven. Hoe mooi deze kaart ook rechtopstaand is, namelijk de kaart van een prachtige thuissituatie, geluk, bescherming, het plezier met elkaar en mooie momenten zien we ondersteboven dat er in dat mooie gezin ook vaak de ruzies moeten zijn geweest. Ruzies, of ongenoegen, onenigheden in de familiesfeer. Dit hoeft geen slecht ding te zijn overigens, dit kan juist dienen als kracht voor later. Als we in de basis deze kaart rechtop krijgen is het hartstikke mooi, maar ondersteboven niet minder mooi omdat je er later nog eens op terug zou kunnen kijken en denken... jaha.. die ruzies of enigheden hebben mij wel goed gedaan, hebben mij wel gevormd of zetten je later nog aan het denken. Ook hier kijk ik weer deels naar de vorige kaart, de kaart van de regels de wetten die je krijgt of kreeg.
Het recente verleden, wederom een grote arcana kaart, wederom belangrijk want grote arcana kaarten vertellen wat over je levenspad, de kleine arcana hoe je daarmee om zal of kan gaan.
Nou dit is de kaart De dood. Niks engs aan, althans, het is hoe je het bekijkt maar het houdt in deze in dat je ergens afscheid van neemt. Nou is afscheid vaak niet zo leuk, maar het is nodig willen we doorgroeien in het leven. Er zal inzicht moeten komen, om te kunnen zien dat er een nieuw pad nodig was en dan komt er een stuk verzoening met eventueel verdriet waar afscheid mee gepaard gaat. Dus het is zeker geen verkeerde kaart, het betekent een nieuwe weg, een nieuw inzicht, de dood staat net zo goed voor geboorte omdat we allemaal deel uitmaken van een groot levenscyclus. We zien het ook op de kaart, het geraamte komt van links (west) de kaart oprijden en gaat naar rechts (oost) waar de zon opkomt, de start van iets nieuws. Wederom een verhuiskaart ook deze kaart. Nu weet ik nog niet of je daadwerkelijk fysiek verhuist, of dat je een geestelijke verhuizing doormaakt want beide zou kunnen eigenlijk.
De mogelijke toekomst, staven 7 ondersteboven. Er zijn in het verleden mogelijk wat strijdtonelen geweest, dat zien we eigenlijk ook op de bekers 10 ondersteboven die ik al zei, maar die zijn hierin op de achtergrond, zijn niet van belang spelen niet echt een rol, het betekent dat er geen noemenswaardige confrontaties ook optreden, dat het soepel loopt, gemoedelijker, natuurlijker. Kan ook aangeven dat er geen wil is om de stier bij de horens te vatten, er kan ook deels een waarschuwing van uitgaan dus, laat maar waaien idee he waardoor je misschien misgrijpt. Zet je in in wat je gaat doen.

De nabije toekomst is schildknaap van zwaarden. De schildknapen geven de drijfveer vaak aan en dit is iemand die graag werkt voor zijn bezittingen. Inzet toont om realistische doeleinde te halen, geeft uitdrukking aan de talenten die hij heeft, is een kaart van studeren om je centen te verdienen later, kan ook studeren zijn aan inzichten, levenservaringen. We zien de schildknaap tussen bloemen staan, wat zijn creativiteit toont, het is een kaart van tolerantie tonen naar mensen, volhardendheid. De wat meer negatieve kant van deze schildknaap is ook het zorgeloos leven terwijl er juist inzit verwacht word, wat dan weer mogelijk juist leerproblemen zou geven. Dus volharden is ook hier de boodschap wel in.. toon je wil, doe je ding, doe het serieus en met passie, om je doel te halen. Ook de vorige kaart gaf al een beetje de angst voor.. ja hoe noem je dat, af kunnen laten weten als het juist niet moet. Denk aan de lessen, denk aan je doel en je kern om je doel te halen. Niemand zegt dat het makkelijk is he. Soms moet je niet koppig wezen maar water bij de wijn doen en verzet opgeven.
Ik draaf door.
Wat vind jij er nou van, in je vraag zien we koning van kelken. Koning is de heer en meester over zijn gevoel en emotie. We zien hem op een stevige troon zitten terwijl het woelige water onder hem doorstroomt, water staat voor de emotie, hij laat zich niet meeslepen, of zou zich niet moeten laten meeslepen, hij moet niet bang zijn voor zijn eigen gevoeligheid maar deze koning kan zo mooi hartstochtelijk ergens mee bezig zijn, doch beheerst en kalm zonder doorslaan, rustig, en intelligent praten over zijn eigen gevoel, verantwoording nemen en meelevend zijn, is vaak een artistiek en expressief persoon, wat de koning ook doet, zijn intentie is hoog en zal er met gevoel mee omgaan. Laat zich niet van de wijs brengen. Dat is denk hoe je er zelf graag instaat, met gratie, met gevoel, met eer en emotioneel sterk.

Wat zegt de omgeving ervan, de volgende kaart is de kaart, ook weer, van de thuissituatie, de herrineringen die worden gekoesterd het is de kaart bekers 6 ondersteboven.
Nu is deze kaart rechtopstaand heel vriendelijk en liefjes omtrent thuis, of een thuis bouwen, ondersteboven zegt de kaart ook, laat het verleden het verleden zijn, spring in het leven, laat het los, misschien een schoonmaak houden met oude vrienden, oude gewoontes, want je bent er voorbij gegroeid. Ook een verlaat huis kaart dus. Ik denk automatisch weer aan die kaart de dood, het loslaten afscheid nemen, om door te groeien zal je ergens een deel weg moeten doen. Misschien zegt de kaart, "je bent de kleine jongen niet meer, maar wees nu de man" en neem je afscheid van die kleine jongen.

Verder hebben we op hoop en vrees bekers 2, geven en nemen, zoek de balans. Delen in vriendschap, delen in verstand. De kaart staat vaak voor een boodschap tussen vrienden, of familie, mensen die naast staan. Een goed gesprek (de zoveelste als ik kijk naar de kaart van het verleden dan) ten doel om het evenwicht te krijgen die je nodig zal hebben. Het zou kunnen aanduiden dat er altijd een band is met naaste mensen als je het nodig mocht hebben, er zal altijd raad zijn als je er om vraagt. Het is geven en nemen, jij zou ook altijd raad kunnen geven of iemand bijstaan wanneer iemand dat nodig heeft, mooie kaart in samenwerking met je vraag, betekenisvol wezen voor de andere mens.

Als laatste kaart staven 4, rust, zegeningen vallen je ten deel. Vreugde, harmonie, feestelijkheden, dat zijn de symbolen die op deze kaart staan. De onderneming (staven zijn ambitiekaarten) word een succes, het word bekroond, geluk is aan je zijde.

Kortom, want we zijn er doorheen.. ik vond het een mooie vraag van jou, ik vond het uitdaging om het te kunnen beantwoorden dus ik ben er gewoon aan begonnen met vertellen. Ik bemerk dat de woorden gewoon komen, en dat het plaatje past bij je vraag ik weet alleen niet of ik het duidelijk genoeg uitleg.
Mijn gevoel zegt dat je op een keerpunt staat, ook mbt je vraag, maar ook in je acties die je gaat doen binnenkort, levenslessen zijn je geleerd, je gaat de wereld in en zal nog menig keer worden herrinerd aan de woorden, en ook vanuit jezelf mag je goed luisteren naar jezelf. Er is een waarschuwing van verzaak de boel niet, hou je hart hoog, wees die koning van gevoel en eer zoals je zou willen, dan komt die wisselwerking of chemie met de mensen (hoop en vrees) er wel, als jij het wilt en spreekt met je hart komt dat goed. Er is zeker een succes in de toekomst, staven 4 trek ik op de een of andere manier altijd om een bekroning op je werk uit te beelden.
Ik krjg ook met die schildknaap het idee, waar een wil is, is een weg maar er zal hard gewerkt moeten gaan worden binnenkort, er zal gestudeerd gaan worde, gevormd gaan worden.
Ik hoop dat dit een bevredigend antwoord is op je vraag.
The truth was in here.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:45:42 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94018946
saaw en andere wachtende, sorry ik heb jullie er onderop bijgezet nu weer.. ik blijf mensen er weer van bovenaan aan toevoegen, en die weer daar tussen terwijl ik onderwijl al weer vragen via de PM binnenkrijg... ik beloof, die lijst is eerdaags er wel doorheen. :P
The truth was in here.
  zondag 13 maart 2011 @ 09:53:03 #291
74276 saaw
pi_94036629
No problem, zoals al gezegd, ik heb geen haast :) Kan niet wachten tot ik aan de beurt ben!
  zondag 13 maart 2011 @ 12:38:10 #292
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_94040700
Ik ook niet :@
  zondag 13 maart 2011 @ 12:42:43 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94040823
Nu maar weer hopen dat ik (of iemand anders die kaarten legt voor jullie) zal aansluiten bij je vraag, anders is het helemaal een deceptie :o
Die druk :X
The truth was in here.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:35:36 #294
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_94043094
quote:
12s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Nu maar weer hopen dat ik (of iemand anders die kaarten legt voor jullie) zal aansluiten bij je vraag, anders is het helemaal een deceptie :o
Die druk :X
rijsttafel? ;(
  zondag 13 maart 2011 @ 17:50:19 #295
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_94054521
Heel erg bedankt Bastard. Fijn om te lezen en ben het er eigenlijk volledig mee eens. Het is geen antwoord wat ik zelf niet had kunnen bedenken, maar iets wat het voor me bevestigd, so I thank you for confirming.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_94054642
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Heel erg bedankt Bastard. Fijn om te lezen en ben het er eigenlijk volledig mee eens. Het is geen antwoord wat ik zelf niet had kunnen bedenken, maar iets wat het voor me bevestigd, so I thank you for confirming.
Ga je op kamers of zo? :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 13 maart 2011 @ 17:53:48 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94054689
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ga je op kamers of zo? :P
Hij maakt zich los en zoekt zijn eigen pad op geloof ik :P
The truth was in here.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:54:18 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94054713
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Dank je voor je reactie ;) Succes!
The truth was in here.
pi_94054879
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hij maakt zich los en zoekt zijn eigen pad op geloof ik :P
:D Ow dear, dat had ik nog niet gemerkt (8> :7 >:)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_94057198
Bastard, is mijn foto nog bij je aangekomen?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')