quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom hebben vrouwen "altijd" kettingen om?
Wat is het idee hier achter? Willen ze iets compenseren bijvoorbeeld?
Omdat een ketting bescherming biedt tegen Scarface.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef ScarFace- het volgende:
Waarom hebben vrouwen "altijd" kettingen om?
Wat is het idee hier achter? Willen ze iets compenseren bijvoorbeeld?
Je snapt wel wat ik bedoel toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee? Ik draag alleen een ring.
Geldt dat niet ook voor BH's?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch.
Je ziet misschien 1% van de mannen met een ketting tegenover 40% van de vrouwen.
Het aantal vrouwen dat een ketting heeft en deze wel eens omdoet, is misschien 80-90%.
Bij mannen misschien 2%.
Iets zegt me dat het met onzekerheid te maken heeft, vrouwen zijn ook meer met uiterlijk bezig.
En het is nu eenmaal een "vrouwen-ding", zo`n ketting. Maar waarom
Dat heeft weinig te maken met wat ik zojuist aanhaalde, tenzij ik ergens iets mis.quote:
Nou je hebt geen borsten, althans niet dusdanig dat je er een BH voor nodig hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met wat ik zojuist aanhaalde, tenzij ik ergens iets mis.
Eindelijk iemand met gezond menselijk verstand. In ieder geval... voor in hoeverre ik dat hier uit kan halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
No offense, maar dit is een dom topic. Ze doen het aan omdat het mooi is. Zelfde reden waarom ze sieraden dragen, make up doen, enz. Heeft weinig met onzekerheid te maken.
Dat je zoiets niet kan begrijpen, dat zegt wel wat over jezelf.
Ik bedoel van die korte, die zijn lelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:02 schreef paranoia het volgende:
@ blobje; dan blijft er niet meer zo veel over, of wel?Of bedoel je met die zilveren kettingen van die korte? Want veel 'vrouwen' dragen lange kettingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |