quote:
Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:[..]
Normaal heb je de ballen om het zelf te doen. Nu probeer je iemand anders voor je karretje te spannen En doe je vervolgens alsof je neus bloedt. Zwak hoor.
En jouw "ER pesten" heeft altijd iets te maken met de verschillen tussen KMarns en LMB. Dus je opmerking in dit topic is wel heel erg onder de gordel.
Muah, dat vloeit nog voort uit die hele pre-meet waar hij trots verkondigde hoe hij zichtbaar was, compleet met M90, legerbroek en UNPROFOR-pet. Toen heb ik hem op zo'n manier proberen te prikkelen dat hij het uit zijn hoofd zou halen om het te doen, wat achteraf blijkbaar toch geholpen heeft. Ondanks alle pogingen van een niet nader te noemen mod die blijkbaar alleen maar wilt zeggen wat hij horen wilt, en niet de ballen heeft om te zeggen dat hij er als een complete mongool uit zou gaan zien op de zaterdagavond. Maar goed.
Vervolgens heb ik deze hele discussie links laten liggen, net als anderen hier, maar omdat ik die hele situatie en gedachtengang zo absurd krom vond geef ik weer een prikkel zodat hij weer zal reageren, in plaats van iemand te laten reageren die al lang voor zijn karretje staat..
Ongepast, muah, onder de gordel, jazeker. Maar ik ben alsnog benieuwd naar een antwoord..