abonnement Unibet Coolblue
pi_81313965
Hier op de tv hebben we het fantastische programma "Inför Eurovision Songcontest" Een programma waar een jury de inzendingen van alle landen punten geeft. En vandaag was Nederland aan de beurt! Hier een kleine greep uit de commentaren:

" Dit is gruwelijk!"

"Ik heb medelijden met haar, ze ziet eruit alsof ze het liedje zelf haat"

"En dan te bedenken dat dit in 5 verschillende versies is gemaak!t"

"ESC's vetste nul-punter"

"Dit moet wel geschreven zijn als een grap in een lokale coffee shop"

"Is ze 17? Weer een grap zeker?"

"Het is een blij, makkelijk toegangelijk en afschuwelijk nummer"

"Dat je zoiets een minderjarige aandoet! Is dat niet bij wet verboden?"

"Ik wilde over dierenmishandeling beginnen, maar laat ik dat maar niet doen"

"Dit is toch wel het slechtste wat ik ooit gehoord heb"


Vanaf 39.18
Ook leuk als je geen Zweeds kent!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81314567
Heerlijk!!
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
I think God gives us children so death won't come as *such* a disappointment.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:24:46 #3
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_81314703
Ik versta er (helaas) niets van, maar leuk is het wel.

Hoe ze ook kijkt wanneer Pierre Kartner uitspreekt, hehe.
pi_81314715
Versta er geen hol van, maar ziet er leuk uit
pi_81318731
Dit is de eerste keer dat ik het echt beluister. De mongool die dit een goed idee vond zou neer geknuppeld moeten worden. Iemand met hersens bedenkt dit niet.
pi_81318755
Dat Zweeds is trouwens maar een smerig taaltje. Het lijkt of men elk moment wil gaan spugen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:36:10 #7
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81318989
en terrecht.....

hoewel shit uit zweden ook troep is.....abba.....roxette
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:39:18 #8
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_81319177
Dat taaltje
Klap eens in je handjes.
pi_81323603
Misschien kan deze uitzending in het Nederlands ondertiteld worden en aan de zelfvoldane Vader Abraham en TROS worden opgestuurd? Nederland gaat af als een gieter in Europa. Zweden is een land waar we het van moeten hebben, qua punten. Van Georgië of Moldavië hoeven we ze sowieso niet te verwachten.

Wat mij trouwens meer opvalt dan de kritiek op Shalalie (iedereen met een beetje muzieksmaak sabelt dit baggernummer genadeloos neer), is de songfestivalcultuur in Zweden. Het nationale festival was een enorme happening en ook deze tv-show, in vier delen, waarbij alle liedjes uitvoerig worden besproken, zegt veel over Zweden: een land waar het Songfestival echt leeft.
pi_81354345
Waar ik het meest van baal is dat als ze dan toch zo'n liedje willen sturen dat er veel beter mogelijk was. Dit is muzikaal, lyrisch en visueel 0,0. Andere landen hebben een leuke liedje en/of een leuke verschijning en tenminste iets waar het volk achter staat, wij komen met rommel als dit. Serieus, hoe heeft dit kunnen gebeuren?
pi_81370826
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:55 schreef Fokski het volgende:
Waar ik het meest van baal is dat als ze dan toch zo'n liedje willen sturen dat er veel beter mogelijk was. Dit is muzikaal, lyrisch en visueel 0,0. Andere landen hebben een leuke liedje en/of een leuke verschijning en tenminste iets waar het volk achter staat, wij komen met rommel als dit. Serieus, hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Dat vraag ik mij ook al een tijdje af. Het beste antwoord wat ik tot nu toe heb kunnen bedenken, luidt: "TROS." Dat is een vrij kort antwoord... maar het spreekt denk ik wel voor zich.

De TROS heeft het Songfestival gekaapt en veranderd in een matig verlengstuk van het Muziekfeest op het plein, op Volle Toeren en al die andere Nederlandstalige meuk waar ze ons mee doodknuppelen.

Nou is dat al erg, maar tot overmaat van ramp was de nationale finale ook nog eens een wanvertoning van de bovenste plank. De Publieke Omroep had hier best mogen ingrijpen en één of andere sanctie aan de TROS mogen opleggen.

Ik vrees volgend jaar een herhaling van dit jaar qua soort nummer. Het Songfestival moet echt zo snel mogelijk bij de TROS worden weggehaald.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 09:28:23 #12
163650 Greys
pi_81372182
Dat laatste ben ik het absoluut mee eens, dat het bij de TROS weggehaald moet worden.

Nederland zit sowieso in een enorm neerwaartse spiraal met het songfestival. Het leeft niet - niet op de goede manier in elk geval - omdat we al jaren niet de halve finale door kwamen. Ook niet toen dat op zich best had gemogen/gekund, bv met Glennis. Dus hebben we de hoofden laten hangen, is er geen artiest meer die zichzelf nog wil vertonen bij dat Songfestival en dus hou je weinig anders over dan de TROS die er dan inderdaad maar een Muziekfeest achtig iets van maakt met onbekende artiesten.

Er moet iemand opstaan die het groots wil gaan aanpakken voor volgend jaar, voorrondes en al. Zoals we het trouwens voorgaande jaren gewoon wel hadden, met voorrondes, maar ook toen leefde het niet. Omdat we er toch niet doorheen kwamen, door die halve finale. Die cirkel komen we amper meer uit.
Behalve als dit jaar blijkt op het Eurovisie dat de vakjury die ook weer bij de halve finales terug is er voor zorgt dat kwaliteit wél telt, wellicht dat we dan weer eens uit dat diepe Eurovisiedal kunnen kruipen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:30:20 #13
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_81372203
Schitterend, die uitdrukkingen op de gezichten van die mensen die wat mogen vinden over de 'trots' van Nederland.

[ Bericht 36% gewijzigd door tisauch op 13-05-2010 09:35:44 ]
Qui habet aures audiendi audiat
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:38:38 #14
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_81372295
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Lekiamh het volgende:
...
Hoe ze ook kijkt wanneer Pierre Kartner uitspreekt, hehe.
Geweldig, je hoeft geen talenknobbel te bezitten om daar uit te halen hoe men over die zonnebloemer denkt.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_81387887
Niet alleen weghalen bij de TROS, maar gewoon nokken met dat songfestivaldrama......
Het wordt met de jaren erger met de inzendingen.
Het laatste wat ik de moeite waard vond was Ruth Jackott en Edsilia Rombley. Na die tijd is het hopeloos downhill gegaan.
Die Zweden hebben gewoon gelijk, alleen een stel mafketels durft vol te houden dat dit een serieuze inzending is.
pi_81388827
Volgens jaar New Kids sturen
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:47:23 #17
148823 znarch
ondertitel
pi_81388969
Heb me kapot gelachen, jezus wat een trieste gehad Wat een afgang
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:49:11 #18
148823 znarch
ondertitel
pi_81389018
Hahaha, nu even echt gekeken. Ze zijn echt gemeen
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Trouwste user 2022 donderdag 13 mei 2010 @ 19:20:51 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_81390151
Geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:21:47 #20
148823 znarch
ondertitel
pi_81390196
Dat vrouwtje in het rood moet niets zeggen btw, ziet er zelf ook niet uit.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_81402453
Jammer dat ik het niet kan verstaan
pi_81402984
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:22:29 #23
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_81430692
Drugs are good mkay?
pi_81449804
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
Heerlijk!!
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
Ik denk dat de meeste nederlanders al van plan waren om op de
dag van uitzending met een gerust hart te gaan slapen,alwetende
wat de uitslag voor Nederland zal zijn.
75 topics = FIN
pi_81462737
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan:
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef Boldface het volgende:
In politiek Den Haag wordt naarstig overlegd over de inzet van Nederlanders in Uruzgan. Er schijnt nu een plan te liggen om alle militairen naar huis te halen en een effectiever wapen tegen de Taliban in te zetten, namelijk de toch al schaars geklede dames van Loekz, die hun Arabisch-geďnspireerde versie van "Shalalie" met aangepaste tekst ten gehore gaan brengen op elke straathoek in Uruzgan. Aangepaste tekst: "Tallalie, Taliban"

Naar verwachting zal de Taliban zich masaal overgeven en om genade smeken....
Maar niettemin leuk hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')