abonnement Unibet Coolblue
pi_265072
De hr J.B Scholtens uit Apeldoorn.
Laat deze meneer nou net toevallig de vader zijn van Iwan.
Bij de fan-site vindt men, dat ie hem dik verdiend heeft.
Waarmee? Door tachtig duizend keer SBS6 te bellen om op z'n zoon te stemmen, of zit er een dikker addertje onder het gras?
Of zou het toch gewoon toeval zijn, dat net de vader van Iwan onder al die bellers de camera wint?
Of zijn er zo verdomd weinig bellers, dat de ouders 90% kans hebben om dat ding te winnen?

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 23 Mei 2000).]

pi_265073
Dat laatste Fondaco.
Verdomd als het niet waar is.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 08:41:00 #3
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265074
Dat meen je niet!

Krijgen we binnenkort op de chat natuurlijk opeens:

Luister eens Iwan, je papa heeft een camera gewonnen bij SBS omdat hij als enige voor jou gestemd heeft maar dit wel heel vaak heeft gedaan. Hij heeft nu een camera die evenveel waard is als het geld dat hij voor jou heeft verbeld.

Het is toch walgelijk. SBS doet helemaal niet aan vriendjes politiek

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 23 mei 2000 @ 09:10:00 #4
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_265075
Hier blijkt wel uit dat het dus vooral familie, vrienden en bekenden zijn die opbellen naar sbs.
Voetbal is oorlog


pi_265076
Een vriendin van Willeke had ooit de f 500,- te pakken voor het Internet-stemmen. En volgens mij is iets dergelijks nog een keer gebeurd.
pi_265077
Van de Iwan Fansite:
quote:
IWAN blijft i.i.g. voor de camera ..... [24/05/2000 18:39 | Hannus-H | nieuw! ]

... zijn ouders hebben de SBS-camera namelijk al ontvangen (lijkt overtoom wel) en kunnen dus gewoon doorgaan met het filmen van Iwan ...

(weet iemand hoe we een streampje op het net kunnen creeëren zodat de fans Iwan kunnen blijven volgen na de televisie uitzendingen???)


m.a.w.Voor Na de Bus heeft Pa alvast een Cam gekregen zodat het internet nog langer bevuilt word door Iwan op de streams??


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')