abonnement Unibet Coolblue
pi_264971
Er is meer tussen hemel en aarde!!
Essie is weg, Essie is weg, Essie Essie Essie is weg
Iedereen een drankje van mij.

Hoera hoera, hoera

Ook namens mijn oren.

Reisje naar Miami met vier vriendinnen
Ericsson GSM (geen snoer meer)
Plus de eerste zeshonderd jaar als giechelqueen in het Guiness Book of records.

  maandag 22 mei 2000 @ 22:03:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264972
Ja maar dat Verachtelijk Serpent, Nationaal Braakmiddel, Egogeilende Intrigant, Vet Zwijn, yuk yuk yuk


(sniper gaat even zijn diner eruitgooien, sorry)

ook wel T***A genaamd zit nog in de Bus. Wat een FARCE.

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

  maandag 22 mei 2000 @ 22:32:00 #3
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264973
Mag ik even meebraken ? Wat een valse Judas-lach toen de uitslag bekend werd en Tes wist dat ze mocht blijven.

Gatverdamme wat een hork !!

pi_264974
Jezus jij ziet echt spoken jongetje. Natuurlijk zijn er 2 soorten gevoelens op dat moment en Bij Tessa en bij Es, a.d ene kant sshit ik moet weg bij es maar ook jipppie naar huis en ook voor Tessa geld dit
Je anthipatie belemmert je denken denk ik.
Bij Tessa zal er ook blijheid zijn dat ze mag blijven maar ook medelijden voor Es. Jij doet net alsof ze alleen maar denkt aan haar zelf en dat vond IK wel meevallen.
Maar ja omdat het Tessa is word er weer van alles gezien en gezegd. toch?
  maandag 22 mei 2000 @ 22:59:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264975
quote:
op 05-22-2000 om 10:51 PM schreef itsme het volgende:
Jij doet net alsof ze alleen maar denkt aan haar zelf en dat vond IK wel meevallen.

Ja T***A staat bekend om haar altruisme en empathie. Haha. Hahaha!

  † In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 23:02:00 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264976
Ik zag hier juist meer 'n omgekeerd Judas-effect. Essie die dolblij Tessa omhelsde en innig afscheid van haar nam, alsof haar beste vriendin ging emigreren.
Dezelfde Tessa die de ondergang van Essie zorgvuldig heeft voorbereidt en werkelijkheid heeft zien worden.
Ik denk eigenlijk dat Essie haar toch wel enigzins doorhad. Essie uitte dit door heel innig afscheid te nemen van Tessa, haar hiermee opzadelend met een behoorlijk Judas-gevoel.

Maar, kan me vegissen,natuurlijk...
Heb ik bij Essie al vaker gedaan. In 't begin mocht ik haar namelijk WEL.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 22 mei 2000 @ 23:04:00 #7
3728 Beetlejuice
insufficient temptation.......
pi_264977
quote:
op 05-22-2000 om 10:59 PM schreef Sniper het volgende:
Ja T***A staat bekend om haar altruisme en empathie. Haha. Hahaha!



hmm en jij barst ook van die laatste eigenschap of niet? Ga effe lekker zelf in zo'n bus zitten en ga dan op andere mensen kankeren. Bovendien ken je niemand van de mensen die in de bus zitten dus ga op een ander lopen zeiken.

Share what you know, learn what you don't

pi_264978
DIT HAD EEN FEESTTOPIC MOETEN WORDEN

Dit hier gaat over de blijdschap van de Fok!kers n.a.v. het vertrek van huppelk*tje.

Nee, gaan ze weer zitten Fok!ken over de volgende ergernis die er uit moet.
Daar is nog twee weken de tijd voor.

Laten we nu allen een glaasje (virtuele) bubbels nemen en, wat is dat...Sjéésss daar gaat Cynix geloof ik in de polonaise voorop. Zingend Essie is eruit ole ole, Essie is eruit ole ole.:

Tante Bep roep die knul eens tot de orde.

  † In Memoriam † maandag 22 mei 2000 @ 23:11:00 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264979
Coos, je had de champagnekurken hier moeten horen. KNALLEN!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264980
Ik vind het jammer dat Esmeralda vertrokken is. De meest kleurrijke passagier is nu Tessa. Treurig. Ik blijf kijken de laatste twee weken, maar ik denk dat het saai wordt.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 00:03:00 #11
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264981
quote:
op 05-22-2000 om 11:08 PM schreef Coos het volgende:
DIT HAD EEN FEESTTOPIC MOETEN WORDEN

Dit hier gaat over de blijdschap van de Fok!kers n.a.v. het vertrek van huppelk*tje.

Nee, gaan ze weer zitten Fok!ken over de volgende ergernis die er uit moet.
Daar is nog twee weken de tijd voor.

Laten we nu allen een glaasje (virtuele) bubbels nemen en, wat is dat...Sjéésss daar gaat Cynix geloof ik in de polonaise voorop. Zingend Essie is eruit ole ole, Essie is eruit ole ole.:

Tante Bep roep die knul eens tot de orde.



Je hebt gelijk Coos - het is o.k. zo.
Het komt denk ik door de teleurstelling dat T. mag blijven van de rest van het Kleurloos Kwartet terwijl heel (ok, half) bussend Nederland volgens mij i.i.g. eerder T dan Es eruit wil ?

Waar maak ik me eigenlijk druk om

  dinsdag 23 mei 2000 @ 00:09:00 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264982
quote:
op 05-22-2000 om 10:51 PM schreef itsme het volgende:
<snip>
Je anthipatie belemmert je denken denk ik.
Bij Tessa zal er ook blijheid zijn dat ze mag blijven maar ook medelijden voor Es. Jij doet net alsof ze alleen maar denkt aan haar zelf en dat vond IK wel meevallen.
Maar ja omdat het Tessa is word er weer van alles gezien en gezegd. toch?



Of het mijn denken belemmert denk ik niet maar er gebeurden wel allerlei vreemde dingen in mijn hoofd als ik haar zie.
En dat - ik geef het eerlijk toe - terwijl ik haar in het begin nog wel een van de leukste vond.
Medelijden voor Es ? Denk het niet hoor.

  dinsdag 23 mei 2000 @ 00:23:00 #13
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_264983
essie gaat stappen vanavond.
ik denk dat ik maar ff een avondje oversla
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_264984
quote:
op 05-22-2000 om 11:02 PM schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Essie haar toch wel enigzins doorhad. Essie uitte dit door heel innig afscheid te nemen van Tessa, haar hiermee opzadelend met een behoorlijk Judas-gevoel.

Zie voor de houding van Esmeralda t.o.v. Tessa haar dagboek van dag 89.

pi_264985
Coos, Cynix, Webjunk, Quenda en alle andere streamverslaggevers, van harte gefeliciteerd met
het vertrek van Es, wat een heerlijke dag moet dit voor jullie zijn, eindelijk na 14 weken
geen gegiechel en gegieber op de achtergrond, niet 584 keer 'dan heb ik sjoiets fan', geniet
er van!
pi_264986
Weten jullie, ik zou met alles nog niet zo'n probleem hebben, ware het niet, dat dit hele stemmingsgedoe gewoon door SBS6 gemanipuleerd wordt. Voeg dan er nog eens aan toe, dat twee "kerels" het prefereren op het groot-bek kikkertje te stemmen, dan krijg ik toch een wee gevoel in m'n maag.
Het is wél de week van SBS6 geworden.
Eerst halen ze Séki weer aan boord, die, zoals ik het beoordeel, met hangende pootjes terugkeert in de SBS6 schoot en daarna Esje, die toch al een beetje het vijfde wiel aan de wagen was, de bus uit.
Buiten de bus kan SBS6 weer rekenen op een getrouwe kliek van ex-bussers en binnen in de bus kan het grote gevecht tussen de vier "vrienden" beginnen, wat natuurlijk weer allerlei door B&E gearrangeerde mogelijkheden biedt. (Is het daarom misschien ook, dat Eric, als reeds grote vriend van Tessa aan boord gelootst werd ten koste van Séki, die haar grote vijand was?)
De kijkcijfers moeten omhoog, want gezien de ontwikkeling van de jackpot zijn deze flink in elkaar gestort. Essie, als alleen maar aantrekkelijk blondje, heeft niet het echte karakter voor een intrigante en is dus een ongeschikt middel om dit doel te bereiken. Het heeft er dus veel weg van, dat SBS6 de op dit Forum sterk geuite kritiek op Essie benut heeft om te kunnen verklaren, waarom zij zo sterk gedaald is in de poll. Maar laten we niet vergeten, dat bussend Nederland slechts een fraktie ervaart van het gegiechel en genozel van Essie van wat in vergelijking de gemiddelde streamer te horen krijgt.
Daarom Coos, ik ben als (onregelmatige) streamer blij van de Essie-geluiden verlost te zijn. De manier waarop en de waarschijnlijke reden van SBS6 waarom hebben mij verhinderd om er een fles champagne op te drinken. Het is bij een klein glaasje ouweklare gebleven.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 10:31:00 #17
2180 Avia
FOK-Member
pi_264987
Iemand vergeten dat de bussers Essie zelf eruit gestemd hebben, omdat zij mogelijk een bedreiging was om de jackpot te winnen???
En Tessa wint natuurlijk helemaal nooit met dat Judas-gedrag, dat weten de bussers natuurlijk zelf ook wel.
Want wat doe je als je zelf die jackpot wilt winnen??
Dan kies je een loser aan je zijde.
Essie leek ( ik zeg leek) toch wel hoge ogen te gaan gooien naar de pot.
Met het ingrijpen van SBS wordt er weer leven in de bus gegooid, anders zou het nog wel eens 2 saaie weekjes kunnen worden, en dat telt voor de kijkcijfers natuurlijk.

(don't blame me, it's just an opinion!)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 11:05:00 #18
3233 DrDoom
pantdropper
pi_264988
quote:
op 05-22-2000 om 11:04 PM schreef Beetlejuice het volgende:

Bovendien ken je niemand van de mensen die in de bus zitten dus ga op een ander lopen zeiken.

En jij hebt dus duidelijk niet begrepen waar het in dit soort programma's om draait.
Ze willen zo graag dat je ze leert kennen!


Hindi ka nad adji

  dinsdag 23 mei 2000 @ 11:08:00 #19
3233 DrDoom
pantdropper
pi_264989
excuus, ging even niet goed.

[Dit bericht is gewijzigd door DrDoom (Datum 23 Mei 2000).]

Hindi ka nad adji

pi_264990
quote:
op 05-22-2000 om 10:51 PM schreef itsme het volgende:
Jezus jij ziet echt spoken jongetje. Natuurlijk zijn er 2 soorten gevoelens op dat moment en Bij Tessa en bij Es, a.d ene kant sshit ik moet weg bij es maar ook jipppie naar huis en ook voor Tessa geld dit
Je anthipatie belemmert je denken denk ik.
Bij Tessa zal er ook blijheid zijn dat ze mag blijven maar ook medelijden voor Es. Jij doet net alsof ze alleen maar denkt aan haar zelf en dat vond IK wel meevallen.
Maar ja omdat het Tessa is word er weer van alles gezien en gezegd. toch?

I REST MY CASE!

pi_264991
quote:
op 05-22-2000 om 10:51 PM schreef itsme het volgende:
Jezus jij ziet echt spoken jongetje. Natuurlijk zijn er 2 soorten gevoelens op dat moment en Bij Tessa en bij Es, a.d ene kant sshit ik moet weg bij es maar ook jipppie naar huis en ook voor Tessa geld dit
Je anthipatie belemmert je denken denk ik.
Bij Tessa zal er ook blijheid zijn dat ze mag blijven maar ook medelijden voor Es. Jij doet net alsof ze alleen maar denkt aan haar zelf en dat vond IK wel meevallen.
Maar ja omdat het Tessa is word er weer van alles gezien en gezegd. toch?

I REST MY CASE!

  dinsdag 23 mei 2000 @ 18:07:00 #22
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_264992
Ahem...
Er ging geloof ik iets mis met plaatsen, sorry!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 18:15:00 #23
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_264993
oeps twee keer... sorry!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 18:17:00 #24
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_264994
OK, twee keer plaatsen is nog ok, maar dit is echt teveel... sorry!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 18:20:00 #25
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_264995
quote:
op 05-23-2000 om 01:47 AM schreef Bus watcher het volgende:
Zie voor de houding van Esmeralda t.o.v. Tessa haar dagboek van dag 89.

Omdat ik zelf toch wel nieuwsgierig werd toen ik dit las heb ik het dagboekstukkie van Essie even opgezocht. De geïnteresseerden kunnen het hieronder lezen - wees gewaarschuwd: het is nogal langdradig! Als gunst aan Es (toch wel sneu dat iedereen Teefje Tessa aardiger vond) heb ik alle keren dat zij in de tekst (smile) zet een neergezet.
Kunnen we gelijk even wennen voor het geval ze hier nog eens komt kijken...

Bron: www.debusopzes.nl
Hey you! Het is net even voor slaaptijd en de meeste maken zich al klaar om onder de wol te kruipen. De perfecte gelegenheid om mij even uit te leven op het dagboek! Er is iets wat mij een beetje dwars zit en dat wil ik graag met jullie delen.
Ik krijg weleens te horen dat ik best mild ben tegenover bepaalde mensen. Ik ga geen namen noemen, want dat vind ik helemaal niet nodig. Ik heb gemerkt dat sommige mensen voor mij gaan denken. Soms schrik ik daar weleens van, want die gedachte komt vaak niet overeen met hoe ik in elkaar zit. Ik realiseer mij echt wel dat er mensen met mij meeleven en dat vind ik hartstikke leuk. Maar dat mijn mening, keuze's of motivaties echt onder de loep worden genomen, is soms een rare gewaarwording.
Ik denk maar zo, jongens het is maar een spel. Okey, ik wil best toegeven dat zelfs ik dat spel-element weleens kwijt ben geraakt, maar op een gegeven moment is dat besef ineens zo helder. En dan kan je gewoon je verstand op nul zetten en genieten.
Nu denken jullie vast, waar gaat dit verhaal heen. Goed ik zal het even inleiden. Ik was laatst door een vrouwtje aangesproken die vond dat ik Tessa had moeten wegstemmen en dat ze dat van mij wel verwacht had. Ik was best verbaasd dat iemand dat in eerste instantie zo pats boem tegen je zegt. Ik denk dat ik wat gemist heb of dat dit op iets in het verleden gebaseerd is. Ik ga hier nog even op door.
Ik weet hoe moeilijk het is geweest om in de BUS te zitten. We hebben al een hobbelige weg achter de rug. Vallen, opstaan en doorgaan. Ik ga nu voor de duidelijkheid even in het algemeen spreken. Ik ben het misschien niet met bepaalde handelingen en uitspraken eens geweest. En zoals Bully mij liet weten hebben bepaalde dingen hem heel erg pijn gedaan. Misschien ga ik die pijn ook nog voelen en wie weet ben ik van de meeste dingen niet eens op de hoogte geweest. Ik had immers een keer op een uitbraak gehoord dat er best wel nare dingen over mij gezegd waren. Toch heb ik dat nooit iemand kwalijk genomen. Wie mij een beetje kent weet dat ik nooit iemand terug zou pakken en toch de positieve kant van iemand te blijven zien. Tuurlijk verwacht ik niet altijd dezelfde houding terug. Maar van een negatieve houding ga je mensen alleen maar wantrouwen en dat is alleen maar nadelig voor je eigen stemming. Je hoeft het niet altijd met iemand eens te wezen, maar mensen in hun waarde laten, no matter what, vind ik wel belangrijk.
Dit klinkt vast heel naief, maar geloof me dat is het niet. Ik heb genoeg situaties meegemaakt waar schijnheiligheid en roddels bovenaan stonden. Laat ik een verhaal vertellen over een van mijn beste vriendinnen. Misschien ken je het verhaal al, maar ik vertel het lekker toch. Die vriendin waar ik het over heb kon mij een paar jaar geleden niet uitstaan. Ze zei nare dingen over mij en een vriendelijke blik kon er echt niet af. Nou zou je denken dat ik flink wat tegengas zou geven. Ik begreep er immers zelf helemaal niets van. Wat had ik haar nou ooit misdaan? Maar waarom zou ik dan juist tegengas geven, wat schiet je daar nou mee op? Ik liet de situatie voor wat het was, niet wetende dat onze paden elkaar snel weer zouden kruisen.
Wat was nou het geval. Ik werkte in een kledingzaak in Amsterdam en zij werkte voor datzelfde zaakje in Almere. Toen er in het filiaal in Almere een plekje vrijkwam, kreeg ik een overplaatsing, omdat dat voor mij reistijd scheelde. Ik wist dat zij daar ook werkte en ik vreesde eigenlijk toch wel een beetje voor een nare samenwerking. Toch heb ik doorgezet. En hoe liep dit af.......?
Haha, dat einde is vast bekend. Op een verjaardag van een gezamenlijke vriendin werd zij niet lekker en ze wilde het liefst naar huis. Ik had dat natuurlijk kunnen negeren, maar zo ben ik niet. In plaats daarvan bood ik haar zelfs een lift aan. Ze accepteerde de lift en we reden richting haar huis. Ik zag mijn kans schoon om maar meteen met de deur in huis te vallen en te vragen wat haar probleem nou met mij was? We raakten aan de praat en dat gesprek duurde uren! En het stomme was dat we nog lol hadden ook. Wat bleek er nou te zijn? Haar vriend had een paar rotverhalen verteld en zij was daardoor onzeker en jaloers op mij geworden. Wat die verhalen waren is voor de rest niet belangrijk. Ik vertelde haar mijn kant van het verhaal en ineens vielen haar puzzelstukjes op de goede plaats. Stom toch! We zijn nu de beste vriendinnen! We zaten zelfs nog te geinen over de reacties van andere mensen als ze ons samen door de stad zagen lopen, want inderdaad die monden vielen open!
Hiermee wil ik zeggen dat als ik mij negatief had opgesteld en wraak had genomen, dat ik dan een fantastische vriendin was misgelopen. Niet dat alle verhalen zo aflopen, maar deze in ieder geval wel! Soms zijn dingen niet zoals ze lijken en nu wil ik niet zoetsappig klinken, maar ik weiger gewoon om negatief te gaan denken als een situatie je niets anders te bieden heeft. Alleen jij kan iemand de kans geven om roddels, schijnheiligheid of wat dan ook tegen te gaan. Natuurlijk is de wereld hard, maar het idee dat ik daar ook over ga is toch een idee waar ik gretig gebruik van maak. Mijn idee, sta niemand toe om over je heen te walsen, maar stap zelf niet in die wals-machine!
Hiermee probeer ik duidelijk te maken dat iemand niet zou moeten twijfelen aan een vergeving of acceptatie. Twijfel aan achterdocht en wantrouwen. Ik kan heel hard wezen, maar ik kan mensen ook een tweede, derde en soms wel vierde kans geven. Het hangt natuurlijk van de situatie en de persoon af en het klinkt misschien naief, maar mijn kop omdraaien en hetzelfde terugdoen is in mijn ogen meer naïef en zelfs kortzichtig.
En dat wilde ik dus even kwijt. Dus als iemand ooit van mij wil weten waarom ik doorga waar anderen afhaken wat betreft dit onderwerp dan heb ik maar 1 ding te zeggen en dat is 1 van mijn beste vriendinnen DIANA!
Ik ben er van overtuigd dat voor elk gedrag een reden is. Ik beweer echt geen heilige te zijn hoor en ik stoot vaak genoeg mijn hoofd, maar daar wordt ik alleen maar sterker van en dat maakt mij weer tot de persoon die ik vandaag ben en daar ben ik best trots op! Als ik zo een beetje kijk naar wat ik heb meegemaakt dan had ik daar veel slechter uit kunnen komen....
Mensen maken fouten, mensen doen nare dingen, maar je weet nooit wat daar achter schuilt als je het niet vraagt of diegene een kans geeft. En juist die instelling zorgt ervoor dat ik vooruit ga en niet stil blijf staan. Ik leer van mijn fouten en van de fouten van een ander. Uiteindelijk denken veel mensen het antwoord te hebben, maar niemand doet het zelf. Dus mijn instelling: reageer met je hart en niet op het gedrag dat je stoort en zo blijf je jezelf!
Goed nou ben ik super afgedwaald van het onderwerp, maar ik zat er even over te malen. Nou wil ik even terugkomen op wat die vrouw tegen mij zei. Zoals ik al eerder zei: iedereen gaat zo leuk en hecht met elkaar om! We genieten nu echt in de BUS. Geen stomme en on

pi_264996
pi_264997
W.O.R.: Stoppen pleaeaease!!!!!
The trick is to keep breathing
  dinsdag 23 mei 2000 @ 18:29:00 #28
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_264998
quote:
op 05-23-2000 om 06:27 PM schreef Arjuno het volgende:
W.O.R.: Stoppen pleaeaease!!!!!

* w.o.r. gaat nu even op een ongezien plekje hard zitten blozen.

Sorry!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')