abonnement Unibet Coolblue
pi_81529063
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:50 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Dan ben ik er gewoon weer bij, mocht je nog een extra kaartje voor me kunnen regelen dan wil ik nog wel bij jullie op de tribune komen zitten ook.
Mits je een Gae sjaal omdoet, dan wil ik wel 25 kaarten regelen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:14:17 #52
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_81569351
Dat uitvak is echt om te huilen. Dat vond ik nog niet eens JUPILER-LEAGUE WAARDIG!
Tourniquets die de stewards met de hand moesten blokkeren door een soort stalen pin er tussen steken
Maar wat alles sloeg was die omgebouwde keet die als sanitair functioneerde: zonder verlichting en zonder afvoer..

Wat een varkensstal, niet normaal.
pi_81569971
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:14 schreef Blinker het volgende:
Dat uitvak is echt om te huilen. Dat vond ik nog niet eens JUPILER-LEAGUE WAARDIG!
Tourniquets die de stewards met de hand moesten blokkeren door een soort stalen pin er tussen steken
Maar wat alles sloeg was die omgebouwde keet die als sanitair functioneerde: zonder verlichting en zonder afvoer..

Wat een varkensstal, niet normaal.
Die keet zakte met de poten door de modder en uitwerpselen waardoor je er amper in kon staan, te smerig gewoon. Ik weet dat men in Friesland een paar jaar achterloopt maar Leeuwarden spant de kroon.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:40:54 #54
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_81570225
Het smerigste uitvak ooit..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:23:27 #55
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81571897
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Dan ga ik maar weer plaatsnemen in dat wanstaltige uitvak.
Het is trouwens GAE.
Wat kan mij schelen wat het is
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:24:28 #56
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81571931
Waarom zouden we geld investeren in het uit vak..heet niet voor niets het uit vak we hebben jullie ook niet liever hier...de hint was dus nog niet duidelijk.
pi_81572117
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zouden we geld investeren in het uit vak..heet niet voor niets het uit vak we hebben jullie ook niet liever hier...de hint was dus nog niet duidelijk.
Waarom zou je inderdaad je best doen voor supporters die vanuit Maastricht, Volendam, Eindhoven, Oss en weet ik veel waar allemaal vandaan de tocht richting Leeuwarden maken..

Lekker volk zijn jullie, maar dat was me voor deze reactie al wel duidelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door EAGLES_DEVENTER op 18-05-2010 11:35:39 ]
pi_81572941
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zouden we geld investeren in het uit vak..heet niet voor niets het uit vak we hebben jullie ook niet liever hier...de hint was dus nog niet duidelijk.


Ben zo blij dat dat uitvak van Noord afgehaald is. Noord is voor Cambuursupporters en die hoeven inderdaad geen goede voorzieningen.

Van mij mogen die stoeltjes ook weg. Ze hadden ze gewoon niet meer terug moeten plaasten toen de Ado "fans" ze eruit sloopten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:08:36 #59
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_81573527
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Waarom zou je inderdaad je best doen voor supporters die vanuit Maastricht, Volendam, Eindhoven, Oss en weet ik veel waar allemaal vandaan de tocht richting Leeuwarden maken..

Lekker volk zijn jullie, maar dat was me voor deze reactie al wel duidelijk.
Dus waarom noem je het dan nogmaals?
pi_81578423
Nieuwsbrief 18 mei 2010

Complimenten

Dit is de laatste nieuwsbrief van het seizoen 2009/2010. Er is genoeg gebeurd in voetballand de afgelopen maanden. Allereerst wil ik onze supporters bedanken voor een prachtig seizoen. Met name de sfeer in het play-off duel tegen Go Ahead Eagles werd door velen ervaren als een fantastisch iets. Complimenten derhalve aan de mensen die hiervoor verantwoordelijkwaren! Ook willen wij als directie onze dank uitspreken voor een probleemloos seizoen voor wat betreft de sfeer binnen en buiten het stadion. Waar wij vorig jaar vele tienduizenden euro's aan boete's moesten betalen en ook nog eens een voorwaardelijk duel zonder publiek, hebben we dit seizoen geen enkele boete ontvangen van de KNVB. Ook is de voorwaardelijke straf van tafel, hetgeen ons goed doet. Niemand wil een duel van SC Cambuur thuis zonder publiek.

Jupiler League Play-Offs
De afgelopen play-offs is er genoeg gebeurd. Excelsior dat promoveerde. Een verrassing was dit niet voor ons, aangezien wij hen hoog hadden zitten afgelopen seizoen. Willem II blijft erin, maar schijnt het nu financieel erg moeilijk te hebben. Ons is gevraagd wat wij denken bij een eventueel faillissement van Willem II over de in te vullen plek. Vooropgesteld denken en hopen wij niet op zulk een soort scenario voor Willem II. Laat dat even duidelijk zijn. Maar mocht het toch gebeuren, dan heeft wat ons betreft de nummer twee van de reguliere competitie recht op die opengevallen plek. Het antwoord dat de KNVB gisteren heeft gegeven aan verschillende media, gaat daaraan voorbij. Volgens ons voorzien de reglementen van de KNVB niet in dit scenario. Daarom is het interessant om dit eens uit te zoeken, met nogmaals de hoop dat Willem II het gewoon redt. We hebben daarom mr. Wim Sleijfer, onze huisjurist en voorzitter van de RvC, verzocht om hier eens naar te kijken.

Anticiperen
Toch is het zorgelijk. Na het faillissement van Haarlem en Veendam zijn alle clubs, inclusief SC Cambuur, gewaarschuwd. Bij vrijwel elke club in Nederland is de economische crisis merkbaar geworden. Bij onze club zijn we in een vroeg stadium begonnen met het anticiperen op de situatie. Elke dag weer wordt elk dubbeltje tien keer omgedraaid en kijken we waar we kunnen bezuinigen, zonder dat we daarmee afbreuk willen doen aan de sportieve ambities. We moeten de doelstelling voor volgend seizoen nog vaststellen, maar het lijkt me duidelijk dat we wederom voor promotie gaan. Echter wel op een verantwoorde manier. Afgelopen zondag hebben we als directie met de Raad van Comissarissen en de technische staf een bijeenkomst gehad, waarin we het sportieve en financiele plaatje voor volgend seizoen hebben doorgenomen met elkaar. We weten wat we nu moeten doen met elkaar om volgend seizoen weer een elftal op de been te brengen dat mee kan doen om de prijzen. Voordeel daarbij is dat we 19 contracten hebben die 'gewoon' doorlopen en dat onze technische staf bijeen blijft.

Selectie
We hebben een positief gesprek gevoerd met Mark de Vries. We willen dat hij blijft spelen bij ons en hijzelf wil ook graag blijven bij SC Cambuur. We zullen binnenkort weer met hem om tafel om te kijken of we er definitief uit kunnen komen. We kennen elkaars wensen. Verder blijven we op zoek naar een linksback. Afgelopen seizoen was deze positie al onderbezet en voor volgend seizoen ligt hier de prioriteit op dit moment.

Commercie
Commercieel gezien zijn we blij met de nieuwe shirtsponsoren en onze nieuwe hoofdsponsor die tevens de Futsal Cambuurtak zal gaan sponsoren. Het vervult ons met een zekere trots dat deze prachtige Friese bedrijven bij ons op het shirt staan en onze broekensponsor nog een jaar aanblijft. Tevens zijn de bedrijven al jaren als sponsor verbonden aan onze club. De Haan Westerhoff uit Drachten, Levo uit Franeker, Pax groep uit Leeuwarden/Heerenveen en uiteraard bouwgroep Dijkstra Draaisma uit Bolsward/Dokkum bedankt voor de steun. Hun namen zullen te zien zijn op onze prachtige gele thuis shirts en vanaf volgend seizoen spelen we uit weer in het blauwe shirt (zoals in het seizoen 2008/2009). Ook een woord voor waardering voor de overige sponsoren die in grote getale hebben ingestemd met een behoorlijke prijsverhoging. Ons prijsbeleid plaatst ons nu ook in de top van de Jupiler League, zodat dit in de pas loopt met de sportieve prestaties en ambities.

Gratis minidress
De seizoenkaartverkoop is weer begonnen. Dankzij onze nieuwe hoofdsponsor Dijkstra Draaisma, krijgen de eerste 2.500 aanmeldingen een minidress van SC Cambuur kado. Het gaat voorspoedig met de verkoop van de kaarten. Via onze site houden we u als gebruikelijk op de hoogte van de tussenstand.

Voorbereiding
Op 28 juni beginnen we weer met de voorbereiding. We hebben vanmiddag overleg met de vv Leeuwarden over eventueel gebruik van hun velden voor onze jeugdelftallen en de trainingen van ons eerste elftal. Het oefenprogramma is nog niet helemaal rond. Het is lastig om bepaalde duels gespeeld te krijgen. We zitten met de lokale driehoek die vaak toestemming moet geven om de duels te spelen, de beschikbaarheid van de velden en de samenstelling van het programma (ere divisie-jupiler league-amateurs). We beginnen zoals te doen gebruikelijk onze eerste oefenduel tegen DTD uit Jelsum.

Eurovoetbaltoernooi
Vrijdag wordt in ons stadion de openingsavond van het Eurovoetbaltoernooigespeeld. Prachtige affiches zoals Ajax-Real Madrid en AZ-FCKoln staan dan op het programma. Het is tevens de afsluitende borrel voor onze businessclub-leden en sponsoren. Deze wordt gehouden in de Comfort Gallery. Deze tribune is dus alleen toegankelijk voor desponsoren en genodigden. De businessclub is vrij toegankelijk voor een ieder. Er zijn enkele duizenden kaarten verkocht in de voorverkoop. We rekenen dan ook weer op een leuke sfeer en genieten hopelijk van prachtig jeugdvoetbal. Het Eurovoetbaltoernooi duurt het hele weekend en wordt na vrijdag in Groningen verder afgewerkt. Het Eurovoetbaltoernooi in Leeuwarden is mede mogelijk gemaakt door De Haan Westerhoff. De Cambuurmeiden onder 17 jaar hebben afgelopen weekend het sterk bezette internationaal toernooi van VV Eldenia in Arnhem gewonnen. Daar deden onder meer de elftallen van FC Twente en Borussia M. Gladbach aan deel. In de finale waren de meiden van trainer Tjamme Valk met 1-0 te sterk voor de meiden van FC Twente. Zondag a.s. spelen de meiden onder 14 jaar tegen hun leeftijdsgenoten van FC Twente op de Hertgang. Dit duel begint om 12.00 uur. Eind mei nemen de meiden onder 17 jaar nog deel aan een toernooi in Hilversum.

Sterkte
Afgelopen week bereikte ons het droeve nieuws dat de moeder van Ale Geert de Vries is overleden. We wensen Ale Geert en zijn familie dan ook veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies. Ook droevenis omdat een prominent lid van onze amateurpartner vv Hardegarijp afgelopen weken met zijn vrouw is omgekomen bij de vliegramp in Tripoli. Ook hen wensen wij veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

Vakantie
Binnenkort gaat een ieder met vakantie bij onze club. De spelers zijn na vrijdag vrij. Er wordt nog gespeeld tegen het Leeuwarder amateurelftal en nog een keer getraind en daarna een afsluitende borrel. Het kantoor blijft gewoon open gedurende de zomermaanden.

Cambuur-gala
Aankomend seizoen zullen we ook weer een Cambuur-gala organiseren. Dit blacktie-evenement was vorig seizoen een absoluut succes met een prachtige veiling die maar liefst 50.000 euro opbracht voor de stichting Kika (kinderenkankervrij). We houden u hiervan op de hoogte.

Laatste ontwikkelingen
Genoeg informatie dus. Via de nieuwsupdate van CambuurTV, de blog op de website en uiteraard via deze nieuwsbrief proberen wij u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen bij SC Cambuur. Rest mij u nog een paar mooie zomermaanden toe te wensen en als u op vakantie gaat, een prettige vakantie voor u en uw familie. Tot in de voorbereiding of anders bij de eerste thuiswedstrijd in ons mooie stadion en bedankt voor wederom een mooi seizoen!
pi_81578632
Iemand deze al ontvangen? Ik heb mijn seizoenskaart alweer aangevraagd, wil er nog wel 1 hebben zodat ik aan beide kanten van mijn auto een cambuur pakje heb:

pi_81578890
De seizoenskaarten zijn nog niet eens verwerkt man
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_81578914
En vage persberichten over een beslissingswedstrijd tussen sparta en cambuur om een plek in de eredivisie, zie het bericht en de commentaren eronder op www.leeuwardercourant.nl
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:33 schreef justmattie het volgende:
De seizoenskaarten zijn nog niet eens verwerkt man
Je moest toch voor 16 mei een kaart bestellen om je plek veilig te stellen?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:01:54 #64
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_81579949
Draai er maar lekker omheen, serieus er op reageren kunnen jullie blijkbaar niet.
In de staat waar dit stadion zich in bevindt kom je niet de Eredivisie in, daarvoor zal je toch eerst moeten investeren met geld dat er niet is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:05:46 #65
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81580095
Je hebt geen idee waar je over praat en het stadion van GAE is trouwens erg eredivisiewaardig. Er kunnen maar 6500 man in.

[ Bericht 13% gewijzigd door Happel op 18-05-2010 16:58:08 ]
Bedankt Hans.
pi_81580709
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef bascross het volgende:
Ik zou eerder zeggen: flikker lekker op naar het GAE topic. Je hebt geen idee waar je over praat en het stadion van GAE is trouwens erg eredivisiewaardig. Er kunnen maar 6500 man in.
Weer om de hete brij heendraaien..Bij promotie naar de Eredivisie (wanneer dat ooit zou mogen gebeuren) ligt het plan klaar om een tribune achter de goal te vervangen en de hoeken dicht te bouwen. Dit zorgt voor een capaciteit van rond de 9000/9500 man.

Wij hebben inderdaad een kleiner stadion, wel een stadion met emotie en iets wat jullie missen: historie.

Tevens de beste grasmat: http://www.destentor.nl/s(...)n-gouden-grasmat.ece

[ Bericht 21% gewijzigd door Happel op 18-05-2010 16:57:55 ]
pi_81581190
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:33 schreef willempjewever het volgende:
En vage persberichten over een beslissingswedstrijd tussen sparta en cambuur om een plek in de eredivisie, zie het bericht en de commentaren eronder op www.leeuwardercourant.nl
[..]

Je moest toch voor 16 mei een kaart bestellen om je plek veilig te stellen?
We zijn nu 18, hallo het is Cambuur hoor
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:43:40 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81581590
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

Weer om de hete brij heendraaien..Bij promotie naar de Eredivisie (wanneer dat ooit zou mogen gebeuren) ligt het plan klaar om een tribune achter de goal te vervangen en de hoeken dicht te bouwen. Dit zorgt voor een capaciteit van rond de 9000/9500 man.

Wij hebben inderdaad een kleiner stadion, wel een stadion met emotie en iets wat jullie missen: historie.

Tevens de beste grasmat: http://www.destentor.nl/s(...)n-gouden-grasmat.ece


En het resultaat? Weer een jaar JL voor GAE.

[ Bericht 31% gewijzigd door Happel op 18-05-2010 17:55:43 ]
Bedankt Hans.
pi_81581625
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef bascross het volgende:

[..]

En het resultaat? Weer een jaar JL voor GAE.
En een paar ton winst.. jullie dan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:45:25 #70
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81581668
Trouwens een stadion zonder historie?

http://www.cambuurarchief.com/stadion.php
Bedankt Hans.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:05:56 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_81582425
Hoelang staat de Vries eigenlijk nog onder contract?
pi_81582446
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Blinker het volgende:
Hoelang staat de Vries eigenlijk nog onder contract?
nieuwe contract is bijna rond, waarschijnlijk na hemelvaart
zal wel een contract voor een jaar zijn gezien zijn leeftijd...

[ Bericht 20% gewijzigd door Happel op 18-05-2010 16:56:58 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:56:17 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81584215
Doe normaal tegen elkaar a.u.b.. Dat geld voor beide partijen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:40:25 #74
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81585879
Geldt en daarnaast zijn het de Egels die hier komen rellen, dus ik voel mij niet aangesproken.

En je bent nogal selectief in het verwijderen van ''beledigingen''.
Bedankt Hans.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:57:15 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81586540
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef bascross het volgende:
Geldt en daarnaast zijn het de Egels die hier komen rellen, dus ik voel mij niet aangesproken.

En je bent nogal selectief in het verwijderen van ''beledigingen''.
Excuses, taalpurist. Dat anderen hier komen om te irriteren, betekent niet meteen dat anderen daar op moeten reageren met dingen als rot op naar je eigen topic. Iedereen is welkom, dit topic is niet alleen voor mensen die Cambuur aanhangen.

Ik ben overigens niet selectief, ik verwijder alleen de dingen, waarvan ik vind dat ze niet door de beugel kunnen.

Verder commentaar mag je in Feedback deponeren.

En dan nog niets: Meld zaken die niet door de beugel kunnen, middels een topicreport of in feedback. Wij komen niet in alle topics hier in VBL.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')