Ik doe het laatste, wel gebaseerd op literatuur/theorie.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Wie van jullie doen er literatuuronderzoek, en wie doen er empirisch onderzoek?
Literatuur- en bronnenonderzoek.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Wie van jullie doen er literatuuronderzoek, en wie doen er empirisch onderzoek?
Literatuurquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Wie van jullie doen er literatuuronderzoek, en wie doen er empirisch onderzoek?
Empirisch, maar daar hoort altijd literatuur bij helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Wie van jullie doen er literatuuronderzoek, en wie doen er empirisch onderzoek?
Zo, ingeleverd....nu maar afwachten. Ik hoop dat ik nog mee kan met de lichting die eind mei afstudeert...quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook ik wil deze week mijn aangepaste eindconcept inleveren. Ik hoop zo dat ik er dan vanaf ben...
Maar je kan toch niet precies hetzelfde onderwerp nog een keer doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Thompson1985 het volgende:
iemand een voorbeeld nodig met als onderwerp online marketing? Ik heb hem 2 maanden terug afgerond met een 8... PM-en
ps: Hogeschool Utrecht (Digitale Communicatie)
The Lazy Songquote:Op woensdag 13 april 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Hahaha, weet je wat demotiverend is! Zit ik lekker te typen met de radio op de achtergrond. Komt dat liedje voorbij: "Today I don't feel like doing anything! I just wanna lay in my bed! I
Je kan hem als voorbeeld gebruiken... Ik heb gekozen voor een vrij breed onderwerp. Je zou je in een scriptie verder kunnen verdiepen in 1 van de onderdelen die ik heb onderzocht. Bij online marketing vallen resultaten meestal goed te meten. Erg leuk om daar onderzoek naar te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet precies hetzelfde onderwerp nog een keer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |