abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:16:49 #176
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_82494973
Goed gevonden, die eerste! Waar is dat?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_82496879
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Goed gevonden, die eerste! Waar is dat?
Malawi
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:05:34 #178
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_82497461
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:55 schreef Zuigstengel het volgende:

[..]

Malawi
Wat een rot-plek!
Volgens mij heb je daar wel iets geschoten voor een (mini-)showcase! (hint-hint)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_82546860
Oooh die laatste, die wolken!!! Super mooi... Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet dan.

Dit is nog steeds een van mijn favorieten. De kwaliteit is niet geweldig, het is ook een hele kleine foto, maar toch is de sfeer mooi. Een ongelooflijk mistige dag op het strand...
pi_82548440
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Elorin het volgende:
Oooh die laatste, die wolken!!! Super mooi... Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet dan.

Dit is nog steeds een van mijn favorieten. De kwaliteit is niet geweldig, het is ook een hele kleine foto, maar toch is de sfeer mooi. Een ongelooflijk mistige dag op het strand...
[ afbeelding ]
Hij lijkt zelfs een beetje bewerkt, dat er gewoon een flinke tint grijs overheen zit. Maar leuke foto!
pi_82553708
Bizar mistig daar zeg! Gave foto


“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_82554387
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef Zuigstengel het volgende:
Bizar mistig daar zeg! Gave foto


[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij heb je daar wel iets geschoten voor een (mini-)showcase! (hint-hint)
Komt er geen Malawi-showcase?
pi_82554887
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Omniej het volgende:

[..]


[..]

Komt er geen Malawi-showcase?
Moet ik even doen, denk ik.... Hopelijk heb ik er vanavond tijd voor. Ik was een beetje huiverig, want ik heb enkel een compact camera.... Ben geen "serieuze fotograaf"
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_82555251
De plaatjes die je nu hebt laten zien waren al heel mooi, dus gewoon doen!!!
pi_82568496
als ik er eentje moet kiezen
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_82578532
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:58 schreef Zuigstengel het volgende:

[..]

Moet ik even doen, denk ik.... Hopelijk heb ik er vanavond tijd voor. Ik was een beetje huiverig, want ik heb enkel een compact camera.... Ben geen "serieuze fotograaf"
Mooi plaatje is mooi plaatje, dat het dan "technisch"mooier kan is bijzaak! Belangrijkste is dat je het plaatje ziet wat je kan vastleggen!
pi_82624652
Was vandaag in de dierentuin

Mooie kraanvogel. Het hek ervoor heeft ook wel iets.
groot
Het is geen goede kwaliteit, maar ik had alleen een lumix-compact
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:53:40 #188
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_82627335
Wauw @ Unioz die is mooi zeg
en hierboven ik schrok ervan hahaha, maar wel mooi moment voor een foto!!
Joyce
19jaar.
pi_82629007
Ik doe ook eens mee....

2010
Alleen de achtergrond vind ik wat rommelig


Mooie bewegings onscherpte van de vleugels... maar onscherpte aan de ogen.


2009
Niet helemaal scherp... en de reflectie van de zon precies op het gezichtsvlak van de piloot.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_82669187


In het vlinderpaviljoen in Artis, hij komt op canvas.
pi_82669583
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef -CRASH- het volgende:
Ik doe ook eens mee....

2010
Alleen de achtergrond vind ik wat rommelig
[ afbeelding ]

Mooie bewegings onscherpte van de vleugels... maar onscherpte aan de ogen.
[ afbeelding ]

2009
Niet helemaal scherp... en de reflectie van de zon precies op het gezichtsvlak van de piloot.
[ afbeelding ]
No offense, maar ik kan nou niet zeggen dat er een (in mijn ogen) goeie & mooie foto tussen zit.

1) Achtergrond niet echt.. 'juf van het'. Ook is het beest zelf iets te licht.
2) Té veel onscherpte. Wat bewegingsonscherpte van de vleugels is mooi, maar dit is over de top. Ook is de romp niet scherp.
3) Zou mooi zijn als het vliegtuig zelf scherp was en het gene erachter minder scherp.

Ideeën zelf zijn allemaal zeer goed, alleen ietwat minder uitgevoerd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:56:56 #192
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82669973
"juf van het" srsly?
1 Minuut stilte voor de storm
pi_82670495
Juf van het, prachtig.

Die vlinderfoto van Danielle_ is wel trouwens, lekkere kleurtjes door al dat fruit erbij.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:24:21 #194
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_82674222
vanmiddag mijn S2000 van Fujifilm ontvangen. Meteen supermacro teseten.

resultaat:

Mijn piek is kwijt
pi_82674515
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

No offense, maar ik kan nou niet zeggen dat er een (in mijn ogen) goeie & mooie foto tussen zit.

1) Achtergrond niet echt.. 'juf van het'. Ook is het beest zelf iets te licht.
2) Té veel onscherpte. Wat bewegingsonscherpte van de vleugels is mooi, maar dit is over de top. Ook is de romp niet scherp.
3) Zou mooi zijn als het vliegtuig zelf scherp was en het gene erachter minder scherp.

Ideeën zelf zijn allemaal zeer goed, alleen ietwat minder uitgevoerd.
Tja de OP zegt ook niet dat je perfekte foto's moet plaatsen...
Maar die jezelf toch mooi vind ondanks de fouten die erin zitten....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_82674723
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja de OP zegt ook niet dat je perfekte foto's moet plaatsen...
Maar die jezelf toch mooi vind ondanks de fouten die erin zitten....

Precies
pi_82677406
Eerste keer dat ik wat in FOT plaats, dit heb ik altijd een bijzondere foto gevonden!



[ Bericht 9% gewijzigd door ThePianoMan op 11-06-2010 18:52:28 ]
pi_82680135
Oooh, ik zag die mooie vlinder, en toen bedacht ik me dat ik deze toch echt even wilde delen. Ik vind 'm namelijk erg mooi
  Forum Admin vrijdag 11 juni 2010 @ 21:41:04 #199
58651 crew  murp
murp
pi_82698569
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef Elorin het volgende:
Oooh die laatste, die wolken!!! Super mooi... Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet dan.

Dit is nog steeds een van mijn favorieten. De kwaliteit is niet geweldig, het is ook een hele kleine foto, maar toch is de sfeer mooi. Een ongelooflijk mistige dag op het strand...
[ afbeelding ]
Mistige foto's



Je kon het linker gebouw in om vanaf het bovenste gebouw het uitzicht te bewonderen. Niet gedaan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')