Ik gok: PVV?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Plaats hier verkiezingsspotjes van de politieke partijen.
Ik begin alvast met de ergste.
Eens. Ik vind de meeste spotjes trouwens tenenkrommend.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom is dat dan weer de ergste? Omdat het PVV is? Ik zal er niet op stemmen, maar ik vind dat spotje minder erg dan die propaganda van Cohen en z'n volk bij de PvdA.
True. De VVD kan er ook wat van trouwens:quote:Op maandag 10 mei 2010 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Ik vind de meeste spotjes trouwens tenenkrommend.
Ja, vertel gewoon je standpunten en doe normaal. We zijn hier niet in Amerika, maar in Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
True. De VVD kan er ook wat van trouwens:
Waar ik mij het meeste aan stoor is de drang om op z'n Amerikaans campagne te voeren. Cohen zit nu een beetje Obama na te apen en VVD zit bangmakerijspotjes te maken. Kap nou en hou het lekker Nederlands, daar draait het immers om.
Uiteraard, de bullshit die er in dat filmpje uiteengezet wordt is weer tenenkrommend.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom is dat dan weer de ergste? Omdat het PVV is?
Die vind ik eigenlijk wel briljant! Zo'n legoding, lekker origineel en grappig, trekt mij in ieder geval meer dan zo'n doemscenario wat Wilders schets, met een lekker melodramatisch deuntje eronder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
De hoofdprijs gaat naar het spotje van de CU bij de laatste Provinciale Statenverkiezingen:
Ben alleen benieuwd wat het bedrijf LEGO er van vindt dat hun speelgoed nu geassocieerd wordt met de ChristenUnie.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk wel briljant! Zo'n legoding, lekker origineel en grappig, trekt mij in ieder geval meer dan zo'n doemscenario wat Wilders schets, met een lekker melodramatisch deuntje eronder.
Ach dat heb je met al die spotjes. Ik vind die van de PVV eerder knullig dan "eng" ... maar ja het is PVV he dus dan moet je wel tegen zijn anders ben je een xenofoob tegenwoordig.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zelfs ik begin inmiddels WO II gelijkenissen te zijn. Hij zegt nog net niet dat ze onze dochters stelen
Sorry hoor, maar hoe is dat filmpje NIET vreemdelingenhaat?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach dat heb je met al die spotjes. Ik vind die van de PVV eerder knullig dan "eng" ... maar ja het is PVV he dus dan moet je wel tegen zijn anders ben je een xenofoob tegenwoordig.
Ik vind het SP spotje bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen ook bijzonder infantiel en knullig, maar die van de PVV vind ik ook redelijk simplistisch hoor. Evenals die van de VVD trouwens. Meer afgeven op een ander dan duidelijk maken waar je zelf voor staat.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach dat heb je met al die spotjes. Ik vind die van de PVV eerder knullig dan "eng" ... maar ja het is PVV he dus dan moet je wel tegen zijn anders ben je een xenofoob tegenwoordig.
Ik vind die van de SP nog wel het ergst. Bah.![]()
Ik jij wij...ja en de harde werker mag inleveren bij ik jij wij
Ja die van de SP, tjonge, hoe verzin je hetquote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Amos_ het volgende:
Knullige 'bangmakerij' meer niet.
Ik voel me meer aangevallen door het spotjevan de SP. De wannabe-Robin Hood's.
Hé wat leuk, ik ben het twee keer achter elkaar helemaal met je eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk wel briljant! Zo'n legoding, lekker origineel en grappig, trekt mij in ieder geval meer dan zo'n doemscenario wat Wilders schets, met een lekker melodramatisch deuntje eronder.
Ze hebben de enige tekenaar in Nederland gevonden die geen gelijkende karikatuur van Balkenende kan maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Misschien dat we hier een topic met campagnemateriaal in het algemeen van kunnen maken.
http://www.kleurplaten.nl/acties/cda/2010-05/kleurwedstrijd.asp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag dit trouwens? prijsvragen organiseren als politieke partij?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef freako het volgende:
[..]
Ze hebben de enige tekenaar in Nederland gevonden die geen gelijkende karikatuur van Balkenende kan maken..
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef freako het volgende:
[..]
Ze hebben de enige tekenaar in Nederland gevonden die geen gelijkende karikatuur van Balkenende kan maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |