abonnement Unibet Coolblue
pi_81790976
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
En mij niet, verdurie
Tuurlijk wel, heb de acht nog over de finish geschreeuwd laatste 500 meter ofzo! Best goed resultaat.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 mei 2010 @ 15:16:50 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81791559
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:57 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, heb de acht nog over de finish geschreeuwd laatste 500 meter ofzo! Best goed resultaat.
ja, tweede veel sneller dan dat ze op de ZRB deden. Straks maar eens kijken of we onder de 6 kunnen gaan
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81798529
Mooi weer voor zo'n wedstrijdweekend! Vooral als je maar één keer hoeft te starten, in de ochtend!

2- voor C' est Bon en mij vandaag. Vlak voor de finish hebben we baan vijf verlaten maar verder hebben we vrijwel rechtdoor gevaren. Een prestatie van formaat, al zeg ik het zelf. We zijn natuurlijk bootlengtes achter het veld geeindigd maar wat wil je met zo'n voorbereiding. Met een goed gevoel ga ik oefenen op mijn inpik de komende weken.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 mei 2010 @ 19:57:14 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81799700
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa onder de 6
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81800678
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa onder de 6
Vermeld je wel de tijd? 5.59.9..

Leuke zondag zo, 's ochtends een redelijke VW in de acht, waarbij we tweede werden achter de SB-boot..
Daarna de N4-, verloren op een bootlengte, we lagen tot de 750 eerste. Ons probleem is dat we niet hard starten, bij deze dus opgelost.. Nu alleen ons goede tweede deel van eerder combineren met dat hard starten en t moet kunnen!

Als afsluiter nog de finale in de Sa 8+, 5e, maar maar 4 seconden achter de SB-scullgroep met Matthijs V.
Best tevreden, hier kunnen we weer verder mee, zeker aangezien we maar een keer hebben getraind in de acht en de haal van het andere viertje toch wel heel anders is..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_81806133
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef Fiekie het volgende:
Mooi weer voor zo'n wedstrijdweekend! Vooral als je maar één keer hoeft te starten, in de ochtend!

2- voor C' est Bon en mij vandaag. Vlak voor de finish hebben we baan vijf verlaten maar verder hebben we vrijwel rechtdoor gevaren. Een prestatie van formaat, al zeg ik het zelf. We zijn natuurlijk bootlengtes achter het veld geeindigd maar wat wil je met zo'n voorbereiding. Met een goed gevoel ga ik oefenen op mijn inpik de komende weken.
Niks mis mee

En @ Skollzwaar: Zet een clubroeier van HTG in de boot en gelijk vaar je mee vooraan
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 mei 2010 @ 21:44:42 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81806198
Er zat geen clubroeier in de acht
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81806846
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zat geen clubroeier in de acht
De 8 voer dan ook niet mee vooraan.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 mei 2010 @ 21:54:32 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81806964
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De 8 voer dan ook niet mee vooraan.
Zeg ga eens in je oefenskiff een baantje peddelen ofzo.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81807036
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Niks mis mee

En @ Skollzwaar: Zet een clubroeier van HTG in de boot en gelijk vaar je mee vooraan
Ik bedoelde eigenlijk qua roeien. Niet zo onzeker over je pannenkoeken!
  zondag 23 mei 2010 @ 23:08:26 #236
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81811703
Disclaimer: alleen lezen als je LB8+ eventueel interessant vindt, anders is het veel te lang

Wat een spannend weekend hebben wij achter de rug.. We hebben op zaterdag 2 heats echt compleet ruk gevaren met 13s achter op de #1. Maar nog steeds waren we optimistisch..

Toen kwam de zondag. Ik zou met 2 ploeggenoten 2 uur van te voren al naar de bosbaan gaan omdat we het gaaf vonden om andermans voorwedstrijden te zien (wij moesten pas om 15:45 te starten en om 13:45 in te wegen). Op het station komen we erachter dat er tussen Den Bosch en Geldermalsen geen treinen rijden vanwege een-of-andere schrale storing. Uiteindelijk zijn we na 3 uur reizen op de bosbaan, maar de rest van de ploeg zou nog veel langer duren.. Aangezien de rij voor de snelbussen inmiddels was gegroeid tot een uur wachttijd. Daarnaast waren we nog een roeier kwijt die z'n telefoon niet opnam en niet bij niemand in de trein zat, mijn coaches hebben in die paar uur 8 verenigingen afgebeld voor een vervanger.. Nouja, allemaal goed en wel waren we om 5 minuten voor het sluiten van de weging geheel compleet en zijn keurig met 170g onder de 8*70kg ingewogen.

Bij het voorbespreken van de wedstrijd is verteld dat de slag omruilde met de #4, dus dat was snel voetenborden wisselen en afstellen. De nieuwe slag had al 3 maanden niet meer op slag gezeten dus dat werd spannend. Eenmaal in de boot kom ik erachter dat mijn nieuwe cox-box niet goed werkte (het was een nieuwe, de oude was de dag ervoor kapot gegaan), dus ik ben lekker aan het schreeuwen tot de 1000m. Totdat mijn coaches opeens aankomen met een nieuwe microfoon voor de cox-box, die gelukkig wel werkte! Vervolgens de wedstrijd ingegaan met een verse slag, dat kwam neer op een heel hoog tempo en hele korte halen, niet ideaal. Uiteindelijke 5e geworden (van de 6) en uit wezen roeien.

Bij het nabespreken hebben de coaches de vraag neergelegd: Wat willen jullie de komende anderhalve maand? (Het probleem is namelijk dat er te veel verschillen in de roeistijl zit, al maanden lang en het wil er niet uit.) Er waren drie opties; doorgaan in de acht, twee viertjes of één viertje. Na overleg binnen de ploeg (zonder coaches) kwam één van de roeiers ermee: "Ik kap ermee, het inwegen wordt me te veel." Niet onbegrijpelijk met een structureel gewicht van 78-79kg. Dus doorgaan in een acht of twee viertjes zat er niet meer in. Dus op weg naar de coaches. Hun verteld wat eruit is gekomen en een beetje gepraat over de toekomst. Verder was het even genoeg, dus zijn we de boot gaan afriggeren en de trein in gestapt. En opeens kwamen de coaches met een nieuw voorstel (Triton die achter ons zat was heel stil opeens. ). Toen kwam de vraag wat we vonden van een lichte en een zware vier-met. Dat viel bij iedereen goed dus komende week zullen we aan de roeiers bekend maken wie in welke boot zit. Ik weet dus van iedereen in welke boot die komt, behalve van mezelf.

Triton is nu boos op ons omdat er op de NSRF geen LB8+ veld start. Maar als zij die heel graag willen starten (moeten ze dan wel aangeven bij mij!) dan ga ik op zoek naar 8 lichte pikken zonder al te veel inweegproblemen die in dat veld gaan starten! Ohja, ik wil ook nog een stuurtjesacht vullen op de NSRF, maar bij Thêta is er niet voldoende animo voor (kan er 3 a 4 vinden); is hier nog wat animo?

Samenvatting: Geen Thêta lichte 8 meer, wel een zware 4+ en een lichte 4+.
pi_81812934
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef Mafrap het volgende:
Disclaimer: alleen lezen als je LB8+ eventueel interessant vindt, anders is het veel te lang

Wat een spannend weekend hebben wij achter de rug.. We hebben op zaterdag 2 heats echt compleet ruk gevaren met 13s achter op de #1. Maar nog steeds waren we optimistisch..

Toen kwam de zondag. Ik zou met 2 ploeggenoten 2 uur van te voren al naar de bosbaan gaan omdat we het gaaf vonden om andermans voorwedstrijden te zien (wij moesten pas om 15:45 te starten en om 13:45 in te wegen). Op het station komen we erachter dat er tussen Den Bosch en Geldermalsen geen treinen rijden vanwege een-of-andere schrale storing. Uiteindelijk zijn we na 3 uur reizen op de bosbaan, maar de rest van de ploeg zou nog veel langer duren.. Aangezien de rij voor de snelbussen inmiddels was gegroeid tot een uur wachttijd. Daarnaast waren we nog een roeier kwijt die z'n telefoon niet opnam en niet bij niemand in de trein zat, mijn coaches hebben in die paar uur 8 verenigingen afgebeld voor een vervanger.. Nouja, allemaal goed en wel waren we om 5 minuten voor het sluiten van de weging geheel compleet en zijn keurig met 170g onder de 8*70kg ingewogen.

Bij het voorbespreken van de wedstrijd is verteld dat de slag omruilde met de #4, dus dat was snel voetenborden wisselen en afstellen. De nieuwe slag had al 3 maanden niet meer op slag gezeten dus dat werd spannend. Eenmaal in de boot kom ik erachter dat mijn nieuwe cox-box niet goed werkte (het was een nieuwe, de oude was de dag ervoor kapot gegaan), dus ik ben lekker aan het schreeuwen tot de 1000m. Totdat mijn coaches opeens aankomen met een nieuwe microfoon voor de cox-box, die gelukkig wel werkte! Vervolgens de wedstrijd ingegaan met een verse slag, dat kwam neer op een heel hoog tempo en hele korte halen, niet ideaal. Uiteindelijke 5e geworden (van de 6) en uit wezen roeien.

Bij het nabespreken hebben de coaches de vraag neergelegd: Wat willen jullie de komende anderhalve maand? (Het probleem is namelijk dat er te veel verschillen in de roeistijl zit, al maanden lang en het wil er niet uit.) Er waren drie opties; doorgaan in de acht, twee viertjes of één viertje. Na overleg binnen de ploeg (zonder coaches) kwam één van de roeiers ermee: "Ik kap ermee, het inwegen wordt me te veel." Niet onbegrijpelijk met een structureel gewicht van 78-79kg. Dus doorgaan in een acht of twee viertjes zat er niet meer in. Dus op weg naar de coaches. Hun verteld wat eruit is gekomen en een beetje gepraat over de toekomst. Verder was het even genoeg, dus zijn we de boot gaan afriggeren en de trein in gestapt. En opeens kwamen de coaches met een nieuw voorstel (Triton die achter ons zat was heel stil opeens. ). Toen kwam de vraag wat we vonden van een lichte en een zware vier-met. Dat viel bij iedereen goed dus komende week zullen we aan de roeiers bekend maken wie in welke boot zit. Ik weet dus van iedereen in welke boot die komt, behalve van mezelf.

Triton is nu boos op ons omdat er op de NSRF geen LB8+ veld start. Maar als zij die heel graag willen starten (moeten ze dan wel aangeven bij mij!) dan ga ik op zoek naar 8 lichte pikken zonder al te veel inweegproblemen die in dat veld gaan starten! Ohja, ik wil ook nog een stuurtjesacht vullen op de NSRF, maar bij Thêta is er niet voldoende animo voor (kan er 3 a 4 vinden); is hier nog wat animo?

Samenvatting: Geen Thêta lichte 8 meer, wel een zware 4+ en een lichte 4+.

Damn, wat een troubles man.

Je stuurt nog wel neem ik aan?
  zondag 23 mei 2010 @ 23:51:31 #238
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81813592
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Damn, wat een troubles man.

Je stuurt nog wel neem ik aan?
Oja, zeker! Ik ben een gigantische optimist en wil dit seizoen graag fatsoenlijk afsluiten. Het idee bij de coaches is dat een viertje wat makkelijker samen te krijgen is dan een acht. De techniek is bij iedereen vrij goed, alleen wilde het vrijwel nooit helemaal samen gelijk. Maar ik zal de komende weken in één van de viertjes stappen en de laatste drie wedstrijden (ARB, Martini en NSRF) met succes doorkomen.

Misschien volgend jaar zelf maar eens leren roeien, ben dan de ideale compensatie-feut.
pi_81817687
Wat hebben triton en jullie er nou mee te maken dat er geen LB8+ op de NSRF start?

Verder klinkt je verhaal als de gebruikelijke EJL problemen.
Barlid - "want van roeien word je moe"
  maandag 24 mei 2010 @ 08:33:54 #240
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81820462
Als ik mijn lichte acht even niet meer meetel zijn er 4 LB8+ ploegen over. Één van deze boten blikt op de ARB, een ander blikt op de Martini. Op dat moment zijn er nog maar 2 LB8+ ploegen over en een veld met minder dan 3 boten start niet. In mijn hoofd gaan er allerlei oplossingen rond voor dat probleem, maar als ik daar zelf uit ben dan laat ik het wel horen.
pi_81823408
Ik heb wel een oplossing voor Triton ejl: eerder blikken dan de nsrf
pi_81823968
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef De_Brok het volgende:
Ik heb wel een oplossing voor Triton ejl: eerder blikken dan de nsrf
What he says
pi_81827462
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:38 schreef ocf81 het volgende:

[..]

What he says
'Vind ik leuk'
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_81827847
Daarnaast heerst er nogal wat opportunisme in gestuurde beginnelingen nummers. Op het moment dat je zo'n klein veld hebt komen er opeens uit een of ander hoekje nog wel boten bovendrijven.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_81834047
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef Mafrap het volgende:
Ohja, ik wil ook nog een stuurtjesacht vullen op de NSRF, maar bij Thêta is er niet voldoende animo voor (kan er 3 a 4 vinden); is hier nog wat animo?
Mijn oude stuurtje (nu wedcom en stuurtje van de lichte 4+) die vindt dat wel tof denk ik! Kan nog best leuk roeien ook, heel misschien wil hij volgend jaar ook wedstrijdroeien maar hij kan een hele acht compenseren zo klein en licht

Hoe zie je dat voor je trouwens? Want dan heb je dus 9 mensen in een boot die ook nog andere nummers starten...? Mark doet het natuurlijk alleen als ie dan wel op tijd weer terug is om z'n lichte pikken te sturen.

Zo'n stuurtjesboot moet echt een hilarisch zootje zijn! Als je toevallig een roeier zoekt om te sturen dan bied ik me bij deze vrijwillig aan. Kunnen jullie allemaal zeuren dat ik veel te dik ben!
pi_81835375
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:29 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Mijn oude stuurtje (nu wedcom en stuurtje van de lichte 4+) die vindt dat wel tof denk ik! Kan nog best leuk roeien ook, heel misschien wil hij volgend jaar ook wedstrijdroeien maar hij kan een hele acht compenseren zo klein en licht

Hoe zie je dat voor je trouwens? Want dan heb je dus 9 mensen in een boot die ook nog andere nummers starten...? Mark doet het natuurlijk alleen als ie dan wel op tijd weer terug is om z'n lichte pikken te sturen.

Zo'n stuurtjesboot moet echt een hilarisch zootje zijn! Als je toevallig een roeier zoekt om te sturen dan bied ik me bij deze vrijwillig aan. Kunnen jullie allemaal zeuren dat ik veel te dik ben!
die stuurtjes acht, bestuursfunctie-achten en coach-4+ " wedstrijdjes" zijn in de pauze, niemand mist dus iets!
pi_81835672
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef De_Brok het volgende:

[..]

die stuurtjes acht, bestuursfunctie-achten en coach-4+ " wedstrijdjes" zijn in de pauze, niemand mist dus iets!
Ah mooi! Zijn dat trouwens alleen maar 500 metertjes? Want er komt nu inderdaad weer iets boven van de bestuursachten vorig jaar die allemaal meteen richting erevlot roeiden in plaats van naar de finish Kan me alleen geen stuurtjesachten herinneren!

Ik mis trouwens wel iets, mijn favoriete spijkerbroek ben bang dat ik zo stom ben geweest m te laten liggen op de bosbaan.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:41:09 #248
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_81836608
Ik heb Appelstroop een handje gegeven na zijn blik
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_81837160
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik heb Appelstroop een handje gegeven na zijn blik
Heb je je wel goed gewassen erna? Anders plakt dat zo.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:48:28 #250
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_81851717
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heb je je wel goed gewassen erna? Anders plakt dat zo.
ik heb hem geloof ik wel eens geknuffeld, en daar heb ik ook niks aan overgehouden
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')